iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 in Mobistar Ninove (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/67691-iphone-4-mobistar-ninove.html)

saaiko 09-08-10 14:48

iPhone 4 in Mobistar Ninove
 
Hallo allemaal,

Zijn er mensen die in de Mobistar shop in Ninove een iPhone besteld hebben of kunnen kopen hebben?

Zoja, welke versie? 16 GB of 32 GB? Stond je op een lijst? Hoeveelste?

Greetz

Fuzer 09-08-10 14:56

Ik ben op de dag van de lancering van Iphone 4 naar Ninove gereden, heb er geen besteld, maar zag wel dat er effectief verkocht werden, zeiden me dat het 2 weken ging duren voor de nieuwe levering binnenkwam.

saaiko 11-08-10 14:11

Nog iemand die daar op de wachtlijst staat ofzo voor een 32 GB toestel?

MachD 19-08-10 21:10

Sta op wachtlijst in Mobistar Ninove voor 16GB.
Zo'n 10 dagen geleden was ik nr. 37 voor dit model.
Op de totale lijst stond ik ergens rond nr. 60.

saaiko 19-08-10 23:50

Wat me vooral stoort is dat ik daar reeds 2 weken nu als nr 1 op de wachtlijst sta voor een 32 GB versie... en in totaal sta ik al reeds 8 - 9 weken op de lijst!

Wat een klucht die verdeling bij Mobistar??? Op 3 weken tijd hebben ze exact 5 x 16 GB iPhone binnen gekregen (als je al kan geloven want bij Mobistar zijn ze nooit schuw voor een leugen)!

Ik ga morgen eens naar de winkel in Ninove mijn gedacht zeggen denk ik, want het enige wat ik altijd hoor is kweet niet, kan niet, wilt niet, ...
Maar ondertussen zijn er bij Vandenborre en The Phone House al 30 stuks verkocht! Bende sukkels bij Mobistar!

MachD 20-08-10 00:06

Iedereen zou eigenlijk op alle iphone 4 forums moeten zeggen dat ze stoppen met wachten, en een android smartphone zullen kopen bij Belgacom/Proximus of andere.
Apple en Mobistar zullen dan wel rap leveren.

FenixStyle 20-08-10 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door saaiko (Bericht 538071)
Wat me vooral stoort is dat ik daar reeds 2 weken nu als nr 1 op de wachtlijst sta voor een 32 GB versie... en in totaal sta ik al reeds 8 - 9 weken op de lijst!

Wat een klucht die verdeling bij Mobistar??? Op 3 weken tijd hebben ze exact 5 x 16 GB iPhone binnen gekregen (als je al kan geloven want bij Mobistar zijn ze nooit schuw voor een leugen)!

Ik ga morgen eens naar de winkel in Ninove mijn gedacht zeggen denk ik, want het enige wat ik altijd hoor is kweet niet, kan niet, wilt niet, ...
Maar ondertussen zijn er bij Vandenborre en The Phone House al 30 stuks verkocht! Bende sukkels bij Mobistar!

Gaan klagen in de winkel heeft ook weinig zin he, zij kunnen er ook niets aan doen dat ze amper iets geleverd krijgen...

WebsterMC 20-08-10 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle (Bericht 538091)
Gaan klagen in de winkel heeft ook weinig zin he, zij kunnen er ook niets aan doen dat ze amper iets geleverd krijgen...

Ook mijne MC heeft er sinds de lancering nog maar 5 toestellen van 16 gig gekregen. En ik stond natuurlijk zesde. De 5de is op 9 augustus binnengekomen en sta ik dus eerste op de wachtlijst. Sindsdien heeft mijne MC nog geen enkele Iphone binnengekregen. Ook niet de 32 gig versie.

saaiko 20-08-10 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle (Bericht 538091)
Gaan klagen in de winkel heeft ook weinig zin he, zij kunnen er ook niets aan doen dat ze amper iets geleverd krijgen...

Het lijkt me alsof ze het hun zelf amper aantrekken.
Had reeds gebeld en gevraagd of ze dat normaal vonden dat ze als exclusieve verdeler minder toestellen kregen dan Vandenborre en The Phone House... en toen werd het stil...

Aan de andere kant, haar account manager bij Mobistar zelf is al 3 weken in congé... yeah right...

Begrijp me niet verkeerd, het wachten stoort me niet, het zijn de leugens die Mobistar vertelt dat voor mij niet kunnen.

spuji 20-08-10 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door saaiko (Bericht 538238)
Het lijkt me alsof ze het hun zelf amper aantrekken.
Had reeds gebeld en gevraagd of ze dat normaal vonden dat ze als exclusieve verdeler minder toestellen kregen dan Vandenborre en The Phone House... en toen werd het stil...

Aan de andere kant, haar account manager bij Mobistar zelf is al 3 weken in congé... yeah right...

Begrijp me niet verkeerd, het wachten stoort me niet, het zijn de leugens die Mobistar vertelt dat voor mij niet kunnen.

Als ze verkeerde info geven is dat omdat ze van niet meer weten. Ze hangen af van apple die beslist hoeveel ze er gaan leveren. Allemaal heel onvoorspelbaar en frustrerend voor zowel klant als verkoper. Geduld :) heb zelf ook enkele weken moeten wachten

baia 20-08-10 12:12

Dat is nu een helemaal verkeerde instelling.
Als ze het niet weten, moeten ze zeggen dat ze het niet weten... Je gaat toch geen leugens vertellen zeker, daar maak je je alleen maar belachelijk mee...

saaiko 20-08-10 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baia (Bericht 538516)
Dat is nu een helemaal verkeerde instelling.
Als ze het niet weten, moeten ze zeggen dat ze het niet weten... Je gaat toch geen leugens vertellen zeker, daar maak je je alleen maar belachelijk mee...

