//

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee?

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Oberhausen heeft ook de meeste ervaring. Ga er vanuit dat ze van vorig jaar geleerd hebben en het dit keer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #461  
Oud 15-09-13, 21:08
Sjaakafhaak Sjaakafhaak is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: 050
Berichten: 194
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Bekijk bericht
Oberhausen heeft ook de meeste ervaring. Ga er vanuit dat ze van vorig jaar geleerd hebben en het dit keer doen zoals in Amsterdam en Parijs; echte dranghekken met vakken, ipv draadjes.

Net even het hele topic doorgescrollt en iedereen die aangaf te gaan (of erover te denken) geteld en dan kom je op +/- 25 man (kijk ook eens onderaan hoeveel mensen er doorgaans actief zijn in deze discussie; vaak dezelfde).

Nou snap ik dat niet iedereen hier post, maar om aan te geven dat dat een kleine club is als je je bedenkt dat er duizenden iPhones zijn...

Tel daar de weersverwachting bijop, en dat komt heus wel weer goed in Oberhausen.
25 maar? twijfel of ik Hamburg of `Oberhausen doe.... wat denken jullie? ongeveer even ver vanuit Grunn.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #462  
Oud 15-09-13, 21:26
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

25 die wat gezegd hebben heh
Hoop lurkers.
__________________
iPhone 6 iOS9 // iPad Air iOS8.4 //Apple Watch
  #463  
Oud 15-09-13, 21:28
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Bekijk bericht
25 die wat gezegd hebben heh
Hoop lurkers.
Excuse me? Ik ga ze, zit al maand zonder, bent beu, oberhausen word het.
  #464  
Oud 15-09-13, 21:30
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Er zijn 22 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (14 leden en 8 gasten)

Oftewel: minimaal 8 lurkers.
't is geen scheldwoord ofzo, gewoon een constatering
  #465  
Oud 15-09-13, 21:45
jordoff jordoff is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 6
Standaard

Gasten, voor degene die naar Oberhausen afreizen met trein of auto; ik heb zonet een Facebookgroep aangemaakt.

Zo kunnen we als iPc groep daar naar toe gaan. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Zo komen we de nacht wel door....
  #466  
Oud 15-09-13, 21:53
Sandrino Sandrino is offline
• iOS 7.0 beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lier
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 Bekijk bericht
Wat ik weet, dat stel ik koop iPhone in DUI incl BTW, kan ik de BTW hier verrekenen bij de Belastingdienst in NL....


maar als ik het goed begrijp... stel je koopt iPhone via een Business Account of als Zakelijke klant met KvK, dan hoef je de BTW niet te betalen??
Je koopt dus een BTW Vrije iPhone?
Inderdaad, dan zou ik de BTW niet moeten betalen. Ik heb dat vaak als ik als Belg inkopen doe in Nederland via mijn zaak. In principe is elke firma verplicht om hieraan deel te nemen. Maar Apple zal waarschijnlijk wel weer dat tikkeltje meer mogen/willen/kunnen.
  #467  
Oud 15-09-13, 21:58
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jordoff Bekijk bericht
Gasten, voor degene die naar Oberhausen afreizen met trein of auto; ik heb zonet een Facebookgroep aangemaakt.

Zo kunnen we als iPc groep daar naar toe gaan. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Zo komen we de nacht wel door....
Lid geworden
  #468  
Oud 15-09-13, 22:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sandrino Bekijk bericht
Maar Apple zal waarschijnlijk wel weer dat tikkeltje meer mogen/willen/kunnen.
Dat denk ik niet. Maar tegen Apple gaan zeggen: hey Apple ik ben de CEO van Peeters & Zonen BVBA. Hier is mijn visitekaartje mag ik nu even een paar iPhones zonder BTW? Dat gaat zeker niet lukken.
  #469  
Oud 15-09-13, 22:26
MattNick MattNick is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 14
Standaard

Stel nu dat alle voorraad in Oberhausen op vrijdag verkocht is, wanneer krijgt men dan weer een nieuwe lading? Is dat de maandag erop of 1 week, of ben je dan al gauw 3 weken verder? Ik snap dat het niet goed te zeggen is, maar gezien hier mensen zijn met meer ervaringen rond de koop van een nieuwe iPhone?!
  #470  
Oud 15-09-13, 22:28
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Zijn er nog mensen uit omgeving Apeldoorn (of route van Apeldoorn richting Oberhausen) die samen willen rijden, maar dan wel pas op z'n vroegst om een uur of 22:00 die kant op?
Zelfde idee als onze Belgische vrienden hieronder misschien?
Wel leuk als je met wat NL-ers bij elkaar staat, aangezien het toch 10 uur rij-hangen is.
  #471  
Oud 15-09-13, 22:28
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Het zou misschien leuk zijn om als Belgen in convooi naar Oberhausen te rijden? Voordeel is dat er een groep Nederlandstalige samen staat in de rij en dat iedereen een oogje in het zeil kan houden.

