//

iPhone 4 bij Mobistar Maasmechelen M2

iPhone 4 bij Mobistar Maasmechelen M2 discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb 30 juli een iphone 4 (16GB) besteld bij Mobistar in Maasmechelen, en een aanbetaling gedaan van 174 euro. (dit moest) Sinds gisteren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-08-10, 11:36
Aeg Aeg is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard iPhone 4 bij Mobistar Maasmechelen M2

Hey,

Ik heb 30 juli een iphone 4 (16GB) besteld bij Mobistar in Maasmechelen, en een aanbetaling gedaan van 174 euro. (dit moest)

Sinds gisteren probeer ik te bellen om te vragen op welke plaats ik sta, maar de hoorn ligt van de telefoon af. Na een telefoontje met het center in Lanaken werd me verteld dat de hoorn er per ongeluk afgestoten was, en dat ik nu wel kon bellen.

Eindelijk Maasmechelen aan de telefoon, wordt me verteld dat ik niet op de lijst sta... na flink wat aandringen hadden ze mijn naam dan toch kunnen vinden, en die bij een vriend van me (waarmee ik samen besteld heb) op de lijst gezet.
Ze kunnen me niet vertellen welke plaats op de lijst ik sta, alleen dat dat nog 'ver achteraan' zou zijn.

Een aantal vragen voor jullie:
- Kunnen ze jullie wel de precieze plaats in de wachtlijst vertellen aan de telefoon?
- Dat accessoire-pakket, is die policy mobistar-breed of is dat alleen Maasmechelen? Kom ik daar nog op de een of andere manier onderuit? Misleidende reclame?
- Ik begon op plaats 31, en sta nu nog 'ver achteraan'. Zou ik hem ergens anders sneller kunnen krijgen (mediamarkt / andere mobistar vestigingen) en zou ik mijn aanbetaling terug kunnen krijgen i.v.m. deze rare praktijken? Of zou ik het beste gewoon kunnen wachten?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-10, 11:56
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aeg Bekijk bericht
1) Kunnen ze jullie wel de precieze plaats in de wachtlijst vertellen aan de telefoon?
2) Dat accessoire-pakket, is die policy mobistar-breed of is dat alleen Maasmechelen? Kom ik daar nog op de een of andere manier onderuit? Misleidende reclame?
3) Ik begon op plaats 31, en sta nu nog 'ver achteraan'. Zou ik hem ergens anders sneller kunnen krijgen (mediamarkt / andere mobistar vestigingen) en zou ik mijn aanbetaling terug kunnen krijgen i.v.m. deze rare praktijken? Of zou ik het beste gewoon kunnen wachten?
1) Dit hangt puur van de winkel en de verkoper af.. Sommige geven je plaats in de wachtlijst wel mee, anderen houden het liever nog wat vaag. Daar is geen algemeen antwoord op te geven.

2) Jij hebt, waarschijnlijk, in een Allcom winkel besteld. Deze verplichten je om een accessoirepakket te kopen. Bij de "echte" Mobistar centers krijg je hem in 95% van de gevallen mee zonder opgelegd pakket of abo.

3) Jammer genoeg zit je met een voorschot, dat maakt het moeilijker om in andere winkels te gaan reserveren natuurlijk. Blijkbaar krijgt MediaMarkt momenteel redelijk wat iPhones binnen, maar vanaf volgende week (bv) kan het terug Mobistar zijn die ze volop krijgen. Probeer eventueel eens uit te vissen of je bij de winkel in Maasmechelen je voorschot kan terugkrijgen als je hem ergens anders eerder kan kopen. (Om je geen valse hoop te geven, ik heb van verschillende mensen gehoord dat ze bij Allcom je voorschot niet terug geven.)
  #3  
Oud 11-08-10, 01:30
Icepod Icepod is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 69
Standaard

Aeg kan hooguit wat dreigen met wat wetteksten die dit soort voorschotten ( ongeveer 30%!!! ) verbieden. Op google staat er wat te vinden, netjes printen en met das en lange zwarte jas er naar toe gaan...

