iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   Eigenaar van een iphone 4 (telenet) en nog steeds niet Actief !!! (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/95417-eigenaar-iphone-4-telenet-steeds-niet-actief.html)

FroeFroe 15-07-11 15:00

Eigenaar van een iphone 4 (telenet) en nog steeds niet Actief !!!
 
Hey hey,

Vorige week zaterdag kon ik EiNDELIJK naar Belcomany om de iphone 4 aan te kopen (sinds eind juni al meermaals heen en terug omdat het telenet systeem voo verkoop plat lag...) Dat ik nog geweest ben eigenlijk pff pff...

In ieder geval ik dus vorige zaterdag in het bezit van mijn nieuwe aanwinst naar huis om hem aan te sluiten en te initializeren... krijg ik een melding van contacteer provider... ok... ik bel naar de telenet klantendienst en krijg te horen dat de verkoop vastgelopen is.... het is echter zaterdag en de onderliggende dienst (ma-vrij) moet dit oplossen... zou max. vijf daagjes duren... dus uiterlijk vrijdag zou mijn iphone werken...
Het is nu vrijdag en hij werkt nog steeds niet !!!!! ik bel een uurtje geleden dus terug en vraag een stand van zaken....
na een kwartier in de wacht te staan komt een uiterst vriendelijke kerel terug aan de lijn met de melding dat ik nog uiterlijk tot dinsdag moet wachten????? Is toch niet meer normaal he !!!! naar belcomany gebeld en ook zij lieten weten dat ik jammer genoeg niet de enige ben met dit probleem.... Dat kan toch niet?????
Ondertussen loopt mijn abonnement toch wel al een week en heb ik er niks aan !!!!!
Klinkt dit nog mensen bekend in de oren??? zo ja, wat deden jullie ??? 'k Ben bang dat ik dinsdag weer te horen krijg dat ik tot vrijdag moet wachten etc etc... Terwijl ze wettelijk 5 dagen hebben (werkdagen) om dit in orde te brengen, wilt dus zeggen dat het VANDAAG in orde moest zijn....

Valt hier niets tegen te doen??? Ergens een commerciele tegemoetkoming eisen ofzo...

iemand???

Grtjs

colliehome 15-07-11 15:32

Even melden dat je je contract wel eens kunnen annuleren...

FroeFroe 15-07-11 15:44

Heb ik gezegd, waarop de operator doodleuk antwoorde dat dat geen probleem was en ik dan een aangetekend schrijven moest sturen!!!! Dus klantenservice echt helemaal 0 !!!

abacab81 26-07-11 13:50

Hoi FrouFrou,

ik heb in dezelfde situatie gezeten. Bij mij heeft het 16 dagen geduurd.
Zoals je zelf zegt de mensen bij Telenet waren heel vriendelijk en behulpzaam. Het probleem ligt echter bij de BelCompany winkels. Die moeten het papier en activatieproces op gang brengen maar laten dat meestal liggen tot ze er een aantal hebben vooraleer ze er aan beginnen. Blijf aandringen bij Telenet via het gratis nummer of vraag raad aan Test-Aankoop. 02/542.32.32
Gaat het ook om een geval van nummerbehoud?
Ik weet het is niet leuk als jouw mooie toestel daar ligt te blinken en je kan het nog niet gebruiken :-(

Veel succes!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:43.