//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben de mijne gaan halen in een onofficiele mobistar winkel (allcom) waar ze dus werkten met lijsten en dat grote voorschot (178 euro to be ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2181  
Oud 30-07-10, 18:15
Argeln Argeln is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Ben de mijne gaan halen in een onofficiele mobistar winkel (allcom) waar ze dus werkten met lijsten en dat grote voorschot (178 euro to be exact). Ik stond samen met een kleine 15 mensen te wachten, en ik was de enige die in die winkel gereserveerd had, tot ongenoegen van de rest natuurlijk, wat ik goed kan begrijpen. Echt duidelijkheid is er nooit geweest, zeker niet in die winkels, want sommigen zeiden dat zij ook geprobeerd hadden in die winkel te reserveren, en dat zou niet kunnen...

Nu goed, ik had mijn al begin juni laten reserveren. Bovendien hadden ze niet eens genoeg toestellen om de reservaties te voldoen, en als de hoop papieren die de mevrouw bovenhaalde de reservaties waren, waren het er ongeveer 20 of zo...

Spijtig maar helaas, ik denk niet dat er na vandaag nog toestellen te krijgen zijn zonder reservatie.

Toch wel een prachtig toestel, geen last van de "death grip" so far. Als ik echt knijp op het streepje verlies ik 1 balkje, no problems dus.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2182  
Oud 30-07-10, 18:30
Gek Gek is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argeln Bekijk bericht
Ben de mijne gaan halen in een onofficiele mobistar winkel (allcom) waar ze dus werkten met lijsten en dat grote voorschot (178 euro to be exact). Ik stond samen met een kleine 15 mensen te wachten, en ik was de enige die in die winkel gereserveerd had, tot ongenoegen van de rest natuurlijk, wat ik goed kan begrijpen. Echt duidelijkheid is er nooit geweest, zeker niet in die winkels, want sommigen zeiden dat zij ook geprobeerd hadden in die winkel te reserveren, en dat zou niet kunnen...

Nu goed, ik had mijn al begin juni laten reserveren. Bovendien hadden ze niet eens genoeg toestellen om de reservaties te voldoen, en als de hoop papieren die de mevrouw bovenhaalde de reservaties waren, waren het er ongeveer 20 of zo...

Spijtig maar helaas, ik denk niet dat er na vandaag nog toestellen te krijgen zijn zonder reservatie.

Toch wel een prachtig toestel, geen last van de "death grip" so far. Als ik echt knijp op het streepje verlies ik 1 balkje, no problems dus.
Wat was de locatie van deze mobistar / allcom winkel dan ?
  #2183  
Oud 30-07-10, 18:32
Argeln Argeln is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gek Bekijk bericht
Wat was de locatie van deze mobistar / allcom winkel dan ?
Mobistar center hasselt
  #2184  
Oud 30-07-10, 18:39
GrayFox GrayFox is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneSteven Bekijk bericht
Kan zonder moeite, door je op een lijst van een Mobistarshop te plaatsen
Bedankt! Dat betekent zeker dat je even langs moet gaan en een aanbetaling moet doen?
  #2185  
Oud 30-07-10, 18:49
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Kan je dus gewoon een mobistar binnen lopen en Iphone halen zonder dat je er lid van hoeft te zijn of iets dergelijks?
  #2186  
Oud 30-07-10, 18:55
svenska87 svenska87 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Kontich [BE]
Berichten: 26
Standaard

Ik was om 6.45u in de wachtrij in Leuven Bondgenotenlaan, en was nr. 46. Rond 8.45u had ik mijn telefoon!
Gezellig babbelen met de mensen in de rij en een croissantje en Minute Maidje binnengespeeld.


