//

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee?

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door harmender Hmm, is het zo erg dan ja? Is er dan nog wel een kans dat je een Iphone krijgt als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #341  
Oud 14-09-13, 19:30
moermansebastian moermansebastian is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Sint-Niklaas
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harmender Bekijk bericht
Hmm, is het zo erg dan ja? Is er dan nog wel een kans dat je een Iphone krijgt als je donderdagavond gaat?


Zolang houd ik het niet meer uit met mijn HTC Hero ...
Tuurlijk heb je nog dan nog een iphone, maak je toch niet druk. Ik was er vorig jaar om 23uur de donderdag en had nog een iphone. Mensen om 6uur in de ochtend hadden nog een iphone. Er zijn er genoeg.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 14-09-13, 19:34
harmender harmender is offline
 
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moermansebastian Bekijk bericht
Tuurlijk heb je nog dan nog een iphone, maak je toch niet druk. Ik was er vorig jaar om 23uur de donderdag en had nog een iphone. Mensen om 6uur in de ochtend hadden nog een iphone. Er zijn er genoeg.
Oke bedankt. Ik zou het jammer vinden moeite te doen om er vervolgens na een lange nacht achter te komen dat ze er niet meer zijn
  #343  
Oud 15-09-13, 01:33
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Donderdagavond?

Oke even duidelijk heid aan iedereen: voor 3 uur 's nachts staan er niet meer dan 150 man. Daarna begint het langzaam drukker te worden. Kom je tussen 3 en 4 heb je 99% zeker jou exact model die jij wilt.
  #344  
Oud 15-09-13, 02:51
gundamangel's schermafbeelding
gundamangel gundamangel is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 78
Stuur een bericht via MSN naar gundamangel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
Donderdagavond?

Oke even duidelijk heid aan iedereen: voor 3 uur 's nachts staan er niet meer dan 150 man. Daarna begint het langzaam drukker te worden. Kom je tussen 3 en 4 heb je 99% zeker jou exact model die jij wilt.
En daar kom ik aan met mijn "ga op donderdag al om 12 uur voor de deur liggen"
__________________
--->The Gundam Angel<--- {15" MacBook Pro met Retina display, 27" Led Cinema display, Time Capsule 2TB, iPhone 5s, iPad Air 2, Apple Watch series 1 }
  #345  
Oud 15-09-13, 05:09
Vercamer's schermafbeelding
Vercamer Vercamer is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Houthulst
Berichten: 62
Standaard Garantie

Ik zou er ook omgaan in oberhausen of keulen maar zit maar een serieuze bedenking die me zorgen baart:
Weet iemand hoe het precies zit met de garantie?
Moet je hem dan binnen doen bij een apple store of kan je hem ook opsturen met de post naar een apple store? Het wachten en de irritante oostblokkers deren mij niet maar zit echt wel in met die garantie want aangezien de dichtste apple store 300km is zie ik het echt niet zitten om daar telkens naar toe te rijden.
Graag wat info !
  #346  
Oud 15-09-13, 06:37
boy1308 boy1308 is offline
 
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Sint-Truiden
Berichten: 173
Standaard

Garantie (nogmaals) enkel in officiële Apple store. In België is er nog geen, nl weet ik niet, ofwel AppleCare erbij nemen...
  #347  
Oud 15-09-13, 06:46
Vercamer's schermafbeelding
Vercamer Vercamer is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Houthulst
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 Bekijk bericht
Garantie (nogmaals) enkel in officiële Apple store. In België is er nog geen, nl weet ik niet, ofwel AppleCare erbij nemen...
Mijn vraag was dus (nogmaals) of je zelf tot een apple store moet rijden of je hem na afspraak ook kunt opsturen..
Nl is er een in amsterdam maar dat is nog verder
  #348  
Oud 15-09-13, 08:21
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 Bekijk bericht
Garantie (nogmaals) enkel in officiële Apple store. In België is er nog geen, nl weet ik niet, ofwel AppleCare erbij nemen...
Ik las hier ergens;

Ga naar de Apple Store in Amsterdam en maak een afspraak voor een reparatie. Of blader naar de supportpagina’s van Apple en maak de afspraak online. Heb je je iPhone in het buitenland gekocht, dan kun je het eerste jaar ook probleemloos bij de Apple Store in Amsterdam terecht. Na het eerste jaar moet je naar een Apple Store in het land waar je de iPhone gekocht hebt (ook als je aanvullende Applecare had gekocht).

Na het 2de jaar moet je dus naar Duitsland gaan als je deze daar gekocht hebt, maja, duitsland is dichter dan amsterdam voor mij .
Dus da kan geene kwaad.
  #349  
Oud 15-09-13, 08:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vercamer Bekijk bericht
Mijn vraag was dus (nogmaals) of je zelf tot een apple store moet rijden of je hem na afspraak ook kunt opsturen..
Die vraag is al een tiental keren beantwoord, maar omdat jij het bent doen we het nog maar eens:

1) Tijdens het eerste garantiejaar geeft Apple fabrieksgarantie. Je kan het toestel in België dan laten ophalen door Apple. Je belt met Apple of je maakt een incident aan op de Apple webpagina;

2) Na het eerste garantiejaar is de verkoper verantwoordelijk voor de garantie. In geval van een garantieclaim moet je dan naar de verkoper, in dit geval de Apple Store. Je kan garantie claimen in elke Europese Apple Store.
  #350  
Oud 15-09-13, 08:45
boy1308 boy1308 is offline
 
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Sint-Truiden
Berichten: 173
Standaard

