//

iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen?

iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Milieustickers kun je in Duitsland bij de pomp aan de snelweg halen voor 5 euro. Nu misschien niet nodig, maar als je er toch bent...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 15-09-12, 09:03
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Milieustickers kun je in Duitsland bij de pomp aan de snelweg halen voor 5 euro. Nu misschien niet nodig, maar als je er toch bent
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 15-09-12, 09:20
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Wat gebeurt er als men zonder milieusticker in een milieuzone wordt betrapt?

De boete bedraagt 40 euro en bovendien krijgt men een punt in Flensburg (Duits systeem van strafpunten in het verkeer).


ach die kans valt wel mee denk ik naar Oberhausen We rijden met een auto uit 2012, nou dan mogen ze niet gaan zeuren denk ik.


Per 1 oktober zijn in een aantal sectoren van de stad Oberhausen milieuzones van kracht. Vanaf genoemd tijdstip zijn alleen voertuigen die zijn voorzien van een fijnstofsticker op de tot milieuzone uitgeroepen straten en wegen toegelaten.
Mocht uw voertuig ook na 15 november 2008 niet van een milieusticker zijn voorzien, bent u een boete verschuldigd van 40,- EURO. Tevens krijgt u een strafpunt in het Duitse register van algemene verkeersovertredingen toebedeeld.
Om die reden adviseren wij onze Nederlandse bezoekers om via de A3 en de A42 aan te reizen. Wanneer u rechtstreeks naar het CentrO rijdt, heeft u geen sticker nodig, omdat het CentrO in een zogenoemd „zonerandgebied“ is gesitueerd.
Mocht u echter verder willen rijden, dient u voorafgaand aan uw reis beslist een sticker aan te schaffen. Ook bezoekers uit het buitenland krijgen immers een bekeuring (40,- EURO) en ook zij krijgen een strafpunt in het register van verkeersovertredingen. De sticker is in Nederland verkrijgbaar bij de „TüV Nord“. De kosten bedragen 12,90 EURO. Niets staat een zorgeloze reis naar het CentrO Oberhausen dan nog in de weg.
  #203  
Oud 15-09-12, 11:46
boy1308 boy1308 is offline
 
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Sint-Truiden
Berichten: 173
Standaard

Ik was er bij lancering iPhone 4s en het liep er wel hectisch aan toe, ik bedoel, mensen wisten niet goed welke ingang en waar juist aanschuiven, toen deuren shopping opengingen, liepen ze als gekken binnen.... Ik hoop dat bij iPad 3 beter was (want niet geweest toen) en dat ze datzelfde systeem toepassen bij de iPhone 5...
Kan iemand me meer uitleg geven hoe het bij de iPad 3 was? Dank je?
  #204  
Oud 15-09-12, 11:55
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Zeker. Bij de iPad 3 waren er hekken neergezet en zaten mensen netjes in de rij onder het afdak.
Ruimte voor hekken was ongeveer breed genoeg voor 3 mensen naast elkaar.
In het begin zat iedereen op stoeltjes, later werden die ertussenuit gehaald (toen Centro bijna open ging).

Tot een uur of vijf-half zes stond de rij zo'n beetje tot halverwege de overkapping (gebogen lijn vanaf de ingang).
Daarna kwamen er meer mensen aan (bussen en trams beginnen dan te rijden denk ik).
  #205  
Oud 15-09-12, 15:21
boy1308 boy1308 is offline
 
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Sint-Truiden
Berichten: 173
Standaard

Many thx... ja wij stonden pal voor die ingang..... en erna zagen we mensen aanschuiven waar jij nu aanduidt.... Vond dat niet zo eerlijk systeem, nu wel zo te zien....

