iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   Belgen naar Oberhausen, Frankrijk, ... om iPhone 5S? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/143940-belgen-naar-oberhausen-frankrijk-om-iphone-5s.html)

bisebaer 10-09-13 20:45

Belgen naar Oberhausen, Frankrijk, ... om iPhone 5S?
 
Wellicht overbodige vraag: zijn er Belgen die naar Oberhausen, Frankrijk, ... rijden om de nieuwe iPhone 5S te halen en die bereid zijn er voor mij één mee te brengen (ja, tegen betaling uiteraard :))?

Racingboy 10-09-13 20:59

Ik wil wel gaan, maar zoek eerder mensen (omgeving Belgisch Limburg) om mee te gaan :)

Afhankelijk van m'n vriendin, als ze er ook ene wil, kan ik er 1 extra meenemen aangezien er max 2 per persoon zijn.

bisebaer 10-09-13 21:05

Hmm ja, ben zelf van de omgeving van Gent, dus wellicht dat er wel kandidaten uit Limburg zullen zijn :)

DieterV 10-09-13 23:38

Ik ga dit jaar ook weer (ondanks slechte ervaringen vorig jaar). :)

bisebaer 11-09-13 06:37

Uit welke regio ben je?

Quintin 11-09-13 09:31

Wij vertrekken ook dit jaar terug met een volle auto uit Antwerpen. Hopelijk is het er dit jaar wat veiliger als vorig jaar.

Guest-20180925190238 11-09-13 10:45

Moeder de vrouw reist met de Thalys naar Parijs om haar gouden iPhone 5S te kopen. Naar goede gewoonte brengt zij dan ook een tweede toestel mee.

De vrienden en ik gaan, zoals vorig jaar, met "Apple Airlines" naar de Apple Store Sulzbach (MTZ). Ik zal ook een tweede iPhone 5S meebrengen.

Net zoals vorig jaar jaar zal ik die twee overtollige iPhone 5S op dit forum verkopen. De verkoopprijs is weer: aankoopprijs + één (1) bak Duvel. :)

mikhailpauwels 11-09-13 19:08

Ik plan op 20 september naar Frankrijk te rijden (omgeving Lille) vanuit omgeving Ninove.
Dit zou de eerste keer zijn dat ik dit doe, dus zou ik graag wat meer informatie willen ontvangen hoe dit juist in zijn werk gaat.
Kan je mij ook een plaats aanraden in deze regio waar ik het beste kan gaan aanschuiven? :)

Alvast Bedankt.

joske1960 11-09-13 19:59

he timosha ik geef 2 bakken duvel extra

gr jos

ralph l 11-09-13 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 911085)
Moeder de vrouw reist met de Thalys naar Parijs om haar gouden iPhone 5S te kopen. Naar goede gewoonte brengt zij dan ook een tweede toestel mee.

De vrienden en ik gaan, zoals vorig jaar, met "Apple Airlines" naar de Apple Store Sulzbach (MTZ). Ik zal ook een tweede iPhone 5S meebrengen.

Net zoals vorig jaar jaar zal ik die twee overtollige iPhone 5S op dit forum verkopen. De verkoopprijs is weer: aankoopprijs + één (1) bak Duvel. :)

kan je mij omtrent die 2de iphone wat meer info geven aub?

Guest-20180925190238 11-09-13 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ralph l (Bericht 911301)
kan je mij omtrent die 2de iphone wat meer info geven aub?

Vorig jaar was dat een iPhone 5 16 en 32 GB. Het hangt er van af wat er beschikbaar is in Parijs en Sulzbach.

ralph l 11-09-13 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 911302)
Vorig jaar was dat een iPhone 5 16 en 32 GB. Het hangt er van af wat er beschikbaar is in Parijs en Sulzbach.

kan jij mij eventueel op de hoogte houden?
mvg

Tom3600 11-09-13 21:28

Beetje verwarring hier. Is de iPhone nu verkrijgbaar vanaf 20 september in Duitsland, of kun je hem enkel prè-ordenen vanaf die datum?

