//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Op 16 oktober, over ruim een maand kan ik ook overschakelen van abbonement. Ik gan dan ook voor de Iphone 4 met simonly. Of ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #3501  
Oud 03-09-10, 10:47
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Op 16 oktober, over ruim een maand kan ik ook overschakelen van abbonement. Ik gan dan ook voor de Iphone 4 met simonly. Of ik hoop dat Vodafone (nederland) hem dan kan aanbieden voor een redelijk bedrag. Is dit niet mogelijk dan reis ik af naar Belgie om er daar een te scoren. Hoop dus dat de levertijden een beetje inkrimpen. Is toch eigenlijk absurd dat je zolang moet wachten op een toestel. Is het trouwens gewoon mogelijk om als nederlander een Iphone te reserveren? Ik zou er ook voor kunnen kiezen om een 3Gs te nemen. Maar voor die paar euro extra in de maand wat me dat nu gaat kosten kan beter de 4 nemen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #3502  
Oud 03-09-10, 11:36
nicolas4 nicolas4 is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 99
Standaard

Uiteraard kan je als Nederlander zijnde ook reserveren, alleen is het natuurlijk vervelend voor de Belgen die nog altijd aan het wachten zijn e
Maar die levertijd gaat zeker inkrimpen hoor!
  #3503  
Oud 03-09-10, 16:40
MachD MachD is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Net bij Krefel Aalst geweest. De 32 gb was beschikbaar, maar heb mij op de wachtlijst gezet voor de 16gb. Men zij dat ik hem normaal gezien binnen een week zou hebben. Zoniet zou ik eventueel mij van de wachtlijst kunnen schrappen, en mijn voorschot van 20€ terugkrijgen. Handig als ik hem dan toch nog ergens anders kan bemachtigen.

Ik sta nu al bijna een maand op de wachtlijst van Mobistar Ninove (zonder voorschot), maar verwacht er niet meer veel van.

Mobistar Aalst zal wss nog altijd een gigantische wachtlijst hebben vermoed ik, aangezien Mobistar als enigste officiele verdeler zelf bijna niets krijgt (of wil verdelen).

Lab9 in Aalst wacht nog op hun eerste echte levering.

Het is duidelijk dat je de meeste kans maakt bij de ketens die hun hoofdzetel in Duitsland hebben (Mediamarkt & Saturn, Krefel,...). Voor de gelukzakken onder ons, waag je kans op Mobistar online.
  #3504  
Oud 03-09-10, 16:41
MachD MachD is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Net bij Krefel Aalst geweest. De 32 gb was beschikbaar, maar heb mij op de wachtlijst gezet voor de 16gb. Men zij dat ik hem normaal gezien binnen een week zou hebben. Zoniet zou ik eventueel mij van de wachtlijst kunnen schrappen, en mijn voorschot van 20€ terugkrijgen. Handig als ik hem dan toch nog ergens anders kan bemachtigen.

Ik sta nu al bijna een maand op de wachtlijst van Mobistar Ninove (zonder voorschot), maar verwacht er niet meer veel van.

Mobistar Aalst zal wss nog altijd een gigantische wachtlijst hebben vermoed ik, aangezien Mobistar als enigste officiele verdeler zelf bijna niets krijgt (of wil verdelen).

Lab9 in Aalst wacht nog op hun eerste echte levering.

Het is duidelijk dat je de meeste kans maakt bij de ketens die hun hoofdzetel in Duitsland hebben (Mediamarkt & Saturn, Krefel,...). Voor de gelukzakken onder ons, waag je kans op Mobistar online.
  #3505  
Oud 03-09-10, 16:44
MachD MachD is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Oops. Per ongeluk 2x verstuurd. Kan ik een post verwijderen?
  #3506  
Oud 03-09-10, 17:08
zebi zebi is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MachD Bekijk bericht
Net bij Krefel Aalst geweest. De 32 gb was beschikbaar, maar heb mij op de wachtlijst gezet voor de 16gb. Men zij dat ik hem normaal gezien binnen een week zou hebben. Zoniet zou ik eventueel mij van de wachtlijst kunnen schrappen, en mijn voorschot van 20€ terugkrijgen. Handig als ik hem dan toch nog ergens anders kan bemachtigen.