Afhankelijk van waar je in België vertrekt moet je zowieso langs Maasmechelen door komen. Er is naast de E314 in Maasmechelen, net voordat je NL inrijdt, een carpoolparking. Hieronder kan je het kaartje vinden:


De reis naar Oberhausen zou 1u16 minuten zijn en dit is de rit die we moeten afleggen:


We zouden om 00u00 willen vertrekken vanuit Maasmechelen. (Tenzij iemand andere voorstellen heeft). Chesus007 en ik zullen vanaf die plaats vertrekken.

Dus als iemand zin heeft om mee in convooi te rijden en samen gaan aanschuiven, laat het maar weten!
  #472  
Oud 15-09-13, 22:33
Fayenne Fayenne is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 9
Standaard

Ik zou wel willen meerijden in konvooi, maar ik zorg dat ik er rond 21u reeds ben, kwestie van zeker te zijn...
  #473  
Oud 15-09-13, 22:35
jordoff jordoff is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 6
Standaard

Ook dit kan besproken worden op de Facebookgroep. Hier moeten we alleen wel zeker van zijn dat iedereen die gaat zich daadwerkelijk inschrijft/lid wordt.

Nogmaals de link voor de gene die deze gemist hebben:
https://www.facebook.com/groups/1402940509934831/
  #474  
Oud 15-09-13, 22:38
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jordoff Bekijk bericht
Ook dit kan besproken worden op de Facebookgroep. Hier moeten we alleen wel zeker van zijn dat iedereen die gaat zich daadwerkelijk inschrijft/lid wordt.

Nogmaals de link voor de gene die deze gemist hebben:
https://www.facebook.com/groups/1402940509934831/
Heb het in de groep gepost, maar niet iedereen gebruikt FB. Hoe meer mensen je kan bereiken hoe beter. En duidelijk zijn dat je op het afgesproken tijdstip vertrekt, jammer voor diegene wat te laat zijn.
  #475  
Oud 16-09-13, 00:13
dejeroen dejeroen is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 10
Standaard

2 jaar geleden op het laatste moment besloten toch niet tegaan (4S) maar vrijdag ben ik er zeker bij! Zorg ervoor dat ik 02.00, goed bepakt in de rij sta en laat alles wel op me afkomen
  #476  
Oud 16-09-13, 00:19
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

OK dan, mocht je willen meerijden, check die Facebook groep, daar worden wat afspraken gemaakt. Misschien wel leuk/gezellig om als iPhoneclubvolk bij elkaar te zitten.
  #477  
Oud 16-09-13, 00:26
dejeroen dejeroen is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Bekijk bericht
OK dan, mocht je willen meerijden, check die Facebook groep, daar worden wat afspraken gemaakt. Misschien wel leuk/gezellig om als iPhoneclubvolk bij elkaar te zitten.
Ben lid geworden, kan niet wachten tot vrijdag!
  #478  
Oud 16-09-13, 00:35
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Bekijk bericht
OK dan, mocht je willen meerijden, check die Facebook groep, daar worden wat afspraken gemaakt. Misschien wel leuk/gezellig om als iPhoneclubvolk bij elkaar te zitten.
Erg handig om afspraken op 2 verschillende plaatsen te maken.
Eerst wordt nog geroepen om geen twitter maar dit forum te gebruiken en nu ineens naar een FB pagina gaan
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #479  
Oud 16-09-13, 00:55
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Mja, mijn idee achter twitter vs. iPC was dat iedereen het hier dan kan lezen, en het 'altijd' terug te lezen is.
Mensen die willen carpoolen lijkt me een vrij beperkte groep (20 man op Facebook tot nu toe) en daar is het net ff wat makkelijker afspreken dan hier door pagina's berichten heenscrollen om alleen de carpool eruit te vissen?

jordoff runt de Facebook groep. Hij wil hem woensdag dicht zetten en dan gaan kijken wat er aan carpoolmogelijkheid is. Misschien dat hij hier dan nog een lijstje kan neerzetten? Mensen die geen Facebook hebben kunnen dan alsnog reageren, of Jordoff alvast pm-en?
  #480  
Oud 16-09-13, 01:14
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Waarom facebook- we hebben deze topic.
Reageren

Labels
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? spiekry Koopinformatie Rest Europa 50 18-10-13 20:31
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? Gloeuille iPhone algemeen 6 18-09-13 01:17
Wie gaat mee de wachtrij in? borgqueenx iPad algemeen 32 14-03-12 11:05
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 09:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:21.