iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 in Mobistar Center Sint-Truiden (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/69259-iphone-4-mobistar-center-sint-truiden.html)

marcoklein 20-08-10 21:36

iPhone 4 in Mobistar Center Sint-Truiden
 
Hallo iPhone lovers

Heeft iemand bij Mobistar in Sint- Truiden een iPhone besteld?
of misschien heb je hem al gehaald? dus welke versie hebben jullie
besteld/gekocht?

ik heb vorige woensdag bij mobistar in Sint Truiden een 32gb besteld, de verkoper zei dat er 70 mensen op de lijst staan, en maar 10 iphone 4 werden geleverd so far(dat is van vorige woensdag)

Op de wachtlijst, hoeveelste ben je? of hoe lang ben je aan het wachten?

Alle info zijn welkom. ik ga gewoon gek worden om een gsm te wachten
:):):)



Pray pray pray

marcoklein 21-08-10 12:13

come on mensen 46 bekijkers geen reactie?

FenixStyle 21-08-10 13:28

Sint-Truiden is nu niet dé metropool van het land waar 3/4 van het forum hun reservatie heeft geplaatst he. :')

Als er nog niemand reageerde dan wil dat gewoon zeggen dat er hier weinig mensen zijn die daar een reservatie hebben.

Sowieso, als ge pas afgelopen woensdag een 32GB reserveerde, dan gaat ge echt nog wéken of zelfs maanden moeten wachten.

wouters74 21-08-10 13:36

ja ikke, 72 voor mij,maar de meesten zijn voor de 32 gig,en ik ben tevreden met 16 gig dus waarschijnlijk een man of 20 voor mij.

wouters74 21-08-10 13:39

Erg vriendelijk overigens in die shop,heb het vorig jaar in Genk wel anders meegemaakt. Daar moest je wel een accessoire pakket kopen en hier niet.
Zoals het hoort natuurlijk!:):)

En ach een maand wachten..... het is zo voorbij hahaaa

mini 21-08-10 17:38

ik heb de mijne daar ook bestelt. Ergens rond 20 juli. 1 week na release had ik die. er is idd een lange wachtlijst en er komen er maar weinig binnen. Hopelijk zal je die vlug hebben.

marcoklein 21-08-10 23:39

guess i have to be patient

ik heb deze namiddag naar mm gebeld, ik sta nu rond 60ste of zo, vorige week hadden ze eentje 32GB en 10 16GB, deze week geen 32 gb maar wel 16gb, anyway ik heb 2 sets invisibleshileds besteld en ze zijn nog niet hier dus ik heb genoeg tijd om te wacthen op alles lol

kiet 25-08-10 23:08

Ik sta sinds 3 augustus op de lijst in sint-truiden voor de 16GB en ik was 18de. Dus ondertussen toch al 3 weken aan het wachten.

marcoklein 01-09-10 23:32

al 3 weken, nog niks gehoord

kiet 02-09-10 08:44

Ik ben dinsdag daar geweest en ze zeiden dat ik ondertussen 2e sta en dat ze er deze week nog gingen krijgen. Dat zou dus willen zeggen dat ze er zo een 4 per week krijgen.

marcoklein 02-09-10 09:53

Dat is voor de 16GB, voor 32GB moet zeker langer wachten
ik heb invisibleshield gekocht en het ligt al 1 week op mijn tafel lol

marcoklein 06-09-10 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiet (Bericht 551409)
Ik ben dinsdag daar geweest en ze zeiden dat ik ondertussen 2e sta en dat ze er deze week nog gingen krijgen. Dat zou dus willen zeggen dat ze er zo een 4 per week krijgen.

Heb je die al gehaald?

Photubias 15-09-10 13:59

Mobistar Torhout: besteld op 5 augustus, ze konden niks zeggen over levertermijn of wachtrij. Ze lieten me in de waan dat het 'enkele weken' zou zijn. Ze gingen bellen.

Intussen NIKS gehoord, ik ben langs geweest en ze deden zelfs gepikeerd: "het zou nog kunnen eind november zijn, andere mensen hebben ook zo lang moeten wachten"
Ik zei nog: in Rijsel bijv. hebben ze hem gewoon op stock.

En de verkoopster terug "ja, maar ik zou dat niet vertrouwen, ik hoorde al dat die telefoons hier niet werken. Simlocks en zo..."

Ik ben benieuwd naar haar gezicht als ik volgende week met een iPhone voor haar deur sta "gekocht online via mobistar:)". Wel eerst mijn voorschot terug vragen van de eerdere bestelling ...

marcoklein 16-09-10 00:17

ik sta nu op 19de, dus een paar weken moet nog wachten, gelukkig heb ik nog 3 anderen GSM en 4 iPods

wouters74 25-09-10 19:56

iedereen kan wel negatief doen maar ik heb de Iphone4 besteld op 19 aug en heb hem vandaag opgehaald.
Helemaal super!
En niet om te zeuren,zeer vriendelijk en goed geholpen in Sint-Truiden.
En niet geheel onbelangrijk Geen accessoires er bij hoeven kopen zoals ik in Genk wel heb moeten doen bij de 3GS.;):)

marcoklein 01-10-10 20:43

ben naar de winkel geweest, na bijna 3 weken sta ik nu op de 6de plaats, volgens de verkoper kan ik misschien volgende week mijn iphone halen.

PS de nieuwe Easy-m winkel in Sint-truiden is prachtig

Rick202 03-10-10 14:50

Jeetje wat een wachttijden allemaal,
toch maar eens even gaan bekijken waar ik die van mij ga bestellen

marcoklein 06-10-10 21:02

ik heb vandaag mijn iphone 4 gehaald, heel blij :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:51.