//

iPhone 4 in Mobistar Ninove

iPhone 4 in Mobistar Ninove discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Zijn er mensen die in de Mobistar shop in Ninove een iPhone besteld hebben of kunnen kopen hebben? Zoja, welke versie? 16 GB ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-08-10, 14:48
saaiko saaiko is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 69
Standaard iPhone 4 in Mobistar Ninove

Hallo allemaal,

Zijn er mensen die in de Mobistar shop in Ninove een iPhone besteld hebben of kunnen kopen hebben?

Zoja, welke versie? 16 GB of 32 GB? Stond je op een lijst? Hoeveelste?

Greetz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-08-10, 14:56
Fuzer Fuzer is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Sint-Niklaas
Berichten: 6
Standaard

Ik ben op de dag van de lancering van Iphone 4 naar Ninove gereden, heb er geen besteld, maar zag wel dat er effectief verkocht werden, zeiden me dat het 2 weken ging duren voor de nieuwe levering binnenkwam.
  #3  
Oud 11-08-10, 14:11
saaiko saaiko is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 69
Standaard

Nog iemand die daar op de wachtlijst staat ofzo voor een 32 GB toestel?
  #4  
Oud 19-08-10, 21:10
MachD MachD is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Sta op wachtlijst in Mobistar Ninove voor 16GB.
Zo'n 10 dagen geleden was ik nr. 37 voor dit model.
Op de totale lijst stond ik ergens rond nr. 60.
  #5  
Oud 19-08-10, 23:50
saaiko saaiko is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 69
Standaard

Wat me vooral stoort is dat ik daar reeds 2 weken nu als nr 1 op de wachtlijst sta voor een 32 GB versie... en in totaal sta ik al reeds 8 - 9 weken op de lijst!

Wat een klucht die verdeling bij Mobistar??? Op 3 weken tijd hebben ze exact 5 x 16 GB iPhone binnen gekregen (als je al kan geloven want bij Mobistar zijn ze nooit schuw voor een leugen)!

Ik ga morgen eens naar de winkel in Ninove mijn gedacht zeggen denk ik, want het enige wat ik altijd hoor is kweet niet, kan niet, wilt niet, ...
Maar ondertussen zijn er bij Vandenborre en The Phone House al 30 stuks verkocht! Bende sukkels bij Mobistar!
  #6  
Oud 20-08-10, 00:06
MachD MachD is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Iedereen zou eigenlijk op alle iphone 4 forums moeten zeggen dat ze stoppen met wachten, en een android smartphone zullen kopen bij Belgacom/Proximus of andere.
Apple en Mobistar zullen dan wel rap leveren.
  #7  
Oud 20-08-10, 00:17
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door saaiko Bekijk bericht
Wat me vooral stoort is dat ik daar reeds 2 weken nu als nr 1 op de wachtlijst sta voor een 32 GB versie... en in totaal sta ik al reeds 8 - 9 weken op de lijst!

Wat een klucht die verdeling bij Mobistar??? Op 3 weken tijd hebben ze exact 5 x 16 GB iPhone binnen gekregen (als je al kan geloven want bij Mobistar zijn ze nooit schuw voor een leugen)!

Ik ga morgen eens naar de winkel in Ninove mijn gedacht zeggen denk ik, want het enige wat ik altijd hoor is kweet niet, kan niet, wilt niet, ...
Maar ondertussen zijn er bij Vandenborre en The Phone House al 30 stuks verkocht! Bende sukkels bij Mobistar!
Gaan klagen in de winkel heeft ook weinig zin he, zij kunnen er ook niets aan doen dat ze amper iets geleverd krijgen...
  #8  
Oud 20-08-10, 08:20
WebsterMC WebsterMC is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Gaan klagen in de winkel heeft ook weinig zin he, zij kunnen er ook niets aan doen dat ze amper iets geleverd krijgen...
Ook mijne MC heeft er sinds de lancering nog maar 5 toestellen van 16 gig gekregen. En ik stond natuurlijk zesde. De 5de is op 9 augustus binnengekomen en sta ik dus eerste op de wachtlijst. Sindsdien heeft mijne MC nog geen enkele Iphone binnengekregen. Ook niet de 32 gig versie.
  #9  
Oud 20-08-10, 09:18
saaiko saaiko is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Gaan klagen in de winkel heeft ook weinig zin he, zij kunnen er ook niets aan doen dat ze amper iets geleverd krijgen...
Het lijkt me alsof ze het hun zelf amper aantrekken.
Had reeds gebeld en gevraagd of ze dat normaal vonden dat ze als exclusieve verdeler minder toestellen kregen dan Vandenborre en The Phone House... en toen werd het stil...