Haha het komt dichterbij dus men wordt al nerveus
  #351  
Oud 15-09-13, 08:53
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 Bekijk bericht
Haha het komt dichterbij dus men wordt al nerveus
Ik ga sowieso naar Duitsland ook, knoop is doorgehakt.
En ja, ik wou dat het al donderdag/vrijdag was . Loop wa onbetant, tis 1ste keer e, daarom vragen we veel info aan jullie .
We willen gewoon er niet voor niks staan, men steekt er tenslotte veel tijd in en wachten is altijd af zien , dus wil je voldoening als je met de magische (gouden) iPhone naar huis kan gaan .
  #352  
Oud 15-09-13, 09:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik ga sowieso naar Duitsland ook, knoop is doorgehakt.
Allez, en avant la musique en veel succes gewenst.
  #353  
Oud 15-09-13, 09:04
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Het gebruik van frequenties wordt internationaal bepaalt door de ITU. Voor ons is dat de ITU Region 1. De implementatie van die regels is voor Europa de taak van de CEPT.

In Holland worden er dus geen andere GSM frequenties (en radio chips) gebruikt dan in Duitsland, België, Luxemburg, Estland, Letland, Andorra, San Marino, enz...

CDMA is een netwerk technologie die alleen in Noord- en Zuid Amerika en Azië wordt gebruikt (ITU Region 2 en 3). Maak je nu maar geen zorgen. Elke iPhone die je in Europa koopt werkt ook in Holland.
Hartelijk dank voor je bevesteging
  #354  
Oud 15-09-13, 09:10
gundamangel's schermafbeelding
gundamangel gundamangel is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 78
Stuur een bericht via MSN naar gundamangel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik ga sowieso naar Duitsland ook, knoop is doorgehakt.
En ja, ik wou dat het al donderdag/vrijdag was . Loop wa onbetant, tis 1ste keer e, daarom vragen we veel info aan jullie .
We willen gewoon er niet voor niks staan, men steekt er tenslotte veel tijd in en wachten is altijd af zien , dus wil je voldoening als je met de magische (gouden) iPhone naar huis kan gaan .
Het wordt steeds gezelliger in Oberhausen en heel Duitsland met al die Nederlanders en Belgen XD
  #355  
Oud 15-09-13, 09:19
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Jongens chill.....
Ik ben ondertussen al naar 5 apple launches geweest in het buitenland (2x londen, 2x oberhausen en 1x USA) en ben nooit met lege handen naar huis gekomen!
T'is zoals borgqueenx een paar posts geleden al zei:
Voor 2-3 uur snacht's staat er meestal maar een man of 150-200 daarna begint het pas drukker te worden.
Zorg gewoon dat je er bent voor 3 uur snacht's en dan heb je ZEKER je gewenste iphones!
en indien ze het beter geregeld hebben in oberhausen ivm chaos vorig jaar en je staat er van voor 3 uur,dan ben je ook nog vrij snel terug onderweg naar huis.
Het is totaal niet nodig om er donderdagmiddag al te gaan staan!
  #356  
Oud 15-09-13, 09:30
Kristof84 Kristof84 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 15
Standaard

En als je vrijdag namiddag komt??
  #357  
Oud 15-09-13, 09:34
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Die vraag is al een tiental keren beantwoord, maar omdat jij het bent doen we het nog maar eens:

1) Tijdens het eerste garantiejaar geeft Apple fabrieksgarantie. Je kan het toestel in België dan laten ophalen door Apple. Je belt met Apple of je maakt een incident aan op de Apple webpagina;

2) Na het eerste garantiejaar is de verkoper verantwoordelijk voor de garantie. In geval van een garantieclaim moet je dan naar de verkoper, in dit geval de Apple Store. Je kan garantie claimen in elke Europese Apple Store.

Oftewel je kunt als je in duitsland haalt, kun je later in nl bij de officele applestore terecht.

Dankjewel voor dit

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2013 om 09:37 ----------

Moet je nagaan... Wij zijn niet de enige die een iphone willen... Heel duitsland en BE willen ook een iphone...

Ik zou best willen weten hoeveel voorraadt ze op dat moment wel niet hebben... Tering jantje
  #358  
Oud 15-09-13, 09:40
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof84 Bekijk bericht
En als je vrijdag namiddag komt??
mischien dat je er nog wel een kan bemachtigen, verwacht niet het exacte model dat jij wilt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2013 om 09:41 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 Bekijk bericht
Ik zou best willen weten hoeveel voorraadt ze op dat moment wel niet hebben... Tering jantje
dat komt wel goed. apple weet dat bij launches er mensen in de rij staan. ze zullen bij elke officiele store wel een flinke voorraad leveren net zoals bij andere jaren, want dat brengt ze weer veel geld in het laatje.
  #359  
Oud 15-09-13, 09:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 Bekijk bericht

Moet je nagaan... Wij zijn niet de enige die een iphone willen... Heel duitsland en BE willen ook een iphone...
Erg hé. Duitsers die in een Duitse Apple Store een iPhone willen kopen.
  #360  
Oud 15-09-13, 09:44
gundamangel's schermafbeelding
gundamangel gundamangel is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 78
Stuur een bericht via MSN naar gundamangel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Erg hé. Duitsers die in een Duitse Apple Store een iPhone willen kopen.
Ja waarom zouden zodat willen. Zij kunnen toch ook gewoon net als wij in het buitenland hun iPhone gaan kopen.
Reageren

Labels
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? spiekry Koopinformatie Rest Europa 50 18-10-13 19:31
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? Gloeuille iPhone algemeen 6 18-09-13 00:17
Wie gaat mee de wachtrij in? borgqueenx iPad algemeen 32 14-03-12 10:05
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 08:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:41.