Ik sta nu al bijna een maand op de wachtlijst van Mobistar Ninove (zonder voorschot), maar verwacht er niet meer veel van.

Mobistar Aalst zal wss nog altijd een gigantische wachtlijst hebben vermoed ik, aangezien Mobistar als enigste officiele verdeler zelf bijna niets krijgt (of wil verdelen).

Lab9 in Aalst wacht nog op hun eerste echte levering.

Het is duidelijk dat je de meeste kans maakt bij de ketens die hun hoofdzetel in Duitsland hebben (Mediamarkt & Saturn, Krefel,...). Voor de gelukzakken onder ons, waag je kans op Mobistar online.
Thanks voor je info.

Ik was net te laat, ze waren al weg.
  #3507  
Oud 03-09-10, 19:52
bartje_blue bartje_blue is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MachD Bekijk bericht
Net bij Krefel Aalst geweest. De 32 gb was beschikbaar, maar heb mij op de wachtlijst gezet voor de 16gb. Men zij dat ik hem normaal gezien binnen een week zou hebben. Zoniet zou ik eventueel mij van de wachtlijst kunnen schrappen, en mijn voorschot van 20€ terugkrijgen. Handig als ik hem dan toch nog ergens anders kan bemachtigen.

Ik sta nu al bijna een maand op de wachtlijst van Mobistar Ninove (zonder voorschot), maar verwacht er niet meer veel van.

Mobistar Aalst zal wss nog altijd een gigantische wachtlijst hebben vermoed ik, aangezien Mobistar als enigste officiele verdeler zelf bijna niets krijgt (of wil verdelen).

Lab9 in Aalst wacht nog op hun eerste echte levering.

Het is duidelijk dat je de meeste kans maakt bij de ketens die hun hoofdzetel in Duitsland hebben (Mediamarkt & Saturn, Krefel,...). Voor de gelukzakken onder ons, waag je kans op Mobistar online.
Thanks MachD, thanks....
Dankzij u tip heb ik nog snel de laatste 32 Gig kunnen gaan halen, staat hier nu naast mij te blinken....norgaamls Thanks, begon het wachten meer dan beu te worden!!!
  #3508  
Oud 03-09-10, 20:26
benjexpress benjexpress is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

wat is nu de beste manier op je iphone 4 te bestellen als je nog niet hebt gereserveerd?
Allerlei winkels afgaan of proberen online te bestellen?
  #3509  
Oud 03-09-10, 20:55
bartje_blue bartje_blue is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benjexpress Bekijk bericht
wat is nu de beste manier op je iphone 4 te bestellen als je nog niet hebt gereserveerd?
Allerlei winkels afgaan of proberen online te bestellen?
Ik weet niet van waar je bent, maar in de Krefel van dendermonde staat er 3 man op de wachtlijst voor de 32Gig, voor de 16 stan er 10 op de lijst.

Hij vermoed dat de 32 gigs komende week zeker gaan geleverd worden, de 16 in de komende weken!

Is maar een voorstel!!
  #3510  
Oud 03-09-10, 22:14
krizsz krizsz is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koeke77 Bekijk bericht
merci krizsz heb eindelijk ook men iphone via krefel turnhout... twas de laatste .... was al tevrede met nen 16 gb maar tis dan een 32gb geworden.
Graag gedaan!! Veel plezier er mee.
  #3511  
Oud 03-09-10, 23:43
benjexpress benjexpress is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje_blue Bekijk bericht
Ik weet niet van waar je bent, maar in de Krefel van dendermonde staat er 3 man op de wachtlijst voor de 32Gig, voor de 16 stan er 10 op de lijst.

Hij vermoed dat de 32 gigs komende week zeker gaan geleverd worden, de 16 in de komende weken!

