//

iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen?

iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Niet te snappen, als je enkele weken wacht gooien ze je dood met iphone's 5...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1081  
Oud 21-09-12, 17:47
ipods's schermafbeelding
ipods ipods is offline
• iOS 11.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Locatie: Limburg
Berichten: 37
Standaard

Niet te snappen, als je enkele weken wacht gooien ze je dood met iphone's 5
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1082  
Oud 21-09-12, 17:53
radegreef radegreef is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 13
Standaard

Het is officieel oberhausen is ausverkauft
  #1083  
Oud 21-09-12, 17:55
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

in Frankfurt: gezellige sfeer, mannetje of 700/800 totaal denk ik... Sloot rond 05.00u aan en rond 10.30/11.00u naar buiten met 2 iPhone's. Leuke mensen in de rij, gratis koffie en water... En ik sta gewoon met een filmpje op De Telegraaf van vandaag...ja die kerel aan het eind met dat petje....c'est moi!
  #1084  
Oud 21-09-12, 18:00
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Terug uit Keulen. Slecht geregeld hoor!
We stonden om de hoek en konden de ingang niet zien.
Er was niet afgezet, en opeens gingen mensen rennen. Wij ook.
Stonden toen redelijk in de buurt van de ingang, maar op elkaar gepakt ala iPhone 4S in Oberhausen. En ook nu hetzelfde: iedereen snoeihard duwen als de deur ook maar op een kiertje kwam te staan. Glazen deur kraakte ervan. Enorm veel oostblokkers die geen ruk geven om wie dan ook; m'n vrouw stond erbij en die drukten ze net zo makkelijk plat. Is uit de rij gegaan.
Zwarte waren heel snel op. Witte wat langer, maar alles was rond 08:30 op volgens mij, dus Keulen had veel minder voorraad dan Oberhausen. In de Apple Store nog gevraagd waarom het zo'n chaos was beneden (voor de Apple winkel stonden wel lintjes). Ze zeiden dat dat kwam doordat het winkelcentrum verantwoordelijk is voor de straat, Apple mocht daar niks.
Witte iPhone 32 wel binnen, net sims geknipt: eerst een Simyo om te testen, toen m'n oude KPN sim waar je hele stukken contact voor moet wegknippen en beide werken (allebei opgeschuurd om ze dunner te maken).
Na het lezen van de verhalen van Oberhausen en het drama in Keulen denk ik dat ik het wel gehad heb met de Apple releases: schijnbaar moet je als je iets wilt tegenwoordig voor 00:00 al ergens gaan liggen met risico op een gratis klap voor je kop of flauwvallen doordat een stel apen begint te duwen :r
Ik bestel ze voortaan wel online en wacht geduldig af, of ga naar een Amsterdam release, met de hoop dat daar minder tuig is.
__________________
iPhone 6 iOS9 // iPad Air iOS8.4 //Apple Watch
  #1085  
Oud 21-09-12, 18:03
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

Matthijst; ik kan je echt Frankfurt aanraden vlg keer. Ging er serieus zeer smooth en vrolijk/gezellig aan toe. Wel een takke eind rijden, maar niet zo n overdreven hysterische rijen
  #1086  
Oud 21-09-12, 18:25
bigboem bigboem is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel Bekijk bericht
wat ik dan wel weer mooi vind al die mooie verhalen van te voren van ik heb er 2 of 3 over.
Nou, ik denk dat dat ff zwaar tegen viel

waar ik ook wel weer nieuwsgierig naar ben, is die moeder die meeging, die had vast wel iets anders voorgesteld
mijn moeder is inderdaad meegegaan we waren om 10 uur in oberhausen...
we hebben in ieder geval onze tickets gekregen en ook meteen 3 tickets verkocht en mijn moeder is daarna ook meteen de rij uitgegaan want het was gewoon niet meer normaal!
de ipad launch vond ze leuk maar dit hoeft zei ook niet meer mee te maken dat het zo'n drama is met gevechten en politie etc.

maar ze heeft het volgehouden en ze heeft nergens over gezeurd !
  #1087  
Oud 21-09-12, 18:32
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Ik ben vanochtend uit de "rij" gestapt in Oberhausen. Dit was een hel! Was mijn eerste iPhone-launch en ook meteen mijn laatste! Zoveel idioten bij elkaar! Alleen maar geduw en getrek en VEEL te weinig controle door security. 1 keer en nooit meer!
  #1088  
Oud 21-09-12, 18:41
dammie dammie is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 119
Standaard

Knap hoor die rijen trotseren!

Zijn er mensen die tegen sluitingstijd de winkel hebben verlaten en kunnen vertellen of er nog voorraad is? Ben zeer benieuwd of het zin heeft om morgen om 9:00 uur in OBerhausen of Keulen te zijn??

TIA
  #1089  
Oud 21-09-12, 18:50
Opposer Opposer is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard

Gekkenhuis voor de nieuwe Iphone. Afgelopen jaar een aantal dagen na de release via de Duitse Apple website een gereserveerd in Oberhausen. Ben benieuwd wanneer je dit jaar één kunt reserveren en dan de volgende ochtend ophalen aangezien je in Nederland niet kunt pre-orderen.
  #1090  
Oud 21-09-12, 18:51
apache4u apache4u is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dammie Bekijk bericht
Knap hoor die rijen trotseren!

