iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   Hoe laat gaan jullie aan Mobistar staan? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/65382-laat-gaan-jullie-mobistar-staan.html)

Pascal717 27-07-10 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone (Bericht 501162)
Ik kan desnoods wat vroeger gaan hoor :-)
En ja, ik ga proberen reserveren via de mail. Maar kun je dan jouw gewenste MC aanduiden en is het dan zeker dat ze er daar een voor jou opzij leggen? Gebeurt de identificatie met de ID-kaart?

En hoe verloopt de reservatie per mail? Wat als (hypothetisch) 10.000 mensen tegelijk online proberen te reserveren? Is het wie eerst komt eerst maalt? Checkt de mobistar site de stock per winkel op het moment dat je online reserveert?

Via de mail kom je op een website terecht. Daar moet je je gegevens ingeven(naam,voornaam,....) welke provider je hebt. Dan vragen ze welke iPhone je wilt hebben en welk Mobistar Center u keus is (het gaat om 10 Mobistar Centers) Klik dan op verder en dan kan je zien of de iPhone daar nog op stock is. Daarna kan je gewoon een document afdrukken met de info erop en dat moet je dan afgeven in het Mobistar Center. De 10 nog niet bevestigde Mobistar Centers hebben heel wat meer stock dan de andere Mobistar Centers.

ZPhone 27-07-10 23:12

hmm, provider kiezen.... zal vast geen NL tussen staan ;)
Rserveren van de iphone 3gs ging ook alleen voor mobistar, base en nog eentje.

Racingboy 27-07-10 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZPhone (Bericht 501300)
hmm, provider kiezen.... zal vast geen NL tussen staan ;)
Rserveren van de iphone 3gs ging ook alleen voor mobistar, base en nog eentje.

Proximus waarschijnlijk :)

Heb vandaag een dagje kust achter de rug, maar heb constant mijn gsm gecheckt als Mobistar een reservatiepagina klaar had gemaakt. Zou leuker zijn van zo een reservatie te hebben, meer zekerheid en dan moet je vrijdag ook niet zo vroeg gaan...

Jooordy 28-07-10 01:45

En rond welk uur stuurde Mobistar een mailtje om te reserveren bij de vorige iphone generaties?

AppAddict 28-07-10 01:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door palatinus (Bericht 501119)
Die werd voor de 3GS om 11:41 gestuurd op donderdag (met launch vrijdag), het jaar daarvoor met de 3G was dat om 17:21

Niet dat dit enige garantie bied naar dit jaar toe natuurlijk.

Stond in het andere topic. Even rondneuzen. ;)

Jooordy 28-07-10 07:28

Oh sorry en bedankt :P

belgiumiphone 28-07-10 09:00

Een vraagje: als je gereserveerd hebt, krijg je de tijd om van 7u tot Xu (10u?) de tijd om je iPhone op te halen. Maar wat als je daar bv om 9u toekomt en er staat daar een lange rij wachtenden (zonder reservatie). Hoe geraak je dan binnen zonder gelyncht te worden door de menigte?:-)

Arax 28-07-10 09:47

Vandaag mag de mail van mobistar wel komen. Liefst zo rond de middag

bisebaer 28-07-10 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone (Bericht 501532)
Een vraagje: als je gereserveerd hebt, krijg je de tijd om van 7u tot Xu (10u?) de tijd om je iPhone op te halen. Maar wat als je daar bv om 9u toekomt en er staat daar een lange rij wachtenden (zonder reservatie). Hoe geraak je dan binnen zonder gelyncht te worden door de menigte?:-)

Zit een beetje met een gelijkaardig probleem ... Ik wil hem morgenochtend wel gaan afhalen, maar ik moet om 7:20 zeker weg want we moeten onze vakantievlucht halen ... Ik vrees dat mijn kans klein is (zelfs als ik ervan uitga da ik er een kan reserveren via de Mobistarmail)?

ZPhone 28-07-10 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bisebaer (Bericht 501564)
Zit een beetje met een gelijkaardig probleem ... Ik wil hem morgenochtend wel gaan afhalen, maar ik moet om 7:20 zeker weg want we moeten onze vakantievlucht halen ... Ik vrees dat mijn kans klein is (zelfs als ik ervan uitga da ik er een kan reserveren via de Mobistarmail)?

Morgen ochtend halen lijkt me sowieso geen optie :)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone
Hoe geraak je dan binnen zonder gelyncht te worden door de menigte?:-)

Dat zou inderdaad nog wel eens een probleem kunnen worden ja :) hehehehe Bij mij kom je er sowieso niet langs :P

joostbaerveldt 28-07-10 10:11

Iemand een lift vanuit Nederland naar Antwerpen nodig...? met z'n twee is gezelliger en ook praktisch.. ik mik op donderdag laat weg (of ergens in de nacht) en rij dan naar Antwerpen....

bisebaer 28-07-10 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZPhone (Bericht 501571)
Morgen ochtend halen lijkt me sowieso geen optie :)

Ja, 'k vrees er al voor ... Maar goed: ik zal tijdig gaan wachten, en ik zie dan wel waar het eindigt ...

ZPhone 28-07-10 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bisebaer (Bericht 501591)
Ja, 'k vrees er al voor ... Maar goed: ik zal tijdig gaan wachten, en ik zie dan wel waar het eindigt ...

Je weet dat de release de 30e is he, dat is VRIJDAG! (morgen is het pas donderdag he...

bisebaer 28-07-10 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZPhone (Bericht 501594)
Je weet dat de release de 30e is he, dat is VRIJDAG! (morgen is het pas donderdag he...

Oeps, afgang ... :O Vrijdag bedoel ik dus :D

Konfu 28-07-10 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone (Bericht 501532)
Een vraagje: als je gereserveerd hebt, krijg je de tijd om van 7u tot Xu (10u?) de tijd om je iPhone op te halen. Maar wat als je daar bv om 9u toekomt en er staat daar een lange rij wachtenden (zonder reservatie). Hoe geraak je dan binnen zonder gelyncht te worden door de menigte?:-)

Je moet die mail afdrukken als bewijs en laten tonen aan de mobistar mensen die buiten de mails controleren. Dus je kan zo door die mensenmassa heen :-)

En een echte mensenmassa was het niet. Een paar 100 mensen ofzo.

Zo was het toch vorig jaar in Gent.

ZPhone 28-07-10 11:07

paar honderd mensen die gaan vechten om 5 iPhones, lijkt me leuk!
(\me gaat alvast zijn honkbal knuppel invetten....)

rickygroeneveld 28-07-10 11:23

Is er een kans dat er vrijdag ook iPhones in Herentals op voorraad liggen?

Zo ja, dan sta ik vrijdag ochtend vroeg voor de winkel.. Iemand die ook daar heen gaat? (Ik kon hem hier wel reserveren, gratis en zonder toeters en bellen...)

ZPhone 28-07-10 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rickygroeneveld (Bericht 501767)
Is er een kans dat er vrijdag ook iPhones in Herentals op voorraad liggen?

Ik zal even in mijn glazen bol kijken hoeveel ze er hebben liggen ok

rickygroeneveld 28-07-10 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZPhone (Bericht 501797)
Ik zal even in mijn glazen bol kijken hoeveel ze er hebben liggen ok

Ik ben benieuwd....

ZPhone 28-07-10 11:31

't ziet er niet goed uit voor je.... helaas man


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:28.