iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 besteld via site Mobistar (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/67112-iphone-4-besteld-via-site-mobistar.html)

kal_el 09-08-10 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door registered (Bericht 523476)
waarvoor dient die microsim?

om te bellen en te sms'en :-)

Campzzz 11-08-10 09:47

Proximus: iPhone abonnement dat kan concurreren met Mobistar?
 
Ben al jaren klant bij Proximus.
Mijn abonnementskosten (MTV Generation 20 euro + sinds enkele maanden Mobile Internet On GSM 10 euro) zorgt ervoor dat mijn kosten toch wel serieus oplopen want ik heb veel minder belminuten/smsen/internet dan een abonnement bij Mobistar dat beter aangepast is aan mijn behoeften. Ik heb de indruk dat Mobistar met My30 for iPhone een veel betere aanbieding heeft. Mobile Vikings is geen optie voor mij. Iemand dat een aanbieding van Proximus kent die opkan tegen Mobistar? Want zelf kan ik niet direct iets goedkoper vinden met dezelfde capaciteit. Alvast bedankt.

BfromB 11-08-10 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Campzzz (Bericht 525931)
Ben al jaren klant bij Proximus.
Mijn abonnementskosten (MTV Generation 20 euro + sinds enkele maanden Mobile Internet On GSM 10 euro) zorgt ervoor dat mijn kosten toch wel serieus oplopen want ik heb veel minder belminuten/smsen/internet dan een abonnement bij Mobistar dat beter aangepast is aan mijn behoeften. Ik heb de indruk dat Mobistar met My30 for iPhone een veel betere aanbieding heeft. Mobile Vikings is geen optie voor mij. Iemand dat een aanbieding van Proximus kent die opkan tegen Mobistar? Want zelf kan ik niet direct iets goedkoper vinden met dezelfde capaciteit. Alvast bedankt.

Ik heb ook MTV Generation 20 (20€/maand) + Mobile Internet 200 MB/maand (promo 10,89€/maand), en dit kan beduidend goedkoper zijn dan Mobistar My30 for iPhone indien je veel SMSen stuurt zoals ik doe of als je meer dan 200 MB verbruikt (Proximus: 0,03€/MB, Mobistar 0,10€/MB).

hesy 11-08-10 10:02

Niet dat ik reclame wil maken voor Mobi*, maar ik ben omgeschakeld van My30 naar een My10 Comfort + Mail&Surf Relax (=500MB voor €15,00).
Dit resulteert in minder betalen en toch 2,5x meer dataverkeer.

registered 11-08-10 20:27

hesy, ik heb gezocht op de site van mobistar maar vind dit niet direct. Zoals ik zie is My10 zonder internet...?

registered 11-08-10 20:29

ah ok mijn excuses, Mail&Surf Relax moet er nog bij. Bedankt voor de tip

nootje16g 16-08-10 00:52

Iemand een idee wat de levertijden zijn als je bij mobistar online besteld? Lees gier dat sommige die van hun na een week al ontvangeb hadden. Is dit op dees moment nog steeds het geval? Of duurt het even lang als in de mobistar winkels?

Bibi2205 16-08-10 01:32

3-4 werkdagen normaal gezien...

dra 17-08-10 17:36

vrijdag besteld en net mail gehad dat hij verstuurd wordt
zou hem dus normaal woensdag moeten hebben

pieterjanvh 17-08-10 17:44

Jezus, ik zit hier al 4 dagen te proberen...
Vaak te refreshen etc.
Als hij dan beschikbaar is, kom ik maximum tot aan de pagina waar ik moet klikken op "Ja, ga nu door naar de betaling".
En dan komt er weer op, "dit toestel is tijdig niet meer in voorraad".
Moet ik blijven proberen of is dit gewoon hopeloos?

Diegene die hem zo besteld hebben, hebbe jullie vaak geprobeerd?

dra 17-08-10 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterjanvh (Bericht 534956)
Jezus, ik zit hier al 4 dagen te proberen...
Vaak te refreshen etc.
Als hij dan beschikbaar is, kom ik maximum tot aan de pagina waar ik moet klikken op "Ja, ga nu door naar de betaling".
En dan komt er weer op, "dit toestel is tijdig niet meer in voorraad".
Moet ik blijven proberen of is dit gewoon hopeloos?

Diegene die hem zo besteld hebben, hebbe jullie vaak geprobeerd?

Ik 6x geprobeerd en uiteindelijk gelukt met Google Chrome

Chrome onthoud de gegevens die je ingeeft in de form waardoor je dan alleen maar 2x op een button moet klikken om te bestellen

pieterjanvh 17-08-10 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dra (Bericht 534961)
Ik 6x geprobeerd en uiteindelijk gelukt met Google Chrome

Chrome onthoud de gegevens die je ingeeft in de form waardoor je dan alleen maar 2x op een button moet klikken om te bestellen

Ja dat doet men internet explorer ook ;)
Maar mijn internet is hier nogal aan de trage kant (220kbps).
Misschien moet ik gaan proberen bij men vriendin (3MB/s)

Stootle 17-08-10 18:15

ik heb nu ook al zeker 15x geprobeerd, zelfs 2 keer snachts.

kwam niet verder dan de pagina waar je klikt: ga verder met betaling.

dat ondanks, dat ik refreshte om de 2 seconden, en ik direct kon doorklikken.

