//

iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen?

iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 Mensen kennen echt geen fatsoen meer... Schandalig gewoon! Ik heb er ook kunnen bemachtigen, maar euforie blijft helaas weg.... Sorry ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1041  
Oud 21-09-12, 14:24
radegreef radegreef is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 Bekijk bericht
Mensen kennen echt geen fatsoen meer... Schandalig gewoon! Ik heb er ook kunnen bemachtigen, maar euforie blijft helaas weg.... Sorry jongens maar meisjes sla je niet.....
Echt bizar gaat toch nergens over hoe is het verder daar nog een grote rij zit te dubben of ik nog een poging waag gezien het 90 min rijden is... hoop eigenlijk dat ik nog iemand kan vinden die hem voor een kleine vergoeding mee wil nemen...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1042  
Oud 21-09-12, 14:26
misterxx2 misterxx2 is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 28
Standaard

Iemand een idee hoe het er nu aan toe is? En of er nog genoeg iPhones op vooraad zijn?
  #1043  
Oud 21-09-12, 14:28
bigboem bigboem is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 19
Standaard

heb mijn iphone weten te bemachtigen in oberhausen
maar wat een geduw en getrek en schelden en elkaar beetje neer slaan voor een telefoon.. mensen waar gaat de wereld heen?
stonden serieus al mensen met hun ketting om hun vuist gewikkeld klaar om iemand neer te meppen echt gewoon niet normaal meer !

op een gegeven moment kwamen er gewoon complete groepen mensen onder de linten door zo huppa voor mij in de rij...

ik was trouwens om 10 uur daar en was om half 10 uit de apple store
  #1044  
Oud 21-09-12, 14:30
mouse1277 mouse1277 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
half 5 van huis... 8 uur in keulen en nu op de terugweg... wat een druke maar het is gelukt
Volgehs mij was keulen ipv oberhausen een prima idee!
Volgend jaar weer?
Hoe krijg je dat voor elkaar?
ik was 3 uur van huis, 5 uur in Keulen, half 9 werd er gemeld dat alles uitverkocht was en ben ik maar weer naar huis gegaan.......
  #1045  
Oud 21-09-12, 14:33
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Ik zit verdomme in de ry te wachten in Oberhausen die 5km lang is :@ (hb wel me tickets gelukkig)
  #1046  
Oud 21-09-12, 14:48
iJack's schermafbeelding
iJack iJack is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 67
Standaard

Zo ben blij dat je er een topic voor aanmaakt
  #1047  
Oud 21-09-12, 14:51
IRom's schermafbeelding
IRom IRom is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 111
Standaard

Is het verschil in snelheid groot?
__________________
Apple is going to reinvent the phone. And here it is.
  #1048  
Oud 21-09-12, 14:53
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

success jongens, wees blij dat jullie een ticket hebben. waar het eerst niet naartoe leek te gaan.
Ik zit al thuis en hij moet nog 100 apps syncen voordat ik hem eindelijk kan gebruiken
  #1049  
Oud 21-09-12, 14:54
Rooligan's schermafbeelding
Rooligan Rooligan is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 Bekijk bericht
Ik zit verdomme in de ry te wachten in Oberhausen die 5km lang is :@ (hb wel me tickets gelukkig)
Worden er nog steeds tickets uitgedeeld? Oftewel is er nu nog steeds voldoende voorraad?
  #1050  
Oud 21-09-12, 14:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IRom Bekijk bericht
Is het verschil in snelheid groot?
Wat de "iPhone 5 Oberhausen" betreft weet ik niet, maar mijn "iPhone 5 Sulzbach" is beduidend sneller dan mijn "iPhone 4S Paris"

Ik ben bijna zeker dat het iPhoneclub Team spoedig tests zal publiceren.
  #1051  
Oud 21-09-12, 14:58
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rooligan Bekijk bericht
Worden er nog steeds tickets uitgedeeld? Oftewel is er nu nog steeds voldoende voorraad?
Ja ze hebben nog genoeg voorraad, alle modellen
  #1052  
Oud 21-09-12, 15:00
Rooligan's schermafbeelding
Rooligan Rooligan is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny Bekijk bericht
Ja ze hebben nog genoeg voorraad, alle modellen
ff serieus?
  #1053  
Oud 21-09-12, 15:05
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rooligan Bekijk bericht
ff serieus?
wij waren in keulen en zijn op terugweg nog even in oberhausen gaan kijken.
Daar was de stress weg en was er inderdaad nog veel voorraad. Leek wel of ze een 2de lading binnen hadden gekregen.
Stond wel een lange rij buiten dus weet niet hoeveel er nog over zou blijven.
er liepen ook wel mensen rond in winkelcentrum met al een ticket. Nadat je die had moes je nog erg lang wachten volgens mij.
dus er is nog voorraad maar of je er nu nog heen kan en in de rij kan gaan staan voor sluitingstijd word wel krap denk ik.
  #1054  
Oud 21-09-12, 15:07
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

