iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 vrijdag -> Gent (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/65787-iphone-4-vrijdag-gent.html)

theory18 30-07-10 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy (Bericht 506205)
Weet iemand waar nog proximus micro sim kaarten op voorraad zijn, ik kan nu niks doen!

Ik ben er dezelfde moment omgeweest aan de Kouter. Waren nog op voorraad vandaag.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kal_el (Bericht 506273)
ik was 18 :-)

Mijn moeder was 19 was jij degene die zijn geld vanvoor in zijn zak moest steken? =D

kal_el 30-07-10 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door theory18 (Bericht 506880)
Ik ben er dezelfde moment omgeweest aan de Kouter. Waren nog op voorraad vandaag.

Mijn moeder was 19 was jij degene die zijn geld vanvoor in zijn zak moest steken? =D

waar heb ik gezegd dat ik 18 ben? volgens mij ergens een verkeerde quote opgepikt.
Mijn ma zou nog nooit van haar leven uit hare nest komen om mee mij nen iPhone te gaan halen.
Ik ben dan ook 21 jaar en vrij onafhankelijk ;)

Liesjj 30-07-10 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door theory18 (Bericht 506880)
Ik ben er dezelfde moment omgeweest aan de

Toen ik daar kwam om 10u20 hadden ze geen zeiden ze :/

Davidduzy 30-07-10 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liesjj (Bericht 506916)
Toen ik daar kwam om 10u20 hadden ze geen zeiden ze :/

Zelfde bij mij, maar dan haha, ik stond buiten, ik belde naar dat center, ja meneer, ik heb zopas een iphone 4 gekocht, ik vertrek deze avond op reis en ik heb geen sim kaart wat moet ik nu doen? Geen nood, we hebben altijd enkele reserve, wanneer kan je komen? Ah nu onmiddellijk :D Btw wie stond rond 12:30 zo te brullen in de winkel ad Kouter? Miljaar, omdat hij geen sim kaart kreeg :D

Liesjj 30-07-10 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy (Bericht 506961)
Zelfde bij mij, maar dan haha, ik stond buiten, ik belde naar dat center, ja meneer, ik heb zopas een iphone 4 gekocht, ik vertrek deze avond op reis en ik heb geen sim kaart wat moet ik nu doen? Geen nood, we hebben altijd enkele reserve, wanneer kan je komen? Ah nu onmiddellijk :D Btw wie stond rond 12:30 zo te brullen in de winkel ad Kouter? Miljaar, omdat hij geen sim kaart kreeg :D

omg de leugenaars ! ;p
mja niet erg ik heb mij micro sim ;p
wel mooi gedaan van u ;)

theory18 30-07-10 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kal_el (Bericht 506904)
waar heb ik gezegd dat ik 18 ben? volgens mij ergens een verkeerde quote opgepikt.
Mijn ma zou nog nooit van haar leven uit hare nest komen om mee mij nen iPhone te gaan halen.
Ik ben dan ook 21 jaar en vrij onafhankelijk ;)

LOL je bedoelde dat je 18de was in de rij, mn moeder was 19de...
ze sprak over iemand die zn geld vanachter zitten had en dat ze zei zou je best vanvoor steken fzoix en dat de repliceerde vanja maar dan weet jij het zitten enzo =p

kal_el 30-07-10 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door theory18 (Bericht 506969)
LOL je bedoelde dat je 18de was in de rij, mn moeder was 19de...
ze sprak over iemand die zn geld vanachter zitten had en dat ze zei zou je best vanvoor steken fzoix en dat de repliceerde vanja maar dan weet jij het zitten enzo =p

ahnee dat was ik niet.
Best wel grappig :")
ik was de persoon die discussiëerde, denk dat de meesten mij wel zo zullen herinneren :-)

Davidduzy 30-07-10 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liesjj (Bericht 506967)
omg de leugenaars ! ;p
mja niet erg ik heb mij micro sim ;p
wel mooi gedaan van u ;)

Ik vermoed dat gij dt meisje waard in de veldstraat, heb maar 1 gezien, ik was diegene die als eerste bij jullie kwam met m'n iPhone en heel de tijd mijn micro sim zocht :D en zo wel 4 keer passeerde met oranje all stars :p

theory18 30-07-10 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kal_el (Bericht 507004)
ahnee dat was ik niet.
Best wel grappig :")
ik was de persoon die discussiëerde, denk dat de meesten mij wel zo zullen herinneren :-)

Kan dat dat jij dan de zoon bent fzoix van een belgische actrice?

Bibi2205 30-07-10 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door devosf (Bericht 506461)
Kunnen jullie verbinden maken met jullie MacBook Pro via bluetooth. Ik voeg hem toe dan krijg ik die code, ik koppel elkaar maar dan kan ik geen verbinding meer maken. Ik heb dit ook met mijn iPod Touch.

Hoe kan ik dit oplossen?

