//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Emper Ja ik ga zeker iets leuks met/voor haar doen hoor om haar te bedanken! Daar kan je van op aan! ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2221  
Oud 31-07-10, 00:26
memento__mori memento__mori is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emper Bekijk bericht
Ja ik ga zeker iets leuks met/voor haar doen hoor om haar te bedanken! Daar kan je van op aan! En dat mijn mams dat voor mij doet dat is mooier dan wat dan ook (en zeker dan een Iphone 4 :-D

Mams had van te voren ook veel gebeld, maar er werd niet opgenomen. Alleen in Merksen dus, vandaar dat ze daar heen is gereden.
Maar de moed ja die geef ik inmiddels wel een beetje op....
Bij Vanden Borre gaan we de iPhone 4 ook verkopen, je kan inmiddels al bestellen (heb ik gisteren in Merksem ook al gedaan ) maar de aankoopdienst weet nog niet hoeveel / wanneer ze er gaan krijgen. Ze hopen woensdag meer info van Mobistar te krijgen.
Enige nadeel voor sommigen misschien , Vanden Borre werkt altijd met voorschot voor zulke dingen.
Je kan wel een Click&Collect doen via de website voor een afhaling in winkel naar keuze en dan betaal je een voorschot van 30% maar hoef je niet over en weer te rijden, je wordt dan gewoon opgebeld als je toestel binnen is.
Winkel in Merksem is denk ik het makkelijkst te bereiken voor de meesten uit Noord Brabant. Gewoon A12 volgen richting Antwerpen, dan E19 op en afrit Merksem er terug af, daar zit de winkel waar ik als jobstudent (reeds 3 jaar, dus ken evenveel als de vaste werknemers) werk
Voordeel, nog niet veel mensen weten dat ze daar ook komen.
Vanmiddag stonden er 4 in bestelling voor de 32GB en 6 voor de 16GB. (voor in totaal 58 winkels)
Ze worden chronologisch verdeeld, dus wie eerst besteld krijgt em ook eerst...

Laatst gewijzigd door memento__mori; 31-07-10 om 00:49.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2222  
Oud 31-07-10, 00:38
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Iemand trouwens problemen met de Proximity Sensor? (Deze zou niet op tijd opspringen als je de iPhone bij je gezicht houdt.)