Is maar een voorstel!!
bedankt voor de tip, maar ik zoek eerder iets in de regio rond mechen/antwerpen.
  #3512  
Oud 04-09-10, 00:47
mopvest mopvest is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: BRUGES
Berichten: 6
Standaard

Half augustus iphone 4 16Gb bestelt in fnac Brugge binnen enkele uren eindelijk in mijn bezit
  #3513  
Oud 04-09-10, 09:25
fitchyboy fitchyboy is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

gisteren effe gaan kijken in Mediamarkt Oostakker. Ze hadden net een levering van 3 Iphones gekregen. k heb er dus gelukkig eentje kunnen kopen (16gb) en dit zonder reservatie
  #3514  
Oud 04-09-10, 10:23
JohnnyricoMC's schermafbeelding
JohnnyricoMC JohnnyricoMC is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 64
Standaard

Bij the phone house is 't duidelijk nog uitsluitend op reservatie. Ze hadden gisteren duidelijk 'n batch binnengekregen en ik was de eerste om te arriveren nadat ik opgebeld was.
  #3515  
Oud 04-09-10, 10:27
SvenVC SvenVC is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Affligem, België
Berichten: 8
Stuur een bericht via Instant Messenger naar SvenVC Stuur een bericht via MSN naar SvenVC
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyricoMC Bekijk bericht
Bij the phone house is 't duidelijk nog uitsluitend op reservatie. Ze hadden gisteren duidelijk 'n batch binnengekregen en ik was de eerste om te arriveren nadat ik opgebeld was.
Wanneer heb jij de jouwe besteld dan en waar? Ik heb de mijne 12augustus besteld in TPH Aalst. Nog steeds niets gehoord. --'
__________________
Need a break? Get an Apple.
  #3516  
Oud 04-09-10, 14:08
ramses55 ramses55 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

ik ben vanmiddag ZONDER RESERVATIE een iphone4 32gb gaan ophalen in de Krefel winkel in Wilrijk. Het was echter de voorlaatste. Ik heb wel het gevoel dat er nog 16gb exemplaren aanwezig waren.

Bij Mobistar in Evere (jawel, de winkel onder hun hoofdkwartier) kan je er één kopen als je een zgn "team member" bent. Aangezien ik daar niet werk ... noppes!
Mij zien ze daar niet meer ...

Ramses
  #3517  
Oud 04-09-10, 14:30
THOMAStms THOMAStms is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik heb net gebeld met mobistar heist op den berg. Ik heb mijn iPhone
16 augustus ongeveer laten bestellen en de verkoper wist me te vertellen dat
er nog 14 personen voor mij waren die hun iPhone nog moesten krijgen, hij zei ook dat IK ongeveer binnen 2 à 3 weken de mijne mocht komen ophalen.. Nog even geduld dus !
  #3518  
Oud 04-09-10, 16:25
JohnnyricoMC's schermafbeelding
JohnnyricoMC JohnnyricoMC is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SvenVC Bekijk bericht
Wanneer heb jij de jouwe besteld dan en waar? Ik heb de mijne 12augustus besteld in TPH Aalst. Nog steeds niets gehoord. --'
7 Augustus bij TPH Leuven Bondgenotenlaan. 't zal niet lang meer duren. Reken 'n weekje ofzo. Installeer alvast iTunes (als je dat nog niet gedaan had) en begin al met apps te downloaden. Download zeker die app voor het gratis case programma want je kunt nog tot 30 September een gratis case bestellen.

Ik ben aangenaam verrast van hoe goed dit ding werkt. Fanboys noemen het soms wel 'ns de "jesus phone", en het ding kan inderdaad erg veel taken van een volwaardige computer overnemen. Die retina display is inderdaad ongelofelijk. Stel je 'ns een 22" retina display pc-monitor voor, of een 42" retina display televisie.

Laatst gewijzigd door JohnnyricoMC; 04-09-10 om 16:30.
  #3519  
Oud 04-09-10, 16:33
nicolas4 nicolas4 is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 99
Standaard

12 augustus... dat is echt belachelijk lang dat jij al wacht dan!
Zonet bij een M*C binnengeweest en die verkoper dacht dat het 2 weken zou duren. Heb het maar niet gedaan.
  #3520  
Oud 04-09-10, 17:36
DutchClick DutchClick is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolas4 Bekijk bericht
12 augustus... dat is echt belachelijk lang dat jij al wacht dan!
Zonet bij een M*C binnengeweest en die verkoper dacht dat het 2 weken zou duren. Heb het maar niet gedaan.
Ow... Ik wacht al sinds 30 juli... ;-(
Rondje gedaan die dag en bij 1 zaak gereserveerd en nog steeds niet gehoord. Wel inmiddels na een mailtje gehoord dat ik nog op de lijst sta.
__________________
[iPhone 5 | iPad 4 cellular | KPN | Mobile Vikings | iMac]
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:45.