//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DutchClick Ow... Ik wacht al sinds 30 juli... ;-( Rondje gedaan die dag en bij 1 zaak gereserveerd en nog steeds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #3521  
Oud 04-09-10, 18:27
nicolas4 nicolas4 is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DutchClick Bekijk bericht
Ow... Ik wacht al sinds 30 juli... ;-(
Rondje gedaan die dag en bij 1 zaak gereserveerd en nog steeds niet gehoord. Wel inmiddels na een mailtje gehoord dat ik nog op de lijst sta.
pfoeh dat is echt schandalig!
Bij mij is het probleem wel dat ik binnen een week op reis vertrek voor 2 weken en ik dus hem toch niet zou kunnen ophalen, vandaar dat ik het ook niet gedaan heb.
Die winkel waar ik binnengegaan was had een maat van me vorige week maandag zen iPhone afgehaald en had de week ervoor woensdag of zo besteld. Zegt genoeg over hoe fair het verdelen is e
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #3522  
Oud 05-09-10, 11:27
JohnnyricoMC's schermafbeelding
JohnnyricoMC JohnnyricoMC is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 64
Standaard

Mobistar heeft de logistiek gewoon compleet verknoeid en de fout gemaakt businessklanten voorrang te geven. Al diegenen die toevallig een BTW-nummer hebben kunnen dus sneller aan 'n iphone4 geraken dan particulieren.
Oké, ze verdienen misschien meer aan grote contracten met businessklanten, maar dit is toch geen goede PR naar de gewone klanten toe.
  #3523  
Oud 06-09-10, 08:13
kempovic kempovic is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 35
Standaard

Heeft iemand al een iphone4 binnen via Easy-M?
En zo ja, wanneer heb je gereserveerd?
  #3524  
Oud 06-09-10, 14:07
nicolas4 nicolas4 is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 99
Standaard

ik ben onlangs binnengeweest bij een easy-m winkel en die verkoper zei me dat als je al een tijdje gereserveerd had het nog een week of 2 - 3 zou duren. Als je nu reserveert duurt het minstens 3 maanden.
Er is ook geen enkele reden om bij easy-m te gaan, easy-m koopt zen iphones aan via mobistar en de garantie loopt dus ook via mobistar.
  #3525  
Oud 06-09-10, 15:38
GigaBowser007 GigaBowser007 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 29
Standaard

Kom net van MM Antwerpen.
Verkoper wist me te vertellen dat ik op de 2de plaats stond voor een 32GB. Ik zou waarschijnlijk bij de volgende leveringen zitten, die deze of volgende week zou komen.
Hij leek wel verwonderd dat ik mijn toestel nog niet had, aangezien ik toch al een tijdje geleden gereserveerd had, maar toen hij vroeg welke versie was het al snel duidelijk.

Ben dus op 3 weken 5 plaatsen gestegen. Dus voor diegenen die na 16 augustus hebben gereserveerd bij MM Antwerpen, jullie zijn 5 plaatsen gestegen. (Als alles netjes is verlopen tenminste.)
  #3526  
Oud 06-09-10, 16:34
Kryptazol Kryptazol is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 14
Standaard

voor diegenen die misschien meer geluk hebben als ik : http://iphone3g.mobistar.be/nl/buydevice01.cfm staat er al heel lang nu, ik kan tot aan betaling geraken maar dan krijg ik een server error dat ik teveel requests heb gedaan ofzo. Hopelijk kan ik iemand gelukkig maken
  #3527  
Oud 06-09-10, 21:47
Tover Tover is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kryptazol Bekijk bericht
voor diegenen die misschien meer geluk hebben als ik : Mobistar - iPhone3G S staat er al heel lang nu, ik kan tot aan betaling geraken maar dan krijg ik een server error dat ik teveel requests heb gedaan ofzo. Hopelijk kan ik iemand gelukkig maken
Blijkbaar een probleempje met hun website, ik krijg dezelfde melding.
  #3528  
Oud 08-09-10, 01:08
Ducktape Ducktape is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kryptazol Bekijk bericht
voor diegenen die misschien meer geluk hebben als ik : Mobistar - iPhone3G S staat er al heel lang nu, ik kan tot aan betaling geraken maar dan krijg ik een server error dat ik teveel requests heb gedaan ofzo. Hopelijk kan ik iemand gelukkig maken
Dat probleem is er elke nacht
  #3529  
Oud 08-09-10, 01:09
Ducktape Ducktape is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 60
Standaard

's nachts duurt het trouwens ook veel langer om je requests terug in balans te krijgen en mag je er veel minder doen. opvallend..
  #3530  
Oud 08-09-10, 08:14
thaasman thaasman is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 10
Standaard

Vorige week dinsdag 2x 32GB besteld bij Krefel Schoten. Gisteren afgehaald..
Netjes..!
  #3531  
Oud 08-09-10, 17:21
runner70 runner70 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 104
Standaard

Iemand erv met levertijd in turnhout, bij mobistar of een andere winkel?
  #3532  
Oud 08-09-10, 17:30
Karelijsebaert Karelijsebaert is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Ik ben laatst in Turnhout geweest. Mobistar heeft een levertijd van 2 tot 4 maanden en The Phone House zei dat ze 2 maanden hadden.
  #3533  
Oud 08-09-10, 20:15
speedyb's schermafbeelding
speedyb speedyb is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Ik heb gisteren gereserveerd bij Krefel in Turnhout. Sta daar nummer 2 voor een 32 Gb. Een collega heeft vandaag gereserveerd en staat nummer 10 voor de 16 Gb.