Wat gebeurt dan met die stoeltjes? Ooh ja en binnen dan ook aparte ingang en met rijden, dus geen lopende en voorkruipende mensen als deuren Centro opengaan... KAn je ook misschien zeggen waar je het beste parkeert enz want vorige keer me suf gezocht naar de ingang
  #206  
Oud 15-09-12, 15:51
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Binnen ook gewoon een rij. Ze lieten ze in groepjes van 10 naar binnen om 7 uur ofzo. Volgens mij tot er een man of 100 binnen stond. Na 08:00 lieten ze opnieuw mensen door.

Stoeltjes bedoelde ik van die rieten dingen van Centro mee, die werden gewoon over het hek heengezet. Klapstoetjes neem je mee denk ik.

Parkeerplaats 7 denk ik. Begande grond en doorrijden naar linksachterin:
http://www.centro.de/fileadmin/user_...Plan_03_NL.pdf
  #207  
Oud 15-09-12, 17:00
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Als er iemand een iphone 5 16Gb zwart voor mij wil meenemen, graag dan een prive berichtje aan mij

Ik kom uit Ede.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #208  
Oud 15-09-12, 19:18
lucnijhuis92 lucnijhuis92 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 37
Standaard

Ik kan nog een extra iPhone meenemen vanuit Oberhausen, als iemand interesse heeft graag even een PM sturen

Edit: Heb al een gegadigde gevonden dus PM sturen is niet meer nodig
__________________
iPhone 6 128GB, iPad Air Wi-Fi (16 GB), iPad 3e generatie 64 GB Wi-Fi, MacBook Pro 15" Retina 2,3 I7, Ghz, iMac 27" I7, iMac 27" i7, Apple TV 3, Apple Watch 42mm

Laatst gewijzigd door lucnijhuis92; 16-09-12 om 13:27.
  #209  
Oud 15-09-12, 19:20
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Als er iemand een iphone 5 16Gb zwart voor mij wil meenemen, graag dan een prive berichtje aan mij

Ik kom uit Ede.
Voor mij heeft zich al iemand gemeld die er eentje meeneemt, dus ik ben voorzien.

Bedankt voor de reacties
  #210  
Oud 15-09-12, 19:24
ron73 ron73 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 49
Standaard

Zijn er nog mensen uit de omgeving Deventer-Zwolle die een iPhone mee kunnen nemen uit Duitsland volgende week?
  #211  
Oud 15-09-12, 23:19
zinloos zinloos is offline
 
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 128
Standaard

weet iemand een mediamarkt Duitsland of meerdere in de richting van
Nijmegen Venlo kan nergens goed vinden waar ze allemaal zitten in Duitsland
langs de grens
  #212  
Oud 16-09-12, 10:03
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Exclamation DE rijden voor iPhone 5

ik wil wel de iPhone in Duitsland gaan kopen....
Als iedereen €100 xtra over heeft dan kunnen we gaan....


ik heb plek voor 4 man......
Kom zelf uit omg Utrecht...

PM me maar... als er genoeg Animo is gaan we
__________________
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver
  #213  
Oud 16-09-12, 10:40
Magneet Magneet is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

Ben zelf van plan om naar Hamburg te rijden en heb nog plaats voor 2-3 man (kom zelf uit Drachten).

Benzine kosten delen we.
  #214  
Oud 16-09-12, 11:04
jpbouw jpbouw is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rhoon
Berichten: 70
Standaard

Ik kom uit omgeving Rotterdam, maar kan vrijdag helaas niet naar Oberhausen. Is er nog iemand die er 1 voor mij mee kan nemen, ik kan hem anywhere in Nederland komen ophalen zaterdag 22 september. Betaal graag mee aan benzinekosten en een schappelijke vergoeding voor in de rij staan.

Hoor graag of stuur een PM naar mij.
b.v.d.
J.P.
  #215  
Oud 16-09-12, 12:41
zinloos zinloos is offline
 
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpbouw Bekijk bericht
Ik kom uit omgeving Rotterdam, maar kan vrijdag helaas niet naar Oberhausen. Is er nog iemand die er 1 voor mij mee kan nemen, ik kan hem anywhere in Nederland komen ophalen zaterdag 22 september. Betaal graag mee aan benzinekosten en een schappelijke vergoeding voor in de rij staan.

