iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 besteld via site Mobistar (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/67112-iphone-4-besteld-via-site-mobistar.html)

wrc1 24-08-10 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ducktape (Bericht 543271)
Ik ben gisteren zeker 6 keer tot aan de "verder naar betaling" knop geraakt, maar eenmaal ik daar op klik is het altijd te laat. Zelfs om 2u 's nachts. Ik weet niet of ik het allemaal wel kan geloven..

het is wel waar hoor. 'k heb online een 32 GB kunnen bestellen. Ik weet niet of je kan typen. Ik bedoel hiermee met je 10 vingers en niet met 2 vingers zoals zo velen maar ik kan wel typen en heb al mijn gegevens heel vlug ingetypt en doorgeklikt en kwam op de pagina terecht voor te betalen.

Ik denk dat je 1x op deze pagina bent dat de iphone van jou is want ik moest dan nog mijn visa kaart zoeken en het controlebakje van de bank en dat duurde toch nog zo'n 3 minuten. Ik heb dan mijn betaling doorgevoerd en kreeg direct een bevestigingsmail.

BBoelie 24-08-10 20:26

Ik kwam net tot adresgegevens op de site, maar daar staat land als hardcopy (Belgie) dus die kon je niet aanpassen en ook ons postcode-systeem is anders waardoor je dus geen volwaardig Nederlands adres in kan vullen.

KI2000 24-08-10 21:14

Misschien zijn jullie gewoon echt geluksvogels, want je wil niet weten hoeveel maal ik al zitten refreshen heb op die site en hoeveel dagen ik al geprobeerd heb.
Als er eentje beschikbaar komt is dat meestal een 16 gig, en dat is, zoals reeds eerder ergens op de site vermeld, een bug in het script van de site.
Diegene die een 32 kunnen bestellen hebben waren gewoon op het juiste moment op de juiste plaats, of hebben een scriptje geschreven waardoor ze verwittigd worden wanneer er een beschikbaar komt.
Voor de rest is het gewoon nutteloos je hoop op die site te zetten. Althans voor mij toch.

BfromB 24-08-10 21:22

Je wil je eigen kansen vergroten, goed geprobeerd :D

KI2000 25-08-10 05:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BfromB (Bericht 543569)
Je wil je eigen kansen vergroten, goed geprobeerd :D

Geloof wat je wil, maar ik deel enkel mijn ervaring...

baia 25-08-10 08:52

Zelfde ervaring hier hoor :-)
Ik heb zelfs nog nooit een bolletje kunnen aanvinken. Ook niet voor 16GB.
Maakt ook niet uit voor mij, ik sta al bij vdb op de wachtlijst :D

KI2000 25-08-10 09:00

Geloof het of niet, maar ik heb hem heel even kunnen aanvinken.
Tegen de tijd dat ik met vooraf ingevulde gegevens bij betaling kwam, was het alweer te laat.

*Edit*; Ik denk echt wel dat het om een bug gaat op de site, want vandaag heb ik al een aantal keren kunnen proberen, maar steeds "out of stock" wanneer je aan de betalingspagina komt.
Kan natuurlijk ook zijn dat ze er maar 1 releasen om de zo veel tijd? :-| ??

marc_dierens 25-08-10 11:28

Ik weet dat het geen troost is voor de mensen die al uren en dagen aan het proberen zijn, maar ik zat in dezelfde situatie tot voor maandag. Toen heb ik een 32 GB kunnen bestellen, en vandaag is die netjes geleverd met de post. Het kan dus echt wel, je moet wat geluk hebben denk ik. Is niet zoals het zou moeten zijn, maar we weten ondertussen dat Mobistar ook niet is zoals het zou moeten zijn...

wrc1 25-08-10 11:37

die van jou is dus al geleverd. Ik wacht nog op mijn post :(

Zat er een aankoopfactuur bij of een nota met de prijs en datum van aankoop ?

marc_dierens 25-08-10 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wrc1 (Bericht 544138)
die van jou is dus al geleverd. Ik wacht nog op mijn post :(

Zat er een aankoopfactuur bij of een nota met de prijs en datum van aankoop ?

