//

wie rijdt ermee naar Duitsland?

wie rijdt ermee naar Duitsland? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo vrijdag 14/10/2011 wil ik naar Duitsland rijden voor een iphone 4s te gaan halen. Door tijdsgebrek,ben ik er nog niet aangekomen om een bestelling ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-11, 10:52
woefke2007 woefke2007 is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard wie rijdt ermee naar Duitsland?

Hallo
vrijdag 14/10/2011 wil ik naar Duitsland rijden voor een iphone 4s te gaan halen.
Door tijdsgebrek,ben ik er nog niet aangekomen om een bestelling of opzoek werk te doen.
waar zijn er genoeg op stock,zijn ze simlock vrij, enz enz
IK ben beried om 3 mensen mee te nemen,mits het betalen van brandstof
natuurlijk delen wij bedrag dit in 3.( iets extra voor de moeite mag ook altijd he) lololol
Ik wil vertrekken vanuit Herentals,en dit vrijdag ochtend.
Het liefs rij ik naar de dichtstbijzijnde plaats ,zodat we geen uren en uren moeten rijden,
DIEGENE DIE DE NODIGE NUTTIGE EN JUISTE INFORMATIE BEZITTEN,en graag willen meerijden kunnen dit laten weten op mijn email (koekiemonster29@msn.com)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-11, 14:01
woestewillem woestewillem is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Amersfoort
Berichten: 37
Standaard

Net gebeld naar de apple store in Centro Oberhausen maar zij adviseren zaterdag pas langs te komen ze hebben er maar heel weinig op voorraad ze krijgen zaterdag ochtend pas weer nieuwe binnen. Hij mocht en wou het niet vertellen de Duitser maar goed beter ga je pas Zaterdag rijden.
__________________
Whenever I go to delete an app on my iPhone, I like to pretend the shaking icons are all screaming loudly in panic over who's getting axed.
  #3  
Oud 13-10-11, 16:51
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woestewillem Bekijk bericht
Net gebeld naar de apple store in Centro Oberhausen maar zij adviseren zaterdag pas langs te komen ze hebben er maar heel weinig op voorraad ze krijgen zaterdag ochtend pas weer nieuwe binnen. Hij mocht en wou het niet vertellen de Duitser maar goed beter ga je pas Zaterdag rijden.
Zoals hier al gezegd is geweest zal dat zijn om buitenlanders af te wimpelen.
  #4  
Oud 13-10-11, 18:11
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Misschien aan een familielid vragen die in Duitsland woont? Dan heb je de meeste kans op een Iphone 4S
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat voor Motor rijdt jij? iWiefring Chat en geruchten 54 10-05-11 18:15
Voicemail aanklikken in telefoon belt naar Duitsland fonta iPhone algemeen 5 03-02-10 11:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:41.