//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom zou die verzekering niet werken voor Nederlanders? Diefstal in Nederland is dan niet gedekt, maar schade toch wel als ie toevallig in Belgie is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #2761  
Oud 07-08-10, 23:01
bdr bdr is offline
• iOS 4.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 125
Standaard

Waarom zou die verzekering niet werken voor Nederlanders? Diefstal in Nederland is dan niet gedekt, maar schade toch wel als ie toevallig in Belgie is kapotgegaan?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2762  
Oud 07-08-10, 23:03
baia baia is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 102
Standaard

omg, dat had ik nooit gedaan. 90 Euro voor een verzekering waar je niets aan hebt? Wacht dan toch gewoon een paar weken...
  #2763  
Oud 07-08-10, 23:05
rvbcrs rvbcrs is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dotter Bekijk bericht
is dit wel legaal...
Tja dat was het eerste wat ik ook dacht, maar aangezien ik dit kon uitzoeken heb ik het in elke andere winkel die ik kon vinden gevraagd, allemaal vertelden ze dat zij dat noooit zouden, doen, maar schijnbaar is er door Eurpese wetgeving het een en ander veranderd waardoor dit in Belgie ook mag.

Nogmaals, ik vind het echt een waanzinige *#&*$# streek, maargoed.. het alternatief was door rijden naar Parijs.. of wachten.. tja.
  #2764  
Oud 07-08-10, 23:06
rvbcrs rvbcrs is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baia Bekijk bericht
omg, dat had ik nooit gedaan. 90 Euro voor een verzekering waar je niets aan hebt? Wacht dan toch gewoon een paar weken...
Tja je hebt helemaal gelijk.. just can't help myself
  #2765  
Oud 07-08-10, 23:35
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rvbcrs Bekijk bericht
Tja dat was het eerste wat ik ook dacht, maar aangezien ik dit kon uitzoeken heb ik het in elke andere winkel die ik kon vinden gevraagd, allemaal vertelden ze dat zij dat noooit zouden, doen, maar schijnbaar is er door Eurpese wetgeving het een en ander veranderd waardoor dit in Belgie ook mag.

Nogmaals, ik vind het echt een waanzinige *#&*$# streek, maargoed.. het alternatief was door rijden naar Parijs.. of wachten.. tja.
Ik ga er dan van uit dat je een ovk hebt gehad van de verzekering. Kan je de verzekeringsmaatschappij niet bellen en vragen om op te zeggen. Ik weet niet of ze in Belgie ook respijt hebben om binnen 7 dagen op te zeggen. Ik zou zeggen: probeer het eens!
  #2766  
Oud 07-08-10, 23:37
Tendi Tendi is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Kempen, Belgie
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BfromB Bekijk bericht
Bij inschrijving (5 juli) was ik 100ste voor de 3 winkels (Geel, Mol, Herentals) samen, nu krijg ik enkel als reactie "Wij houden u op de hoogte wanneer uw toestel binnengekomen is" ...
Ja, die "Wij houden u op de hoogte wanneer uw toestel binnengekomen is" ken ik...

Ik krijg meer en meer de indruk dat van die getallen ook niet al te veel klopt. Hij wou echt niet zeggen waar ik nu op de lijst stond...

Probleem is dat het een beetje laat is om nog in een andere winkel op de lijst te zetten, daar ben je nu ook wachtende 498...
  #2767  
Oud 07-08-10, 23:39
rvbcrs rvbcrs is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Ik ga er dan van uit dat je een ovk hebt gehad van de verzekering. Kan je de verzekeringsmaatschappij niet bellen en vragen om op te zeggen. Ik weet niet of ze in Belgie ook respijt hebben om binnen 7 dagen op te zeggen. Ik zou zeggen: probeer het eens!
Ik heb geen idee eigenlijk, als ik de formulieren zo eens bekijk dan is het een verzekering van de FNAC zelf, die hebben dus zelf een verzekeringsmaatschappij..
  #2768  
Oud 07-08-10, 23:52
Oflubjkismail Oflubjkismail is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 13
Standaard

ik heb hem gisteren gekocht in nijmegen.
Heel mooie maar youtube kijken met 3g niet zo goed als met Wi-Fi.

mvg
  #2769  
Oud 08-08-10, 00:07
Kris8400 Kris8400 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oflubjkismail Bekijk bericht
ik heb hem gisteren gekocht in nijmegen.
Heel mooie maar youtube kijken met 3g niet zo goed als met Wi-Fi.

mvg
Denk niet dat dit aan de iphone4 ligt, of aan gelijk welke smartphone. Misschien was je internetverbinding thuis trager dan 3g en is die net wat sneller geworden
  #2770  
Oud 08-08-10, 00:28
Blake Blake is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 27
Standaard

