//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) 16gb nu beschikbaar op mobistar site......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #3301  
Oud 20-08-10, 20:08
slurpie slurpie is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

16gb nu beschikbaar op mobistar site...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #3302  
Oud 20-08-10, 20:12
lazy_g lazy_g is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

site geeft aan dat de voorraad op is
  #3303  
Oud 20-08-10, 20:16
slurpie slurpie is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lazy_g Bekijk bericht
site geeft aan dat de voorraad op is
Blijven refreshen, heb al 2x kunnen aanduiden (mr nt verder gedaan, want heb al 1)
  #3304  
Oud 20-08-10, 20:21
5an1ty 5an1ty is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Ditto Slurpie, Al 2 keer gezien en al 2 keer terug verdwenen super snel, hoeveel man zou er op dit moment aan het refreshen zijn...

Ik hoop dat de 32GB er ook nog aan komt.

Ik zit al te wachten op een iPhone 4 32 sinds aankondiging, en al telkens misgelopen met preorders grrr...
  #3305  
Oud 20-08-10, 20:22
parlipip parlipip is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Wat ik niet goed begrijp is dat je toch her en der verneemt dat er mensen zijn zonder reservatie die het geluk hebben een op de kop te tikken.
Zijn dit dan steeds winkels zonder reservatie of zijn er winkels waar men relatief kleine reservatielijst heeft en er dan ook snel vrij te koop heeft.

Is toch helemaal geen eerlijk systeem meer hier in België. Het systeem van wachtlijsten (als de verkopers deze al respecteren) trekt op niks.
Reservatie of niet, je moet al meer geluk hebben dan iets anders om er een op de kop te tikken.

Nu, ikzelf mag niet klagen heb hem sinds launch, maar toch...

Laatst gewijzigd door parlipip; 20-08-10 om 20:25.
  #3306  
Oud 20-08-10, 20:26
5an1ty 5an1ty is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Nee inderdaad, Ik vraag me af wat ik nu het best doe om er zo snel mogelijk aan te raken. Morgen vertrek ik naar west-vlaanderen... Misschien eens binnenwippen bij de MC in Roeselare.

Heb ondertussen hoop al beetje opgegeven en naar alternatieve android gezocht, probleem is er is geen één dat voor mij de iPhone 4 kan vervangen...
  #3307  
Oud 20-08-10, 20:32
5an1ty 5an1ty is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

En Terug is die 16GB verschenen, heb deze keer informatie ingevuld om te bestellen maar kreeg meteen de melding dat ie tijdelijk uitverkocht was.

Zou het kunnen dat het gewoon een fout in het systeem is? Of iemand die met onze voeten aan het rammelen is?
  #3308  
Oud 20-08-10, 20:41
5an1ty 5an1ty is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

4de maal verschenen en 1 stap verder geraakt. It's going down people!
  #3309  
Oud 21-08-10, 00:42
okkie100 okkie100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lazy_g Bekijk bericht
net even gebeld. Zijn maandag weer op voorraad, maar hebben een software unluck. zijn dus niet fabriek af simlock vrij...
Begin toch te twijvelen... het is zo lang wachten....
Oke maar wat zijn de nadelen van software unlock ten over een fabrieks unlock??

bedankt
  #3310  
Oud 21-08-10, 07:52
lazy_g lazy_g is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

heel simpel, software unlock doe je via jailbreak. Stel er is een update, en je installeert deze per ongeluk, en er is nog geen unlock beschikbaar, dan kun je je telefoon niet meer gebruiken... Dat is het grootste nadeel....
  #3311  
Oud 21-08-10, 11:34
CareBear CareBear is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luvlektrik Bekijk bericht
Ik ga vandaag denk ik een paar mensen heel blij maken.

In de winkel waar mijn leverancier heeft gehaald zijn er een week geleden 100 toestellen binnengekomen (16GB + 32GB maar de 32GB waren denk ik al op). Hij vertelde tegen mijn leverancier dat hij schrik had dat hij ze niet allemaal zou verkopen... Wat dus betekent dat hij nog niet veel reservaties had gekregen.

Ik weet niet hoeveel er nog van overschieten, maar ik vermoed dat er wel nog te pakken zijn.

ACS BVBA

E. Woutersstraat 38 C
2220 Heist o/d Berg
015 / 24 33 70

Trouwens: wat een prachttoestel
Heb juist gebeld, geen meer op stock...

Heeft er iemand ervaring met het annuleren van een reservatie/bestelling en het al dan niet terugkrijgen van een voorschot in een mobistarcenter?
  #3312  
Oud 21-08-10, 11:59
js1986 js1986 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Net eens gebeld naar MC Heusden sta er 18de op de wachtlijst voor 16GB. Heb hem donderdag de 12de besteld, en volgens de mevrouw aan de lijn zou dit nog even duren. Hadden deze week 2 16GB en 2 32GB binnengekregen.
  #3313  
Oud 21-08-10, 13:13
zeromancer zeromancer is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 35
Standaard

Nog steeds geen telefoon gekregen van mobistar winkel in sint joris winge.
Waar ze gisteren nog dachten een levering te krijgen MET 32gb's
Kan toch niet dat ze al 2 weken geen 1 32 gb hebben binnengekregen ?!
  #3314  
Oud 21-08-10, 13:27
maximus26061989 maximus26061989 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Waregem
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeromancer Bekijk bericht
Nog steeds geen telefoon gekregen van mobistar winkel in sint joris winge.
Waar ze gisteren nog dachten een levering te krijgen MET 32gb's
Kan toch niet dat ze al 2 weken geen 1 32 gb hebben binnengekregen ?!
hier in waregem net hetzelfde. ze hebben geen 32 gb meer binnnengekregen sinds release. enkel nog maar een 2e levering met 16 gb...
  #3315  
Oud 21-08-10, 18:36
WebsterMC WebsterMC is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Vandaag telefoon gehad van MC Aalter. Die had er gisterenavond 6 binnengekregen (16gig) waaronder de mijne . Voorgaande levering was twee weken geleden (en sindsdien stond ik eerstes in de wachtlijst)

Toen ik in de winkel stond, kreeg ze net telefoon met de melding dat er nog een paar 16 gig klaarlagen in het hoofdkantoor in Kuurne voor de winkel in Aalter.

