//

iphone 4 bij vandenborre

iphone 4 bij vandenborre discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Succes, ik hoop dat het lukt ALS ik jou was zou ik gewoon een paar Krefels bellen, dat scheelt weer wat teleurstelling...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #321  
Oud 16-11-10, 00:40
zebi zebi is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 56
Standaard

Succes, ik hoop dat het lukt ALS ik jou was zou ik gewoon een paar Krefels bellen, dat scheelt weer wat teleurstelling
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 16-11-10, 22:25
dandyman dandyman is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Dordrecht
Berichten: 1
Standaard

Mocht ik jullie ermee van dienst kunnen zijn:

O.b.v. berichten op dit forum vanochtend naar Krefel gebeld, vestiging Borsbeek.

Aardige meneer die aangaf dat zij nog Iphones op voorraad hadden, gevraagd of hij er 1 voor mij apart wilde leggen. Vanmiddag de mist getrotseerd en toestel lag keurig op mijn naam gereed. Afgerekend, een bon op naam en ik weer blij terug naar Nederland, ondanks de files en de mist ;-)
  #323  
Oud 16-11-10, 23:38
zebi zebi is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 56
Standaard

Nou, gefeliciteerd wat ik al zei gewoon bellen naar krefel je hebt altijd we beet
  #324  
Oud 17-11-10, 00:07
Fanfinifon Fanfinifon is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Belgie, Antwerpen
Berichten: 16
Stuur een bericht via MSN naar Fanfinifon
Standaard

Dankjewel voor je informatie.
Ik ga morgen eens naar Krefel en Saturn..
Eerst nog mijn voorschot afhalen.

Bedankt allemaal echt waar ..
Ik laat zeker nog iets weten


Groetjes
  #325  
Oud 17-11-10, 19:48
Aila Aila is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

laat je even weten of ze moeilijk deden bij vandenborre om je voorschot terug te geven? Ik overweeg het namelijk ook
  #326  
Oud 18-11-10, 19:13
Fanfinifon Fanfinifon is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Belgie, Antwerpen
Berichten: 16
Stuur een bericht via MSN naar Fanfinifon
Standaard

Mensen vandenborre heeft me vandaag gebeld ! ik heb mijn iphone !!!
btw morgen krijgt saturn en mobistar iphones ! zonder te bestellen !!!
  #327  
Oud 18-11-10, 23:27
Aila Aila is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

gefeliciteerd! Nu ik nog ik heb 3,5 week na jou besteld.... hoop dat ik het begin komende maand heb! Zeiden ze iets over een volgende levering?
  #328  
Oud 18-11-10, 23:49
zebi zebi is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 56
Standaard

Gefeliciteerd ! Eindelijk, geniet ervan
  #329  
Oud 19-11-10, 01:14
Fanfinifon Fanfinifon is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Belgie, Antwerpen
Berichten: 16
Stuur een bericht via MSN naar Fanfinifon
Standaard

Dank jullie wel !

Aila : Neen ik heb er eigenlijk niet om gevraagd :s
Maar mobistar in de keyserlei krijgt morgen na de middag ongvr 14u tot 18u iphone's binnen zonder ze te bestellen.
En Saturn ook !
Dus zonder een voorschot te geven kunnen jullie ze morgen cash betalen en zo meenemen.

Even ter informatie: iPhone 4 is echt een geweldig toestel !
En die Death Grip merk je gewoon amper..
En er gaat maar maximum 1streepje minder.

En man man man mensen kijken echt opvallend haha

Alvast veel succes allemaal en laat me nog iets weten !


Groetjes
  #330  
Oud 20-11-10, 19:41
Maximillion Maximillion is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Proficiat, ik heb mijn iphone op 29 september bij vdb besteld en heb hem nog altijd niet. Ze hadden mij eerst gezegd dat hij eind oktober zou binnenkomen, maar toen ik eind oktober langsging was hij nog steeds niet binnen en zeiden ze dat het nog 2 à 3 weken zou duren, heb hem nu nog altijd niet.

Wou bij vdb gaan voor de goeie service, maar dit slaat echt nergens op, denk dat ik maandag een paar winkels ga opbellen en kijken waar hij in voorraad is en dan gwn bij vdb mijn voorschot ga terugvragen.

Grtz
  #331  
Oud 25-11-10, 13:52
Fanfinifon Fanfinifon is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Belgie, Antwerpen
Berichten: 16
Stuur een bericht via MSN naar Fanfinifon
Standaard

Dankjewel ! X

Dat is dan net 2dagen na mij.
Wat ik zou zeggen is, gewoon afwachten.. Want als je bv een iphone koopt in mediamarkt ofzo die defect is (of zelf hebt laten vallen) .. Dan moet je 3weken wachten voor de reparatie..
Maar in vdb is dat niet het geval. Meestal geven ze je een nieuwe zelfs maar als je echt eentje wilt, dan moet je paar keren naar mobistar winkels in de meir gaan bezoeken en zeker naar saturn en krefel bellen.. Je vindt er zeker eentje.

Tege mij zei vdb dat het leverdatum begin december was, net wanneer k onderweg was om mijn voorschot te gaan afhalen belden ze me dat mijn iphonen binnen was! Dus die kan echter elke moment komen

Alvast veel succes en laat me weten als je je iphone hebt x
  #332  
Oud 25-11-10, 16:41
Stijnv Stijnv is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Genk
Berichten: 12
Standaard

Mijn iPhone is ook gearriveerd, kga'm dadelijk ophalen (besteld begin oktober).