Ik heb vandaag meer telefoon gehad dan de voorbije week te samen (krijg meestal smsjes), wat natuurlijk een mooie gelegenheid was om het te testen.. Die doet het bij mij prima.
  #2223  
Oud 31-07-10, 00:42
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gerhard Bekijk bericht
Nu maar hopen dat ze de iphones snel weer binnen krijgen. Ze verwachten deze eind aug, begin september. Nu zijn verkopers in de telefoonwinkels meestal slecht geinformeerd dus ik hoop dat ze eerder weer leverbaar zijn.
Toenstraks met Mobistar Roeselare gebeld, een van de winkels waar die officiele voorverkoop van Mobistar plaatsvond. De vriendelijke verkoper daar wist me te vertellen dat hij er vandaag meer dan 100 had binnengekregen (allemaal uitverkocht ondertussen) en verwacht er zowat elke week toch wel een deel, hij hoopt/dacht er weer 15-20 te krijgen volgende week. Mijn hoop gaat dan ook naar uit naaar winkels waar ze nog altijd geen reservaties opnemen, en waar ik dan gewoon een paar uurtjes kan gaan "kamperen" op de dag van die tweede levering.. (de vraag is alleen waneer dat is )
  #2224  
Oud 31-07-10, 00:46
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Goede tip! echt super bedankt, alleen....
Ik heb de site inmiddels gevonden, als je meer info hebt na woensdag laat je het dan weten? Ik kon niet zien dat het toestel zeker simlock vrij is op de website...
Enne ik geloof dat mobistar de eerste 3 maanden alleen mag verkopen, dus dan zou het nog 3 maanden duren.....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door memento__mori Bekijk bericht
Bij Vanden Borre gaan we de iPhone 4 ook verkopen, je kan inmiddels al bestellen (heb ik gisteren in Merksem ook al gedaan ) maar de aankoopdienst weet nog niet hoeveel / wanneer ze er gaan krijgen. Ze hopen woensdag meer info van Mobistar te krijgen.
Enige nadeel voor sommigen misschien , Vanden Borre werkt altijd met voorschot voor zulke dingen.
Voordeel, nog niet veel mensen weten dat ze daar ook komen.
Vanmiddag stonden er 4 in bestelling voor de 32GB en 6 voor de 16GB. (voor in totaal 58 winkels)
Ze worden chronologisch verdeeld, dus wie eerst besteld krijgt em ook eerst...
  #2225  
Oud 31-07-10, 00:53
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Iedere dinsdag krijgt Mobistar een nieuwe levering en dan verdeeld Mobistar ze over al hun winkels. Dat wist de shop verandwoordelijke van Hasselt te zeggen, van de officiële shop van Mobistar.
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #2226  
Oud 31-07-10, 00:54
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emper Bekijk bericht
Goede tip! echt super bedankt, alleen....
Ik heb de site inmiddels gevonden, als je meer info hebt na woensdag laat je het dan weten? Ik kon niet zien dat het toestel zeker simlock vrij is op de website...
Enne ik geloof dat mobistar de eerste 3 maanden alleen mag verkopen, dus dan zou het nog 3 maanden duren.....
Die zijn simlockvrij. Dat waren de 3Gsen ook
  #2227  
Oud 31-07-10, 00:57
memento__mori memento__mori is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emper Bekijk bericht
Goede tip! echt super bedankt, alleen....
Ik heb de site inmiddels gevonden, als je meer info hebt na woensdag laat je het dan weten? Ik kon niet zien dat het toestel zeker simlock vrij is op de website...
Enne ik geloof dat mobistar de eerste 3 maanden alleen mag verkopen, dus dan zou het nog 3 maanden duren.....
SIMLOCKVRIJ!
Als ik meer weet zal ik het hier zeker posten.
We zijn sowieso zeker dat we ze krijgen, anders zouden ze niet in ons systeem staan, daar zijn ze bij ons heel voorzichtig mee. De vraag is alleen wanneer precies is de eerste levering en hoeveel. Ik vermoed dat dat er maar ongeveer een 10tal per week zullen zijn in het begin.
  #2228  
Oud 31-07-10, 01:00
slassi slassi is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik had mijn iPhone 4 gereserveerd in de Mobistar Shop in Geraardsbergen (Oost-Vlaanderen) en ze zeiden mij vanaf het begin dat ik 7de stond op de lijst. Ik heb dit de afgelopen week 2x gecheckt en telkens zeiden ze dat ik 7de stond dus ik was tevreden. Vandaag bel ik om te zien hoeveel ze er hadden binnengekregen. De verkoper zei mij dat ze er 10 hadden binnengekregen en dat ze allemaal al weg zijn. Ik vroeg hem hoe het komt dat er geen voor mij bij was en hij antwoordde mij "Omdat je 19de stond op de lijst en nu dus nog 9de" Ik gok dat het komt doordat ik geen Mobistar maar Proximus abbo heb (dit vroegen ze er namelijk bij toen ik hem reserveerde) en ze er dus eerst nog verkocht hebben aan Mobistar klanten. Schande!
  #2229  
Oud 31-07-10, 01:10
Kris8400 Kris8400 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 39
Standaard

Ik geloof niet dat Mobistar het alleenrecht heeft voor de eerste drie maand, Fnac was alvast redelijk zeker van zn stuk wat dat betreft.

Ik heb uit voorzorg toch maar "onder voorbehoud van levering na 1/9" als opmerking bij mn VDB bestelling gezet
  #2230  
Oud 31-07-10, 01:17
Diddy Diddy is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kris8400 Bekijk bericht
Ik geloof niet dat Mobistar het alleenrecht heeft voor de eerste drie maand, Fnac was alvast redelijk zeker van zn stuk wat dat betreft.

Ik heb uit voorzorg toch maar "onder voorbehoud van levering na 1/9" als opmerking bij mn VDB bestelling gezet
Mobistar heeft wel degelijk het exclusiviteitscontract binnengehaald om de eerste drie maand zelf de iphone4 te verdelen. Enig nuance verschil is de "verdeling". Ze kunnen altijd nog aan Fnac leveren, zoals ze ook aan Switch ed gaan leveren, alleen zal dit een nog beperktere voorraad zijn dan deze die de officiële en franchise Mobi-winkels ter beschikking vandaag hadden.
Wat de volgende levering betreft: deze gaat inderdaad volgende week normalerwijze door. De voorraad in de winkels mag dan wel uitgeput zijn, in de voorraadruimtes is deze in ieder geval niet.
  #2231  
Oud 31-07-10, 01:19
memento__mori memento__mori is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 27
Standaard

Mobistar heeft het alleenrecht qua verkoop, maar Mobistar is ook leverancier voor Vanden Borre, Fnac, enz..

Als Mobistar zou durven zeggen van wacht maar 3 maanden, dan zeggen die winkels dat ze 3 maanden alleen nog maar Proximus abonnementen schrijven...
(Simpel gezegd, maar je begrijpt het principe?)

Dat ze minder stuks zullen krijgen dan de Mobistar winkels kan ik begrijpen, en dat we een week langer moeten wachten ook.