Ik vermoed dat je dat wil doen om bv bestanden over te dragen? iOS apparaten ondersteunen dat protocol niet.. Ik pair mijn iPhone enkel met mijn bluetooth headset :)

kal_el 30-07-10 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door theory18 (Bericht 507087)
Kan dat dat jij dan de zoon bent fzoix van een belgische actrice?

neje, waar haal je dat? :p
eigenlijk hadden we met iPhoneclub eentje moeten gaan drinken derna.
Wil echt wel eens weten hoeveel er Ipc waren in de rij.

Het enige dat ik wel weet is toen de kerel vroeg aan mij: ben je mobistar en ik nee zei, zijn antwoord was:
"komaan, hoe kan dat nu, niemand is hier mobistar en dat is een launch voor mobistar klanten"

Ik moest toch ff lachen dan :p:D

theory18 30-07-10 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kal_el (Bericht 507104)
neje, waar haal je dat? :p
eigenlijk hadden we met iPhoneclub eentje moeten gaan drinken derna.
Wil echt wel eens weten hoeveel er Ipc waren in de rij.

Het enige dat ik wel weet is toen de kerel vroeg aan mij: ben je mobistar en ik nee zei, zijn antwoord was:
"komaan, hoe kan dat nu, niemand is hier mobistar en dat is een launch voor mobistar klanten"

Ik moest toch ff lachen dan :p:D

Mn ma zei dat iemand dat zei maja kwas er zelf niet, was aan het werk toen ^^.

Electronaut 30-07-10 21:10

Ik stond als nr 36 in de rij in Gent. :-)

Liesjj 30-07-10 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy (Bericht 507019)
Ik vermoed dat gij dt meisje waard in de veldstraat, heb maar 1 gezien, ik was diegene die als eerste bij jullie kwam met m'n iPhone en heel de tijd mijn micro sim zocht :D en zo wel 4 keer passeerde met oranje all stars :p

Haha ja inderdaad dat was ik :D
& ik herriner mij u ook nog ja ;p

WDS001 30-07-10 23:28

Ik was 43 in de rij en de verkoper wenste mij proficiat omdat ik een reservatie heb kunnen bemachtigen als niet-Mobistarklant :D

Liesjj 30-07-10 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 507394)
Ik was 43 in de rij en de verkoper wenste mij proficiat omdat ik een reservatie heb kunnen bemachtigen als niet-Mobistarklant :D

lol nr 43 nice ;p
ik ben immers ook geen mobistar klant ;p

jantwerpen 30-07-10 23:40

Hoi

Ik stond deze ochrnd omstreeks half 7 in de lange munt te gent, bij de niet gereserveerde, rond half 12 had ik mijn 32mb in de hand.

Gelukkig want toen schoten er maar 7 32MB over.

Hoe is het bij jullie allemaal verlopen uiteindelijk?

WDS001 30-07-10 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jantwerpen (Bericht 507408)
Hoi

Ik stond deze ochrnd omstreeks half 7 in de lange munt te gent, bij de niet gereserveerde, rond half 12 had ik mijn 32mb in de hand.

Gelukkig want toen schoten er maar 7 32MB over.

Hoe is het bij jullie allemaal verlopen uiteindelijk?

Pfff.. Met een iPhone van 32 megabyte zou ik absoluut niet tevreden zijn. Op z'n minst 16 gigabyte :rolleyes:

Bibi2205 30-07-10 23:48

@WDS001: Ik zou daar ook niet tevreden mee zijn... :p

@jantwerpen: Vergeet je profiel niet aan te passen. :)

proXify 30-07-10 23:53

Goed dat je het zegt, ik zal ook eens mijn profiel aanpassen. iphone US 8Gb naar iPhone 4 - 16Gb

Bibi2205 31-07-10 00:01

Mooie upgrade :)

Ik ging normaal gezien van een 2G 16Gb (US) naar een iPhone4 32Gb, maar ik heb 2 maanden geleden spotgoedkoop (100€) een gesimlockte 3GS (Met oude baseband) kunnen overkopen, dus de stap werd meteen heel wat kleiner. :)

Jago 31-07-10 08:51

Iemand in MOBISTAR CENTER GENT TWEEBRUGGEN een kunnen halen ?

jantwerpen 31-07-10 12:24

Nee, daar ik had vernomen dat hij er niet veel had.µ

Ik ben rond 06.15 gaan aanschuiven in de lange munt bij de niet geresercveerde, en had omstreeks 11.30 mijn Iphone.

Ik was daar 26ste.

Veel drukte maarwel toffe en zotte mensen leren kennen bij t aanschuiven, emails uitgewisseld.

jantwerpen 31-07-10 12:49

sorry is nog vroeg he ik bedoel Megabyte

Suriboy777 31-07-10 12:51

Zucht! En iemand een idee waar je een losse 16Gb nog kan krijgen. In NL is het voorlopig niet meugelijk..(

Liesjj 31-07-10 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jantwerpen (Bericht 507836)
sorry is nog vroeg he ik bedoel Megabyte

Megabyte?
Bedoelt ge niet Gigabyte? :)

jantwerpen 31-07-10 14:26

oeoi oei, inderdaad ,sorryyy was te laat gistren, zit nog met wachtstress van vrijdag

Electronaut 31-07-10 19:10

Eigenlijk iemand een idee hoeveel iPhones er nu vrijdag waren binnengekomen in Gent?

