iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   Mobistar Beveren-Waas (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/68018-mobistar-beveren-waas.html)

mapsmitzz 11-08-10 19:36

Mobistar Beveren-Waas
 
Hallo,

Zijn er mensen die op de lijst staan van Mobistar winkel in Beveren-waas?
Ik sta daar volgens hun op de 6de plaats. Had zaterdag gebeld, dus niet echt lange wachtlijst daar.

Mijn vraag is of er wel iPhones binnenkomen bij hun of dat het ook zo lang duurt. Gaat mij om een 16 Gb model.

Was gewoon benieuwd hiernaar. Heb overigens voorschot van 100 euro moeten betalen. Kreeg helaas net daarna te horen dat ik bij de Mediamarkt in Antwerpen er zo 1 had kunnen oppikken.

Fuzer 11-08-10 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mapsmitzz (Bericht 526803)
Hallo,

Zijn er mensen die op de lijst staan van Mobistar winkel in Beveren-waas?
Ik sta daar volgens hun op de 6de plaats. Had zaterdag gebeld, dus niet echt lange wachtlijst daar.

Mijn vraag is of er wel iPhones binnenkomen bij hun of dat het ook zo lang duurt. Gaat mij om een 16 Gb model.

Was gewoon benieuwd hiernaar. Heb overigens voorschot van 100 euro moeten betalen. Kreeg helaas net daarna te horen dat ik bij de Mediamarkt in Antwerpen er zo 1 had kunnen oppikken.

Inderdaad, ben mijn gisteren gaan halen in Antwerpen, en er waren er volgens de verkoper nog "massa's"...

mapsmitzz 11-08-10 22:01

Ja idd, baal als een stekker. Maargoed, geduld is een schone zaak... pfff
Maar volgens mij zijn er niet veel mensen die hier een pre-order hebben of hebben gehad.

Hopelijk krijgen ze een beetje voorraad, zou leuk zijn.

Thrilla 12-08-10 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mapsmitzz (Bericht 526803)
Hallo,

Zijn er mensen die op de lijst staan van Mobistar winkel in Beveren-waas?
Ik sta daar volgens hun op de 6de plaats. Had zaterdag gebeld, dus niet echt lange wachtlijst daar.

Mijn vraag is of er wel iPhones binnenkomen bij hun of dat het ook zo lang duurt. Gaat mij om een 16 Gb model.

Was gewoon benieuwd hiernaar. Heb overigens voorschot van 100 euro moeten betalen. Kreeg helaas net daarna te horen dat ik bij de Mediamarkt in Antwerpen er zo 1 had kunnen oppikken.

Ik heb hem al ontvangen van beveren waas. vorige week had hij d8 ik 3 leveringen. had hem na 1 week al ... stond 20ste van voor launchday al..

edit: toen ik hem ging halen had hij 7 stuks binnen gekregen dacht ik

mapsmitzz 12-08-10 22:14

Ah, thanks voor je reply!

Dat zou dus nog wel eens snel kunnen gaan.

Zijn er nog meer mensen die al een tel hebben gehaald daar of nog op de wachtlijst staan?

squeek 12-08-10 22:23

hey,

ik sta daar ook op de lijst. de enige plek in omstreken waar ik nog op een lijst geraakte. sinds vorige zaterdag op de 9de plek. tegen mij zeiden ze 2 tot 3 weken. volgens de man daar kreeg hij erg kleine leveringen maar wel frequent. 2 à 3 keer per week maar slechts 2 of 3 stuks.

we wachten maar gewoon verder, kan niet overdreven lang meer duren :-)

mapsmitzz 12-08-10 22:27

Nee lijkt me ook niet. Vind wel dat hij idd niet echt lange wachtlijst heeft.
Ook heel aardige man verder. Op mails reageren ze eigenlijk niet, das wel jammer.
Heb jij ook 100 euro moeten aanbetalen?

