//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door djempi hoe kan dat eigenlijk, de winkels zitten met ongelooflijk lange wachtrijen omdat ze geen leveringen krijgen en dan verkopen ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #3341  
Oud 24-08-10, 00:35
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djempi Bekijk bericht
hoe kan dat eigenlijk, de winkels zitten met ongelooflijk lange wachtrijen omdat ze geen leveringen krijgen en dan verkopen ze ze toch nog op internet met een levertijd van slechts 4 werkdagen
Ik vind het ook heel oneerlijk.. verschillende zaken krijgen weken geen levering.. en op de site blijft het maar komen.. beetje vreemd
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #3342  
Oud 24-08-10, 00:55
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
en op de site blijft het maar komen.. beetje vreemd
Nu ook niet overdrijven he, ik denk dat het aantal mensen dat éffectief een iPHone via de site heeft kunnen bestellen de laatste dagen, echt wel miniem is
  #3343  
Oud 24-08-10, 01:29
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Nu ook niet overdrijven he, ik denk dat het aantal mensen dat éffectief een iPHone via de site heeft kunnen bestellen de laatste dagen, echt wel miniem is
Nee oke, dat klopt. misschien ietswat overdreven
  #3344  
Oud 24-08-10, 09:00
monsterboy monsterboy is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

misschien idd iets overdreven.. maar toch...

de laatste weken ben ik echt veel op die site geweest en er had nog nooit een toestel buiten die 3g beschikbaar gezien.. en sinds gisteren heb ik de 32gb al zeker 5 keer available gezien !!!

ik sta 3de op de wachtlijst bij mc antwerpen.. maar weet niet zeker of ik mn geld terug krijg als ik er nu 1 koop zou dat moeten gaan navragen...
  #3345  
Oud 24-08-10, 09:07
pbouwen pbouwen is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monsterboy Bekijk bericht
misschien idd iets overdreven.. maar toch...

de laatste weken ben ik echt veel op die site geweest en er had nog nooit een toestel buiten die 3g beschikbaar gezien.. en sinds gisteren heb ik de 32gb al zeker 5 keer available gezien !!!

ik sta 3de op de wachtlijst bij mc antwerpen.. maar weet niet zeker of ik mn geld terug krijg als ik er nu 1 koop zou dat moeten gaan navragen...
Sinds een week ongeveer is de 16gb al een 3 keer per uur zoiets beschikbaar gekomen. Telkens zit ik binnen de 3 seconden aan het betaalscherm, maar telkens is dat dus ook al te laat en is hij al weg...

Dat vind ik toch wel vrij verdacht!
Kan geloven dat ik niet de snelste ben, maar zo vaak na elkaar dat ik telkens uit de boot val...
  #3346  
Oud 24-08-10, 09:08
sossis2000 sossis2000 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Het feit dat ze sinds gisteren veel op de site beschikbaar waren wil volgens mij zeggen dat bij de levering in Belgie eindelijk 32Gig modellen bijzitten.

Ik wil hier niemand zijn hoop te hoog opblazen, maar de kans bestaat dus dat er (eindelijk) eens wat mensen hun bestelling gaan krijgen.

De site-voorraad wordt uiteraard eerst aangevuld omdat dit nu eenmaal geen effectieve levering vereist.
  #3347  
Oud 24-08-10, 09:10
Joery Joery is offline
Banned
• iOS 9.2
• iPadOS 15.7.2
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: GB
Berichten: 27
Stuur een bericht via ICQ naar Joery Stuur een bericht via Instant Messenger naar Joery Stuur een bericht via Yahoo naar Joery
Standaard

Mobistar s*ckt echt wel enorm.
Zelfs op de site bij hun FAQ's spreken ze nog over de 3G en iOS3
In de winkel mogelijkheid om iPhone te kopen op maandelijkse aflossing. Via de site geen mogelijkheid te zien, terwijl het wel op de site zelf staat. Op de dag van lancering was in de winkel zelfs aankoop via afbetaling niet mogelijk, want het hoofdbureau had heel het netwerk plat gelegd wegens de verwachte drukte. Zelfs toen ik om 15u in de winkel stond en alle iPhone's 4 al wegwaren en ik een 3Gs wou kopen ging het niet. Pfff, echt rampzalige organisatie bij Mobi*. Jammer dat ze enkel daar op aflossing verkopen.
  #3348  
Oud 24-08-10, 10:25
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sossis2000 Bekijk bericht
Het feit dat ze sinds gisteren veel op de site beschikbaar waren wil volgens mij zeggen dat bij de levering in Belgie eindelijk 32Gig modellen bijzitten.

