//

Belgen naar Oberhausen, Frankrijk, ... om iPhone 5S?

Belgen naar Oberhausen, Frankrijk, ... om iPhone 5S? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Wellicht overbodige vraag: zijn er Belgen die naar Oberhausen, Frankrijk, ... rijden om de nieuwe iPhone 5S te halen en die bereid zijn er voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-09-13, 20:45
bisebaer bisebaer is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zingem (B)
Berichten: 101
Standaard Belgen naar Oberhausen, Frankrijk, ... om iPhone 5S?

Wellicht overbodige vraag: zijn er Belgen die naar Oberhausen, Frankrijk, ... rijden om de nieuwe iPhone 5S te halen en die bereid zijn er voor mij één mee te brengen (ja, tegen betaling uiteraard )?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-09-13, 20:59
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Ik wil wel gaan, maar zoek eerder mensen (omgeving Belgisch Limburg) om mee te gaan

Afhankelijk van m'n vriendin, als ze er ook ene wil, kan ik er 1 extra meenemen aangezien er max 2 per persoon zijn.
  #3  
Oud 10-09-13, 21:05
bisebaer bisebaer is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zingem (B)
Berichten: 101
Standaard

Hmm ja, ben zelf van de omgeving van Gent, dus wellicht dat er wel kandidaten uit Limburg zullen zijn
  #4  
Oud 10-09-13, 23:38
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Ik ga dit jaar ook weer (ondanks slechte ervaringen vorig jaar).
  #5  
Oud 11-09-13, 06:37
bisebaer bisebaer is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zingem (B)
Berichten: 101
Standaard

Uit welke regio ben je?
  #6  
Oud 11-09-13, 09:31
Quintin Quintin is offline
• iOS 9.3.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 53
Standaard

Wij vertrekken ook dit jaar terug met een volle auto uit Antwerpen. Hopelijk is het er dit jaar wat veiliger als vorig jaar.
  #7  
Oud 11-09-13, 10:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Moeder de vrouw reist met de Thalys naar Parijs om haar gouden iPhone 5S te kopen. Naar goede gewoonte brengt zij dan ook een tweede toestel mee.

De vrienden en ik gaan, zoals vorig jaar, met "Apple Airlines" naar de Apple Store Sulzbach (MTZ). Ik zal ook een tweede iPhone 5S meebrengen.

Net zoals vorig jaar jaar zal ik die twee overtollige iPhone 5S op dit forum verkopen. De verkoopprijs is weer: aankoopprijs + één (1) bak Duvel.
  #8  
Oud 11-09-13, 19:08
mikhailpauwels mikhailpauwels is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 1
Standaard

Ik plan op 20 september naar Frankrijk te rijden (omgeving Lille) vanuit omgeving Ninove.
Dit zou de eerste keer zijn dat ik dit doe, dus zou ik graag wat meer informatie willen ontvangen hoe dit juist in zijn werk gaat.
Kan je mij ook een plaats aanraden in deze regio waar ik het beste kan gaan aanschuiven?

Alvast Bedankt.
  #9  
Oud 11-09-13, 19:59
joske1960 joske1960 is offline
• iOS 12.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: maaseik
Berichten: 6
Standaard

he timosha ik geef 2 bakken duvel extra

gr jos
  #10  
Oud 11-09-13, 20:00
ralph l ralph l is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Moeder de vrouw reist met de Thalys naar Parijs om haar gouden iPhone 5S te kopen. Naar goede gewoonte brengt zij dan ook een tweede toestel mee.

De vrienden en ik gaan, zoals vorig jaar, met "Apple Airlines" naar de Apple Store Sulzbach (MTZ). Ik zal ook een tweede iPhone 5S meebrengen.

Net zoals vorig jaar jaar zal ik die twee overtollige iPhone 5S op dit forum verkopen. De verkoopprijs is weer: aankoopprijs + één (1) bak Duvel.
kan je mij omtrent die 2de iphone wat meer info geven aub?
  #11  
Oud 11-09-13, 20:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ralph l Bekijk bericht
kan je mij omtrent die 2de iphone wat meer info geven aub?
Vorig jaar was dat een iPhone 5 16 en 32 GB. Het hangt er van af wat er beschikbaar is in Parijs en Sulzbach.
  #12  
Oud 11-09-13, 20:06
ralph l ralph l is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Vorig jaar was dat een iPhone 5 16 en 32 GB. Het hangt er van af wat er beschikbaar is in Parijs en Sulzbach.
kan jij mij eventueel op de hoogte houden?
mvg
  #13  
Oud 11-09-13, 21:28
Tom3600 Tom3600 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Limburg, Belgium
Berichten: 13
Standaard

Beetje verwarring hier. Is de iPhone nu verkrijgbaar vanaf 20 september in Duitsland, of kun je hem enkel prè-ordenen vanaf die datum?
  #14  
Oud 11-09-13, 21:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom3600 Bekijk bericht
Beetje verwarring hier.
Welke verwarring?