Aan de andere kant, haar account manager bij Mobistar zelf is al 3 weken in congé... yeah right...

Begrijp me niet verkeerd, het wachten stoort me niet, het zijn de leugens die Mobistar vertelt dat voor mij niet kunnen.
  #10  
Oud 20-08-10, 10:29
spuji spuji is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door saaiko Bekijk bericht
Het lijkt me alsof ze het hun zelf amper aantrekken.
Had reeds gebeld en gevraagd of ze dat normaal vonden dat ze als exclusieve verdeler minder toestellen kregen dan Vandenborre en The Phone House... en toen werd het stil...

Aan de andere kant, haar account manager bij Mobistar zelf is al 3 weken in congé... yeah right...

Begrijp me niet verkeerd, het wachten stoort me niet, het zijn de leugens die Mobistar vertelt dat voor mij niet kunnen.
Als ze verkeerde info geven is dat omdat ze van niet meer weten. Ze hangen af van apple die beslist hoeveel ze er gaan leveren. Allemaal heel onvoorspelbaar en frustrerend voor zowel klant als verkoper. Geduld heb zelf ook enkele weken moeten wachten
__________________
Best signature evah
  #11  
Oud 20-08-10, 12:12
baia baia is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 102
Standaard

Dat is nu een helemaal verkeerde instelling.
Als ze het niet weten, moeten ze zeggen dat ze het niet weten... Je gaat toch geen leugens vertellen zeker, daar maak je je alleen maar belachelijk mee...
  #12  
Oud 20-08-10, 12:50
saaiko saaiko is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baia Bekijk bericht
Dat is nu een helemaal verkeerde instelling.
Als ze het niet weten, moeten ze zeggen dat ze het niet weten... Je gaat toch geen leugens vertellen zeker, daar maak je je alleen maar belachelijk mee...
Voilà, net mijn mening!

Ben blij dat ik voor de rest geen klant ben van Mobistar...
  #13  
Oud 20-08-10, 13:11
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baia Bekijk bericht
Dat is nu een helemaal verkeerde instelling.
Als ze het niet weten, moeten ze zeggen dat ze het niet weten...
.. En dan klagen er weer mensen dat Mobistar van niets weet. Dit is gewoon een verhaal zonder einde
  #14  
Oud 20-08-10, 14:01
Luvlektrik Luvlektrik is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
.. En dan klagen er weer mensen dat Mobistar van niets weet. Dit is gewoon een verhaal zonder einde
Zo'n mensen zullen er ook wel zijn, maar beter eerlijk zijn en zeggen dat ze nog niet veel kunnen zeggen dan dat ze valse beloftes gaan doen. Vind ik persoonlijk toch.
  #15  
Oud 20-08-10, 14:01
baia baia is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 102
Standaard

Dan ligt het probleem bij de mensen zelf, die geen begrip hebben voor het feit dat Mobistar van Apple geen goede informatie krijgt van wanneer precies en hoeveel precies geleverd zal worden.
Door onjuiste informatie te verspreiden leggen ze de verantwoordelijkheid over niet waargemaakte beloften volledig bij zichzelf.
  #16  
Oud 20-08-10, 18:15
mrgoolie mrgoolie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 134
Standaard

Niks als slecht over de support bij mobistar ninove!
Enkele jaren geleden al eens serieuze kalchten gehad en deze week terug.
Die **** staat daar precies tegen haar zin? Zo een onbeleefd ding!
  #17  
Oud 21-08-10, 11:05
saaiko saaiko is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrgoolie Bekijk bericht
Niks als slecht over de support bij mobistar ninove!
Enkele jaren geleden al eens serieuze kalchten gehad en deze week terug.
Die **** staat daar precies tegen haar zin? Zo een onbeleefd ding!
De jongste van de 2 neem ik aan...

