iPhone 4s in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar kun je die nog in Antwerpen vinden?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar kun je die nog in Antwerpen vinden?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nergens, gisteren toevallig drie Mobistar shops en Telenet shop binnengeweest. Noppes. Mijn bestelling bij Fnac staat ook al zes weken open. Online kun je bij Mobistar de 16 GB versie bestellen...
|
|
|||
|
|||
Ik kan uit eigen ervaring maar één ding aanraden, online via Mobistar. Ik had hem in 4 dagen.
|
|
|||
|
|||
Ja ik heb zo juist bij Mobistar besteld. Nu hoop ik dat ik die nog deze week heb!! Ik heb nog naar de Media Markt gebeld vandaag en ze zeggen dat er nog ongeveer honderd mensen op de wacht lijst staan.
|
|
|||
|
|||
Alles > 16 Gbyte is blijkbaar een probleem...
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je?
|
|
|||
|
|||
Dat precies alleen 16 GByte Iphone 4s toestellen mondjesmaat leverbaar zijn. Wil je een 32 of 64 GByte exemplaar, dan heb je een probleem...
|
|
|||
|
|||
Aangezien ik hier al een hele tijd aan het meelezen ben, kan ik net zo goed iets posten: vanavond een zwarte 16 GB besteld via de website van mobistar. Zou hier over vier werkdagen moeten zijn, ik laat iets weten als het zover is
Laatst gewijzigd door iRat; 01-12-11 om 03:14. |
|
|||
|
|||
Ter info, *nu* de zwarte 32G bij mobistar.be in voorraad.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ze vandaag gekregen
|
|
|||
|
|||
Bestellen bij Mobistar online is perfect verlopen = besteld zaterdag, geleverd op woensdag
|
|||
|
|||
zou ik al ergens gewoon een winkel kunnen binnenstappen en een zwarte 4s 16Gig kopen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|