  #15  
Oud 11-09-13, 21:44
Tom3600 Tom3600 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Limburg, Belgium
Berichten: 13
Standaard

Ik bedoel dus: een beetje verwarring bij mij. Het is mij niet duidelijk of de iPhone nu vanaf 20 sept. te koop is in Duitsland of enkel te pré-ordenen vanaf die datum?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 september 2013 om 21:46 ----------

Nu is het dus wel duidelijk. Ik vond er niks duidelijks over terug op de website van Apple Duitsland.
Thanks voor de info!
  #16  
Oud 11-09-13, 23:01
stanse stanse is offline
• iOS 5.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Hallo mede apple fanaten, zoals elk jaar wil ik ook de allernieuwste Iphone zo snel mogelijk en wil dit jaar daarom ook naar Duitsland of Frankrijk om de nieuwe gaan. Maar ik had een vraag i.v.m. het pre-orderen, als ik naar Duitsland of Frankrijk ga moet ik deze dan eerst pre-orderen of is het daar gewoon gaan aanschuiven? Alvast bedankt voor het antwoord van meer ervaren Apple lovers!
  #17  
Oud 12-09-13, 18:57
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stanse Bekijk bericht
Hallo mede apple fanaten, zoals elk jaar wil ik ook de allernieuwste Iphone zo snel mogelijk en wil dit jaar daarom ook naar Duitsland of Frankrijk om de nieuwe gaan. Maar ik had een vraag i.v.m. het pre-orderen, als ik naar Duitsland of Frankrijk ga moet ik deze dan eerst pre-orderen of is het daar gewoon gaan aanschuiven? Alvast bedankt voor het antwoord van meer ervaren Apple lovers!
Gewoon aanschuiven.
Binnen in het shoppingcenter krijg je een ticket. Wel opletten, heb al gelezen er vorig jaar dieven waren die in de rij stonden, ze zagen mensen met ticket in de hand enzo en ze pikten het en tja, vechtpartijen enzo, die mensen stonden er mooi te staan, ticket dus foetsie.
Dus alvast opletten als je gaat .
  #18  
Oud 12-09-13, 19:24
bisebaer bisebaer is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zingem (B)
Berichten: 101
Standaard

OK, wie wil er dan een 64GB voor mij meebrengen? (Liefst omgeving Gent, vergoeding nader af te spreken.)
  #19  
Oud 12-09-13, 19:32
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bisebaer Bekijk bericht
OK, wie wil er dan een 64GB voor mij meebrengen? (Liefst omgeving Gent, vergoeding nader af te spreken.)
Ik ga maar woensdag beslissen of ik ga of niet.
Eerst zien of ik conge enzo krijg enz...
Maar als ik voor iemand anders zou meenemen zijn er alvast 2 puntjes; 1) Ik moet uiteraard het geld voor ik vertrek al cash hebben natuurlijk (heb zelf geen geld om een 2de mee te brengen). 2) Een vergoeding natuurlijk want ik ben 50 euro aan naft kwijt en zal er heel veel uren staan aanschuiven. Alleen weetk nie meteen hoeveel ik voor zoiets zou vragen .
  #20  
Oud 12-09-13, 19:38
bisebaer bisebaer is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zingem (B)
Berichten: 101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik ga maar woensdag beslissen of ik ga of niet.
Eerst zien of ik conge enzo krijg enz...
Maar als ik voor iemand anders zou meenemen zijn er alvast 2 puntjes; 1) Ik moet uiteraard het geld voor ik vertrek al cash hebben natuurlijk (heb zelf geen geld om een 2de mee te brengen). 2) Een vergoeding natuurlijk want ik ben 50 euro aan naft kwijt en zal er heel veel uren staan aanschuiven. Alleen weetk nie meteen hoeveel ik voor zoiets zou vragen .
Ja, beide puntjes lijken mij logisch Peinst er eens over, en pm me eventueel als je beslist hebt om te gaan
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? borgqueenx Koopinformatie Rest Europa 1593 07-11-12 21:20
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? WhyNotCallMeRo iPhone algemeen 1 29-10-11 14:04
Mensen uit regio Venlo die vrijdag naar Oberhausen gaan ? sparc Koopinformatie Rest Europa 6 13-10-11 13:35
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 Ca$hMonnie Koopinformatie Rest Europa 0 07-10-11 23:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:33.