Voilà, net mijn mening!

Ben blij dat ik voor de rest geen klant ben van Mobistar...

WDS001 20-08-10 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baia (Bericht 538516)
Dat is nu een helemaal verkeerde instelling.
Als ze het niet weten, moeten ze zeggen dat ze het niet weten...

.. En dan klagen er weer mensen dat Mobistar van niets weet. Dit is gewoon een verhaal zonder einde ;)

Luvlektrik 20-08-10 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 538621)
.. En dan klagen er weer mensen dat Mobistar van niets weet. Dit is gewoon een verhaal zonder einde ;)

Zo'n mensen zullen er ook wel zijn, maar beter eerlijk zijn en zeggen dat ze nog niet veel kunnen zeggen dan dat ze valse beloftes gaan doen. Vind ik persoonlijk toch. :)

baia 20-08-10 14:01

Dan ligt het probleem bij de mensen zelf, die geen begrip hebben voor het feit dat Mobistar van Apple geen goede informatie krijgt van wanneer precies en hoeveel precies geleverd zal worden.
Door onjuiste informatie te verspreiden leggen ze de verantwoordelijkheid over niet waargemaakte beloften volledig bij zichzelf.

mrgoolie 20-08-10 18:15

Niks als slecht over de support bij mobistar ninove!
Enkele jaren geleden al eens serieuze kalchten gehad en deze week terug.
Die **** staat daar precies tegen haar zin? Zo een onbeleefd ding!

saaiko 21-08-10 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mrgoolie (Bericht 539077)
Niks als slecht over de support bij mobistar ninove!
Enkele jaren geleden al eens serieuze kalchten gehad en deze week terug.
Die **** staat daar precies tegen haar zin? Zo een onbeleefd ding!

De jongste van de 2 neem ik aan...

Ik vind ze niet echt onbeleefd ofzo... eerder onwetend... maarja, ik ben er dan ook geen klant en heb geen andere vragen buiten 'waar blijft mijn iphone waarvoor ik al 7 weken op de lijst sta' ;-)

juliejonas 24-08-10 17:55

Ik had mijn iPhone 4 16GB besteld rond 20 juni, was toen 10des op de lijst in Mobistar Center Ninove..
Bij de eerste levering werden er 6 geleverd, 3 x 16gb en 3 x 32gb, maar ze hielden een 32GB toestel als toonzaalmodel.
Na lang zagen en af en toe langsgaan om te vragen waar men iPhone bleef, beloofde ze me om er me één te geven van de volgende levering, ook al moest ik wachten tot de 3de of 4de levering, kreeg ik 1 van de 2 toestellen die er de 2de levering geleverd zijn :)

Daaraan kan je zien dat ze niet altijd eerlijk handelen! Maar das natuurlijk niet in mijn nadeel :d

Heb men iPhone nu toch al 2 weken..

Rubenn_xx 24-08-10 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door saaiko (Bericht 539545)
De jongste van de 2 neem ik aan...

Ik vind ze niet echt onbeleefd ofzo... eerder onwetend... maarja, ik ben er dan ook geen klant en heb geen andere vragen buiten 'waar blijft mijn iphone waarvoor ik al 7 weken op de lijst sta' ;-)

Ik ben vrijdag nog langs geweest, met natuurlijk de meest domme vraag; "gehebt toevallig geen iphones nimeer liggen":d
En ze heeft mij da allemaal heel vriendelijk uitgelegd hoe het zat met haar leveringen en dergelijke, trouwens nog een ferm ding:d

Maar zoals je zei, de moeder is echt een teef, zeer onvriendelijk en als je in de winkel binnenkomt om juist is te kijken, kunnen haar ogen je wel doodbliksemen;)

saaiko 26-08-10 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door juliejonas (Bericht 543248)
Ik had mijn iPhone 4 16GB besteld rond 20 juni, was toen 10des op de lijst in Mobistar Center Ninove..
Bij de eerste levering werden er 6 geleverd, 3 x 16gb en 3 x 32gb, maar ze hielden een 32GB toestel als toonzaalmodel.
Na lang zagen en af en toe langsgaan om te vragen waar men iPhone bleef, beloofde ze me om er me één te geven van de volgende levering, ook al moest ik wachten tot de 3de of 4de levering, kreeg ik 1 van de 2 toestellen die er de 2de levering geleverd zijn :)

Daaraan kan je zien dat ze niet altijd eerlijk handelen! Maar das natuurlijk niet in mijn nadeel :d

Heb men iPhone nu toch al 2 weken..


Ik was na het lezen van dit het echt kotsbeu!
Heb gebeld naar Mobistar Ninove... was een vervanger van de winkel van Geraardsbergen dat er momenteel werkt...
Heb hem uitgelegd dat ik het echt moe was van telkens te moeten bellen en dat na 4 weken wachten als "1ste" op de lijst mijn geduld meer dan op is!
Als ze mij morgen geen 32Gb kunnen geven kunnen ze hem steken waar de zon niet schijnt en zal ik nekeer goede reclame gaan maken hier voor Mobistar Ninove !!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:02.