iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   Hoe laat gaan jullie aan Mobistar staan? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/65382-laat-gaan-jullie-mobistar-staan.html)

Electronaut 27-07-10 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door proXify (Bericht 500029)
Weet je zeker dat er iPhones in Gent zullen verkrijgbaar zijn?
Anders ga ik om 23u na me werk de trein nemen naar Gent en daar de hele nacht kamperen :D

Niets is zeker, maar ik zou toch vloeken moest er iPhones verkocht worden en ik er niet stond die ochtend. Dus ik neem de gok maar. :p

tulip18 27-07-10 09:56

Vorig jaar heb ik mijn 3GS op de release datum kunnen kopen.;);)

Dit jaar laat ik de "hype" even voorbij gaan en wachten tot het najaar om de Iphone4 te kopen.

trig 27-07-10 10:37

Ik ga er niet vroeg voor opstaan! Gewoon binnen, IPHONE ME, en terug buiten :P

proXify 27-07-10 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Electronaut (Bericht 500130)
Niets is zeker, maar ik zou toch vloeken moest er iPhones verkocht worden en ik er niet stond die ochtend. Dus ik neem de gok maar. :p

Ik zou ook vloeken moesten ze er die ochtend geen hebben :P

kal_el 27-07-10 13:26

i'll be there around 01.00 gok ik.
Met hoopje vrienden gezellig samen wachten. Jenevertjen bij de hand en het wordt daar sowieso plezant :-)

HowowcanIgo 27-07-10 13:35

Hallo 1u, pfff :-D

fonzy 27-07-10 13:59

ik ga rond een uur of 6 smorgends in leuven staan. Is daar al teveel volk, dan rij door naar wallonie waar ik een paar kleinere shops uitgekozen heb

WDS001 27-07-10 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonzy (Bericht 500457)
ik ga rond een uur of 6 smorgends in leuven staan. Is daar al teveel volk, dan rij door naar wallonie waar ik een paar kleinere shops uitgekozen heb

In Leuven kan je normaal gezien een iPhone reserveren die je dan tussen 7 en 10 kan ophalen ;)

proXify 27-07-10 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kal_el (Bericht 500412)
i'll be there around 01.00 gok ik.
Met hoopje vrienden gezellig samen wachten. Jenevertjen bij de hand en het wordt daar sowieso plezant :-)

En waar ga je staan? Kga de jenever meebrengen :D

Sebiet de volgende ochtend mag je de winkel niet binnen... :p

Maar 't voordeel is, als je er één koopt, dan is het gelijk dat je er twee hebt :D

kal_el 27-07-10 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 500462)
In Leuven kan je normaal gezien een iPhone reserveren die je dan tussen 7 en 10 kan ophalen ;)

wanneer gaan die reserveringen dan wel beginnen?
Want het is daar nog steeds muisstil bij mobistar...
En waarom beweren ze in Mobistar ownt centers dat er niet met reservaties gewerkt wordt en diegene die eerst aan de winkel staat er sowieso 1 heeft?

Ik haat dat mobistar gedoe :(

WDS001 27-07-10 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kal_el (Bericht 500480)
wanneer gaan die reserveringen dan wel beginnen?
Want het is daar nog steeds muisstil bij mobistar...
En waarom beweren ze in Mobistar ownt centers dat er niet met reservaties gewerkt wordt en diegene die eerst aan de winkel staat er sowieso 1 heeft?

Ik haat dat mobistar gedoe :(

Ik las hier net op het forum dat de reservatie's vorig jaar pas 2 dagen eerder werden geopend. Morgen dus.
Je kan trouwens maar reserveren in enkele Mobistar Centers, niet overal dus.

proXify 27-07-10 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 500497)
Ik las hier net op het forum dat de reservatie's vorig jaar pas 2 dagen eerder werden geopend. Morgen dus.
Je kan trouwens maar reserveren in enkele Mobistar Centers, niet overal dus.

Vorig jaar hadden de mensen een mail gekregen om te reserveren. Dat was dus 2 dagen vooraf. en rond hoe laat?

Ik kan gewoon niet wachten, wil gewoon als eerst de iPhone :D

WDS001 27-07-10 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door proXify (Bericht 500509)
Vorig jaar hadden de mensen een mail gekregen om te reserveren. Dat was dus 2 dagen vooraf. en rond hoe laat?

Ik kan gewoon niet wachten, wil gewoon als eerst de iPhone :D

Rond de middag waarschijnlijk, eerst moeten ze bij Mobistar fris wakker zijn :D
Zie gewoon dat je vrijdag in Roeselare geraakt (daar kan je reserveren), in Oostende zal het iets meer op de gok zijn.

Peter 27-07-10 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 500512)
Rond de middag waarschijnlijk, eerst moeten ze bij Mobistar fris wakker zijn :D
Zie gewoon dat je vrijdag in Roeselare geraakt (daar kan je reserveren), in Oostende zal het iets meer op de gok zijn.

je bedoelt om hem af te halen, kon je vorig jaar reserveren via mail ofzo of moet je je naar een center begeven?

WDS001 27-07-10 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter (Bericht 500517)
je bedoelt om hem af te halen, kon je vorig jaar reserveren via mail ofzo of moet je je naar een center begeven?

Reserveren via de website en dan vrijdag tussen 7 en 10 afhalen, anders geven ze 'm weg aan iemand anders.

proXify 27-07-10 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 500512)
Rond de middag waarschijnlijk, eerst moeten ze bij Mobistar fris wakker zijn :D
Zie gewoon dat je vrijdag in Roeselare geraakt (daar kan je reserveren), in Oostende zal het iets meer op de gok zijn.

Ik denk dat ik naar Gent zal gaan... Met hoop dat er daar méér toestellen zullen verkrijgbaar zijn. Vorig jaar bij de launch kon je naar o.a. Gent gaan. En met dat ik weet dat er aan de kustlijn zo goed als niets zal beschikbaar zijn dan zal Gent wel iets meer kans hebben. Dus allen naar Gent :D

firestarter 27-07-10 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 500525)
Reserveren via de website en dan vrijdag tussen 7 en 10 afhalen, anders geven ze 'm weg aan iemand anders.

Hoe ging het vorig jaar eigenlijk met die reserveringen? Was die website een hele dag online?

Mensen moeten ook werken natuurlijk...

WDS001 27-07-10 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door proXify (Bericht 500543)
Ik denk dat ik naar Gent zal gaan...

Gent is ook prima. Leuven, Hasselt en Roeselare ook. Antwerpen dacht ik ook, maar daar ben ik niet meer zo zeker van.

lolsmurf 27-07-10 14:58

Net zoals ik dacht, een reservering via mail de dag voor de launch. Hopelijk ben ik er op het moment zelf snel genoeg bij. Leuven of Antwerpen wil ik hem gaan ophalen! :)

Thanks voor de info, WDS001!

Dbr 27-07-10 15:00

Vrijdag dan eens fietsen naar een MC in Roeselare :) Kzal hem wel vooraf reserveren als het lukt :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:54.