Ik doe dat anders: Meestal volstaat het om de verkoper 2 minuten met de enkels naar boven te houden. Ok, sommigen zingen het drie minuten uit. So wath...

I'
  #4  
Oud 11-08-10, 03:18
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

ik heb hem 3 augustus in maasmechelen besteld maar weet niks over een plaats ofzo..
dit klinkt iniedergeval niet goed.. opeens van de lijst af? als dat maar niet bij mij is..
Ik heb een 32 gb. en tegen mij werd gezegd; 2 en een halve maand... zucht..
  #5  
Oud 11-08-10, 10:49
dhyanis dhyanis is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

De service in maasmechelen laat echt te wensen over, ik ben verschillende dagen voordat de iphone officieel uitkwam gaan vragen of er gereserveerd kon worden omdat ik vlabij het center werk, de vrouw zei me steeds dat dit niet mogelijk was, 2 dagen op voorhand heb ik mijn emailadres en telefoonnummer nagelaten zodat ze me bericht konden doen als er gereserveerd kon worden. de dag van de launch zelf ga ik vragen wanneer de iphone dan beschikbaar zal zijn, en toen kreeg ik als antwoord: "dezemorgen voor de mensen die gereserveerd hadden he manneke!" met een smile op haar gezicht, ik heb geen mail gezien, geen telefoontje gehad! en dan kom ik te weten dat je wel al kon reserveren, terweil ze tegen mij zeiden van niet, en ik heb dan al 8 jaar een abonement bij mobistar! bedankt zeg!
  #6  
Oud 11-08-10, 10:55
tommie's schermafbeelding
tommie tommie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dhyanis Bekijk bericht
De service in maasmechelen laat echt te wensen over, ik ben verschillende dagen voordat de iphone officieel uitkwam gaan vragen of er gereserveerd kon worden omdat ik vlabij het center werk, de vrouw zei me steeds dat dit niet mogelijk was, 2 dagen op voorhand heb ik mijn emailadres en telefoonnummer nagelaten zodat ze me bericht konden doen als er gereserveerd kon worden. de dag van de launch zelf ga ik vragen wanneer de iphone dan beschikbaar zal zijn, en toen kreeg ik als antwoord: "dezemorgen voor de mensen die gereserveerd hadden he manneke!" met een smile op haar gezicht, ik heb geen mail gezien, geen telefoontje gehad! en dan kom ik te weten dat je wel al kon reserveren, terweil ze tegen mij zeiden van niet, en ik heb dan al 8 jaar een abonement bij mobistar! bedankt zeg!
Dat is inderdaad wel een flinke naaistreek! Een vriend van me heeft er ook kunnen reserveren, een week voor de launch zoiets was hij de eerste voor een 16gb model. Hij heeft hem dan ook de dag van de launch af kunnen halen. Ze waren die dag overigens niet bereikbaar (hoorn naast de telefoon) en hij is niet gebeld geworden, gewoon op goed geluk langsgegaan.

Kortom ik ben zelf ook niet echt te spreken met wat ik gezien/gehoord heb van die mobistar winkel... ofjah winkel, het is een kraampje...

Zelf dus maar eens naar wat andere winkels in de buurt kijken, eventueel een mediamarkt.
  #7  
Oud 11-08-10, 11:18
dhyanis dhyanis is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik vraag me ook af waarom net ik niet kon reserveren, ben daar voor mijn iphone g3 door de toen nog andere winkeldame altijd heel correct behandeld geweest. Nu lijkt het wel alsof de nieuwe winkeldame me stiekem haat ofzo
  #8  
Oud 11-08-10, 12:53
Aeg Aeg is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik ben vandaag nog even langs geweest, blijkt dat ze toch mijn briefje terug gevonden hebben. Ik heb 30 juli gereserveerd en stond toen op plaats 31, ik zou nu 'bij de volgende levering' aan de beurt zijn. Vraag me alleen af of dat klopt of dat de dame dat alleen zei om me kwijt te zijn..
  #9  
Oud 11-08-10, 14:47
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