Ik wil hier niemand zijn hoop te hoog opblazen, maar de kans bestaat dus dat er (eindelijk) eens wat mensen hun bestelling gaan krijgen.

De site-voorraad wordt uiteraard eerst aangevuld omdat dit nu eenmaal geen effectieve levering vereist.
Laat ons hopen !!!
  #3349  
Oud 24-08-10, 12:11
Guest-20191209120006
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hey iedereen,

Ik ga volgende maand naar NY en zou mij er daar een iphone 4G willen aanschaffen. Ik heb al wat liggen rondkijken op het forum maar ik zit toch nog met een paar vraagjes. Deze topic lijkt mij het beste om ze even te plaatsen.

1. Is België het enige land waar je een iphone kan kopen die niet gesimlocked is of zijn ze hier tegenwoordig wel al gesimlocked?

2. De connectieproblemen met de 4G, hoe zit het daar ondertussen mee? Hebben jullie er echt last van of zijn het maar enkelen die er veel last van hebben?

3. Als mijn Iphone unlocked is, dan kan ik dus bellen en sms'en zoveel ik wil. Maar kan ik dan ook gebruik maken van het 3G(4G?)-netwerk? Moet ik daar dan een abonnement voor nemen of is dat een netwerk dat gratis in de lucht hangt :s? Ik veronderstel van niet maar wrm zou je dan je iphone unlocken als je dan geen gebruik kan maken van het 3G(4G?) netwerk?

mvg,

spiROZE
  #3350  
Oud 24-08-10, 12:15
Joery Joery is offline
Banned
• iOS 9.2
• iPadOS 15.7.2
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: GB
Berichten: 27
Stuur een bericht via ICQ naar Joery Stuur een bericht via Instant Messenger naar Joery Stuur een bericht via Yahoo naar Joery
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spiROZE Bekijk bericht
Hey iedereen,

Ik ga volgende maand naar NY en zou mij er daar een iphone 4G willen aanschaffen. Ik heb al wat liggen rondkijken op het forum maar ik zit toch nog met een paar vraagjes. Deze topic lijkt mij het beste om ze even te plaatsen.

1. Is België het enige land waar je een iphone kan kopen die niet gesimlocked is of zijn ze hier tegenwoordig wel al gesimlocked?

2. De connectieproblemen met de 4G, hoe zit het daar ondertussen mee? Hebben jullie er echt last van of zijn het maar enkelen die er veel last van hebben?

3. Als mijn Iphone unlocked is, dan kan ik dus bellen en sms'en zoveel ik wil. Maar kan ik dan ook gebruik maken van het 3G(4G?)-netwerk? Moet ik daar dan een abonnement voor nemen of is dat een netwerk dat gratis in de lucht hangt :s? Ik veronderstel van niet maar wrm zou je dan je iphone unlocken als je dan geen gebruik kan maken van het 3G(4G?) netwerk?

mvg,

spiROZE
Met alle respect maar als je hier al wat zitten rondkijken hebt zou je deze vragen niet stellen denk ik.
1. Nee, er zijn nog enkele landen. Weet niet van buiten dewelke.
2. 4G?
3. 3G netwerk hangt gewoon in de lucht en wordt gebruikt door je telefoon als die dat aankan.
  #3351  
Oud 24-08-10, 12:17
Guest-20191209120006
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joery Bekijk bericht
Met alle respect maar als je hier al wat zitten rondkijken hebt zou je deze vragen niet stellen denk ik.
1. Nee, er zijn nog enkele landen. Weet niet van buiten dewelke.
2. 4G?
3. 3G netwerk hangt gewoon in de lucht en wordt gebruikt door je telefoon als die dat aankan.
Bij vraag 2 bedoel ik zo links beneden dat je je vinger zogezegd niet op dat streepje mag zetten. Alvast bedankt voor je snelle reply
  #3352  
Oud 24-08-10, 12:18
nicolas4 nicolas4 is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 99
Standaard

1) Nee, er zijn nog landen waar ze niet gesimlocked zijn. In Amerika zijn ze wel gesimlocked dacht ik?

