iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   Wie heeft besteld in UK? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/100555-wie-heeft-besteld-uk.html)

DaMeastro 12-10-11 13:34

Wie heeft besteld in UK?
 
Vraagje, wie van jullie heeft er al een iPhone 4s besteld in de UK Apple store?
Heb hem zelf namelijk besteld, maar nog geen bevestiging gekregen.

Heb hem maandagmiddag besteld, maar lees meer verhalen dat het wel een paar dagen kan duren.
Heb trouwens bij adres geen borderlinx ingevuld, na aanraden op het forum.
Zo, wie heeft via Borderlinx gegaan en hoelang duurde de bevestiging?

"R" 12-10-11 13:39

De bestelbevestiging heeft bij mij ook een paar dagen op zich laten wachten, komt vanzelf zodra je een nummer hebt gekregen.

DaMeastro 12-10-11 19:06

Heel vreemd mailtje binnen gekomen.

Thank you for placing an order with the Apple Store.

We are eager to process your order as soon as possible, in order to enable us we would appreciate if we could confirm some details with you.

As the cardholder is not present to sign for transactions on their Credit Card we preform security checks on our orders. Such checks are done to protect your security.

Apple Online Stores Terms and Conditions state that Apple reserves the right to verify the identity of the genuine credit card holder by requesting appropriate documentation

We perform security checks on our customers orders due to the nature of our business, as the cardholder is not present to sign for such transactions. Such checks are done to protect your security. Apple Online Stores Terms and Conditions state that Apple reserves the right to verify the identity of the genuine credit card holder by requesting appropriate documentation.

Please scan a copy of the following documentation to us in jpeg format and email to eurofinance@euro.apple.com as soon as possible.

Please quote your Web Order Reference number when sending and feel free to black-out any other non-relevant information. Please submit a copy of:

Card holders Drivers license or National Identity Card or Passport and
Recent Credit Card / Bank Statement showing card holder name, address and card number.
Alternatively, you can Fax these documents to us via our Secure Fax + 353 21 428 3032.

Once the required documents have been received, we will continue the processing of your order. Subsequently these documents will be destroyed once we have processed your order.

If we do not receive any documentation within 5 working days from the date of this request, your order will not be processed by Apple, and the reason will be noted in our database.

If you have any questions regarding this request please do not hesitate to contact us on our Freephone number 0800 039 9901 (from within UK) and choose EXT 89248

Answers to many Apple Store customer-service questions can be found at: Help - Apple Store (UK)

Awaiting your reply
Ranaith O' Shea
Apple Store Finance


Iemand hier ervaring mee?
Moet bijna wel phishing zijn, maar op google kan ik verder niet zoveel vinden.
Wel een forum waarin iemand zegt gebeld te hebben met apple en dat het authentic is.
Kan het me niet voorstellen...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:54.