//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dominiac hoe hoog schaten jullie nu dan mijn kans in ? ik ben een nederlander heb 1 iphone 16gb bestelt in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1981  
Oud 29-07-10, 19:30
tommie's schermafbeelding
tommie tommie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dominiac Bekijk bericht
hoe hoog schaten jullie nu dan mijn kans in ? ik ben een nederlander heb 1 iphone 16gb bestelt in hasselt met het nummer van mijn tante die een belgisch nummer heeft (weet niet of zij mobistar klant is) haha hoop egt dat ik hem krijg
Denk wel dat het goed komt, ik heb zelf ook in Hasselt besteld, echter nog geen tweede bevestiging gekregen... Ik wacht rustig af en zie het morgen wel!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1982  
Oud 29-07-10, 19:36
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dusoif Bekijk bericht
Ik ben net in het MC in Nieuwpoort binnengesprongen. De verkoper zei me dat hij ongeveer 6 tot 8 toestellen zou binnenkrijgen, er vroeg bijzijn is de boodschap. Tot zover het goede nieuws.
De verkoper zei me eveneens dat in het begin enkel verkocht zou worden in combinatie met een abonnement en een verzekering. bullshit volgens mij.
Zijn motivatie was dat het toestel enkel werkt met micro-sim.
Bepaalt hij zelf of hij het toestel zo verkoopt of wordt dat bepaald door mobistar?
Is het wettelijk en is er iets tegen te doen.
Ik zit er niets mee in om morgen vroeg op te staan en een tijdje te wachten maar ik ga ni in de rij staan om in de winkel ambras te maken en alsnog met lege handen naar huis te gaan.
Indien dit wel of niet volgens de regels is, waar staat dit dan zwart op wit?
Dat is niét wettelijk. Het beste wat ge kunt doen is eerst doen alsof ge wel geinteresseerd zijt in dat abonnement, en pas als het toestel daadwerkelijk voor u staat, haakt ge op het laatste moment toch af ("goh ja meneer moet nog eens even met de vriendin/vrouw/ouders/... overleggen welk nu het voordeligst is, dan nemen we er mss meteen twee binnen een paar dagen!") Hij kan dan alvast niet beweren dat er geen toestel is, want het staat voor uw neus. Als hij dan nog weigert, gewoon even vriendelijk doch kordaat wat beginnen over "hoofdzetel", "telefoon", "brief",... en dan zal hij hem wel meegeven hoor, hij weet goed genoeg dat wat hij doet éigenlijk niet mag
  #1983  
Oud 29-07-10, 19:50
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Hoe snel gaat zo'n uitlevering morgenvroeg tussen 7 en 10?

Weet iemand hoe dat vorig jaar ging? Liep het een beetje? Of sta je een uur te wachten omdat er 30 mensen voor je zijn?

Mn vriendin is volgende week uitgeteld dus het moet zsm
  #1984  
Oud 29-07-10, 19:50
Dusoif Dusoif is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 12
Standaard

Het lijkt me ook inderdaad logisch dat wat hij doet niet mag. Ik begrijp ook dat hij er ook iets aan wil verdienen maar dat hij het dan op een eerlijke manier doet.

Weet er iemand waar ik de verkoopsvoorwaarden voor de Iphone 4 kan vinden. Als ik hiermee kan zwaaien gaat dat toch iets meer indruk geven dan loze dreigementen.

Alvast bedankt
  #1985  
Oud 29-07-10, 19:51
The Gimp The Gimp is offline
 
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door firestarter Bekijk bericht
Hoe snel gaat zo'n uitlevering morgenvroeg tussen 7 en 10?

Weet iemand hoe dat vorig jaar ging? Liep het een beetje? Of sta je een uur te wachten omdat er 30 mensen voor je zijn?

Mn vriendin is volgende week uitgeteld dus het moet zsm
het duurt wel even... ik denk dat ik vorig jaar zo'n 30 man voor mij had en toch wel 1,5u geduurd...
  #1986  
Oud 29-07-10, 19:51
stereopanda's schermafbeelding
stereopanda stereopanda is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommie Bekijk bericht
Denk wel dat het goed komt, ik heb zelf ook in Hasselt besteld, echter nog geen tweede bevestiging gekregen... Ik wacht rustig af en zie het morgen wel!
Tweede bevestiging?? Als je toch die mail hebt gehad van:

Beste <naam>

Goed nieuws: we hebben je nieuwe iPhone 4 16GB black voor jou gereserveerd.
Je kan je iPhone afhalen tijdens de exclusieve ontbijtsessie van 30 juli tussen 7 uur en 10 uur in het Mobistar Center Hasselt - Koning Albertlaan 12. Vanaf 7 uur 's morgens is dit Mobistar Center alleen open voor iPhone-fans zoals jij.




