//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Zelfde dag besteld, zelfde dag gekregen ;-) Leuk als er een familielid in gsm winkel werkt :-p...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #3581  
Oud 14-09-10, 11:33
Elke Elke is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

Zelfde dag besteld, zelfde dag gekregen ;-) Leuk als er een familielid in gsm winkel werkt :-p
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #3582  
Oud 14-09-10, 11:46
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elke Bekijk bericht
Zelfde dag besteld, zelfde dag gekregen ;-) Leuk als er een familielid in gsm winkel werkt :-p
Leuk dat andere mensen dan langer moeten wachten

Laatst gewijzigd door Sjord; 14-09-10 om 11:50.
  #3583  
Oud 14-09-10, 13:56
illi4ever illi4ever is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elke Bekijk bericht
Zelfde dag besteld, zelfde dag gekregen ;-) Leuk als er een familielid in gsm winkel werkt :-p
daar mag je fier op zijn...
  #3584  
Oud 14-09-10, 16:58
netje74 netje74 is offline
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 38
Standaard

Vandaag bij Krefel Turnhout een 16 gb gereserveerd. Volgens de verkoper kan ik hem pas begin oktober verwachten. Volgende week naar Londen. Eens kijken of er daar ergens voorraad is.
  #3585  
Oud 15-09-10, 10:45
DutchClick DutchClick is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netje74 Bekijk bericht
Vandaag bij Krefel Turnhout een 16 gb gereserveerd. Volgens de verkoper kan ik hem pas begin oktober verwachten. Volgende week naar Londen. Eens kijken of er daar ergens voorraad is.
Daar zou ik niet op rekenen. Rijen vol Paki's die om 4 uur in grote getale voor de deur staan. Ja, ook (juist) Convent Garden. Ik kan je de foto's laten zien. Maar hier is een apart draadje voor: HIER
__________________
[iPhone 5 | iPad 4 cellular | KPN | Mobile Vikings | iMac]
  #3586  
Oud 17-09-10, 05:37
Lacrimosa Lacrimosa is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 91
Standaard

Mijn iPhone4 16GB gisteren opgehaald.
Zes dagen geleden gereserveerd bij Krëfel en kon er 2 meenemen, aanrader dus
  #3587  
Oud 17-09-10, 06:24
speedyb's schermafbeelding
speedyb speedyb is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lacrimosa Bekijk bericht
Mijn iPhone4 16GB gisteren opgehaald.
Zes dagen geleden gereserveerd bij Krëfel en kon er 2 meenemen, aanrader dus
Bij welke Krëfel ben je geweest?
  #3588  
Oud 17-09-10, 06:26
Lacrimosa Lacrimosa is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speedyb Bekijk bericht
Bij welke Krëfel ben je geweest?
Krëfel Knokke
  #3589  
Oud 17-09-10, 16:18
Kryptazol Kryptazol is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 14
Standaard

pff ik begin het hier wel wat beu te worden. Begrijp mij niet verkeerd, ik ben echt wel blij voor degenen onder jullie die na een week of zelf enkele dagen hun iPhone hebben.

Maar ik wacht dus al sinds 30 juli op mn iPhone die ik toen smiddags in een mobistar center (Aalst) besteld heb. Is mobistar nu echt zo achterlijk om niet eerst snel even hun eigen mobi centers waar de wachtlijsten zo groot zijn enkele grote ladingen iPhones te geven of zit hiet meer achter.

Heb al meerdere malen naar Aalst willen bellen, maar als je dan eindelijk binnen geraakt en vraagt of ze even tijd hebben te controleren op welke plaats je nu eigenlijk staat leggen ze de telefoon zomaar af...

Mijn geduld begint nu wel op te raken.
  #3590  
Oud 17-09-10, 16:55
Tover Tover is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Zelf ook gereserveerd op 30 Juli (stond bij de eerste 10 aan de deur).
Blijkbaar wordt er geen rekening mee gehouden.
Enkel als je van plan bent een abonnement te nemen krijg je voorrang, anders kan je net zo goed bij een Krefel,MM of Vdb reserveren, veel meer kans om 1 te krijgen.
  #3591  
Oud 17-09-10, 19:20
Lacrimosa Lacrimosa is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kryptazol Bekijk bericht
pff ik begin het hier wel wat beu te worden. Begrijp mij niet verkeerd, ik ben echt wel blij voor degenen onder jullie die na een week of zelf enkele dagen hun iPhone hebben.

Maar ik wacht dus al sinds 30 juli op mn iPhone die ik toen smiddags in een mobistar center (Aalst) besteld heb. Is mobistar nu echt zo achterlijk om niet eerst snel even hun eigen mobi centers waar de wachtlijsten zo groot zijn enkele grote ladingen iPhones te geven of zit hiet meer achter.

