4S in Engeland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ca$hMonnie kan er iemand een handleiding plaatsen. alvast bedankt. Handleiding voor wat?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
2 dagen geleden besteld.. nog geen bevestiging van Apple
Ook via Borderlinx |
|
|||
|
|||
Bevestiging binnen: shipped 14th October
Mzzl R |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iemand hier een idee hoe je de app store in Engeland kunt bellen(niet via 0800 nummer)
|
|
|||
|
|||
Als ik hem nu bestel geeft die bij apple uk aan dat die tussen 24 en 31 dispatched wordt.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 oktober 2011 om 15:09 ---------- Heb hem besteld, en krijg hem pas binnen tussen de 24e en 31e. |
|
|||
|
|||
Heb ik 'm eerder als ik het via Borderlinx koop (en wat zijn de verzendkosten dan) of kan ik beter 22 oktober 'm zelf in London kopen (want dan ben ik daar).
Of zijn ze in London dan ook niet op voorraad? |
|
|||
|
|||
Dispatched: Ships by October 14th
Vanuit de fabriek in Shensen - China of vanuit de UK? http://macintude.net/2011/10/10/appl...ss-launch-day/ Laatst gewijzigd door samplex; 11-10-11 om 02:26. |
|
|||
|
|||
Hoelang duurt het gemiddeld voordat je een bevestiging krijgt?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijn 2 iphones hebben zojuist de status Preparing for shipment gekregen, lijkt me toch dat ze nu niet meer geannuleerd worden? Ik had wel gewoon borderlinx ingevuld bij het adres.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En heb je bij billing adress ook je eigen adres of borderlinx? |
|
|||
|
|||
Ik ga m daar gewoon persoonlijk halen 22 oktober in London
|
|
|||
|
|||
Dear xxxxx xxxxx,
We are pleased to inform you that your order W295XXXXXX has shipped. Please see the details of the shipment below. Your Delivery Reference Number is 8171XXXXX. We expect your order to be delivered to your shipping address on or before 14/10/2011. Mooi hij is verstuurd! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Vestiging Datum Lokale Tijd Activiteit
Northampton, United Kingdom 14/10/2011 3:30 Wordt afgeleverd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik hoop t ook alleen ik ga er niet vanuit want hoorde dat t wel ff kan duren..
|
|
|||
|
|||
Mijn iphones zijn afgeleverd bij Borderlinx, nu maar wachten tot ze zichtbaar worden in de suite!
|
|
|||
|
|||
Die van mij ook! Ja hopelijk vandaag nog in de suite?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet in engeland | kunoPHON | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 11-08-10 10:33 |
iPhone @ engeland | Timsteenbergen | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 28-03-10 18:11 |
Internet in Engeland ? | Italo Disco | Odido (T-Mobile) | 4 | 11-06-09 23:47 |
Iphone Engeland | Goerez | Koopinformatie Rest Europa | 6 | 16-02-09 22:07 |
Iphone 3G O2 Engeland | Bram o. | Archief | 1 | 16-12-08 20:51 |
|
|