//

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee?

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan gewoon daar ruim op tijd staan en dan nog achter het net vissen. Ze kunnen dit zoveel makkelijker voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #901  
Oud 20-09-13, 11:33
PascalHark PascalHark is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
gewoon daar ruim op tijd staan en dan nog achter het net vissen. Ze kunnen dit zoveel makkelijker voor de kopers en voor hunzelf maken maar lijkt net of ze het mooi vinden, die rijen en onrust voor de deur van hun stores.
In Keulen was het dit keer knokken las ik... zo onnodig allemaal als je op tijd de kaartjes uitdeelt.
... én op tijd begint met produceren van het nieuwe model!
Maar inderdaad: Apple creëert dit natuurlijk bewust... denk alleen dat ze wél moeten gaan oppassen langzamerhand, want als een hype verwordt tot desillusie kan 't een anti-hype worden
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #902  
Oud 20-09-13, 11:37
lijpo666 lijpo666 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: amsterdam
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Degene die er nu al staan= geschift vind ik, beetje er over maar goed, hun zaak.
zo ben nu onderweg naar huis maar geschift ik denk juist dat we goed gehandeld hebben want de voorraad was slecht dit jaar
  #903  
Oud 20-09-13, 11:37
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

en misschien wat minder 5C's produceren ...
Een week in voorverkoop online, 1-3 dagen levertijd nu, en nu nog massaal in de Apple Stores ...
  #904  
Oud 20-09-13, 11:41
lijpo666 lijpo666 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: amsterdam
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daanvoren Bekijk bericht
Zo de eerste mensen zijn de rij uit gezet. Wanneer je de rij uit gaat krijg je een gele kaart. Met die hele kaart mag je 5 minuten weg. De 3 Russische dames naast mij zijn nu een uur weg en hun stoelen zijn uit de rij gehaald. Meer dan terecht! Security doet goed zijn werk.
ja dat was mooi om te zien maar wel jammer dat ik de security er wel op moet atenderen
  #905  
Oud 20-09-13, 11:41
PascalHark PascalHark is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamez Bekijk bericht
en misschien wat minder 5C's produceren ...
Een week in voorverkoop online, 1-3 dagen levertijd nu, en nu nog massaal in de Apple Stores ...
Misschien hoopte Apple dat men massaal zou gaan kiezen voor de 5c bij gebrek aan de 5s... beetje verkeerde inschatting gemaakt ben ik bang!
  #906  
Oud 20-09-13, 11:42
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PascalHark Bekijk bericht
... én op tijd begint met produceren van het nieuwe model!
Maar inderdaad: Apple creëert dit natuurlijk bewust... denk alleen dat ze wél moeten gaan oppassen langzamerhand, want als een hype verwordt tot desillusie kan 't een anti-hype worden
Tja, dit gebeurt elk jaar weer. Vorig jaar zat er niet veel tijd tussen de eerste serie landen en een tweede batch (waarin NL ook zat). Ook toen zaten we met flinke wachttijden. Ik heb toeb drie weken moeten wachten voordat ik mijn 5 kreeg terwijl ik m onmiddellijk had besteld (op launchday) in de online Apple Store. Ik denk dat Apple toch iets geleerd heeft hiervan want nu hebben ze wederom een eerste serie landen (inclusief China, dat wel) maar hebben ze nog geen uitspraak gedaan wanneer ie in de rest van de wereld te verkrijgen is. Blijkbaar wist men al dat er tekorten waren en probeerde men het op deze manier te ondervangen. Voor wie alsnog zijn geluk in Oberhausen wil beproeven zou dit goed nieuws *kunnen* zijn! Wie weet is er volgende week al weer voorraad (omdat Apple zich alleen maar op de kleine groep kernlanden richt).
  #907  
Oud 20-09-13, 11:48
lijpo666 lijpo666 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: amsterdam
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robertwebbe Bekijk bericht
Vorig jaar kwam die buslading oost Europeanen om een uurtje of vier toch? Tot die tijd was het rustig en gezellig. Maar die gasten marcheerden met 50 tegelijk dwars door de rijen heen om chaos te creëren. In eerste instantie bezweek alleen het achterste gedeelte maar een half uur later ook het voorste gedeelte en toen was het hek van de dam. Ik hoop dat de metalen hekken dit jaar blijven staan. Wat ga je doen als beveiliger als er weer 50 van die relschoppers chaos creëren? Volgens mij hebben ze vooraf gewoon instructies gehad voordat ze die bus uit gingen. Ze gingen voor jaar zo doelbewust...
en gedeelte van die buslading die was al rond een uur of 12
  #908  
Oud 20-09-13, 11:55
PascalHark PascalHark is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappah Bekijk bericht
Ik denk dat Apple toch iets geleerd heeft hiervan want nu hebben ze wederom een eerste serie landen (inclusief China, dat wel) maar hebben ze nog geen uitspraak gedaan wanneer ie in de rest van de wereld te verkrijgen is.
Je bedoelt 'Apple heeft dus NIETS geleerd'... niks erger dan een nieuw model aankondigen en het vervolgens niet kunnen leveren!
Óf je moet de periode tussen aankondiging en launch verruimen óf je moet gewoon op tijd beginnen met produceren. Het excuus dat de voorraden nu zo beperkt zijn omdat het een moeilijk toestel is om te produceren is natuurlijk je reinste bullshit! Dát kun je namelijk van te voren weten áls je die productie maar op tijd start...
  #909  
Oud 20-09-13, 11:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iwan M Bekijk bericht
Sulzbach heeft niks :-(
Sulzbach heeft niks meer. Tenminste geen iPhone 5S.
  #910  
Oud 20-09-13, 12:01
Jogabonito20's schermafbeelding
Jogabonito20 Jogabonito20 is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 28
Standaard