Thrilla 13-08-10 08:40

ja hy is heel vriendelijk , en idd 100 euro voorschot maar je hebt geen verplichtingen verder van accesoirepakket of verzekering ofzo. Gewoon de iPhone :cool:

squeek 13-08-10 13:02

idem, 100 euro neergelegd. geestige vent wel! :P

ik ga toch eens bellen straks om te horen of er wat schot in de zaak zit.

squeek 13-08-10 13:10

en gebeld. deze week geen enkele iphone geleverd. ze denken vandaag of morgen wel binnen te krijgen maar ze weten niet welke gig en hoeveel het er gaan zijn.

greetz

mapsmitzz 13-08-10 18:47

Hoi squeek,

Hou me op de hoogte, haha.
Als je wat weet hoor ik het graag.
Overigens als ik wat hoor laat ik het ook hier weten.

Welk type heb jij in bestelling?

Deze week helemaal geen zending gehad, das minder nieuws zeg maar. Dan kan het nog lang duren als het zo doorgaat ;).

squeek 13-08-10 20:22

ik heb de 16 gig besteld, voor deze waren de minste reserveringen dus die zou je eerder moet krijgen. hoop ik dan :-)

met wat geluk krijgen ze morgen mss nog een levering zeiden ze, maar ja, best niet van uit gaan dan.

FenixStyle 13-08-10 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door squeek (Bericht 530191)
ik heb de 16 gig besteld, voor deze waren de minste reserveringen dus die zou je eerder moet krijgen. hoop ik dan :-)

met wat geluk krijgen ze morgen mss nog een levering zeiden ze, maar ja, best niet van uit gaan dan.

Zou me raar lijken dat er op zaterdag geleverd wordt?

mapsmitzz 13-08-10 20:59

We wachten het af. Interne levering naar eigen mobistar winkels zou best mogelijk kunnen zijn op zaterdag denk... toch?

Ben alleen zo bang dat als hij ze heeft en iemand komt de zaak in voor abonnement dat hij dan direct aan de klant levert in de winkel ipv zijn wachtlijst. Maar das misschien doemdenkerij :-)

squeek 14-08-10 10:49

great, vanmorgen nog eens gebeld. niks levering nog steeds en het fijne is dat ze deze week in verlof gaan! dus ook al geen levering.

gaat dus wel lang wachten worden dus!

Thrilla 14-08-10 18:20

De myne was op vrydag na sluitingsuur binnen gekomen dus ook zaterdag opgehaald, en die man houd zich aan de lijst dus je hoeft niet bang te zyn !

squeek 14-08-10 19:14

bang dat ik em niet krijg heb ik niet, het wachten gaat nu wel langer zijn door geen levering EN een week verlof.

mapsmitzz 14-08-10 21:09

Shit, das balen ja! Dat houdt dus in nog zeker 2 weken wachten...
Jammere is niet dat ik nog wellicht 2 weken moet wachten. Maar dat ze elders zo nu en dan prima te krijgen zijn.... Daar baal ik wel van.

Ik had beter die 100 euro niet moeten betalen, had ik m al gehad! Hahahah
Nou ja, pech hebben zeg maar.

mapsmitzz 23-08-10 18:47

Zo, ff dees uit het stof... haha
Nog steeds geen phone, geen bericht....

Heb ze voor het weekend een mail gestuurd, tot vandaag geen antwoord gehad. Tevens vandaag diverse keren getracht te bellen, ook dat is niet gelukt. Ik snap niet dat die winkels zo slecht bereikbaar zijn??!! Ik heb zelf ook ooit in een winkel gewerkt, daar werden dit soort dingen naar onze klanten toe heel anders aangepakt. Wij hadden het ook druk, maar klanten werden altijd wel terug gemailt.

Naja, nog maar een mail erachteraan gestuurd, kijken of het misschien nu wel werkt.

Iemand ondertussen al een iPhone gehaald bij Beveren?

Gr,
Martijn

mapsmitzz 24-08-10 10:59

Weet iemand of ze deze week weer open zijn? Krijg ze gewoon weer niet te pakken...

Wordt beetje irritant. Tis dat ik die 100 heb betaald, anders had ik op zeker ergens anders gaan kijken..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:24.