Dan is het toch goed?
__________________
Windows says: reboot.. Linux says be root!
  #1987  
Oud 29-07-10, 19:53
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Gimp Bekijk bericht
het duurt wel even... ik denk dat ik vorig jaar zo'n 30 man voor mij had en toch wel 1,5u geduurd...
Serieus? Dan moet ze maar mee

Wat is dan zo tijdrovend?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stereopanda Bekijk bericht
Tweede bevestiging?? Als je toch die mail hebt gehad van:

Beste <naam>

Goed nieuws: we hebben je nieuwe iPhone 4 16GB black voor jou gereserveerd.
Je kan je iPhone afhalen tijdens de exclusieve ontbijtsessie van 30 juli tussen 7 uur en 10 uur in het Mobistar Center Hasselt - Koning Albertlaan 12. Vanaf 7 uur 's morgens is dit Mobistar Center alleen open voor iPhone-fans zoals jij.




Dan is het toch goed?
Dan is het goed ja, je hoort ook niemand anders verder
  #1988  
Oud 29-07-10, 19:53
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Heb ook in Hasselt besteld, bevestiging gehad maar nog geen 2de bevestiging en ook geen afwijzing.

Man, ik was er zo gerust in, nu ben ik pas gerust als ik de iPhone 4 heb...
  #1989  
Oud 29-07-10, 19:55
Thrilla Thrilla is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 26
Standaard

Ik heb net in de lokale mobistar shop een iphone 4 gaan reserveren.
Ik sta op de 20ste plaats en hij zei dat het voor de 2de levering gaat worden en dat ik 1 a 2 weken moet wachten na morgen.
  #1990  
Oud 29-07-10, 19:55
Davidduzy Davidduzy is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Gent
Berichten: 112
Stuur een bericht via MSN naar Davidduzy
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommie Bekijk bericht
Denk wel dat het goed komt, ik heb zelf ook in Hasselt besteld, echter nog geen tweede bevestiging gekregen... Ik wacht rustig af en zie het morgen wel!
Als je bevestigingsmail hebt kan er niks misgaan, enkel de naam die op de mail staat moet overeenkomen met de lijst die bij mobi* ligt!
  #1991  
Oud 29-07-10, 19:56
JungleJoker JungleJoker is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

ff iets helemaal anders: weet iemand hoe het nu zit met de iBooks Store in België? Zijn er al wat extra uitgevers bijgekomen of is het nog steeds enkel en alleen met Project Gutenberg?
  #1992  
Oud 29-07-10, 19:57
stereopanda's schermafbeelding
stereopanda stereopanda is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy Bekijk bericht
Als je bevestigingsmail hebt kan er niks misgaan, enkel de naam die op de mail staat moet overeenkomen met de lijst die bij mobi* ligt!
Tja, als hun die mail kunnen sturen dat je hem onder die naam op kan komen halen.. zal die vast wel op hun lijst staan, toch ?
  #1993  
Oud 29-07-10, 19:59
RickDeckard RickDeckard is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stereopanda Bekijk bericht
Tweede bevestiging?? Als je toch die mail hebt gehad van:

Beste <naam>

Goed nieuws: we hebben je nieuwe iPhone 4 16GB black voor jou gereserveerd.
Je kan je iPhone afhalen tijdens de exclusieve ontbijtsessie van 30 juli tussen 7 uur en 10 uur in het Mobistar Center Hasselt - Koning Albertlaan 12. Vanaf 7 uur 's morgens is dit Mobistar Center alleen open voor iPhone-fans zoals jij.




Dan is het toch goed?
Wellicht wel. Maar Mobistar zou Mobistar niet zijn mochten ze niet nog wat twijfel zaaien door naar sommigen die gisteren al een bevestiging kregen vandaag nog extra bevestigingsmails dan wel cancellation mails te sturen.