verzekering vragen bij aankoop van iPhone is illegaal! ze moeten het toestel ook zonder verzekering verkopen. koppelverkoop is eigenlijk nog steeds wettelijk niet toegestaan, maar door een uitspraak van Europa mag het wel. In België wel op die voorwaarde dat het toestel ook los verkocht wordt. Dus zonder abonnement of verzekering. De FNAC hanteert dus illegale praktijken!
  #2771  
Oud 08-08-10, 00:46
Kryptazol Kryptazol is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 Bekijk bericht
Jullie zullen me niet geloven maar het is zo. Vandaag een dagje Aalst. Na veel kledingwinkels zag ik een telecomwinkel. En voor de ruit stond er een plakaat met daarop: Hierverkrijgbaar, iPad Wi-Fi + 3G en iPhone 4. Ik dacht van; Ik loop direct de winkel in en ik loop iedereen omver. Toen ik aan de kassa stond vroeg ik achter een iPhone 4 en de verkoopster zei tegen mij; Sorry, maar we hebben deze morgen de laatste verkocht. We kunnen u eventueel een iPad verkopen. Maar dat moest ik niet hebben. Maar ik ben wel de prijs voor een iPhone 4 en iPad vergeten vragen
ik kan niet praten over de prijs van de iphone 4, maar toen ik mn jacht op mn 3g inzette 2 jaar geleden kon ik hem hier ook vrij verkrijgen. ik heb hem daar niet gekocht omda hij me daar 100 euro meer kostte.
  #2772  
Oud 08-08-10, 08:26
spiekry spiekry is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 119
Standaard

Ja volgens mij moeten ze de iphone ook zonder verzekering verkopen.
  #2773  
Oud 08-08-10, 08:34
tulip18's schermafbeelding
tulip18 tulip18 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Oostende; België
Berichten: 195
Standaard

Weet er iemand, hoe het momenteel is met de beschikbaarheid in Oostende???
Vorige week, 4 stuks heb ik hier gelezen........is daar misschien iets bijgekomen???
Hopelijk!!!!!
  #2774  
Oud 08-08-10, 11:05
rvbcrs rvbcrs is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blake Bekijk bericht
verzekering vragen bij aankoop van iPhone is illegaal! ze moeten het toestel ook zonder verzekering verkopen. koppelverkoop is eigenlijk nog steeds wettelijk niet toegestaan, maar door een uitspraak van Europa mag het wel. In België wel op die voorwaarde dat het toestel ook los verkocht wordt. Dus zonder abonnement of verzekering. De FNAC hanteert dus illegale praktijken!
Weet je wat het probleem is, ze verkopen ze ook zonder verzekering, alleen die hadden ze niet op voorraad! Volgens de store manager hadden ze van het hoofdkantoor een partij iphones gekregen die in het systeem gekoppeld waren aan een verzekering, als ze dus de iphone los zouden verkopen dan konden ze niets meer met de verzekering. Ik geloofde geen bal van het verhaal, maargoed wat moest ik doen, hij ging hem duidelijk niet aan ons verkopen zonder de verzekering. Dus het was of dat of nog 3,5 uur door naar Parijs.. Met het risico dat ze daar zouden zijn uitverkocht.
  #2775  
Oud 08-08-10, 11:06
spiekry spiekry is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 119
Standaard

JA dan sta je toch wel voor een dillemma, Je had natuurlijk ook even kunnen bellen naar 1 van de stores in parijs, dan had je het in ieder geval zeker geweten.
  #2776  
Oud 08-08-10, 11:12
rvbcrs rvbcrs is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spiekry Bekijk bericht
JA dan sta je toch wel voor een dillemma, Je had natuurlijk ook even kunnen bellen naar 1 van de stores in parijs, dan had je het in ieder geval zeker geweten.
Klopt waren we ook aan het proberen terwijl we in de FNAC stonden, het probleem was alleen dat het heeel lang duurde voordat we ze te pakken kregen en bij de FNAC hadden ze er nog maar 2 liggen. Technisch gezien liepen we dus het risico dat terwijl we daar bij de balie stonden iemand met de laatste iphones zou kunne weglopen!!
  #2777  
Oud 08-08-10, 11:31
spiekry spiekry is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rvbcrs Bekijk bericht
Klopt waren we ook aan het proberen terwijl we in de FNAC stonden, het probleem was alleen dat het heeel lang duurde voordat we ze te pakken kregen en bij de FNAC hadden ze er nog maar 2 liggen. Technisch gezien liepen we dus het risico dat terwijl we daar bij de balie stonden iemand met de laatste iphones zou kunne weglopen!!

Vertel mij wat, ik weet er alles van ik heb uren op de wact gestaan en dan krijg je iemand te pakken prateen ze geen engels, tenminste dat zeggen ze dan.
  #2778  
Oud 08-08-10, 11:32
spiekry spiekry is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 119
Standaard

Trouwens ik had van de week wel gemaild en toen kreeg ik binnen 10 minuten antwoord, mischien had ik gewoon geluk .
  #2779  
Oud 08-08-10, 11:32
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hydimail Bekijk bericht
Iets bekend over de leveringen bij Mobistar Mol, Geel en Herentals??
Ik stond in Mol 16e op de lijst voor een 32GB, en momenteel zouden er nog drie mensen voor me zijn. Met ander woorden, zo'n twaalf stuks geleverd tot nu toe. (voor de 16GB zal dat wellicht hetzelfde of iets meer zijn)
  #2780  
Oud 08-08-10, 11:32
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spiekry Bekijk bericht
Vertel mij wat, ik weet er alles van ik heb uren op de wact gestaan en dan krijg je iemand te pakken prateen ze geen engels, tenminste dat zeggen ze dan.
het is natuurlijk een voordeel dat je frans praat om zo'n dingen te vragen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:41.