Ik heb het al lang opgegeven.

pieterjanvh 17-08-10 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stootle (Bericht 534992)
ik heb nu ook al zeker 15x geprobeerd, zelfs 2 keer snachts.

kwam niet verder dan de pagina waar je klikt: ga verder met betaling.

dat ondanks, dat ik refreshte om de 2 seconden, en ik direct kon doorklikken.

Ik heb het al lang opgegeven.

Ja, ik zit met hetzelfde probleem, inderdaad ook 's nachts...
Volgens mij is het gewoon een fout in de site van mobistar hoor :)

Stootle 17-08-10 18:19

dat weet ik niet, aangezien er toch een paar personen zeggen wel 1 kunnen bestellen hebben.

Ook, soms geraak ik niet verder dan stap 1, soms stap 4.

Maar ik ga nu echt niet om de 20 minuten staan refreshen gelijk een gek. Een paar keer is genoeg :p

pieterjanvh 17-08-10 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stootle (Bericht 534999)
dat weet ik niet, aangezien er toch een paar personen zeggen wel 1 kunnen bestellen hebben.

Ook, soms geraak ik niet verder dan stap 1, soms stap 4.

Maar ik ga nu echt niet om de 20 minuten staan refreshen gelijk een gek. Een paar keer is genoeg :p

Hmm ik behaal altijd stap 4, maar dan is het afgelopen :(
Nog mensen tips om dit beter te laten lukken?

Stootle 17-08-10 18:37

het hangt van puur geluk af.

Als de velden worden opgeslaan in je browser zodat je gewoon maar moet doorklikken kan je niet veel meer doen.

Gewoon hopen dat als je refresht, dat bolletje bij iphone 4 er nog maar 0.1 sec staat.

Meer kan je helaas niet doen :(

pieterjanvh 17-08-10 18:43

Maar het kan toch ook niet, dat iedere keer als er een bolletje beschikbaar is iemand een iPhone heeft besteld?
Dan zouden er toch al wel veel meer zijn die daar iets over gezegd hebben? Het is zeker een bolletje per half uur...

studiomuscle 17-08-10 18:46

Volgens mij is dat een fout in de website.

De ene keer dat er beschikbaar waren op de site hadden ze toch voldoende voorraad om een half uur bestellingen af te handelen. Dat was die dag dat ik mijn bank token niet meehad. Sindsdien no luck.

pieterjanvh 17-08-10 18:49

Dat bedoel ik...
Dat er een bolletje 's nachts zichtbaar komt te staan is toch onlogisch? Het is niet dat er daar om 1 uur 's nachts iemand zit om te kijken of er nog een iphone beschikbaar is voor op de site -,-...
Volgens mij komt er weer een dag dat er ze er een paar op voorraad hebben en kan je zo weer bestellen... Maar nu voorlopig niet

studiomuscle 17-08-10 18:51

Ofwel releasen ze ze druppelsgewijs, twee per uur. :)

Dan moet je gewoon vannacht om 5 uur eens je wekker zetten, dan ben je zeker dat je er een kan bestellen. Enfin niet vijf uur want nu gaan er verschillende mensen dat doen sinds het hier nu op het forum staat. ;-)

pieterjanvh 17-08-10 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door studiomuscle (Bericht 535056)
Ofwel releasen ze ze druppelsgewijs, twee per uur. :)

Dan moet je gewoon vannacht om 5 uur eens je wekker zetten, dan ben je zeker dat je er een kan bestellen. Enfin niet vijf uur want nu gaan er verschillende mensen dat doen sinds het hier nu op het forum staat. ;-)

Hm zou ook kunnen, echt maar een vage boel.
Mobistar is echt rotslecht, niks structuur in hun bedrijf/manier van doen...

Wim33 17-08-10 21:31

nvm, opgelost

JohnnyricoMC 17-08-10 21:48

Een vraagje: als je via de site van Mobistar bestelt, moet je er dan een abo of prepaid formule bij nemen of kun je gewoon de iphone4 apart kopen?

pieterjanvh 17-08-10 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyricoMC (Bericht 535319)
Een vraagje: als je via de site van Mobistar bestelt, moet je er dan een abo of prepaid formule bij nemen of kun je gewoon de iphone4 apart kopen?