Volgende week verwachten ze weer een levering...
  #3534  
Oud 09-09-10, 00:18
peterls peterls is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik sta op de lijst bij Mobistar Aalst, ergens nr 50, maar tot hiertoe geen nieuws (nemen daar niet gauw de telefoon op). Voor de rest wat rondgebeld maar nog niet veel succes geboekt.

Toevallig nog eens de Mobistar - iPhone3G S gebruikt en enkele keren op refresh geklikt. Plots toch de mogelijkheid om te bestellen, snel de gegevens ingevuld en net voor de betaling krijg ik de melding dat het toestel niet meer beschikbaar is. I'm not amused.

Nog even dit forum bezocht en een link gevonden naar Nico Smets (ismets) on Twitter waar men soms nieuwe stock vermeld. Toch nog maar eventjes de online bestelpagina geprobeerd en even later de registratie kunnen afronden alsook de betaling. Nog geen 30 seconden later heb ik de bevestigingsemail gekregen. Ben blij dat we al zover zijn, nu hem nog ontvangen.

Zonet even uit nieuwsgierigheid nog de online bestelpagina bekeken en gedurende 1 minuut was er terug een toestel beschikbaar. 't Is niet evident om eentje te bemachtigen en je moet veeeeel geduld hebben.

Laatst gewijzigd door peterls; 09-09-10 om 00:21.
  #3535  
Oud 09-09-10, 00:44
sapermun sapermun is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 74
Standaard

@Peterls

Ik sta al lang op de wachtlijst daar, maandag gebeld en ik stond 41ste (voor een 32gb model).

Ondertussen heb ik echter al 1 ergens anders kunnen bemachtigen. Vanmorgen nog een microsim gaan halen. Tussen het binnenkomen en buitengaan zaten misschien 5minuten, wat ook niet veel gebeurd. Meestal sta je daar al 10 minuten te wachten alleen al ^^.

Verschiet er wel van dat je klaagt over hun telefoonservice. K raak altijd binnen,,, tenzij het bezet is natuurlijk.

Laatst gewijzigd door sapermun; 09-09-10 om 00:48.
  #3536  
Oud 09-09-10, 00:50
peterls peterls is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

> Verschiet er wel van dat je klaagt over hun telefoonservice. K raak altijd binnen,,, tenzij het bezet is natuurlijk.

Ik heb ergens eind augustus op een dag de moeite genomen of naar Mobistar Aalst te bellen om te horen waar ik stond op dat moment. De dag van de lancering hebben ze er 10 binnengekregen. Dus ik nam aan dat ik ergens rond de 40 zou staan. Ik heb die dag, zonder te overdrijven, 10x gebeld vanop mijn vaste lijn en GSM en niemand aan de lijn gekregen. Men liet de telefoon gewoon bellen of op andere momenten was de lijn bezet. Ik zal waarschijnlijk pech hebben gehad. Heb sinds dan geen verdere moeite meer genomen om ze te contacteren. Nu, ik vermoed dat levering via de winkel daar niet voor direct zal zijn.

Ik heb toen ook gebeld naar 3 Mobistar centers in Gent zonder gehoor en naar Mobistar Oudenaarde en daar had ik direct iemand aan de lijn. Daar was het zo dat men de lijst ging afwerken en nadien was het principe first come, first served en men verwachte ergens midden september een 'vrije verkoop'.
  #3537  
Oud 09-09-10, 00:55
sapermun sapermun is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 74
Standaard

K heb de mijne uit vandenborre Oudenaarde. Kwam toe, en kreeg met gemak eentje mee(06 september). misschien kan je die ook eens proberen. Op de site staat wel dat de volgende levering pas in oktober is, maar je weet dus maar nooit.

In de Colba in wetteren wordt pas ook in oktober terug geleverd, wil je dat maar zeggen omdat je vaak leest dat je daar een grote kans maakt.

Probeer ook zeker de fnac winkel in gent niet te contacteren. daar krijgen ze er regelmatig binnen en mn werkt niet met een lijst. Je kan hem wel opzij laten leggen, maar dan moet je er diezelfde dag nog omgaan.

succes!!
  #3538  
Oud 09-09-10, 08:23
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Via diverse forum's en sites heb ik gelezen dat ze denken rond half september begin oktober de voorraad overal op orde te hebben. Half oktober mag ik van abbo wisselen en hoop uiteraard dat hij voor die tijd vrij verkrijgbaar is zonder reservatie. Kan ik dan eindelijk gaan genieten van een Iphone
  #3539  
Oud 09-09-10, 11:21
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Mobistar - iPhone3G S

en ze zijn er weer! (de 16 gb dan toch)
  #3540  
Oud 09-09-10, 11:28
maffejos maffejos is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik geraakte dit keers zelfs tot op de betaalpagina van Ogone, heb ondertussen al wel even een toestel ...
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:03.