//

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee?

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door gundamangel rabobank is tot 10.000 euro te verhogen. zag trouwens net dat het limiet van 1000 tot 10.000 euro in te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #601  
Oud 17-09-13, 01:10
harmender harmender is offline
 
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gundamangel Bekijk bericht
rabobank is tot 10.000 euro te verhogen.
zag trouwens net dat het limiet van 1000 tot 10.000 euro in te stellen is. dus check het voordat je weg gaat.
Oke top, morgen maar gelijk even regelen dan
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #602  
Oud 17-09-13, 09:17
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Mensen uit Oost-Vlaanderen die eventueel samen willen vertrekken (ik ben van Zelzate)? Niet samen rijden maar ik bedoel eventueel elkaar volgen zodat we met een groter groepje in de rij kunnen aanschuiven.

Wij vertrekken rond 23uur en zullen wellicht een stop maken (misschien 2) voor wat koffie te drinken.
  #603  
Oud 17-09-13, 09:35
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Mensen uit Oost-Vlaanderen die eventueel samen willen vertrekken (ik ben van Zelzate)? Niet samen rijden maar ik bedoel eventueel elkaar volgen zodat we met een groter groepje in de rij kunnen aanschuiven.

Wij vertrekken rond 23uur en zullen wellicht een stop maken (misschien 2) voor wat koffie te drinken.
Via de FB group zijn we momenteel met 4 wagens die uit Maasmechelen vertrekken. Er loop nog een poll van hoe laat te vertrekken, maar momenteel is het rond 23u daar vertrekken. Als je op tijd bent, kan je daar aansluiten?
  #604  
Oud 17-09-13, 09:38
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Tot nog toe heb ik alleen TOETURS gezien die op vrijdag richting Oberhausen wil gaan. Ik zit nu echt enorm in dubio: ik kan vrijdag na m'n werk doorrijden naar Oberhausen en ben dan vrijdagavond rond 20:00 daar. De vraag is of dit wel zin heeft. Als ik besluit om een zo goed mogelijke plek te hebben in de rij (die er vrijdag toch ook wel zal staan????), hoe laat zou ik dan het beste daar kunnen gaan staan zodat ik zaterdagochtend als 1 van de eersten geholpen zal worden?

Ik baal enorm want de vrijdag vrij krijgen is wss een no-go :-(
  #605  
Oud 17-09-13, 10:04
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Ik ben er donderdagnacht om 00:00. Dan zou ik toch wel een tweetal iPhone 5s'en moeten kunnen bemachtigen?
  #606  
Oud 17-09-13, 10:26
joffrey19 joffrey19 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 50
Standaard

Zijn er mensen met ervaringen in Sulzbach.

Ik wil eigenlijk Oberhausen vermijden dit jaar, gezien het drama vorig jaar. Ik lees nu dat er veel NL volk richting Oberhausen gaat. Dat verwacht ik voor zoiets als Sulzbach niet.
  #607  
Oud 17-09-13, 10:29
Lennyl Lennyl is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 67
Standaard

@rsnhakan, Nee je moet wachten tot de volgende ochtend tot de winkel open is . Maar ja je hebt dan wel goede plek in de rij.
@mvveelen, Er is nu al tig keer aangegeven dat als je er vrijdagavond heen gaat, je dan waarschijnlijk de eerste in de rij bent ja. Maar niemand hier weet natuurlijk of er zaterdag een nieuwe voorraad komt. Probeer het gewoon.

Mannn, leuk topic hier maar elke keer diezelfde vragen hahah..
  #608  
Oud 17-09-13, 10:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joffrey19 Bekijk bericht
Ik lees nu dat er veel NL volk richting Oberhausen gaat. Dat verwacht ik voor zoiets als Sulzbach niet.
Ik heb vorig jaar geen enkele Hollander gezien, of beter gehoord, in Sulzbach. Er waren er wel een paar uitgezwermd naar Frankfurt-Main.
  #609  
Oud 17-09-13, 10:32
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
Tot nog toe heb ik alleen TOETURS gezien die op vrijdag richting Oberhausen wil gaan. Ik zit nu echt enorm in dubio: ik kan vrijdag na m'n werk doorrijden naar Oberhausen en ben dan vrijdagavond rond 20:00 daar. De vraag is of dit wel zin heeft. Als ik besluit om een zo goed mogelijke plek te hebben in de rij (die er vrijdag toch ook wel zal staan????), hoe laat zou ik dan het beste daar kunnen gaan staan zodat ik zaterdagochtend als 1 van de eersten geholpen zal worden?