Heb al meerdere malen naar Aalst willen bellen, maar als je dan eindelijk binnen geraakt en vraagt of ze even tijd hebben te controleren op welke plaats je nu eigenlijk staat leggen ze de telefoon zomaar af...

Mijn geduld begint nu wel op te raken.
Ja, ik vond het afgelopen tijd ook vrij frustrerend af en toe op forums over al die happy people te lezen terwijl ik van alles probeerde hoor
Heb op 3 wachtlijsten gestaan en nu opeens binnen 6 dagen afhalen, je moet dus een beetje geluk hebben.

Laatst gewijzigd door WDS001; 17-09-10 om 22:22. Reden: Dit is geen Te Koop topic.
  #3592  
Oud 17-09-10, 20:01
Tover Tover is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Vandaag zat het dan toch mee.
Na mijn teleurstellend telefoongesprek met Mobistar winkel waar ik op 30 Juli gereserveerd had en ze mij nog steeds niet konden vertellen wanneer ik het toestel mocht verwachten belde ik eens naar Colba in Wetteren.
Daar hadden ze nog 1 32GB toestel over, ben er naartoe gereden betaald en meegenomen. Was wel 25euro duurder maar ik was het wachten beu en gunde zelfs de M* mijn geld niet meer.
  #3593  
Oud 17-09-10, 21:19
dennisyzf dennisyzf is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Rijen
Berichten: 15
Standaard Recente info voorraad België iphone4

Nog iemand positief nieuws overde voorraden in België te melden?
Van de week bij 7 Mobistars geweest but no luck yet...
  #3594  
Oud 17-09-10, 21:20
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Discussies samengevoegd.
  #3595  
Oud 17-09-10, 21:31
MachD MachD is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik heb de indruk dat er in Aalst en omstreken niet veel geleverd is. Veel mensen van de streek staan al lange tijd op wachtlijsten, maar er werden maar een paar mensen bediend.
Ik vind dat het nu maar eens tijd is dat heel Belgie een beetje voorraad krijgt, en alle wachtlijsten wegwerkt.
  #3596  
Oud 18-09-10, 11:26
sirk sirk is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lacrimosa Bekijk bericht
Krëfel Knokke
Dat is vreemd, want Knokke behoort niet tot de 10 krefels die de Iphone 4 verkoopt... net naar een lokale winkel gebeld die niet op de lijst staat en daar verkochten ze hem niet.
  #3597  
Oud 18-09-10, 12:04
iphoneyves iphoneyves is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: w.vl
Berichten: 1
Standaard

dinsdag14 gebeld naar roeselare en vrijdag 17 hadden ze er een 10 tal binnen dus vlug naar ginder en heb er 1 tje van 32gb
  #3598  
Oud 18-09-10, 13:47
Lacrimosa Lacrimosa is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sirk Bekijk bericht
Dat is vreemd, want Knokke behoort niet tot de 10 krefels die de Iphone 4 verkoopt... net naar een lokale winkel gebeld die niet op de lijst staat en daar verkochten ze hem niet.
Ja, klopt dat zeiden hun inderdaad, ze doen het dan ook alleen op bestelling en met voorschot.
  #3599  
Oud 20-09-10, 10:49
dePAUL dePAUL is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 31
Standaard

Vrijdag en zaterdag allerlei winkels bezocht om een iPhone4 te bemachtigen. In de Saturn in Wilrijk hadden ze een demotoestel, het was dan ook de eerste keer dat ik een iPhone4 in handen had. Helaas was het een niet geactiveerd toestel en dus kun je er behalve "slide to unlock" en "emergency call" niets mee doen.
Uiteraard hadden ze nergens een toestel op voorraad, en kunnen ze nergens zeggen hoe lang de wachttijd bedraagt.

Uiteindelijk heb ik besteld bij Krefel in Dendermonde. Ik was nog nooit een Krefel winkel binnengeweest en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Vriendelijke mensen, eerlijk over de leveringstermijnen (namelijk dat ze daar niets zinnigs over kunnen voorspellen), proberen je geen Android toestel aan te smeren

Ze zitten zelf vreselijk verveeld met het feit dat ze slechts zo weinig toestellen binnen krijgen. Het probleem ligt echt bij Apple hebben ze mij verzekerd, ze kunnen/willen niet voldoende leveren.

Krefel levert ook de micro-sim kaartjes (uit voorraad) dus niet nodig om apart nog eens bij de provider langs te gaan.

Ik mag gerust regelmatig bellen om te horen hoe het staat met de levering, hetgeen ik dan ook wekelijks zal doen
  #3600  
Oud 20-09-10, 13:37
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Heb ook bij krefel Turnhout besteld. Werd me ook verteld dat het begin oktober zou worden( zal dus wel eind oktober worden dan ) maar heb wel de geduld nog om te wachten.

helaas bij andere firma's moet je een voorschot betalen dus dat doe ik liever niet aangezien ik meerdere opties wil vrij houden om een iphone 4 te behalen.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:38.