2) Ik neem aan dat je de deathgrip bedoelt ipv 4G? Een vriend van me had er gisteren 1 gekocht en merkt niks van connectieproblemen. In Amerika hebben ze er wss meer last van omdat er daar veel mensen zijn die op Apple willen zeiken en omdat hun netwerk minder goed is.

3) Iedereen kan gebruik maken van die netwerken, zolang je GSM het maar aankan. Dus ja, je kan het gebruiken. Om te unlocken moet je jailbreaken, je provide weet niet dat je iphone gejailbreaked is hoor
  #3353  
Oud 24-08-10, 12:23
Guest-20191209120006
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolas4 Bekijk bericht
1) Nee, er zijn nog landen waar ze niet gesimlocked zijn. In Amerika zijn ze wel gesimlocked dacht ik?

2) Ik neem aan dat je de deathgrip bedoelt ipv 4G? Een vriend van me had er gisteren 1 gekocht en merkt niks van connectieproblemen. In Amerika hebben ze er wss meer last van omdat er daar veel mensen zijn die op Apple willen zeiken en omdat hun netwerk minder goed is.

3) Iedereen kan gebruik maken van die netwerken, zolang je GSM het maar aankan. Dus ja, je kan het gebruiken. Om te unlocken moet je jailbreaken, je provide weet niet dat je iphone gejailbreaked is hoor
Ok thxs

Ja volgende maand ga ik naar NY en dan ga ik er daar eentje kopen.. Nu hopen dat ze hem daar wel ergens in voorraad hebben..
  #3354  
Oud 24-08-10, 12:26
nicolas4 nicolas4 is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 99
Standaard

Graag gedaan
Hoeveel kost het eigenlijk om een iphone daar te kopen zonder abonnement?
  #3355  
Oud 24-08-10, 12:36
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolas4 Bekijk bericht
Graag gedaan
Hoeveel kost het eigenlijk om een iphone daar te kopen zonder abonnement?
Zowat evenveel als bij ons, of mss zelfs meer, zeker als ge uiteindelijk ook nog eens moet bijbetalen aan de douane. Eigenlijk zie ik er dus totaal geen nut in om in de VS een iPhone te gaan kopen...
  #3356  
Oud 24-08-10, 12:41
Guest-20191209120006
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Zowat evenveel als bij ons, of mss zelfs meer, zeker als ge uiteindelijk ook nog eens moet bijbetalen aan de douane. Eigenlijk zie ik er dus totaal geen nut in om in de VS een iPhone te gaan kopen...
Je moet enkel bijbetalen aan de douane als je het aangeeft als je deze topic: https://forum.iculture.nl/f41/k...merika-20.html even doorleest zal je zien dat dit totaal niet nodig is. En uit die topic blijkt ook dat het heel wat voordeliger is.
  #3357  
Oud 24-08-10, 12:43
bdr bdr is offline
• iOS 4.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 125
Standaard

Volgens mij begrijpen jullie hem verkeerd. Je moet weldegelijk betalen om van 3g te gebruiken hé, het internet op je iPhone is allesbehalve gratis
  #3358  
Oud 24-08-10, 12:50
Deorum
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Iemand bekend met Mobistar Hasselt in de Kon Albertlaan. Weet iemand misschien hoe het daar zit met de wachtlijsten? Al iemand daar een toestel opgehaald en hoe lang heb je dan gewacht?
  #3359  
Oud 24-08-10, 12:53
Joery Joery is offline
Banned
• iOS 9.2
• iPadOS 15.7.2
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: GB
Berichten: 27
Stuur een bericht via ICQ naar Joery Stuur een bericht via Instant Messenger naar Joery Stuur een bericht via Yahoo naar Joery
Standaard

Deorum, idd. Waarschijnlijk verkeerd begrepen. Voor het gebruik van data via EDGE/2G/3G moet je inderdaad betalen. Om te bellen niet.
  #3360  
Oud 24-08-10, 13:01
baia baia is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 102
Standaard

Sinds wanneer is bellen gratis
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:59.