Ik baal enorm want de vrijdag vrij krijgen is wss een no-go :-(
Beste mvveelen, kijk gewoon vrijdag op het forum , daar zal vast staan of er nog voorraad is en bepaal dan of je er heen gaat. Je kan nu wel de hele tijd gaan paniekeren of je er heen moet gaan ja of nee maar als vrijdag alle iphones weg zijn heeft dat ook geen nut. Wij weten ook niet hoelaat je in de rij moet gaan staan.

en je zegt "vrijdag vrij krijgen is wss een no-go ".. probeer het in ieder geval zou ik zeggen.
__________________
Wie dit leest is gek.
  #610  
Oud 17-09-13, 10:38
joffrey19 joffrey19 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik heb vorig jaar geen enkele Hollander gezien, of beter gehoord, in Sulzbach. Er waren er wel een paar uitgezwermd naar Frankfurt-Main.
Maar was het een gekkenhuis. Ik kan daar rond een uur of 2 donderdag op vrijdag zijn. Was het een beetje goed geregeld.
  #611  
Oud 17-09-13, 10:39
Lennyl Lennyl is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 67
Standaard

Was dat een vraag.
  #612  
Oud 17-09-13, 10:44
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Ohja, trouwens, ik wil mijn creditcard meenemen. Contant geld laat ik achterwege. Ik kan er probleemloos mee betalen toch?
  #613  
Oud 17-09-13, 10:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joffrey19 Bekijk bericht
Was het een beetje goed geregeld.
Ja, in Sulzbach (MTZ) was alles goed geregeld.
  #614  
Oud 17-09-13, 11:24
Lennyl Lennyl is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 67
Standaard

Ik ben overigens ook van plan om niet op vrijdag, maar de zaterdag naar Hamburg te rijden. Hopelijk kan ik die dag nog een iPhone bemachtigen, zo niet dan maar dagje de stad verkennen daar
Mijn pa woont in Duitsland dus vrijdag ook proberen om online te bestellen denk ik. Nog even kijken of dat lukt met betalen met Nederlandse creditcard.
  #615  
Oud 17-09-13, 12:04
gundamangel's schermafbeelding
gundamangel gundamangel is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 78
Stuur een bericht via MSN naar gundamangel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joffrey19 Bekijk bericht
Zijn er mensen met ervaringen in Sulzbach.

Ik wil eigenlijk Oberhausen vermijden dit jaar, gezien het drama vorig jaar. Ik lees nu dat er veel NL volk richting Oberhausen gaat. Dat verwacht ik voor zoiets als Sulzbach niet.
Als je iPhoneclub volgt heb je gelezen dat ze het dit jaar beter regelen met metalen hekken en meer beveiliging.
  #616  
Oud 17-09-13, 12:08
joffrey19 joffrey19 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gundamangel Bekijk bericht
Als je iPhoneclub volgt heb je gelezen dat ze het dit jaar beter regelen met metalen hekken en meer beveiliging.
Ik heb het topic doorgelezen, maar zie alleen maar dat er toegezegd is dat het beter gaat dit jaar. Nou weet ik niet wat zij onder beter verstaan, maar daar ben ik nogal sceptisch over. Zeker omdat vorig jaar ook niet de eerste keer was dat ze zo'n lancering organiseerde.
  #617  
Oud 17-09-13, 12:09
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joffrey19 Bekijk bericht
Ik heb het topic doorgelezen, maar zie alleen maar dat er toegezegd is dat het beter gaat dit jaar. Nou weet ik niet wat zij onder beter verstaan, maar daar ben ik nogal sceptisch over. Zeker omdat vorig jaar ook niet de eerste keer was dat ze zo'n lancering organiseerde.
zucht

Apple Store Oberhausen neemt maatregelen om opnieuw chaos te voorkomen (update) - iPhoneclub.nl
  #618  
Oud 17-09-13, 12:15
joffrey19 joffrey19 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 50
Standaard

Die had ik niet gezien
  #619  
Oud 17-09-13, 12:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joffrey19 Bekijk bericht
Ik heb het topic doorgelezen, maar zie alleen maar dat er toegezegd is dat het beter gaat dit jaar. Nou weet ik niet wat zij onder beter verstaan, maar daar ben ik nogal sceptisch over.
Belangrijk is dat Apple weet wat zij verstaan onder "beter dan vorig jaar", dat is het enige criterium dat telt.

Dat vorig jaar de politie is uitgerukt in Oberhausen met de intenties om de verkoop stop te zetten zal wel doorgedrongen zijn tot de hoogste regionen binnen Apple. Die actie van de politie was ook niet zo goed voor het imago van Apple.
  #620  
Oud 17-09-13, 12:43
iMonkey iMonkey is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Itegem BE
Berichten: 71
Standaard

Zijn er belgen die naar keulen rijden do-nacht?
Reageren

Labels
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? spiekry Koopinformatie Rest Europa 50 18-10-13 20:31
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? Gloeuille iPhone algemeen 6 18-09-13 01:17
Wie gaat mee de wachtrij in? borgqueenx iPad algemeen 32 14-03-12 11:05
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 09:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:35.