Hoe laat gaan jullie aan Mobistar staan? discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door proXify Op het moment dat hij mij opbelt en iets laat weten, dan post ik het hier Goed plan Vrijdagmorgen zal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Is hier dan niemand van Gent??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik ook om 7 uur in hasselt
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik ook maar de gok waag vrijdag,ben van Rotterdam dus denk dat ik antwerpen probeer
|
|
|||
|
|||
Vandaag een tripje Antwerpen gedaan en rond zitten vragen bij verschillende winkels.
Mobistar Keyserlei: geen reservering mogelijk. Als je hem wilt, moet je wachten net als de rest. Mobistar Meir: geen reservering mogelijk. Als je hem wilt, moet je wachten net als de rest. Mobistar Huidevetter: geen reservering mogelijk. Als je hem wilt, moet je wachten net als de rest. Switch Antwerpen: helemaal vol, geen kans op een iPhone de 30e als je geen reservering hebt. Nu weet ik zelf nog niet waar ik ga staan, denk dat het de Mobistar 'Huidevetter' wordt omdat die in omvang het grootst is en het verste van het station vandaan ligt. Neem aan dat die de 'meeste' binnenkrijgen. Nog meer mensen die richting Antwerpen gaan? Mobistar verwachtte al mensen om 4 uur daar, wordt dus wel heel vroeg.. |
|
||||
|
||||
Idem dito hier. Eerst de laatste nachtshift werken en dan naar Hasselt. Hopelijk leven ze de regels na. 1 iPhone per man is er één per man. En niet 4
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik twijfel nog aan welke MC ik zal staan
kheb er eentje vlakbij in Eeklo ma van de vorige keer stondk daar voor niks zo vroeg, ze waren al voorbehouden aan 'anderen' terwijl ze op voorhand zeiden dat ze geen reservatielijst hadden. Ik kan het opnieuw riskeren, om mss terug met lege handen naar huis te gaan, of naar de eerstvolgende MC gaan in Brugge, Gent of Knokke. iemand idee waar ik me best opstel vrijdagochtend |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Uit goede bron heb ik vernomen dat het dit jaar, net zoals vorig jaar, opnieuw mogelijk wordt je iPhone te reserveren en 'm tussen 7 en 10 op te halen in een Mobistar Center.
|
|
||||
|
||||
Dat is mooi. Hopelijk deze keer ook in Limburgse Mobistar Center. En wanneer zou het reserveren beginnen?
|
|
|||
|
|||
Zouden alle Mobistar centers vrijdag een voorraad hebben?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Vorig jaar werden bij mijn mobistar shop de iPhones geleverd 20 minuten voordat de store open ging.
|
|
|||
|
|||
Zijn er mensen die naar gent gaan? kwestie dat we daar kunnen afspreken en niet 4 uur alleen moeten staan wachten? ;-)
|
|
|||
|
|||
Ik twijfel nog, het wordt Brussel of Mechelen. En eerst afwachten welke shops en rond welk uur ze dan open gaan (normale mensen moeten vrijdag ook nog werken, en ik heb al gevraagd dat ik iets later mag beginnen )
|
|
||||
|
||||
Ik zal in Gent staan!
|
|
|||
|
|||
Antwerpen. Een van de drie. Waarschijnlijk ook Huidevetter
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe laat zou jij bij de T-Mobile winkel gaan zitten/wachten | RobertLP | Koopinformatie Nederland | 23 | 30-07-10 13:52 |
Welke Iphone gaan jullie kopen en waar ? | ABry | Koopinformatie Nederland | 11 | 23-06-10 20:51 |
Waar gaan jullie de 3G S halen? | dylanspronck | Koopinformatie Nederland | 11 | 25-06-09 20:38 |
Welke kleur 3G S gaan jullie halen? | dylanspronck | Koopinformatie Nederland | 4 | 22-06-09 00:52 |
|
|