iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Om de spanning erin te houden.. Ik weet welke van de twee komende 3 dagen er in oberhausen in ieder geval geen nieuwe iPhones komen......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Om de spanning erin te houden.. Ik weet welke van de twee komende 3 dagen er in oberhausen in ieder geval geen nieuwe iPhones komen...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Vanmorgen een lang bericht over je wat je opviel de afgelopen 116 paginas: 1. de vragen over voorraad en 2. effort die mensen erin steken om erachter of er voorraad is. wat hou je over van dit topic als er geen berichten meer worden geplaatst of er uberhaubt vooraad is? dan hou je aleen maar de vragen over "is er voorraad???" Daarom vind ik dat deze personen best eens in het zonnetje gezet mogen worden.
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2013 om 12:41 ---------- Ja, onze "live reporter" otw "the manager" |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Parijs?
-
Citaat:
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2013 om 12:58 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2013 om 12:59 ---------- En er is champagne daar Laatst gewijzigd door Nikooos; 02-10-13 om 14:38. |
|
|||
|
|||
Wij vertrekken voor vandaag uit oberhausen. Als er vrijdag nog iemand die liever niet alleen in de auto wilt zitten gaat hoor ik het wel. Morgen is de store dicht en dus geen levering. Zaterdag is er nooit een levering (nagevraagd). Vrijdag is dus de enige optie de komende 4 dagen.
|
|
|||
|
|||
Kan je nog navragen of er op maandag geleverd kan worden (omdat zaterdag dus kennelijk niet kan). Ik heb maandag vrij voor poging 2
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ga als er genoeg belangstelling is, a.s. zaterdag naar sulzbach of parijs, ben daar nog niet overuit.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zou op zich vrijdagochtend nog wel een poging willen wagen. Hopen dan dat ze er in de ochtend zijn, want een wiskunde tentamen 's middags laat ik maar niet schieten
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik vrijdag ook nog maar eens een poging waag.
|
|
|||
|
|||
Idem, kans is groot dat ik ook eens ga kijken vrijdagochtend
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En je meent daarnaast toch niet serieus dat de mensen die zo gek zijn om (a) meerdere keren, (b) ik weet niet hoeveel kilometers af te leggen met (c) de nodige brandstofkosten en tijdsinspanning (d) zonder zekerheid over het al dan niet kunnen verkrijgen van hun iPhone in het zonnetje moeten worden gezet (of zoals jij zegt als 'helden' worden bestempeld) omdat ze daarmee dit forum voeden? Lijkt me iets te veel eer! Wat ik in mijn eerdere post ook al aangaf: ga d'r maar vanuit dat 'r altijd mensen zijn die inderdaad zo gek zijn; laat die inderdaad 't forum maar voeden met hun informatie. Daarnaast zijn er ook Duitse fora beschikbaar (is hier al meerdere keren naar verwezen) waar je die informatie vandaan kunt halen. Kun JIJ als Nederlander/Belg je lekker de moeite/tijd/geld besparen... |
|
|||
|
|||
Heren... Met wie kan ik vrijdag vanaf regio Venlo meerijden ? Ik vergoed uiteraard de brandstof en ben vrij oke gezeldschap al zeg ik het zelf Voor de personen die zaterdag gaan. Als er dan voorraad is dan is het een rest-partij van vrijdag daar er zaterdag niet geleverd wordt. Vrijdag is de verwachte uitleverdatum voor een groot deel van de Duitse orders vanaf de Apple website dus er is een grote kans dat de winkels ook voorraad krijgen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
natuurlijk is mijn post met een knipoog want ik ben zelf bij een aantal releases vaak genoeg richting duitsland gereden. Dus ik noem mezelf indirect een held No Guts, No Glory vind ik in dit geval best passen.... wie niet waagt, die niet wint zou ook kunnen ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2013 om 14:30 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het blijft natuurlijk waanzin als je het puur rationeel bekijkt. Zeker wanneer je net als ik overweeg nu voor een 4de keer te gaan. Het is echter voor velen niet puur rationeel. Ieder heeft zijn eigen al dan niet logische dan wel waanzinnige redenen om er heen te gaan. Hoe dan ook is het wel een fijn gevoel om niet als enige Nederlander tussen een stel Duitsers te staan. Wel was het vandaag opvallend dat we op een bepaald moment met 11 Nederlanders stonden en geen Duitsers. Het suggereerde of dat er wat gelekt was of dat... de verkoopprijs het voor de meeste Duitsers gewoon niet meer waard is, simpelweg omdat de meeste hun tracking nummer van UPC al ontvangen hebben.
Grtzzz Roel... |
|
||||
|
||||
Iemand die hier ooit gehoord heeft van LMA Company te Rotterdam?
|
|||
|
|||
Ja ik een paar seconden geleden
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|