In theorie kan je hem apart kopen...
Maar dit moment werkt geen een van beiden ;)

JohnnyricoMC 17-08-10 21:50

Tenzij ik opeens gek zou doen en die 3GS zou nemen (not!)
Ik denk dat ik vannacht 'ns laat/vroeg ga opblijven.

pieterjanvh 17-08-10 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyricoMC (Bericht 535322)
Tenzij ik opeens gek zou doen en die 3GS zou nemen (not!)
Ik denk dat ik vannacht 'ns laat/vroeg ga opblijven.

Laatme iets weten of het lukt... Volgens mij is het gewoon een fout in de site maar goed...

JohnnyricoMC 17-08-10 21:56

Ik ben IT-student en kan iig zeggen dat die site enorm suckt. Triestig gewoon. Zoveel dat met PHP verwezenlijkt kan worden en zij lopen zo te knoeien met Adobe Coldfusion...

Cyberdevil 18-08-10 04:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door studiomuscle (Bericht 535056)
Dan moet je gewoon vannacht om 5 uur eens je wekker zetten, dan ben je zeker dat je er een kan bestellen. Enfin niet vijf uur want nu gaan er verschillende mensen dat doen sinds het hier nu op het forum staat. ;-)

Weet het niet exact maar volgens mij stopt het om een uur of 3 's nachts. Misschien nog mensen die kunnen aangeven vanaf wanneer er terug beschikbaar zijn via de website?

Serpico6 18-08-10 04:15

Net waren er beschikbaar, en een half uur geleden ook.
Maar het zal wel een fout in de site zijn...

edit:
5 sec geleden weer beschikbaar, klik 2 keer razendsnel druk op verder naar de betaling..
"Toestel niet meer in voorraad" :rolleyes:

Cyberdevil 18-08-10 04:24

Hier hetzelfde. Alleen was het deze keer 15 seconden vroeger dan normaal. Vorige 4 keer was het hier niet beschikbaar maar misschien wat vroeger beginnen refreshen. Straks nog 1 poging en anders is het voor morgen :p

Cyberdevil 18-08-10 04:42

4:40 niks hier. Morgen nog maar eens proberen...

dra 18-08-10 11:11

Afgelopen vrijdag besteld en is deze morgen geleverd dus sneller service !!
Veel succes met het bestellen!

Wim33 18-08-10 11:34

Mijne is ook juist aangekomen, ook vrijdag besteld

Cyberdevil 18-08-10 14:47

Volgens mij gaat er toch iets mis met het systeem. Er is er blijkbaar 1 vrij. Vervolgens druk op 2x op verder en bij het betalen krijg ik de melding dat er geen op voorraad zijn. Dan ga je naar de eerste pagina en daar staat nog steeds de radio button om die te selecteren... Dus wel nog op voorraad...

De mensen die hem al besteld hebben via de website, moesten die ook zoveel moeite doen of was dat op een moment dat deze "langer" beschikbaar waren? Vorige vrijdag blijkbaar?

Suriboy777 18-08-10 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyricoMC (Bericht 535332)
Ik ben IT-student en kan iig zeggen dat die site enorm suckt. Triestig gewoon. Zoveel dat met PHP verwezenlijkt kan worden en zij lopen zo te knoeien met Adobe Coldfusion...

Is het niet mogelijk een script te schrjven voor deze pagina:
Mobistar - iPhone3G S

En dan meteen een melding (push/twitter/email) als M* de voorraad wijzigt.

Zou ideaal zijn dan ipv elke 5 minuten een refresh te doen.

bdr 18-08-10 14:57

Op het moment dat jij dat bericht leest is de voorraad weer op. Het is echt secondenwerk.

dra 18-08-10 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cyberdevil (Bericht 535867)
Volgens mij gaat er toch iets mis met het systeem. Er is er blijkbaar 1 vrij. Vervolgens druk op 2x op verder en bij het betalen krijg ik de melding dat er geen op voorraad zijn. Dan ga je naar de eerste pagina en daar staat nog steeds de radio button om die te selecteren... Dus wel nog op voorraad...

De mensen die hem al besteld hebben via de website, moesten die ook zoveel moeite doen of was dat op een moment dat deze "langer" beschikbaar waren? Vorige vrijdag blijkbaar?

Lees de topic en dan zie je dat wij ook moeite hadden.
Je moet echt geluk hebben en snel zijn

Cyberdevil 18-08-10 15:03

Heel eenvoudig zelfs maar het nadeel is dat er een beveiliging op staat dat je maar bepaald aantal keren per 10 minuten ofzo kan refreshen.

Daarnet was er weer eentje maar op 15 seconden doorklikken is blijkbaar te traag. :s

Cyberdevil 18-08-10 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dra (Bericht 535885)
Lees de topic en dan zie je dat wij ook moeite hadden.
Je moet echt geluk hebben en snel zijn

Maar het is dus gewoon doorklikken en geen speciale methodes als in vanaf het 2de scherm of 3de scherm pas doorklikken of automatisch laten doorklikken ofzo?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:14.