iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   Verschil UK iphone5 en NL iphone 5? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/126555-verschil-uk-iphone5-nl-iphone-5-a.html)

lqtran 01-10-12 19:22

Verschil UK iphone5 en NL iphone 5?
 
Beste mensen,

ben aankomende vrijdag t/m maandag in Newcastle. Wellicht (reken er niet op dat ze voorraad hebben) haal ik daar een iPhone 5 aangezien ik nog 4 weken moet wachten op mijne (besteld online Apple Store NL). Zijn er behalve de lader nog andere verschillen of dingen waar ik op moet letten bij de aanschaf van een "Engelse" iPhone5?

thnx

DrDecibel 02-10-12 08:37

ja de home button zit links ipv rechts
heeft volgens mij te maken omdat ze daar ook links rijden dacht ik :d

scoop1 02-10-12 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lqtran (Bericht 830665)
Beste mensen,

ben aankomende vrijdag t/m maandag in Newcastle. Wellicht (reken er niet op dat ze voorraad hebben) haal ik daar een iPhone 5 aangezien ik nog 4 weken moet wachten op mijne (besteld online Apple Store NL). Zijn er behalve de lader nog andere verschillen of dingen waar ik op moet letten bij de aanschaf van een "Engelse" iPhone5?

thnx

alle EU iphones zijn 1 en al hetzelfde.
Zolang ze SimLock Vrij zijn :D

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2012 om 08:46 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel (Bericht 830915)
ja de home button zit links ipv rechts
heeft volgens mij te maken omdat ze daar ook links rijden dacht ik :d

vervelend hooor hahaahahahaaha :D

Mr.Bluestar 02-10-12 20:08

Het is misschien een detail maar je zal een andere lader moeten zoeken of een engels verloopstukje gebruiken. De phone zelf is 100% identiek.

scoop1 02-10-12 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluestar (Bericht 831407)
Het is misschien een detail maar je zal een andere lader moeten zoeken of een engels verloopstukje gebruiken. De phone zelf is 100% identiek.



zover was hijzelf al :d

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lqtran (Bericht 830665)
Zijn er behalve de lader nog andere verschillen of .......?


Nickje 18-02-14 19:57

Hallo mensen

Ik heb een iphone5 gekregen
Maar blijkt een simlock op te zichten toestel komt uit engeland
Ik heb hem nu 2weken geleden weg gebracht omdat ze de imeinummer moesten veranderen
Is dit normaal dat het zo lang duurt???

iNemesis 19-02-14 23:00

niemand kan het imei veranderen van een iphone :). Als ze dat gaan proberen, zou ik snel de telefoon ophalen :D...

maar als je bedoelt ze gaan een imei unlock aanvragen om te unlocken, ja dat kan :). Kan zelfs 4 weken duren, zeer normaal bij imei unlock.

Nickje 20-02-14 07:19

Hallo inemesis
Sorry klopt inderdaad imeiunlock
Verkeerd verstaan
Bedank voor de reactie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:42.