4S in Engeland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) De vorige keer duurde het bij ook een dag voordat ik een bevestiging had. Ik heb nu van de ene al wel een bevestiging, de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De vorige keer duurde het bij ook een dag voordat ik een bevestiging had. Ik heb nu van de ene al wel een bevestiging, de andere nog niet, terwijl 5 sec. na elkaar besteld. Zal wel goedkomen!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja ik hoop het wel want er staat al de hele dag: Processing Items Dispatched: Ships by October 14th
|
|
|||
|
|||
Ook helaas nog geen mail ontvangen van Apple....
|
|
|||
|
|||
Heb nog geen email, maar als ik inlog op mijn account dan staat de order wel bevestigd.
Denk dat de vertraging optreedt door de grote bezoek/bestel aantallen op de apple sites! MZZL R |
|
|||
|
|||
Mijn bestelling is geannuleerd. Had wel al een bevestiging gekregen. En als ik nu inlog is die geannuleerd.
|
|
|||
|
|||
wie besteld er een 16gb zwart voor mij, 4s natuurlijk PM maar
|
|
|||
|
|||
Bij mij staat ook rocessing Items Dispatched: Ships by October 14th..
afwachten dus. |
|
|||
|
|||
Apple store Account gedeelte ligt er weer uit...
|
|
|||
|
|||
account is weer bereikbaar, Geen wijzigingen in mijn bestellingsstatus.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2011 om 20:42 ---------- bestelling is geannuleerd....helaas. Balen. Zou nog een keer bestellen helpen? |
|
||||
|
||||
mijne is binnen
waarom zouden ze hem annuleren enige wat ik me kan bedenken is dat er iets mis is met je payment Gebruiken jullie wel BL adres? |
|
|||
|
|||
heb mijn eigen adres ingevuld bij payment adres...misschien is dat de oorzaak?
delivery adres BL |
|
||||
|
||||
nee dat is goed
dan ben ik bang dat er iets is met je betaling |
|
||||
|
||||
Als je via Borderlinx een iPhone koopt kan je best "Borderlinx" niet in de adresnaam vermelden, want de vorige keer werden een hoop bestellingen geanulleerd daarom.
|
|
|||
|
|||
@WDS001: heb jij dat dan ook niet gedaan en is dat dan eerder goed gegaan. Nog meer mensen die Borderlinx uit de adresgegevens halen?
|
|
|||
|
|||
hoe bestel je nou, via uk apple store met borderlinx, gewoon betalen met cc in apple store toch en hoe verder met borderlinx
|
|
||||
|
||||
Ik heb zelf nog niets besteld via Borderlinx, maar iPhoneguru Bomans heeft er wel ervaring mee. Bij de lancering van de iPhone 4 was het in ieder geval zo dat er veel bestellingen (pas na enkele dagen) werden geannuleerd.
|
|
||||
|
||||
ik heb vele bestellingen via UK binnen gekregen bij BL
Heb idd geen BL staan maar gewoon mijn naam + mijn BL nr check de site ff hoe het precies in zijn werk gaat wijst allemaal wel voorzich |
|
|||
|
|||
Dank voor je advies. Heb naam BL verwijderd. Hoop dat het goed gaat.
|
|
|||
|
|||
Apple email ook nu binnen, heb gewoon t borderlinx in t adres laten staan.
|
|
|||
|
|||
kan er iemand een handleiding plaatsen. alvast bedankt.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet in engeland | kunoPHON | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 11-08-10 10:33 |
iPhone @ engeland | Timsteenbergen | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 28-03-10 18:11 |
Internet in Engeland ? | Italo Disco | Odido (T-Mobile) | 4 | 11-06-09 23:47 |
Iphone Engeland | Goerez | Koopinformatie Rest Europa | 6 | 16-02-09 22:07 |
Iphone 3G O2 Engeland | Bram o. | Archief | 1 | 16-12-08 20:51 |
|
|