iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4s in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/99967-iphone-4s-belgie.html)

LEGACY 19-10-11 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy (Bericht 720612)
Grappig om m'n filmpje terug te zien.

Ja was op Koning Albert straat. Daar moest je zijn als je gereserveerd had via de website.

En hoe werd dat geregeld ? Gewoon ineens op de mobistar site reserveren voor in de winkel, of..?

Racingboy 19-10-11 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RoelG (Bericht 720622)
Haha, toevallig idd van dat filmpje :)
Ok, dus je kunt daar ni gewoon gaan aanschuiven zonder reservatie...damn..waarom duurt alles zo lang altijd hier :)

Vorig jaar stonden er sommige ook zonder reservatie, maar die stonden er rond 7 u en die moesten wachten tot 10u om te zien als er nog ene over is.

Vrij vervelend als je daar zoveel mensen ziet buiten komen met een iphone en jij moet wachten...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 oktober 2011 om 17:07 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LEGACY (Bericht 720625)
En hoe werd dat geregeld ? Gewoon ineens op de mobistar site reserveren voor in de winkel, of..?

Ik had gereserveerd, dus ik stond daar met mijn papierke

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 oktober 2011 om 17:08 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LEGACY (Bericht 720625)
En hoe werd dat geregeld ? Gewoon ineens op de mobistar site reserveren voor in de winkel, of..?

Ik had gereserveerd, dus ik stond daar met mijn papierke

SmoothMixer 19-10-11 17:33

iPhone 4s reclame is verwijdert van Mobistar website. Misschien snel update naar reservaties? :)

Dikkembergs85 19-10-11 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SmoothMixer (Bericht 720658)
iPhone 4s reclame is verwijdert van Mobistar website. Misschien snel update naar reservaties? :)

Is er al sinds deze morgen af :-)
We leven in hoop.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 oktober 2011 om 18:59 ----------

In Nederland zijn er prijzen bekend geraakt bij T-mobile, zal dan in België toch ook niet lang meer duren denk ik. Ik ken iemand die werkt bij Telenet en zij wist nog geen prijzen.

Ik vraag mij af of alle Mobistar centers iphones gaan binnen krijgen of alleen die in de grote steden zoals Brussel, Leuven, Gent, ...
Heb geen zin om zover te moeten gaan rijden.

RoelG 19-10-11 19:32

Prijzen al bekend bij Vanden Borre:
GSM / Smartphone bij Vanden Borre : Ruime keuze, makkelijk vergelijken en kopen

woddy897 20-10-11 01:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RoelG (Bericht 720725)

Wrs zelfde prijzen bIj Mobistar toch ?

Beejay 20-10-11 09:22

Bij Vandenborre is de eerste levering op 12/12, 50 stuks voor heel België. Succes :-)

PS: info komt van medewerker van vdb.

RoelG 20-10-11 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beejay (Bericht 720967)
Bij Vandenborre is de eerste levering op 12/12, 50 stuks voor heel België. Succes :-)

PS: info komt van medewerker van vdb.

Ja watte... :(

iSparco 20-10-11 17:45

Vdb (uncheck)
Toch Mobistar dan..

RoelG 20-10-11 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iSparco (Bericht 721268)
Vdb (uncheck)
Toch Mobistar dan..

Yes, nu alleen nog wachten op de reservatiepagina...grrr :)

tiiimme 20-10-11 21:35

Joo Goed nieuws...
Fnac geeft PRIJZEN weer en ook VOORVERKOOP.
Ik denk dat dit de enigste tot nu toe is in belgie met prijzen ?
Al die andere sites vind ik geen prijzen...
Bestellen die handel !!
Fnac.be : Nieuwigheden en online shopping van culturele en technische producten

Donat 20-10-11 21:38

Hmm.. Levertijd 2 tot 4 weken... Lancering hier binnen 1 week normaal.. Ga denk ik toch wachten nog op mobistar of apple store... Grtz

tiiimme 20-10-11 21:49

Iphone 4S
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tiiimme (Bericht 721438)
Joo Goed nieuws...
Fnac geeft PRIJZEN weer en ook VOORVERKOOP.
Ik denk dat dit de enigste tot nu toe is in belgie met prijzen ?
Al die andere sites vind ik geen prijzen...
Bestellen die handel !!
Fnac.be : Nieuwigheden en online shopping van culturele en technische producten

Vrij tot zeer raar,
Maar volgens Fnac.be is de iphone 4 duurder dan de Iphone 4S...
Foutje van Fnac ?

Racingboy 20-10-11 21:55

Zou Mobistar de mogelijkheid om in te schrijven van haar website gehaald hebben omdat ze geen pre-orders meer gaan doen of om een goede mailing te maken zodat iedereen die zich ingeschreven heeft op hetzelfde moment een mail gaat krijgen?

b-ice 20-10-11 23:19

Was eergisteren toevallig bij Mobistar in blankenberge en die konden mij zeggen dat het eind oktober ging zijn .Nuja dat wisten we wel al ,maar volgens mij zullen de eerste toch Mobistar ,Telenet en de Apple stores zijn die de iphones gaan verdelen .

Amikrot 21-10-11 09:05

Natuurlijk kan er in Nederland weer een week op voorhand gepre-ordered worden op een serieuze manier en bij ons Belgenlandje weer niet. Hoop nog steeds in de loop van de dag eventueel al eentje te kunnen reserveren. Anders maar hopen op maandag en als dat niet lukt, zal het volgende week gaan aanschuiven worden. Had ook beter een tripje gemaakt naar Londen.

hesperol 21-10-11 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amikrot (Bericht 721557)
Natuurlijk kan er in Nederland weer een week op voorhand gepre-ordered worden op een serieuze manier en bij ons Belgenlandje weer niet. Hoop nog steeds in de loop van de dag eventueel al eentje te kunnen reserveren. Anders maar hopen op maandag en als dat niet lukt, zal het volgende week gaan aanschuiven worden. Had ook beter een tripje gemaakt naar Londen.

Ik vermoed dat Mobistar niet aan reserveren zal doen vanwege ze de link naar hun "hou me op de hoogte" van de site hebben verwijderd...
Zal rijtje schuiven worden...

Racingboy 21-10-11 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hesperol (Bericht 721560)
Ik vermoed dat Mobistar niet aan reserveren zal doen vanwege ze de link naar hun "hou me op de hoogte" van de site hebben verwijderd...
Zal rijtje schuiven worden...


Ofwel dat ze een nieuwe site zijn aant voorbereiden. Bvb de FAQ werkt niet meer op hun iPhone4 website.

b-ice 21-10-11 09:23

Ik dacht dat de knop rechts onder ook is veranderd , daar stond volgens mij eerst "Download gratis de nieuwste ios4 software" en nu staat er ios5 .Het zal niet lang meer gaan duren ..

Amikrot 21-10-11 09:40

Via AppleStore in België kan je nu bestellen. Verzending: 1 - 2 weken. Besteld :)
Ik denk dat hij via Mobistar dan ook wel snel ter beschikking zal komen!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:26.