zoooooo net 1,5 uur thuis. was goed druk in oberhausen zeg. Ik moet zeggen dat wij alleen om 6 uur wat last hadden van haantjes gedrag. dat werd goed afgestraft.die mensen die geen kaartje hadden mochten de rij uit.....beetje jammer dat ze dan nog zielig erover gaan lopen doen maar ach. We stonden voorraan, waren om half 9 gister in oberhausen, iets over 9 in de rij. rond 10 voor half negen vannochtend in de store. Even rustig bijkomen met 2 nederlandse apple medewerkers. Freek bedankt voor de gezelligheid. Na 12 uur wachten voelde dat als een warmbad. Voor diegene vooraan viel de trammelant wel mee naar mijn idee. maar ong 50 man achter ons was het af en toe flinke chaos...echt bizar wat egoisme en hebzucht met mensen kunnen doen... Ik bedoel heb respect voor de mensen die voor je staan,ze waren eerder, zelf geen last van gehad maar ik zou me er aan dood hebben geergerd. Hoe dan ook is het een ervaring en de spanning van het wel of niet krijgen van een iphone wel erg leuk om mee te maken. Ik moet zeggen dat ik het erg kort door de bocht vind op de apple store de schuld te geven. ze organiseerde het erg goed en strak(voordringers terug sturen, ticketloze terug sturen, je controlleren als je de rij uit ging, lintjes zetten. banen zetten op het moment dat er voordringers dreigde te komen. Snel en goed handelen op signale uit de groep. Dit was iets wat je niet zomaar de organisatie of de store in de schoenen schuift. Het zijn die varkens die zich misdroegen....er was verreweg te veel belangstelling. Kortom ik ben een ervaring rijker en een illusie armer.
  #1055  
Oud 21-09-12, 15:21
paulmadejong paulmadejong is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 148
Post

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddutchy Bekijk bericht
zoooooo net 1,5 uur thuis. was goed druk in oberhausen zeg. Ik moet zeggen dat wij alleen om 6 uur wat last hadden van haantjes gedrag. dat werd goed afgestraft.die mensen die geen kaartje hadden mochten de rij uit.....beetje jammer dat ze dan nog zielig erover gaan lopen doen maar ach. We stonden voorraan, waren om half 9 gister in oberhausen, iets over 9 in de rij. rond 10 voor half negen vannochtend in de store. Even rustig bijkomen met 2 nederlandse apple medewerkers. Freek bedankt voor de gezelligheid. Na 12 uur wachten voelde dat als een warmbad. Voor diegene vooraan viel de trammelant wel mee naar mijn idee. maar ong 50 man achter ons was het af en toe flinke chaos...echt bizar wat egoisme en hebzucht met mensen kunnen doen... Ik bedoel heb respect voor de mensen die voor je staan,ze waren eerder, zelf geen last van gehad maar ik zou me er aan dood hebben geergerd. Hoe dan ook is het een ervaring en de spanning van het wel of niet krijgen van een iphone wel erg leuk om mee te maken. Ik moet zeggen dat ik het erg kort door de bocht vind op de apple store de schuld te geven. ze organiseerde het erg goed en strak(voordringers terug sturen, ticketloze terug sturen, je controlleren als je de rij uit ging, lintjes zetten. banen zetten op het moment dat er voordringers dreigde te komen. Snel en goed handelen op signale uit de groep. Dit was iets wat je niet zomaar de organisatie of de store in de schoenen schuift. Het zijn die varkens die zich misdroegen....er was verreweg te veel belangstelling. Kortom ik ben een ervaring rijker en een illusie armer.
Gefeliciteerd! Maar heb je serieus dus 12 uur, staand, staan wachten? Of had je een stoeltje meegenomen? Ik overweeg volgende week in Amsterdam te gaan staan, maar hoopte eigenlijk dus je gewoon een stoeltje mee kan namen en een beetje kan slapen maar na al die verhalen van vandaag lijkt me dat wat vergezocht
  #1056  
Oud 21-09-12, 15:34
Bechrissed Bechrissed is offline
• iOS 6.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Noordwijk
Berichten: 20
Standaard

Ik ben morgen in de buurt van Oberhausen, kun je ergens checken of ze nog voorraad hebben? Geen zin om voor niks om te rijden.

Hoor nu beetje tegenstrijdige verhalen, wel/niet uitverkocht.

Thanks voor de info
  #1057  
Oud 21-09-12, 15:51
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Wie staat er nog in de ry binnen voor de Apple Store?! Wordt hy al korter?!
Duuurt lang mang :-(
  #1058  
Oud 21-09-12, 15:55
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Zal best een avontuur zijn geweest zeg om daar te gaan staan! Was ook al meerdere malen op het nieuws!
Bizar dat er zoveel mensen waren!
Aan 1 kant ben ik blij dat ik niet ben gegaan, aan de andere kant een beetje spijt omdat er vandaag (zoals ik al verwachtte) geen pre-orders waren in de Apple store NL.
Dus mocht er nog iemand zijn die er heen gaat hou ik me tegen een vergoeding aanbevolen.
Ben benieuwd naar de eerste ervaringen!
  #1059  
Oud 21-09-12, 15:58
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

viel mij ook op dat ze in oberhausen wel erg rustig aan deden. werden mondjesmaat 10 mensen van buiten naar binnen gelaten...in keulen ging dit veel sneller.
als je er over na gaat denken is het te gek voor woorden.. haha.. gewoon niet doen dus

gewoon een leuk dagje gehad met resultaat,.. maar als je me vraagt of ik het nog een keer zou doen? ik denk t niet!
  #1060  
Oud 21-09-12, 16:23
Vullings Vullings is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Noord Limburg
Berichten: 44
Standaard

Ach ja dat iemand blij is kan schijnbaar niet.
Of is men nu al jaloers hahahahaha
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? spiekry Koopinformatie Rest Europa 50 18-10-13 19:31
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? WhyNotCallMeRo iPhone algemeen 1 29-10-11 14:04
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 Ca$hMonnie Koopinformatie Rest Europa 0 07-10-11 23:37
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 davek Chat en geruchten 2 04-09-08 21:48
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? gserban Odido (T-Mobile) 2 03-08-08 23:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:45.