iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben erg benieuwd wat ik aantref, schijnen toch ook elke dag paar gouden bij te zijn......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben erg benieuwd wat ik aantref, schijnen toch ook elke dag paar gouden bij te zijn...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ga er dinsdag ochtend erheen hoop dat er dan ook een gouden erbij zit
|
|
|||
|
|||
PM
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand toevallig of ze reserveren ?, wil namelijk niet zomaar gaan rijden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja medewerker vertelde me dat nu ook tijdelijke promo was van 69€.. Ofwel idd misverstaan want hun Engels is evengoed als mijn Duits
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Reserveren kan vanaf maandag had ik op applespot gelezen dus moet mogelijk zijn dan mits dat ook in eu gaat
De bron : http://www.applespot.nl/52865/reserv...weer-mogelijk/ Laatst gewijzigd door MarxBob; 28-09-13 om 23:45. Reden: Bron toegevoegd |
|
|||
|
|||
Citaat:
Duimen dat het optie ook voor Europa beschikbaar komt ! Laatst gewijzigd door WDS001; 29-09-13 om 21:52. Reden: Lees de TKA-regels. |
|
|||
|
|||
Zoals altijd lezen ze hier enkel wat hun het beste uitkomt .
Ik ga mijn iPhone 5s uitpakken en ermee spelen . |
|
|||
|
|||
Ja ik hoop t dan zou t meer moeite zijn te gaan als je vrij bent haha want om nu 2 uur en 20 minuten te rijden voor niets zo stom en dat allemaal voor telefoon eigenlijk ook beetje gek ook haha maar dan heb je wel wat haha
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen
Wie heeft er ervaring met het kopen van een Iphone 5S in Berlijn, Voorraad daar ? Gr Rob |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hey guys, sorry for my lack of Dutch, but thanks to Chrome translate I have been following this thread with much interest. I am currently on a train from Amsterdam to Essen, I will spend the night there and go to the Apple Store Oberhausen first thing Monday morning. I'm after two 64gb goldies', I'll be sure to post my experience and their inventory levels for you. Thanks for all the great info
|
|
|||
|
|||
Weet iemand hier het Duitse forum? Ik kan het niet zo snel vinden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|