Edit: zoals hierboven dus
  #2232  
Oud 31-07-10, 01:43
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 Bekijk bericht
Iedere dinsdag krijgt Mobistar een nieuwe levering en dan verdeeld Mobistar ze over al hun winkels. Dat wist de shop verandwoordelijke van Hasselt te zeggen, van de officiële shop van Mobistar.
Ah ik dacht dat het elke dinsdag zou zijn? Nuja komende week kan ik toch weinig tijd vrij maken wegens vakantiewerk. Indien ik na volgende week nog niets heb, dan bel ik die maandag daarop gewoon heel Vlaanderen rond tot ik een winkel vind waar ze vertellen dat ze er de dag erop krijgen en er géén reservaties zijn. In dat geval wil ik wel gerust een paar uurtjes/ een nachtje gaan kamperen voor die winkel. Kamperen voor een tweede levering, dat is wellicht nog zotter dan kamperen voor de releasedatum
  #2233  
Oud 31-07-10, 04:13
Liesjj Liesjj is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Dendermonde
Berichten: 115
Stuur een bericht via MSN naar Liesjj
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Ah ik dacht dat het elke dinsdag zou zijn? Nuja komende week kan ik toch weinig tijd vrij maken wegens vakantiewerk. Indien ik na volgende week nog niets heb, dan bel ik die maandag daarop gewoon heel Vlaanderen rond tot ik een winkel vind waar ze vertellen dat ze er de dag erop krijgen en er géén reservaties zijn. In dat geval wil ik wel gerust een paar uurtjes/ een nachtje gaan kamperen voor die winkel. Kamperen voor een tweede levering, dat is wellicht nog zotter dan kamperen voor de releasedatum
Pakt maar een nachtje ;p
ik heb 10u gekampeerd en ik was 6des..
Mja toen was het wel de release uiteraard
  #2234  
Oud 31-07-10, 10:22
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liesjj Bekijk bericht
Pakt maar een nachtje ;p
ik heb 10u gekampeerd en ik was 6des..
Mja toen was het wel de release uiteraard
Ik had een reservatie en had mijn iphone na aankomst binnen 1h45m. Dus kamperen viel erg mee...
  #2235  
Oud 31-07-10, 10:59
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

gisteren wat facetime geprobeerd. ben verbaasd over de kwaliteit van het geluid en ook beeld valt heel goed mee. verbruikt alleen wel heel wat bandbreedte waardoor hij een keer of 3 er van tussenuit is gevallen en je opnieuw moest beginnen.
  #2236  
Oud 31-07-10, 11:16
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 Bekijk bericht
Iemand trouwens problemen met de Proximity Sensor? (Deze zou niet op tijd opspringen als je de iPhone bij je gezicht houdt.)

Ik heb vandaag meer telefoon gehad dan de voorbije week te samen (krijg meestal smsjes), wat natuurlijk een mooie gelegenheid was om het te testen.. Die doet het bij mij prima.
Gisteren tijdens het bellen dat de luidspreker opeens opstond, dusja, ik heb er wel problemen mee... Wat betreft facetime, je kan in je menu gaan terwijl je aan het videobellen bent, dan krijgt de correspondent het laatste opgenomen beeld te zien met een melding. Het gesprek valt dus niet weg bij mij.
  #2237  
Oud 31-07-10, 11:53
g4ce g4ce is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Herentals, België
Berichten: 35
Standaard

Ik heb met reservatie ongeveer een 45 min aangeschoven in Antwerpen. Alles ging zeer vlot.

Antenneprobleem heb ik blijkbaar niet maar de proximitysensor die wil niet zo goed werken.
  #2238  
Oud 31-07-10, 12:06
SPiET SPiET is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g4ce Bekijk bericht
Ik heb met reservatie ongeveer een 45 min aangeschoven in Antwerpen. Alles ging zeer vlot.

Antenneprobleem heb ik blijkbaar niet maar de proximitysensor die wil niet zo goed werken.

Hoezo met proximity sensor? wat gebeurt er en op wat moeten we letten?
  #2239  
Oud 31-07-10, 12:13
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPiET Bekijk bericht
Hoezo met proximity sensor? wat gebeurt er en op wat moeten we letten?

Die sensor detecteert dat het scherm uitgeschakeld moet worden omdat je dan aan het bellen bent.
  #2240  
Oud 31-07-10, 12:40
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Oef ik ben nu ook de gelukkige eigenaar van een iPhone 4 (de levering van Lanaken was gisteren vlak voor sluitingstijd binnen gekomen en vandaag kunnen afhalen)

het scherm is verbluffend! en hij is SNEL! (ik kom van een iPhone 3G)

veel succes die nog eentje moeten bemachtigen!
__________________
http://www.twitter.com/W_ess
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:27.