Liesjj 31-07-10 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Electronaut (Bericht 508380)
Eigenlijk iemand een idee hoeveel iPhones er nu vrijdag waren binnengekomen in Gent?

Ik dacht dat er 240 waren in de Lange munt dan 12 in de Veldstraat en dan 2 of 3 in de Tweebruggenstraat :)

belgiumiphone 31-07-10 19:20

Ik denk dat er op de reservatielijst in de Lange Munt maar een 130-tal namen stonden.

anhong 31-07-10 19:27

ALLES IS UITVERKOCHT IN Belgie!!!!!!
Was vandaag in 3 winkels en kon nergens meer krijgen en verwachte wachttijd is 2-3 maanden voordat er weer nieuwe voorraad komt!

Gelukkig ben ik daarna naar Genk gereden en daar komen dinsdag weer nieuwe toestellen binnen. Heb er 2 gereserveerd. Dus mochten er nog mensen die vanuit NL willen kopen in Belgie. In Genk is kleine wachtlijst. Vandaag was ik de 4e in wachtrij!

FenixStyle 31-07-10 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anhong (Bericht 508407)
ALLES IS UITVERKOCHT IN Belgie!!!!!!
Was vandaag in 3 winkels en kon nergens meer krijgen en verwachte wachttijd is 2-3 maanden voordat er weer nieuwe voorraad komt!

Gelukkig ben ik daarna naar Genk gereden en daar komen dinsdag weer nieuwe toestellen binnen. Heb er 2 gereserveerd. Dus mochten er nog mensen die vanuit NL willen kopen in Belgie. In Genk is kleine wachtlijst. Vandaag was ik de 4e in wachtrij!


Gisteren ook even overwogen om nog in Genk te reserveren (ze hadden maar tien reservaties voor beide modellen te samen), maar het grote nadeel was wel dat dat voorschot bindend was. Heb het risico toch maar niet genomen, het zou enorm zonde zijn als ik bv volgende week telefoon krijg van andere winkel waar ik (zonder voorschot) reserveerde, en die dan niet kan gaan afhalen omdat ik voorschot betaald heb ik Genk ;)

anhong 31-07-10 19:45

Ja dat klopt! ik heb ook moeten aanbetalen! 178.50 euro per telefoon aanbetaling.
dus valt wel mee! het enigste is dat je allerlei accesoires erbij moet nemen!
maar goed had het toch nodig.

Liesjj 31-07-10 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone (Bericht 508398)
Ik denk dat er op de reservatielijst in de Lange Munt maar een 130-tal namen stonden.

In de Lange Munt waren er sowieso een 20tal losse toestellen ook:)
En er was ook een persoon dat 20 keer op de lijst voor kwam dus 19 daarvan werden ook naar de losse toestellen verplaatst

dj_ko 31-07-10 20:56

Volgende week zaterdag ga ik naar belgie toe, iemand nog tips in welke winkel ik het beste kan kopen/reserveren?

spyhunter 31-07-10 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anhong (Bericht 508430)
Ja dat klopt! ik heb ook moeten aanbetalen! 178.50 euro per telefoon aanbetaling.
dus valt wel mee! het enigste is dat je allerlei accesoires erbij moet nemen!
maar goed had het toch nodig.

Wat zit er allemaal in het verplichte acces.pakket?

Bibi2205 31-07-10 23:29

Screenprotector, case en autolader als ik me niet vergis.

anhong 01-08-10 00:01

Zal genk eens proberen.
Was er vandaag en er waren maar 3 mensen voor me. ik ben als 4e en 5e op de lijst. goede kans dat je hem snel hebt, maar als je verwacht dat je er meteen een kan meenemen, dan denk ik dat je van de koude kermis thuiskomt.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dj_ko (Bericht 508528)
Volgende week zaterdag ga ik naar belgie toe, iemand nog tips in welke winkel ik het beste kan kopen/reserveren?


anhong 01-08-10 00:03

Ja case, autolader en screenprotector. kost een extra van rond de 50 euro. dus rond 700 euro kost die dan compleet voor de 16gb

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spyhunter (Bericht 508693)
Wat zit er allemaal in het verplichte acces.pakket?


CptYanni 01-08-10 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liesjj (Bericht 508500)
In de Lange Munt waren er sowieso een 20tal losse toestellen ook:)
En er was ook een persoon dat 20 keer op de lijst voor kwam dus 19 daarvan werden ook naar de losse toestellen verplaatst

Lol... Diene zijne nek zou ik dan wille omwringen aangezien ik wss door hem naar Roeselare ben moge rijden voor mijne pre-order ;).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:09.