//

Mobistar shops: alles is gereserveerd

Mobistar shops: alles is gereserveerd discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het opbellen van ongeveer 100 Mobistar shops blijkt dat ze bijna allemaal met reservatielijsten werken. Er komen gemiddeld 3 x iPhone 16 Gb en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-07-10, 10:23
Teksta Teksta is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 56
Standaard Mobistar shops: alles is gereserveerd

Na het opbellen van ongeveer 100 Mobistar shops blijkt dat ze bijna allemaal met reservatielijsten werken. Er komen gemiddeld 3 x iPhone 16 Gb en 3x iPhone 32 Gb binnen per winkel.

Een enkeling liet weten dat hij nog niets ontvangen had en dus morgen geen iPhones kan aanbieden. Maar wellicht zal die zijn pakketje nog moeten ontvangen van de transportdienst.

Blijkbaar is het dus onnodig om te kamperen voor een Mobistar shop
Wie niet op de reservatielijst staat, en dan nog bij de eerste 10 zal naar zijn iPhone mogen fluiten.

De tweede levering van iPhones wordt voorzien eind augustus, begin september!


Even snel rekenenen: 158 Mobistar shops, die gemiddeld 6 stuks binnen krijgen, laat ons gemakkelijk nemen, een gemiddelde van 10 stuks, dat betekent dat er 1.580 iPhones morgen beschikbaar zijn in gans België. Van schaarste gesproken!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-07-10, 10:26
Dbr Dbr is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 39
Standaard

10 stuks/MC + al de gereserveerde iPhones in de 10 geselecteerde MC centers.
  #3  
Oud 29-07-10, 10:38
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Dan is nog de vraag hoeveel iPhone's zullen er 'tentoon'gesteld worden en hebben ze voor de eventuele verkopers (die voorrang krijgen) ook al van die aantallen afgetrokken..

6 iPhone's vind ik bitter weinig.. Apple toch..
__________________
http://www.twitter.com/W_ess
  #4  
Oud 29-07-10, 16:31
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Dit wordt misschien gezegd om problemen te vermijden. Ik kan me voorstellen dat je snel gereserveerd hebt en er morgen geen hebt, dat sommige klanten teleurgesteld zouden zijn en zelfs voor problemen kunnen zorgen. (Dit dan vooral die voor Mobistarwinkels die al langer met lijsten werken(bvb Allcom)) Dit is nog een stuk onprofessioneler dan Mobistar zelf, want ze weten nooit op voorhand hoeveel toestellen ze binnen krijgen.

Dan zeggen ze maar een belachelijk laag aantal dat ze binnen krijgen (zo kunnen ze misschien nog andere klanten voortrekken) en jij bent de pineut.

Ik heb altijd gewacht op Mobistar zelf, zo had ik nog bedenktijd en ben ik 80% zeker dat ik morgen met eentje buiten wandel (zonder duur accessoire pakket dat niemand gebruikt)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 gereserveerd in Mol - Geel - Herentals. pieterjanvh Koopinformatie Nederland 55 16-09-10 17:32
20 Juli reserveringen in T-shops voor het weekend geleverd Brie89 Koopinformatie Nederland 9 18-08-10 20:32
gereserveerd op 20 juli, zonder toestemming abonnemnt verlengd isaac020 Koopinformatie Nederland 11 25-07-10 00:20
iphone 3GS voorraad T-mobile shops thijsboeree Archief 2 22-07-09 12:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:47.