Ik vind ze niet echt onbeleefd ofzo... eerder onwetend... maarja, ik ben er dan ook geen klant en heb geen andere vragen buiten 'waar blijft mijn iphone waarvoor ik al 7 weken op de lijst sta' ;-)
  #18  
Oud 24-08-10, 17:55
juliejonas juliejonas is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Ninove
Berichten: 13
Standaard

Ik had mijn iPhone 4 16GB besteld rond 20 juni, was toen 10des op de lijst in Mobistar Center Ninove..
Bij de eerste levering werden er 6 geleverd, 3 x 16gb en 3 x 32gb, maar ze hielden een 32GB toestel als toonzaalmodel.
Na lang zagen en af en toe langsgaan om te vragen waar men iPhone bleef, beloofde ze me om er me één te geven van de volgende levering, ook al moest ik wachten tot de 3de of 4de levering, kreeg ik 1 van de 2 toestellen die er de 2de levering geleverd zijn

Daaraan kan je zien dat ze niet altijd eerlijk handelen! Maar das natuurlijk niet in mijn nadeel

Heb men iPhone nu toch al 2 weken..

Laatst gewijzigd door juliejonas; 24-08-10 om 18:05.
  #19  
Oud 24-08-10, 19:01
Rubenn_xx Rubenn_xx is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door saaiko Bekijk bericht
De jongste van de 2 neem ik aan...

Ik vind ze niet echt onbeleefd ofzo... eerder onwetend... maarja, ik ben er dan ook geen klant en heb geen andere vragen buiten 'waar blijft mijn iphone waarvoor ik al 7 weken op de lijst sta' ;-)
Ik ben vrijdag nog langs geweest, met natuurlijk de meest domme vraag; "gehebt toevallig geen iphones nimeer liggen"
En ze heeft mij da allemaal heel vriendelijk uitgelegd hoe het zat met haar leveringen en dergelijke, trouwens nog een ferm ding

Maar zoals je zei, de moeder is echt een teef, zeer onvriendelijk en als je in de winkel binnenkomt om juist is te kijken, kunnen haar ogen je wel doodbliksemen
  #20  
Oud 26-08-10, 10:48
saaiko saaiko is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door juliejonas Bekijk bericht
Ik had mijn iPhone 4 16GB besteld rond 20 juni, was toen 10des op de lijst in Mobistar Center Ninove..
Bij de eerste levering werden er 6 geleverd, 3 x 16gb en 3 x 32gb, maar ze hielden een 32GB toestel als toonzaalmodel.
Na lang zagen en af en toe langsgaan om te vragen waar men iPhone bleef, beloofde ze me om er me één te geven van de volgende levering, ook al moest ik wachten tot de 3de of 4de levering, kreeg ik 1 van de 2 toestellen die er de 2de levering geleverd zijn

Daaraan kan je zien dat ze niet altijd eerlijk handelen! Maar das natuurlijk niet in mijn nadeel

Heb men iPhone nu toch al 2 weken..

Ik was na het lezen van dit het echt kotsbeu!
Heb gebeld naar Mobistar Ninove... was een vervanger van de winkel van Geraardsbergen dat er momenteel werkt...
Heb hem uitgelegd dat ik het echt moe was van telkens te moeten bellen en dat na 4 weken wachten als "1ste" op de lijst mijn geduld meer dan op is!
Als ze mij morgen geen 32Gb kunnen geven kunnen ze hem steken waar de zon niet schijnt en zal ik nekeer goede reclame gaan maken hier voor Mobistar Ninove !!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mobistar iphone voetbalsterke__ Orange 27 07-01-13 18:29
iPhone 4 mobistar Timsteenbergen Orange 2 24-08-10 09:09
iphone 3g en mobistar jeankloot Archief 3 20-11-08 00:28
mobistar iphone in nl mhoutman Archief 4 20-09-08 20:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:13.