Laatst gewijzigd door Stijnv; 25-11-10 om 17:53.
  #333  
Oud 25-11-10, 20:09
Maximillion Maximillion is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Hey,
heb gisteren eindelijk men iphone kunnen ophalen. Het was echt megagrappig. Ik ging eigenlijk eens vragen wanneer dat men iphone zou binnenkomen aangezien ze mij nog niet opgebeld hadden maar toen ik ging vragen wnn hij zou binnenkomen, keek die gast van vdb in de computer en zag dat hij eigenlijk al zaterdag was toegekomen. Ze waren mij dus gewoon vergeten opbellen.

Kzou eigenlijk kwaad moeten zijn voor de slechte service, maar ben gewoon veel te blij dat ik eindelijk mijn iphone heb. Hoe zou jezelf, als je gewoon gaat vragen wnn hij gaat binnenkomen en denkt dat het nog weken gaat duren, terwijl je opeens hoort dat ze hem al liggen hebben xD. Eind goed al goed

Btw iphone is echt megagoed, hij werkt supersnel, batterij gaat vrij lang mee (2 dagen bij intensief gebruik), en het scherm is echt kristalhelder. Heb het intussen alombekende antenne probleem wel al ondervonden, maar met cover merk je er echt niets meer van.

Voor de mensen met nog bestellingen bij vdb, vandaag kwam er een nieuwe levering binnen van 250 iphones, dus mss zit de jouwe er wel tussen, zoniet alleszins veel succes. En hou de mensen hier op de hoogte als je iets meer weet over inkomende leveringen. Het is echt gemakkelijk als je niet weet wnn je iphone binnenkomt en je hier op het forum kunt lezen tot waar de leveringen ongeveer zitten. Had ik hier niet gekeken had ik hem wss nog niet gehad

Grtz
  #334  
Oud 04-01-11, 09:45
Quaranta Quaranta is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Beste mensen,

Alvorens mijn iphone te bestellen bij vandeborre had ik ook beter eerst ff komen checken hoe de service er verloopt. Op zondag 26/12 zag ik op de site van vandeborre dat de levertijd voor een zwarte iphone 32gb 14 dagen was. Dus ik bestel snel die iphone, krijg onmiddellijk een aantal mails met bevestigingen etc. Na vier dagen check ik de site opnieuw, en blijkt dat ze pas op 31!!! januari terug worden verwacht... Ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken, de voornaamste reden om te bestellen bij vandenborre waren die 14 dagen levertijd...

Uit voorgaande posts is gebleken dat ze het niet te nauw nemen bij vandenborre..
  #335  
Oud 05-01-11, 23:48
Fanfinifon Fanfinifon is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Belgie, Antwerpen
Berichten: 16
Stuur een bericht via MSN naar Fanfinifon
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quaranta Bekijk bericht
Beste mensen,

Alvorens mijn iphone te bestellen bij vandeborre had ik ook beter eerst ff komen checken hoe de service er verloopt. Op zondag 26/12 zag ik op de site van vandeborre dat de levertijd voor een zwarte iphone 32gb 14 dagen was. Dus ik bestel snel die iphone, krijg onmiddellijk een aantal mails met bevestigingen etc. Na vier dagen check ik de site opnieuw, en blijkt dat ze pas op 31!!! januari terug worden verwacht... Ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken, de voornaamste reden om te bestellen bij vandenborre waren die 14 dagen levertijd...

Uit voorgaande posts is gebleken dat ze het niet te nauw nemen bij vandenborre..
Beste, op de website staat er meestal 'bij u na 14dagen of 'meer' '.
Echter heb ik zelf ook een iPhone 4 gekocht bij Vandenborre en heb zelf één en een half maand gewacht en ik ben zeer blij dat ik het heb gekocht in vandenborre qua Klantvriendelijkheid en garantie.
Ik zou je echt absoluut aanraden af te wachten op je iPhone 4.
  #336  
Oud 02-03-11, 01:53
noomitje8 noomitje8 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb er nu eentje besteld bij vandenborre. Ik heb het idee dat ze in december/januari relatief vrij verkrijgbaar waren en dat dat nu weer minder is?
In elk geval, ik ben dus even langsgegaan om te vragen of ze geen concretere info konden geven dan "2 weken of meer", en ze hebben mij verteld dat er 277 geleverd gaan worden, maar de datum is nog niet vastgelegd. Er zijn er nog 47 besteld.

Dit was in de vdb in gent (martelaarsbaan), ik weet niet of dit nationaal is of enkel voor deze winkel.

Ik dacht, misschien helpt deze info nog mensen!

X
  #337  
Oud 08-05-11, 00:45
LostAndFound LostAndFound is offline
• iOS 4.3.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 18
Standaard

Ik ben daarstraks langsgeweest bij Vanden Borre in Boortmeerbeek voor een witte 32gig. De verkoper liet mij ook de algemene stock zien (dus voor Vanden Borre over heel België): 243 zwarte 32gigs!
Witte hadden ze niet op voorraad, heb er eentje besteld en sta nu derde op hun 'nationale' wachtlijst, dus hopelijk ben ik er bij de eerste levering meteen bij.. Verkoper schatte de wachttijd op +- 14 dagen, maar omdat hij geen datum kon beloven moest ik ook maar 20 euro voorschot geven..
Nu maar hopen..

(Oja, bij Krefel moet je niet hopen op een witte 32gb, verkoopster zei me dat Krefel over heel België alleen zwart 16&32 en wit alleen 16 in assortiment hebben en ze wit 32 dus helemaal niet kunnen bestellen..)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo LoveFire096 iPhone algemeen 3 02-03-11 00:08
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) woca Koopinformatie België 6 25-09-10 01:19
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet RRed Archief 0 24-10-07 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:26.