Hoor graag of stuur een PM naar mij.
b.v.d.
J.P.
kijk eens op MP voor de grap staan er zat
  #216  
Oud 16-09-12, 13:53
xondox xondox is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Standaard

Iemand uit het Antwerpse die naar oberhausen of dergelijke gaat en een Iphone 32GB black kan meenemen. Uiteraard tegen vergoeding.
  #217  
Oud 16-09-12, 15:07
isneaker isneaker is offline
• iOS 6.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 60
Standaard

Ik dacht dat de iPhone 5 in Duitsland duurder was dan in Nederland.
  #218  
Oud 16-09-12, 16:24
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Ik zou heel graag mee gaan, weet niet of dat lukt.
Ik heb de week daarop 5 weken vrij. Ik ga via Hongkong naar Australie. Ik vertrek vlakna de Nederlandse lansering. Ik wil heel graag de iPhone 5 omdat ik mijn iPhone 4 al verkocht heb (€ 375,- een maand geleden). Het zou fijn zijn als ik ipv de Nokia uit 1900 een iPhone 5 kan meenemen. Ook heb ik dan gelijk goede navigatie en camera.
Hoe laat denken jullie dat je er moet zijn om een kans te maken?
Hadden ze veel iPhone(s) bij de iPhone 4 lancering?

Wat denken jullie als ik vrijdag 28 september naar Apple Store Amsterdam ga, is er kans dat het lukt, hoe vroeg zouden jullie dan gaan?
  #219  
Oud 16-09-12, 16:53
WhyNotCallMeRo's schermafbeelding
WhyNotCallMeRo WhyNotCallMeRo is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 245
Standaard

Hallo,

wie kan er mij helpen met een iPhone5 64GB zwart?
Ik moet die dag in de ochtend in het ziekenhuis zijn.
Net met iemand gesproken echter die vroeg 70 euro extra om er één voor mij mee te nemen.
M.i. teveel poen daar ik het voor niets zou doen (als ik er toch heen ga....).

Maar goed, zou het op prijs stellen als iemamd me wil helpen desnoods tegen een redelijke vergoeding.

Gaarne een PM

Ro
  #220  
Oud 16-09-12, 17:00
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Hoeveel iPhone's zouden ze hebben?
En wat denken jullie bij de Apple Store Amsterdam net zoveel iPhone's een week later?
Vraag me af of het een idee is om daar om 04:00 uur te zijn op de 28e of kansloos?
Dan is mijn vakantie namelijk begonnen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Bekijk bericht
- Voor de 4S rond 03:15 daar. Stond ongeveer 100 man toen. Bleef rustig tot rondom 05:30. Centro ging open om 07:00 dacht ik, Apple om 08:00.
- Voor de iPad3: om 01:00 daar. Man of 60 voor me. Tussen 1 en 3 kwam er weinig bij aan mensen, dus 01:00 was echt veels te vroeg. Centro ging dit keer rond 6 uur open (was in maart, dus vrij koud buiten toen). Ook nu werd het vanaf een uur of 5 langzaam drukker (bussen beginnen rond die tijd te rijden denk ik).

Weet nog niet wat ik komende vrijdag doe. Misschien toch maar een halen. Als ik ga dan denk ik dat ik er rond 04:00 probeer te zijn; vroeger is niet echt nodig, ze hebben er toch meer dan genoeg en zo kan je nog een beetje slapen eerst.

De iPad3 hadden ze nette rijen voor gemaakt: onder die overkapping aan de rechterkant richting de metro.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? spiekry Koopinformatie Rest Europa 50 18-10-13 19:31
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? WhyNotCallMeRo iPhone algemeen 1 29-10-11 14:04
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 Ca$hMonnie Koopinformatie Rest Europa 0 07-10-11 23:37
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 davek Chat en geruchten 2 04-09-08 21:48
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? gserban Odido (T-Mobile) 2 03-08-08 23:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:40.