iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) heb gelijk gebeld Ik : hoi broertje, hoe is het, heb je wat te doen vrijdag hij : niet echt, wat dan Ik : we ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
heb gelijk gebeld
Ik : hoi broertje, hoe is het, heb je wat te doen vrijdag hij : niet echt, wat dan Ik : we gaan nieuwe Iphone halen hij : uhhhhhh maar kost dat niet heel veel centjes ik : ja zeker maar die kunnen we dan verkopen met extra centjes hij : maar stel nou dat niemand hem wil, dan zit ik er mee Ik : de trein gaat rijden, blijf je op het perron of neem je de laatste trein naar Adventure? hij : uuuuhhhh, eeeehhhhh, hmmmmmmmmm, ok voorruit |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wie gaan er nou echt allemaal een iphone 5 uit duitsland halen de 21e ?
Hoe laat ? waarvandaan ? apple store Oberhausen of mediamarkt ? vervoer? |
|
|||
|
|||
Ik gok op mediamarkt, laat iedereen maar lekker uren in de rij staan in Oberhausen
|
|
||||
|
||||
Als ik ga, ga ik naar Oberhausen. Zorg dat ik d'r rond 04:30 ben, da's op basis van ervaringen met de 4S en iPad3 vroeg genoeg.
"Als", omdat ik nog ff zit te klooien met die nanosim.
|
|||
|
|||
ik ga ook naar Oberhausen ( samen met me gekke Ma)
vertrek rond 01:30 à 02:00 uur in de ochtend vertrek vanuit Noord Holland met de auto. |
|
|||
|
|||
ik heb het ook voor elkaar gekregen om me moeder mee te krijgen!
overigens is ze ook met de ipad 3 release ook al met mij naar oberhausen gegaan wij rijden ongeveer om 8 uur hier weg en is een uur rijden |
|
|||
|
|||
Wat is de reden dat je weer voor Oberhausen kiest als je gaat ? Je weet hoe het ging met iPad 3, die was de hele dag goed verkrijgbaar bij mediamarkt. Of denk je dat ze van iPhone veel minder voorraad zullen krijgen i.v.m de iPad ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Klinkt als een hele verstandige kerel! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 september 2012 om 15:54 ---------- Citaat:
Die Ma van jou is ook goed koekoek toch vond ik de rit richting parijs mooier.. lekker richting het zuiden i.p.v richting het ijzeren gordijn! |
|
||||
|
||||
Citaat:
dit is vrij kansloos dan ben je echt te laat Verstandig???? noem het eerder behouden voorzichtig vasthouden aan veilig stramien nooit eens een keertje beetje uit de bocht rijden |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je eerst naar MM gaat zijn zijn ze daarna bij Apple wel op denk ik? Zal van het weekend eens wat Duitse forums gaan afstruinen. iPad3 was tot een uur of 11 leverbaar dacht ik, bij Apple. Maar MM --> Centro is ook nog weer ff reizen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik maak wel een mooie route met een paar MM's en maybe nog een Saturn ofzo. Lijkt erop dat iedereen voor zekerheid kiest door naar Oberhausen te gaan dus ik verwacht hem eigenlijk zonder problemen te kunnen krijgen bij MM Nordhorn. |
|
||||
|
||||
ik zie er echt niks in om snachts 8 uur in een rij te gaan staan
gelukkig paar in Uk besteld en ga vrijdagochtend wel paar MM's af |
|
|||
|
|||
Citaat:
dat veel iphones voor Abbo verkoop zijn waardoor dus grote kans is dat je mis grijpt bij de MM. de ipad kon je altijd gewoon los kopen dus dat was geen probleem op de Duitse apple site staat duidelijk dat je met en zonder Abbo kan kopen dus zekerheid en daar is gewoon genoeg voorraad. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Tis echt koffiedik kijken, 100% zekerheid heb je in Oberhausen als je er uiterlijk 5 uur bent, misschien nog wel later. Maar nog denk ik dat ik bij mediamarkt wel een redelijke kans heb. |
|
|||
|
|||
Citaat:
en met Abbo bij t-mobile Vodafone etc en na een paar weken / maand(en) los/prepaid |
|
||||
|
||||
denk dat het mm niet uitmaakt of die los of met abbonnement verkocht wordt
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
jij denkt dat Apple gaat zeggen hoe ze hem moeten verkopen????
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|