__________________
iPhone 4 32GB - iOS 4.0.1 - Apple Mac Mini 2Ghz - 2048MB PC5400 - 120GB HD - Intel GMA950 - Mac OS X 10.6.4 Snow Leopard
  #2187  
Oud 30-07-10, 19:00
anandvr's schermafbeelding
anandvr anandvr is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argeln Bekijk bericht
Mobistar center hasselt

daar was ik ook geweest...maar hard weg gerend toen ik een acc set erbij moest kopen...is dat nu na de launch weer aan de orde???????????
  #2188  
Oud 30-07-10, 19:01
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kris8400 Bekijk bericht
Hey de thread van knuster waarin hij beloofd had 2 iphones aan marktprijs van de hand te doen is precies nog niet opgedoken...
deze 2 zijn al ZONDER winst verkocht aan familie! schoonbroer+neef.

andere 4 (32GB)waren binnen het uur verkocht op ebay voor 1100 euro per stuk. 3 daarvan zijn ze al komen halen, 4de komt om 19.00

jammer dat ik er niet meer had.
  #2189  
Oud 30-07-10, 19:03
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anandvr Bekijk bericht
daar was ik ook geweest...maar hard weg gerend toen ik een acc set erbij moest kopen...is dat nu na de launch weer aan de orde???????????
heb ik niet moeten erbij nemen hoor!
als je het woord "test aankoop" laat vallen piepen ze wel anders
  #2190  
Oud 30-07-10, 19:04
woony woony is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZPhone Bekijk bericht
ik zal mijn aanschaf van 3 iPhones eventjes 'verantwoorden'.
Ik had voor 4 gereserveerd:

1 op mijn naam
1 op naam van mijn compagnon die zelf niet meekon (maar had zijn ID en een machtiging bij me)
1 op naam van vriend van me, die mee is gereden

En nummer 4 heb ik laten liggen in de winkel en is voor de gelukkige geweest die om 10u voor de deur stond in Tournai , want die bleek daar niet meer nodig. Ik had er namelijk voor de zekerheid 1 gereserveerd op naam van mijn bedrijf zodat ik evt daarop een factuur zou kunnen krijgen, maar ze deden helemaal niet moeilijk in de winkel. Zelfs heel vriendelijk geholpen door een leuke nederlands sprekende dame...

grt
het gaat niet zozeer om 3, maar om verkoop aan enerzijds niet mobistar klanten en dan nog eens aan niet belgen, dan moet mobistar ook niet afkomen dat ze hun klanten voorrang geven e.. niks persoonlijks tegen jou natuurlijk is gewoon wat hypocriet van mobi*
  #2191  
Oud 30-07-10, 19:17
Argeln Argeln is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anandvr Bekijk bericht
daar was ik ook geweest...maar hard weg gerend toen ik een acc set erbij moest kopen...is dat nu na de launch weer aan de orde???????????
Ik moet toegeven toen ik ben gaan bestellen is daar geen woord over gerept, en op het bestelbonnetje van het voorschot stond daar ook niks van.

Toen ik vandaag alles betaalde bleek het eindbedrag 648 euro te zijn, dus maar 8 euro meer dan de verkoopprijs. Hiervoor kreeg ik een case, een screen protector en auto-oplader... op deze forum stond dat dit voor 50 euro zou zijn.

De vraag blijft of de verkoopster een fout gemaakt heeft of het gewoon 8 euro kost (geef toe, dat is te weinig voor wat je krijgt).

Best wel handig caseje (eentje waar je de phone in zijn geheel in schuift als bescherming) tot ik de fatsoenlijke krijg van apple (of zelf eentje ga kopen).
  #2192  
Oud 30-07-10, 19:23
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

Heb daarnet mijn iPhone 4 weest ophalen in Geraardsbergen, daar wisten ze mij te vertellen dat ze er 10 hadden binnengekregen. Heel vriendelijke verkoper. Heeft hem onmiddelijk geactiveerd en een prepaid mobistar kaartje erin. Alles werkt perfect. Al merk ik idd wel wat signaal verlies op de allomgekende plaats.
  #2193  
Oud 30-07-10, 19:24
MrGizMo MrGizMo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Standaard

Godver ik kan pas maandag of dinsdag, maar heb het gevoel dat het voor janlul is
  #2194  
Oud 30-07-10, 21:27
gerhard gerhard is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik ben vanmorgen naar Belgie gereden zonder een reservatie op zak te hebben. Flink dubben waar ik naar toe zou gaan. Mijn keus was gevallen om naar een kleine Mobistar te gaan en niet te dicht bij de grens. Ik wilde best wel een 1 a 2 uur wachten voor een shop, maar om daar nog vroeger naar toe te gaan had ik er niet voor over.

