iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan ik daar terecht voor wat ik denk dat het is?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan ik daar terecht voor wat ik denk dat het is?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zie via google geen website en geen historie.. dus bij zo'n twijfelachtig geval zou ik in ieder geval geen 5s halen.. zeker als die gejat blijkt en een activatie lock krijgt en je vervolgens plots nergens hebt om verhaal te halen..
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2013 om 14:41 ---------- *bump* met wie kan ik vrijdag meerijden ? (jullie meest populaire carpool-er) *bump* |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb het bedrijf ook ff gecheckt via LexisNexis, blijkt groothandel in electronica te zijn. Ga daar vanavond een 5S 32GB ophalen (Grijs). Niet eens voor een woekerprijs. Ze komen uit Engeland en heb dit ook gecontrolleerd bij de UK apple service. Via chat een link gekregen naar hun site om serienummers na te kijken. Na deze ingetypt te hebben, en de medewerker ook, bleek hij volledig legaal aangeschaft zijn. Vanavond alles nog ff nakijken, of de nummers overeenkomen met de nummers die ik op de foto kreeg van die betreffende persoon. Zal voorzichtig doen en jullie laten weten hoe het gaat! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Goh, had Vick het toch bij het rechte eind gister..... stelletje zuurpruimen had nu toch maar gewoon geluisterd Ik heb nog maar 1 ding te zeggen So long gay boys - YouTube |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hebben ze niet, t is een groothandel.
Maar lexisnexis is niet te gebruiken voor de gewone particulier. een van de grootste online databanken ter wereld. Heb toegang via mijn school (HAN), maar die inlogcodes ga ik hier niet posten wel heb ik dit voor je: LMA Company | Rotterdam |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
als je er toch 100 euro meer aan zou uitgeven zou ik het dan eerder van een particulier kopen die in bij een store is geweest en gewoon zijn onkosten eruit wil hebben. Dan weet je tenminste hoe ze eraan komen. In dit geval is het vreemd dat een "bedrijf" hem eerder kan leveren dan de leverancier zelf.
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik betaal €850 voor mn 32GB grijze versie |
|
|||
|
|||
zijn de engelse versies niet met een andere stekker ?
|
|
||||
|
||||
ok prima prijs en klinkt als aannemelijk verhaal
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@sparc, als ik had gegaan lag je wel op de route, maar ik wacht tot ze hier uitkomen.. Vindt het toch beetje risico wat je loopt om m daar te halen. Straks moet je na dat jaar garantie weer terug naar je punt van aankoop en kost t je alleen maar meer.. daar zit ik mee en bovendien is t ook nog lang rijden vanuit mij
|
|
|||
|
|||
Na het eerste jaar garantie (fabrieksgarantie) kan je nog steeds terecht in elke Europese Apple Store als je het toestel in een Europese Apple store gekocht hebt. Dus ook in Amsterdam.
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|