//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Pff we zijn weer een week verder , en weer geen 32 gb geleverd in de winkel waar ik nu dan al 2 weken 1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #3261  
Oud 20-08-10, 13:42
zeromancer zeromancer is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 35
Standaard

Pff we zijn weer een week verder , en weer geen 32 gb geleverd in de winkel waar ik nu dan al 2 weken 1 ste sta voor 32 gb. Kan dit niet geloven... Nog even en ik sta al een maand op de wachtlijst
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #3262  
Oud 20-08-10, 13:44
monsterboy monsterboy is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

toevallig in antwerpen ?
  #3263  
Oud 20-08-10, 13:46
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

We zullen het maar positief bekijken zeker? Hoelanger er geen 32GB meer geleverd wordt, hoe groter de kans dat een van komende dagen er plots overal een grote levering zal volgen... Of denk ik nu weer te positief? :')
  #3264  
Oud 20-08-10, 13:48
zeromancer zeromancer is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monsterboy Bekijk bericht
toevallig in antwerpen ?
Nee, sint joris winge
  #3265  
Oud 20-08-10, 14:01
saaiko saaiko is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeromancer Bekijk bericht
Pff we zijn weer een week verder , en weer geen 32 gb geleverd in de winkel waar ik nu dan al 2 weken 1 ste sta voor 32 gb. Kan dit niet geloven... Nog even en ik sta al een maand op de wachtlijst
Idem dito in Ninove...
Ze krijgen NIKS binnen, maar vandenborre en the phone house en zelfs Fnac krijgen er massaal binnen. Wat een klucht Mobistar.
  #3266  
Oud 20-08-10, 14:06
baia baia is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 102
Standaard

Vandenborre krijgt massaal binnen? Niks van gemerkt hier...
  #3267  
Oud 20-08-10, 14:29
monsterboy monsterboy is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

ben dat wachten zo beu

eerst stond ik vrij goed op de wachtlijst bij switch.. de avond ervoor laten ze weten dat die niet meer geldt.. :s

dan de dag van de release staan aanschuiven aan mc .. :s voor niets natuurlijk... toen bestond er nog geen wachtlijst... de week erna opeens wel... en zo zijn we weer 2 weken verder.. en er komt idd gewoon niets binnen
  #3268  
Oud 20-08-10, 14:35
kidk kidk is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 38
Standaard

Ik heb hem ook maar gereserveerd bij Krefel. Vriendelijke kerel. 5€ voorschot. Stond op computer dat er levering was op 23ste maar hij was niet 100% zeker of dat klopte.

(32GB)
  #3269  
Oud 20-08-10, 14:37
Luvlektrik Luvlektrik is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 38
Standaard

Ik ga vandaag denk ik een paar mensen heel blij maken.

In de winkel waar mijn leverancier heeft gehaald zijn er een week geleden 100 toestellen binnengekomen (16GB + 32GB maar de 32GB waren denk ik al op). Hij vertelde tegen mijn leverancier dat hij schrik had dat hij ze niet allemaal zou verkopen... Wat dus betekent dat hij nog niet veel reservaties had gekregen.

Ik weet niet hoeveel er nog van overschieten, maar ik vermoed dat er wel nog te pakken zijn.

ACS BVBA

E. Woutersstraat 38 C
2220 Heist o/d Berg
015 / 24 33 70

Trouwens: wat een prachttoestel
  #3270  
Oud 20-08-10, 14:41
Hardstyle Hardstyle is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard Proximus kaart knippen of nieuwe?

De volgende maand zou ik mijn iPhone 4 moeten krijgen... nu blijkt er een microsim alleen in te passen van mobistar terwijl ik nog een oude van proximus heb... Op het net knippen mensen er gewoon een stuk af maar is dit wel veilig?
  #3271  
Oud 20-08-10, 14:43
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hardstyle Bekijk bericht
De volgende maand zou ik mijn iPhone 4 moeten krijgen... nu blijkt er een microsim alleen in te passen van mobistar terwijl ik nog een oude van proximus heb... Op het net knippen mensen er gewoon een stuk af maar is dit wel veilig?
Ja, dat kan je zonder problemen doen. In mijn iPhone zit er ook een bijgeknipte Mobile Vikings simkaart.
  #3272  
Oud 20-08-10, 14:59
Luvlektrik Luvlektrik is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hardstyle Bekijk bericht
De volgende maand zou ik mijn iPhone 4 moeten krijgen... nu blijkt er een microsim alleen in te passen van mobistar terwijl ik nog een oude van proximus heb... Op het net knippen mensen er gewoon een stuk af maar is dit wel veilig?
Bij mij zit er nochtans een Proximus microsim in hoor
  #3273  
Oud 20-08-10, 15:00
JohnnyricoMC's schermafbeelding
JohnnyricoMC JohnnyricoMC is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 64
Standaard

Knippen gaat perfect. Maar mocht je niet zeker zijn, vraag dan gewoon een microSIM aan. Mobistar, Mobile Vikings, Proximus, Base, ze hebben allemaal ondertussen microSIM's beschikbaar.

