iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 vrijdag -> Gent (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/65787-iphone-4-vrijdag-gent.html)

jonasvdc 29-07-10 17:38

Net dit gekregen (iPhone 4, 32GB zwart in Gent) - juij!! Sta dus zeker op de lijst, m'n vriendin heeft de mail ook al gekregen voor har 16GB.

Citaat:

Beste XXXX Jonas,

Bedankt voor het reserveren van je iPhone op Mobistar - iPhone.

We hebben je reservatie genoteerd, maar wensen je erop te wijzen dat dit aanbod beperkt is tot één iPhone per persoon.

Zoals eerder vermeld, kan je je iPhone komen ophalen in het door jou gekozen Mobistar Center tijdens het exclusieve ontbijt op 30 juli tussen 7u en 10u.

We wensen je alvast veel plezier met je iPhone.

Het Mobistar-team.

b-ice 29-07-10 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 504940)
Kan je niet gewoon even te voet gaan? Dat ben ik in ieder geval van plan..

kan ik doen maar mijn trein komt pas om 7 uur aan

bisebaer 29-07-10 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jonasvdc (Bericht 505048)
Net dit gekregen (iPhone 4, 32GB zwart in Gent) - juij!! Sta dus zeker op de lijst, m'n vriendin heeft de mail ook al gekregen voor har 16GB.

Heeft iedereen deze mail gekregen die in Gent gereserveerd heeft?

WDS001 29-07-10 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bisebaer (Bericht 505063)
Heeft iedereen deze mail gekregen die in Gent gereserveerd heeft?

Ik in ieder geval nog niet..

bisebaer 29-07-10 17:43

Ik ook niet, maar 'k ben al blij dat ik niet alleen ben ... (zucht, mij nog nooit zo opgejaagd in 'maar' een telefoon :D)

WDS001 29-07-10 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bisebaer (Bericht 505072)
Ik ook niet, maar 'k ben al blij dat ik niet alleen ben ... (zucht, mij nog nooit zo opgejaagd in 'maar' een telefoon :D)

Maar ik heb ook geen tegenbericht gekregen dus ik ga er gewoon van uit dat die iPhone er ligt ;)

kal_el 29-07-10 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 505100)
Maar ik heb ook geen tegenbericht gekregen dus ik ga er gewoon van uit dat die iPhone er ligt ;)

ja idem hier...
Ik hoop dat toch ook dat ik erbij ben.
Zou het niet kunnen dat enkel mensen die mail kregen die op verschillende centers staan?

Diddy 29-07-10 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kal_el (Bericht 505144)
ja idem hier...
Ik hoop dat toch ook dat ik erbij ben.
Zou het niet kunnen dat enkel mensen die mail kregen die op verschillende centers staan?

Mensen die op één emailadres verschillende bestellingen hebben geplaatst, hebben deze mail gekregen.

bisebaer 29-07-10 18:20

Thanks - da's alweer een geruststelling :D

theory18 29-07-10 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diddy (Bericht 505168)
Mensen die op één emailadres verschillende bestellingen hebben geplaatst, hebben deze mail gekregen.

Dat is dus wel degelijk balen dan voor mij... :)

Pippoken 29-07-10 18:33

Nu zit ik hier toch ook wel effe met de schrik...

Heb op 2 verschillende adressen gereserveerd (in 2 winkels)... En nog niets van mails gekregen...


Nuja... Morgen sta ik eerst in Gent hoor... En als ik daar ene meekrijg, gaat er in nen andere winkel iemand hééééél content zijn om 10 uur :)

Davidduzy 29-07-10 18:43

Ben nog eens naar mobistar gaan informeren, je krijgt maar 1 per klant, je naam (ookal heb je 5 maal ofzo gereserveerd) komt maar 1 maal voor op de lijst. Je hoeft enkel de mail mee te brengen, dus voor vrienden kan je hem afhalen, opgelet als PERSOON krijg je ook maar 1 mee, dus 1 voor jou en je vriend is niet mogelijk. Ook raden ze aan om cash te betalen aangezien de problemen vorig jaar. Er zijn genoeg micro-sims beschikbaar in de winkel, je krijgt geen hoes direct bij, die wordt zoals in de andere landen via een APP van apple besteld, ze verwahcten een massa volk en de reserveringen stoppen om 10:00, maakt niet uit of je nu in de rij staat of niet, als er 50 man om 10 uur voor jou staat zonder reservatie dan heb je het zitten, de iphones gaan dan naar die mensen! voila :)

vancanneyt 29-07-10 18:56

hmm cash betalen, kzie wel eerst of et lukt met bankkaart.
Kzal pas zeker zijn alsk em morgen vastheb :D