Guest-20180925190238 11-09-13 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tom3600 (Bericht 911346)
Beetje verwarring hier.

Welke verwarring? :confused:

http://www.imgdumper.nl/uploads7/523...t_21.30.26.jpg

Tom3600 11-09-13 21:44

Ik bedoel dus: een beetje verwarring bij mij. Het is mij niet duidelijk of de iPhone nu vanaf 20 sept. te koop is in Duitsland of enkel te pré-ordenen vanaf die datum?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 september 2013 om 21:46 ----------

Nu is het dus wel duidelijk. Ik vond er niks duidelijks over terug op de website van Apple Duitsland.
Thanks voor de info!

stanse 11-09-13 23:01

Hallo mede apple fanaten, zoals elk jaar wil ik ook de allernieuwste Iphone zo snel mogelijk en wil dit jaar daarom ook naar Duitsland of Frankrijk om de nieuwe gaan. Maar ik had een vraag i.v.m. het pre-orderen, als ik naar Duitsland of Frankrijk ga moet ik deze dan eerst pre-orderen of is het daar gewoon gaan aanschuiven? Alvast bedankt voor het antwoord van meer ervaren Apple lovers!

apotheosis 12-09-13 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stanse (Bericht 911389)
Hallo mede apple fanaten, zoals elk jaar wil ik ook de allernieuwste Iphone zo snel mogelijk en wil dit jaar daarom ook naar Duitsland of Frankrijk om de nieuwe gaan. Maar ik had een vraag i.v.m. het pre-orderen, als ik naar Duitsland of Frankrijk ga moet ik deze dan eerst pre-orderen of is het daar gewoon gaan aanschuiven? Alvast bedankt voor het antwoord van meer ervaren Apple lovers!

Gewoon aanschuiven.
Binnen in het shoppingcenter krijg je een ticket. Wel opletten, heb al gelezen er vorig jaar dieven waren die in de rij stonden, ze zagen mensen met ticket in de hand enzo en ze pikten het en tja, vechtpartijen enzo, die mensen stonden er mooi te staan, ticket dus foetsie.
Dus alvast opletten als je gaat ;).

bisebaer 12-09-13 19:24

OK, wie wil er dan een 64GB voor mij meebrengen? :-) (Liefst omgeving Gent, vergoeding nader af te spreken.)

apotheosis 12-09-13 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bisebaer (Bericht 911669)
OK, wie wil er dan een 64GB voor mij meebrengen? :-) (Liefst omgeving Gent, vergoeding nader af te spreken.)

Ik ga maar woensdag beslissen of ik ga of niet.
Eerst zien of ik conge enzo krijg enz...
Maar als ik voor iemand anders zou meenemen zijn er alvast 2 puntjes; 1) Ik moet uiteraard het geld voor ik vertrek al cash hebben natuurlijk (heb zelf geen geld om een 2de mee te brengen). 2) Een vergoeding natuurlijk want ik ben 50 euro aan naft kwijt en zal er heel veel uren staan aanschuiven. Alleen weetk nie meteen hoeveel ik voor zoiets zou vragen :-).

bisebaer 12-09-13 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 911674)
Ik ga maar woensdag beslissen of ik ga of niet.
Eerst zien of ik conge enzo krijg enz...
Maar als ik voor iemand anders zou meenemen zijn er alvast 2 puntjes; 1) Ik moet uiteraard het geld voor ik vertrek al cash hebben natuurlijk (heb zelf geen geld om een 2de mee te brengen). 2) Een vergoeding natuurlijk want ik ben 50 euro aan naft kwijt en zal er heel veel uren staan aanschuiven. Alleen weetk nie meteen hoeveel ik voor zoiets zou vragen :-).

Ja, beide puntjes lijken mij logisch :) Peinst er eens over, en pm me eventueel als je beslist hebt om te gaan ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:32.