Om 8:15 kwam ik bij de Mobistar shop in Heist op den Berg. Hier was geen enkele wachtende te bekennen. Had ik goed gegokt? Om 9:00 uur nog niemand alleen kwam daar wel de verkoper van de Mobistar winkel aanlopen. Ik vroeg hem of het zin had te wachten. Hij vertelde me dat hij normaal in de Mobistar shop in Lier stond en ze daar geen reserveringen hadden aangenomen en hij vermoede dat zijn collega in Heist op den Berg dit wel had gedaan. Hij is voor me gaan kijken en kwam toen met het teleurstellende bericht dat er 4 Iphones waren en 40 reserveringen. Ik ben toen snel naar Lier gereden, waar ik precies om 9:30 aankwam en net de eerste iphone werd uitgedeeld. In het totaal hadden ze er 7 en er waren 9 wachtende voor mij. Helaas viste ik net achter het net, maar nu kon er wel worden gereserveerd worden in Lier en zo sta ik 2e op de lijst voor 2x 32 gb exemplaar. De man voor mij die er ook net naast viste stond er al om 7:00 dus dat betreft viel het nog niet tegen. Nu maar hopen dat ze de iphones snel weer binnen krijgen. Ze verwachten deze eind aug, begin september. Nu zijn verkopers in de telefoonwinkels meestal slecht geinformeerd dus ik hoop dat ze eerder weer leverbaar zijn.

Laatst gewijzigd door gerhard; 30-07-10 om 21:38.
  #2195  
Oud 30-07-10, 21:32
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Jammer dat je er geen kon bemachtigen. Maar hoop dat het niet eind augustus begin september word en kan je dan ook 1 krijgen zonder reservering (gewoon winkel binnen lopen en kopen)? anders ga ik die maar in parijs zoeken zonder reservering.
  #2196  
Oud 30-07-10, 21:38
DarkQIphone DarkQIphone is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 112
Standaard

ik heb ook 1 was de eerste reseveerder dus heb 32 GB
  #2197  
Oud 30-07-10, 21:44
AndyVP AndyVP is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Sint-Niklaas
Berichten: 15
Standaard

Heeft er iemand een Iphone4 kunnen bemachtigen in Sint-Niklaas?
Weet er ook iemand of er nog beschikbaar zijn of wanneer de 2de lading zou komen ?
  #2198  
Oud 30-07-10, 21:50
Kris8400 Kris8400 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster Bekijk bericht
deze 2 zijn al ZONDER winst verkocht aan familie! schoonbroer+neef.

andere 4 (32GB)waren binnen het uur verkocht op ebay voor 1100 euro per stuk. 3 daarvan zijn ze al komen halen, 4de komt om 19.00

jammer dat ik er niet meer had.
Haha en gisteren beloofde je nog plechtig ze hier te zullen verkopen omdat het halve forum je (terecht) aanviel.
Enfin, iedereen beslist voor zichzelf wat hij juist vindt, maar probeer niet de heilige uit te hangen aub.
  #2199  
Oud 30-07-10, 21:57
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Voor iedereen die de boot gemist heeft, hier is mijn unboxing video, de pijn wat verzachten:

YouTube - iPhone 4 unboxing
  #2200  
Oud 30-07-10, 22:03
wuzzle wuzzle is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 63
Standaard

Ik vind dat Knuster heel erg schijnhelig is. Je wist vantevoren ook wel dat je ze aan familie kon verkopen. Nee, je zult ze uiteindelijk toch wel met winst hebben verkocht en dit als smoesje hebben gebruikt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:47.