oooh ik hoop dat ik snel aan de beurt ben...
2 en een halve maand is wel erg lang toch..?
  #10  
Oud 11-08-10, 23:16
iHannes iHannes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Heb 30 juli 32 GB versie besteld. Ook vandaag effe langs geweest om te vragen wanneer verwachte levering. Sta nu 8e. Verwachte levertijd +/- 4 weken.... Ik hoop had ie sneller komt
  #11  
Oud 13-08-10, 19:03
Aeg Aeg is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Zojuist even gebeld. In Maasmechelen hebben ze geen levering meer gehad sinds eind vorige week. Ook kon me niet verteld worden op welke plaats ik sta op de lijst.... Fantastische service...
  #12  
Oud 13-08-10, 20:08
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Really?? gaat lekker daar.. Hopelijk krijgen ze volgende week dan een grotere levering..
  #13  
Oud 19-08-10, 17:10
Aeg Aeg is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik ben langs geweest en heb (een deel van) de lijst kunnen zien, ik stond op nummer 7, dus op 19 dagen van plaats 30 naar 7. Hoop dat er deze week nog een levering komt, dan ben ik misschien de volgende week aan de beurt. Ze hadden deze week nog geen levering gehad.
  #14  
Oud 24-08-10, 20:51
Aeg Aeg is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik heb vandaag mijn iPhone 4 gekregen!
De wachtlijst was nog aardig lang, en men is gestopt met nieuwe reserveringen.
  #15  
Oud 24-08-10, 21:01
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aeg Bekijk bericht
Ik heb vandaag mijn iPhone 4 gekregen!
De wachtlijst was nog aardig lang, en men is gestopt met nieuwe reserveringen.
Hehe, eindelijk.. weet je toevallig ook hoe het met de 32 GB gaat..? Veel plezier met je iPhone..
  #16  
Oud 24-08-10, 21:02
Aeg Aeg is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Was net bezig een PM te typen. Ik heb helaas geen idee hoe het gaat met de 32GB, viel me wel op dat er veel minder 32GB bestellingen tussen zaten dan 16GB.
  #17  
Oud 24-08-10, 21:04
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aeg Bekijk bericht
Was net bezig een PM te typen. Ik heb helaas geen idee hoe het gaat met de 32GB, viel me wel op dat er veel minder 32GB bestellingen tussen zaten dan 16GB.
En welke termijn hadden ze vantevoren tegen jou gezegd?
  #18  
Oud 24-08-10, 21:05
Aeg Aeg is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Helemaal geen termijn, wilde ze niets over los laten. Ik had even gevraagd, maar de mevrouw in de winkel vertelde me dat ze niet meer of minder leveringen krijgen. Wel dat het een beetje varieerde, maar over de grote lijn hetzelfde bleef.
  #19  
Oud 24-08-10, 21:07
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aeg Bekijk bericht
Helemaal geen termijn, wilde ze niets over los laten. Ik had even gevraagd, maar de mevrouw in de winkel vertelde me dat ze niet meer of minder leveringen krijgen. Wel dat het een beetje varieerde, maar over de grote lijn hetzelfde bleef.
Haha oke. lekker vaag dus weer .. maar leuk, altijd leuk om iets te horen uit maasmechelen... nu nog een telefoontje, dat zou geweldig zijn. haha
  #20  
Oud 28-08-10, 23:03
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Jup.. je hebt net geluk gehad..
https://forum.iculture.nl/f18/i...problemen.html

edit: post van Aeg is verplaatst, hij vroeg of er dan problemen was bij Allcom?

Laatst gewijzigd door trevisnl; 29-08-10 om 12:07.
Reageren

Labels
iphone 4, maasmechelen, mobistar



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) woca Koopinformatie België 6 25-09-10 01:19
iPhone 4 reserveren bij Mobistar ugene Koopinformatie België 4 26-07-10 13:10
iPhone inruilen bij Mobistar AaiFoonDjoeed Orange 14 17-07-08 16:56
Prijsdaling iPhone bij Mobistar!(?) lowlow Archief 2 15-07-08 10:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:08.