Ik ben vanmiddag langs het Mobistar Center en de drie "the phone house"'s in Leuven geweest alsook de fnac. Allemaal enkel op bestelling/reservatie.
  #3274  
Oud 20-08-10, 15:00
StevieV StevieV is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard geen Iphones in Brussel tenzij aan exuberante prijzen

Ter info: ik heb daarnet de Nieuwstraat in Brussel afgeschuimd en geen Iphones te verkrijgen in de 2 MC's, Vandenborre, Mediamarkt of Mac Line...
Wel in een winkeltje naast die ene MC maar 999 € voor de 32 GB versie!
  #3275  
Oud 20-08-10, 15:01
slimbo86 slimbo86 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11
Standaard

Ben daarnet bij MC Merksem langsgegaan, en daar waren er gisteren 2 binnengekomen, maar ze waren natuurlijk al weg. De verkoper wist mij wel te vertellen dat ze ongeveer wekelijks binnenkomen, ofwel donderdag ofwel vrijdag, en steeds rond 13.00 uur.
Aangezien ze daar zonder wachtlijst werken heb je daar kans om gewoon met een iphone buiten te stappen.
  #3276  
Oud 20-08-10, 15:05
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luvlektrik Bekijk bericht
Ik ga vandaag denk ik een paar mensen heel blij maken.

In de winkel waar mijn leverancier heeft gehaald zijn er een week geleden 100 toestellen binnengekomen (16GB + 32GB maar de 32GB waren denk ik al op). Hij vertelde tegen mijn leverancier dat hij schrik had dat hij ze niet allemaal zou verkopen... Wat dus betekent dat hij nog niet veel reservaties had gekregen.

Ik weet niet hoeveel er nog van overschieten, maar ik vermoed dat er wel nog te pakken zijn.

ACS BVBA

E. Woutersstraat 38 C
2220 Heist o/d Berg
015 / 24 33 70

Trouwens: wat een prachttoestel

Dat kan ik eigenlijk moeilijk geloven. Eén Mobistarshop die 100 toestellen binnenkrijgt, terwijl vele winkels al 1-2 weken zo goed als niéts binnenkregen? Begrijpen wie begrijpen kan...
  #3277  
Oud 20-08-10, 15:06
Luvlektrik Luvlektrik is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Dat kan ik eigenlijk moeilijk geloven. Eén Mobistarshop die 100 toestellen binnenkrijgt, terwijl vele winkels al 1-2 weken zo goed als niéts binnenkregen? Begrijpen wie begrijpen kan...
Ten eerste is het geen mobistar shop en ten tweede zie ik niet in waarom ik hiervoor zou liegen? Ik vertel alleen maar wat mijn leverancier mij vertelde en hij heeft ook geen enkele reden om daar over te liegen.

Ik zou zeggen bel een keertje en dan weet je het meteen
  #3278  
Oud 20-08-10, 15:08
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Het zou toch kunnen, mediamarkt antwerpen kreeg ook zomaar x aantal toestellen (200?) en mensen stonden maand op de wachtlijst en kreeg nog niks. En ik loop daar gewoon binnen en kan 1 meenemen. Dus alles kan?
  #3279  
Oud 20-08-10, 15:10
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luvlektrik Bekijk bericht
Ten eerste is het geen mobistar shop en ten tweede zie ik niet in waarom ik hiervoor zou liegen? Ik vertel alleen maar wat mijn leverancier mij vertelde en hij heeft ook geen enkele reden om daar over te liegen.

Ik zou zeggen bel een keertje en dan weet je het meteen
Ik zeg niet dat gij liegt, maar volgens mij klopt die info gewoon niet hoor.. Heb die winkel eens even opgezocht (http://www.acs-online.be/), en dat is gewoon een of ander telecomwinkeltje. Alé komaan, hoe onrealistisch is het dat zo'n gewoon telecomwinkeltje 100 toestellen geleverd zou krijgen, terwijl de ketens zoals Mobistar, Fnac, Vandeborre, allemaal met veel minder moeten stellen per winkel?

Laatst gewijzigd door FenixStyle; 20-08-10 om 15:12.
  #3280  
Oud 20-08-10, 15:14
baia baia is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 102
Standaard

goei connecties?
Reageren



Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:10.