Liesjj 29-07-10 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy (Bericht 505201)
Ben nog eens naar mobistar gaan informeren, je krijgt maar 1 per klant, je naam (ookal heb je 5 maal ofzo gereserveerd) komt maar 1 maal voor op de lijst. Je hoeft enkel de mail mee te brengen, dus voor vrienden kan je hem afhalen, opgelet als PERSOON krijg je ook maar 1 mee, dus 1 voor jou en je vriend is niet mogelijk. Ook raden ze aan om cash te betalen aangezien de problemen vorig jaar. Er zijn genoeg micro-sims beschikbaar in de winkel, je krijgt geen hoes direct bij, die wordt zoals in de andere landen via een APP van apple besteld, ze verwahcten een massa volk en de reserveringen stoppen om 10:00, maakt niet uit of je nu in de rij staat of niet, als er 50 man om 10 uur voor jou staat zonder reservatie dan heb je het zitten, de iphones gaan dan naar die mensen! voila :)


Wat bedoel je met als er 50man om 10u voor u staat zonder reservatie dat de iphone dan naar die mensen gaan
Hoe kan dat dan? :/
Ge hebt toch gereserveerd dus ge krijgt toch voorrang?

Davidduzy 29-07-10 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liesjj (Bericht 505235)
Wat bedoel je met als er 50man om 10u voor u staat zonder reservatie dat de iphone dan naar die mensen gaan
Hoe kan dat dan? :/
Ge hebt toch gereserveerd dus ge krijgt toch voorrang?

Ja dat zei ik ook, maar om 10 uur wordt niet meer naar de reserveringslijst gekeken zei die overvriendelijke meneer mij :)

Liesjj 29-07-10 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy (Bericht 505256)
Ja dat zei ik ook, maar om 10 uur wordt niet meer naar de reserveringslijst gekeken zei die overvriendelijke meneer mij :)

Ah ja op die manier dus als het traag gaat
En het is plots 10u dan kunnen er mensen met een reservatie staan die nu niets meer zijn met hun reservatie? :)
Hmm dan is er mss nog hoop voor mij aangezien ik geen reservatie heb & er geen duidelijkheis is over de Veldstraat

RubenTheys 29-07-10 19:21

Ik denk dat ze bedoelen: om 10 uur wordt de wachtrij voor de reservaties afgesloten. Degene die er nog in staan (met reservatie) worden nog afgewerkt. Degene die later toekomen (ook met reservatie) mogen achteraan aansluiten bij de gewone rij. Wat veel gevloek gaat opleveren. Dus of het nu traag gaat of niet zal niet veel maken :)

Liesjj 29-07-10 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RubenTheys (Bericht 505275)
Ik denk dat ze bedoelen: om 10 uur wordt de wachtrij voor de reservaties afgesloten. Degene die er nog in staan (met reservatie) worden nog afgewerkt. Degene die later toekomen (ook met reservatie) mogen achteraan aansluiten bij de gewone rij. Wat veel gevloek gaat opleveren. Dus of het nu traag gaat of niet zal niet veel maken :)

Oke das ook een mogelijkheid en zou eerlijk zijn tov die dat gereserveerd hebben :)
Maar hopelijk heb ik er toch 1tje
Iemand info over de Veldstraat?

b-ice 29-07-10 19:29

Vanaf hoe laat staan jullie aan de winkel in de langemunt straat ? Ik zal er tegen 7 uur zijn

Davidduzy 29-07-10 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liesjj (Bericht 505279)
Oke das ook een mogelijkheid en zou eerlijk zijn tov die dat gereserveerd hebben :)
Maar hopelijk heb ik er toch 1tje
Iemand info over de Veldstraat?

Ja zebben bevestigt dat ze in totaal maar 20 stuks ebn!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.