Er zat enkel een pakbon in de doos. Geen factuur. Dit stond in de 1e bevestigingsmail van Mobistar:

Garantiebewijs
Ongeveer een week na de levering zal je een garantiebewijs ontvangen via e-mail. Bewaar dit document zorgvuldig want je hebt het nodig in geval van schade en herstelling. Als je een btw-nummer hebt opgegeven, zal je op het einde van de maand die volgt op de levering van je pack een factuur ontvangen met de post.

KI2000 25-08-10 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marc_dierens (Bericht 544121)
Ik weet dat het geen troost is voor de mensen die al uren en dagen aan het proberen zijn, maar ik zat in dezelfde situatie tot voor maandag. Toen heb ik een 32 GB kunnen bestellen, en vandaag is die netjes geleverd met de post. Het kan dus echt wel, je moet wat geluk hebben denk ik. Is niet zoals het zou moeten zijn, maar we weten ondertussen dat Mobistar ook niet is zoals het zou moeten zijn...

Maar maandag bleven ze blijkbaar langer beschikbaar staan? Misschien was er op dat moment wel degelijk een stock, en is het nu gewoon 1 of andere vervelende bug?
Zijn er al mensen in geslaagd er 1 te bestellen als ze zo een 10 seconden beschikbaar blijven?

wrc1 25-08-10 11:44

ah dat ga ik dan over het hoofd gezien hebben van die factuur. Dat taxipost nu maar vlug komt !

edit : juist telefoon gekregen van mijn vrouw. Taxipost is net langs gekomen. Deze middag vlug naar huis

KI2000 25-08-10 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wrc1 (Bericht 544166)
ah dat ga ik dan over het hoofd gezien hebben van die factuur. Dat taxipost nu maar vlug komt !

edit : juist telefoon gekregen van mijn vrouw. Taxipost is net langs gekomen. Deze middag vlug naar huis

Kheb uw vrouw gebeld en hem overgekocht. :d:d

wrc1 25-08-10 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KI2000 (Bericht 544213)
Kheb uw vrouw gebeld en hem overgekocht. :d:d

:eek::eek::eek:

BfromB 25-08-10 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KI2000 (Bericht 543851)
Geloof wat je wil, maar ik deel enkel mijn ervaring...

Ik weet het wel hoor, het was toch niet serieus bedoeld

KI2000 25-08-10 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BfromB (Bericht 544270)
Ik weet het wel hoor, het was toch niet serieus bedoeld

Weet ik... Het is alleen vrij frustrerend als je al zo lang aan het proberen bent :d

BTW: Als je ook wil proberen, ze komen terug online. Vermoedelijk om 12u55 en vervolgens om 13u15.
Maar zoals ik al zei, ik denk dat het een bug op de site is. Het lukt echt compleet niet. :(

BfromB 25-08-10 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KI2000 (Bericht 544280)
Weet ik... Het is alleen vrij frustrerend als je al zo lang aan het proberen bent :d

BTW: Als je ook wil proberen, ze komen terug online. Vermoedelijk om 12u55 en vervolgens om 13u15.
Maar zoals ik al zei, ik denk dat het een bug op de site is. Het lukt echt compleet niet. :(

Al verscheidene dagen en avonden geprobeerd, nog niet een keer op de betalingspagina geraakt ...

BfromB 25-08-10 13:00

En ja hoor, om 12:55 heel even beschikbaar, maar helaas ...

En ondertussen weer:

Sorry, but we received too many requests from your computer.
Please try again later.

YannickM 25-08-10 13:16

zonet 16 en 32 beschikbaar

KI2000 25-08-10 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door YannickM (Bericht 544340)
zonet 16 en 32 beschikbaar

Klopt, en alweer "out of stock" voordat je aan de betalingspagina geraakt. Heeft iemand Mobistar hier al eens iets over gevraagd? Normaal is dat toch niet echt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:35.