Zijn er mensen die tegen sluitingstijd de winkel hebben verlaten en kunnen vertellen of er nog voorraad is? Ben zeer benieuwd of het zin heeft om morgen om 9:00 uur in OBerhausen of Keulen te zijn??

TIA
Dat lijkt me niet, maar er zijn heel misschien mensen die wel een kaartje hebben gekregen maar hun telefoon niet hebben opgehaald? Daar moet je dan op gokken.

Iets anders: het knippen van een micro-sim naar een nano-sim is uitstekend gelukt. Na de hel van afgelopen nacht en vandaag, bij elkaar 13 uur gewacht, ben ik toch blij
  #1091  
Oud 21-09-12, 19:00
radegreef radegreef is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 13
Standaard

Ik zal het navragen als ik binnen ben maar ik denk van niet...
  #1092  
Oud 21-09-12, 19:01
ZorbaR ZorbaR is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Opposer Bekijk bericht
Gekkenhuis voor de nieuwe Iphone. Afgelopen jaar een aantal dagen na de release via de Duitse Apple website een gereserveerd in Oberhausen. Ben benieuwd wanneer je dit jaar één kunt reserveren en dan de volgende ochtend ophalen aangezien je in Nederland niet kunt pre-orderen.
Iemand van Apple in Keulen zei dinsdag.
  #1093  
Oud 21-09-12, 19:02
Rivanov Rivanov is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: omg. Eindhoven
Berichten: 163
Standaard

Ben dolblij met m'n iPhone 5 maar Oberhausen was een RAMP!
Hoe tevreden ik was met de launch van de iPad 3 in Oberhausen, hoe dramatisch was de iPhone 5 launch vandaag.. Stond er gisteren om 23:45 en was uiteindelijk om 13:30 weg..
__________________
Retina MacBook Pro | 27" Thunderbolt Display | Mac mini Server | AppleTV 3 | AirPort Extreme | AirPort Express | iPod touch 8GB | iPhone 5 16GB | iPad 3 32GB Wi-Fi + 3G
  #1094  
Oud 21-09-12, 19:39
hsl hsl is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 42
Standaard

Wat een idioten, ik was om een uur of 6 weer thuis, heb op mijn gemak nog even koffie zitten drinken om een beetje bij te komen.

Er was een hele groep asociale nederlanders die om 6-7 uur kwam aankakken die geen zin hadden om achteraan in de rij aan te sluiten, een groot gedeelte van hen liep als eerste met een iPhone naar buiten.

Meerdere momenten getwijfeld om weg te gaan, maar we stonden er sinds iets na middernacht en wilde ook niet dat dat voor niets was. Uiteindelijk was het wel ok, ookal duurde het heel erg lang.

De rij was compleet idioot, het verbaasd me dat er niemand echt verdrukt is.

Ga dit ook echt nooit meer doen, of in ieder geval niet in Oberhausen, ze organisatie had het iets beter kunnen aanpakken zodat er niet of minder makkelijk afgesneden had kunnen worden. Dan was er helemaal niets aan de hand geweest.

Andere vraag,.. heeft iemand een nanosim-knipper over? Net nog even langs de KPN winkel geweest, maar die had ze jammergenoeg nog niet.
  #1095  
Oud 21-09-12, 19:44
Rivanov Rivanov is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: omg. Eindhoven
Berichten: 163
Standaard

Zelf knippen! Echt super makkelijk.
  #1096  
Oud 21-09-12, 20:12
AlexGFB AlexGFB is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 7
Standaard

heb je misschien een uitleg hoe je een micro naar nano kan knippen?

groetjes
  #1097  
Oud 21-09-12, 20:26
sont sont is offline
• iOS 11.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 147
Standaard

Hier de handleiding.
Nano-simkaart zelf knippen (handleiding) - iPhoneclub.nl
  #1098  
Oud 21-09-12, 20:34
IRom's schermafbeelding
IRom IRom is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 111
Standaard

Het schijnt in Frankrijk erg strikt en goed geregeld te zijn. Specialen rijen kaartjes en grote organisatie.
__________________
Apple is going to reinvent the phone. And here it is.
  #1099  
Oud 21-09-12, 20:42
Rivanov Rivanov is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: omg. Eindhoven
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AlexGFB Bekijk bericht
heb je misschien een uitleg hoe je een micro naar nano kan knippen?

groetjes
Ik heb dit template gebruikt:

http://f.cl.ly/items/2R061u2R3d1o390...o_Nano_SIM.pdf
  #1100  
Oud 21-09-12, 20:43
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

maar ook erg lange rij

dit ga ik echt niet meer doen

vond het systeem met dat telefonisch reserveren in Parijs nog het beste

Apple vindt dit soort heisa en ellende alleen maar mooi
Is toch mooie televisie voor ze
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? spiekry Koopinformatie Rest Europa 50 18-10-13 19:31
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? WhyNotCallMeRo iPhone algemeen 1 29-10-11 14:04
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 Ca$hMonnie Koopinformatie Rest Europa 0 07-10-11 23:37
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 davek Chat en geruchten 2 04-09-08 21:48
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? gserban Odido (T-Mobile) 2 03-08-08 23:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:16.