MC Aalter is onderdeel van iq4 (IQ4 Telecom - Data - Service - Your needs our solutions - Telecommunicatie, Internet & computers, Gsm en PDA, Energie, Radio TV & GPS) , dus als MC Aalter er binnenkrijgt, zouden volgende winkels er vandaag ook gehad moeten hebben:

Businesscenter Kuurne (hoofdkantoor)
MC Izegem
MC Menen
MC Torhout
MC Aalter
MC Waregem
MC Roeselare

Ik denk dus dat er in West-Vlaanderen & Aalter vandaag veel mensen gelukkig gemaakt zullen zijn...

En ja, prachtig toestel! nu wat mee verder prutsen zie!
  #3316  
Oud 21-08-10, 18:42
maximus26061989 maximus26061989 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Waregem
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WebsterMC Bekijk bericht
Vandaag telefoon gehad van MC Aalter. Die had er gisterenavond 6 binnengekregen (16gig) waaronder de mijne . Voorgaande levering was twee weken geleden (en sindsdien stond ik eerstes in de wachtlijst)

Toen ik in de winkel stond, kreeg ze net telefoon met de melding dat er nog een paar 16 gig klaarlagen in het hoofdkantoor in Kuurne voor de winkel in Aalter.

MC Aalter is onderdeel van iq4 (IQ4 Telecom - Data - Service - Your needs our solutions - Telecommunicatie, Internet & computers, Gsm en PDA, Energie, Radio TV & GPS) , dus als MC Aalter er binnenkrijgt, zouden volgende winkels er vandaag ook gehad moeten hebben:

Businesscenter Kuurne (hoofdkantoor)
MC Izegem
MC Menen
MC Torhout
MC Aalter
MC Waregem
MC Roeselare

Ik denk dus dat er in West-Vlaanderen & Aalter vandaag veel mensen gelukkig gemaakt zullen zijn...

En ja, prachtig toestel! nu wat mee verder prutsen zie!
Ik denk niet dat MC Waregem hier bijhoort. Heb op de website van IQ4 eens gechecked en er staat dat ze een Telenet boetiek winkel hebben in waregem maar geen MC...

Toch bedankt voor je post!
  #3317  
Oud 21-08-10, 18:54
WebsterMC WebsterMC is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maximus26061989 Bekijk bericht
Ik denk niet dat MC Waregem hier bijhoort. Heb op de website van IQ4 eens gechecked en er staat dat ze een Telenet boetiek winkel hebben in waregem maar geen MC...

Toch bedankt voor je post!
Tele(net)boetiek Aalter is vorige maand veranderd naar een officiële MC (staat sinds vorige maand ook op de mobistar website). Mischien is dit voor Waregem ook het geval?
  #3318  
Oud 21-08-10, 18:56
zeromancer zeromancer is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WebsterMC Bekijk bericht
Vandaag telefoon gehad van MC Aalter. Die had er gisterenavond 6 binnengekregen (16gig) waaronder de mijne . Voorgaande levering was twee weken geleden (en sindsdien stond ik eerstes in de wachtlijst)

Toen ik in de winkel stond, kreeg ze net telefoon met de melding dat er nog een paar 16 gig klaarlagen in het hoofdkantoor in Kuurne voor de winkel in Aalter.

MC Aalter is onderdeel van iq4 (IQ4 Telecom - Data - Service - Your needs our solutions - Telecommunicatie, Internet & computers, Gsm en PDA, Energie, Radio TV & GPS) , dus als MC Aalter er binnenkrijgt, zouden volgende winkels er vandaag ook gehad moeten hebben:

Businesscenter Kuurne (hoofdkantoor)
MC Izegem
MC Menen
MC Torhout
MC Aalter
MC Waregem
MC Roeselare

Ik denk dus dat er in West-Vlaanderen & Aalter vandaag veel mensen gelukkig gemaakt zullen zijn...

En ja, prachtig toestel! nu wat mee verder prutsen zie!

Maar dit zijn weeral 16gb's.
Waar blijven de 32gb's???
  #3319  
Oud 21-08-10, 19:07
WebsterMC WebsterMC is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeromancer Bekijk bericht
Maar dit zijn weeral 16gb's.
Waar blijven de 32gb's???
Er zaten inderdaad enkel 16 gig bij. Van 32 Gig heeft MC Aater er enkel 3 op lanceringsdag gekregen. Sindsdien heeft ze geen enkele meer gehad...
  #3320  
Oud 21-08-10, 19:55
maximus26061989 maximus26061989 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Waregem
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WebsterMC Bekijk bericht
Tele(net)boetiek Aalter is vorige maand veranderd naar een officiële MC (staat sinds vorige maand ook op de mobistar website). Mischien is dit voor Waregem ook het geval?
nee is niet het geval ik ben van waregem en er is inderdaad nog niet zo lang geleden een telenet boetiek geopent in hier. de MC's van Waregem is van Yvelinck (ofzoiets). zij hebben MC's in Waregem, Deinze, Eeklo, Sint-Niklaas, Dendermonde en Oudenaarde
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:22.