Die laatsten werden zelfs niet eens door de communicatieafdeling gestuurd, maar door de "chef de projects web"! Hoe amateuristisch kan je communicatiestrategie zijn. Qua toon waren die mails ook niet echt verzoenend of excuserend, in ieder geval zou ik nooit zulke mails sturen naar potentiële klanten.
  #1994  
Oud 29-07-10, 20:00
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stereopanda Bekijk bericht
Weet iemand of je bij de mobistar centers kunt binnen met een Nederlandse bankpas? ING. Of is het verstandiger om vooraf te pinnen?
Mijn ervaring...... pin vooraf! In Belgie zijn heel veel winkels waar je niet met een MAESTRO pas kunt pinnen. Ik heb het met mijn collega's al tig keer meegemaakt dat we met ING of Rabobank passen niet konden pinnen. En morgen wil je dat absoluut niet meemaken
  #1995  
Oud 29-07-10, 20:04
wuzzle wuzzle is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 63
Standaard

Bij mijn reservering zeiden ze dat je met cash moest betalen.
Maar wat verstaat men onder een reservering? Ik bedoel, ik heb geen voorschot hoeven betalen. (Geel, Mol)
  #1996  
Oud 29-07-10, 20:07
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Hier een filmpje hoe de lancering van de 3G was in Brussel
YouTube - iPhone Launch in Brussels
  #1997  
Oud 29-07-10, 20:08
DeepFritz DeepFritz is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 102
Standaard

Mijn bevestingsmail ziet er anders uit, namelijk:

Beste <Mijn naam>

Bedankt voor het reserveren van je iPhone op Mobistar - iPhone.

We hebben je reservatie genoteerd, maar wensen je erop te wijzen dat dit aanbod beperkt is tot één iPhone per persoon.

Zoals eerder vermeld, kan je je iPhone komen ophalen in het door jou gekozen Mobistar Center tijdens het exclusieve ontbijt op 30 juli tussen 7u en 10u.

We wensen je alvast veel plezier met je iPhone.

Het Mobistar-team.

Heeft er nog iemand zo een mailtje gekregen?
  #1998  
Oud 29-07-10, 20:10
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deuxani Bekijk bericht
Mijn ervaring...... pin vooraf! In Belgie zijn heel veel winkels waar je niet met een MAESTRO pas kunt pinnen. Ik heb het met mijn collega's al tig keer meegemaakt dat we met ING of Rabobank passen niet konden pinnen. En morgen wil je dat absoluut niet meemaken
Idd. Heb onlangs stage gelopen in een hotel aan de receptie, en ik weet ook nog dat Nederlanders meestal via een ander toestel moesten betalen dan de gewone Bancontact. Ik veronderstel dat ze in zo'n winkel niet over andere soorten betaal-toestellen beschikken. Nuja de meeste Mobistar-winkels bevinden zich ook wel in de omgeving van een bankautomaat, dus gewoon even cash geld afhalen alvorens je gaat he. (wel rekening mee houden dat er mogelijk een limiet staat op uw rekening, zo weet ik dat ik 'standaard' maar 650 euro per dag mag afhalen)
  #1999  
Oud 29-07-10, 20:20
Diddy Diddy is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dusoif Bekijk bericht
Het lijkt me ook inderdaad logisch dat wat hij doet niet mag. Ik begrijp ook dat hij er ook iets aan wil verdienen maar dat hij het dan op een eerlijke manier doet.

Weet er iemand waar ik de verkoopsvoorwaarden voor de Iphone 4 kan vinden. Als ik hiermee kan zwaaien gaat dat toch iets meer indruk geven dan loze dreigementen.

Alvast bedankt
Ik kan je geen documenten doorsturen maar je zal deze wel vinden op de site van test-aankoop ed. Een koppelverkoop in België is toegestaan. De belangrijkste voorwaarden is evenwel dat het toestel dat onder de koppelverkoop valt, ook zonder deze koppelverkoop moet aangeboden worden. Dus de klant moet de keuze hebben tussen enerzijds het toestel met koppelverkoop en hetgeen zonder koppelverkoop.
Er zijn evenwel 2 nadelen door het beperkt aanbod van de iphone:
1) Hiervan kan gemaakt worden wat hij (ik denk een mobistarwinkel onder franchise) wil wegens het beperkt aanbod. Hij kan bv zeggen dat diegeen zonder koppelverkoop uitverkocht zijn, en jou gewoon op een lijst plaatsen zodat je toch nog de keuze hebt gehad. Uiteindelijk weet hij ook dat de iphones gaan uitverkocht geraken. Ik gok als hij je een koppelverkoop wil aansmeren, en hij bv 8 iphones heeft, hij er 2 in vrije verkoop zal zetten, en 6 met koppel.
2) Mobistars exclusiviteitscontract loopt binnekort af. De mobistarwinkels gaan zeker alle graantjes willen meepakken die ze kunnen meepakken door deze excusiviteit.
  #2000  
Oud 29-07-10, 20:20
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Beginnen al wat filmpjes te verschijnen op het net van mensen die al aan't kamperen zijn voor de iPhone 4 Vooral in Australië dan...

bvb:

YouTube - iPhone 4 on launch day: Optus queue

en geen idee waar dit is:

YouTube - iPhone 4 Launch århus
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:09.