Heeft Keulen ook geen 5S space grey meer? Aangezien die beter leverbaar zijn?
  #911  
Oud 20-09-13, 12:02
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Het niet of lastig leveren word waarschijnlijk bepaald door de hoge heren van apple maar als store manager kan je je zaakjes nog wel op orde brengen door je klanten niet een hele nacht voor niets te laten staan als je toch al weet dat er niet genoeg is. Dan heb je ook minder kans op vechtpartijen en chaos.
__________________
Wie dit leest is gek.
  #912  
Oud 20-09-13, 12:04
bisebaer bisebaer is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zingem (B)
Berichten: 101
Standaard

Ja, ik moet zeggen: 't is altijd een risico om daar aan te schuiven, maar dit jaar slaat het toch werkelijk alles: ze zien toch ook wel dat de voorraad ontoereikend zal zijn voor het aantal wachtenden?
  #913  
Oud 20-09-13, 12:09
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Bekijk bericht
Apple zou gewoon 1 iPhone pp moeten verkopen, om al die ranzige handelaartjes een heel stuk te ontmoedigen. Om me heen zo veel gehoord dat ze er een voor die, en 1 voor die, en voor die... Voor 150 of 200 euro per stuk mee moesten nemen. En veel volk dat er zelf geeneens 1 wil. Zo jammer
Helemaal mee eens en die ranzige verkopen op IPC zou ook verboden moeten zijn.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #914  
Oud 20-09-13, 12:10
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PascalHark Bekijk bericht
Je bedoelt 'Apple heeft dus NIETS geleerd'... niks erger dan een nieuw model aankondigen en het vervolgens niet kunnen leveren!
Óf je moet de periode tussen aankondiging en launch verruimen óf je moet gewoon op tijd beginnen met produceren. Het excuus dat de voorraden nu zo beperkt zijn omdat het een moeilijk toestel is om te produceren is natuurlijk je reinste bullshit! Dát kun je namelijk van te voren weten áls je die productie maar op tijd start...
Dat zie je verkeerd. Vorig jaar waren er leveringsproblemen in de *hele* wereld. Door zich nu voor de komende tijd alleen op een beperkt aantal landen te richten zullen voorraden in *die* landen sneller opgebouwd zijn. Dat is een heel verschil t.o.v. vorig jaar. Je argument t.a.v. excuus is speculatie natuurlijk. Je hebt volstrekt geen idee wat de factoren zijn. Het lijkt mij in ieder geval stug dat men bewust te weinig produceert. Welk voordeel zou het bedrijf *daar* nu uit kunnen halen? Een slechte naam? Vloekende mensen? Boze gezichten? Potentieel *minder* inkomsten? Lijken me niet echt voordelen voor Apple. Je mag er dus vanuit gaan dat men of (a) een inschattingsfout t.a.v. de populariteit van de 5C/5S gemaakt heeft of (b) er productietechnische problemen zijn met de 5S. Het lijkt me stug dat er logistieke problemen zijn want die heeft Apple al voldoende kunnen oefenen met de vorige releases.
Overigens had Bloomberg al een leuk onderzoekje daar naar gedaan en wat er allemaal bij komt kijken: The IPhone's Secret Flights From China to Your Local Apple Store - Bloomberg

Blijft natuurlijk zuur dat je nu niet onmiddellijk je geliefde gadget kunt kopen maar goed, er zijn niet veel zekerheden in het leven!
  #915  
Oud 20-09-13, 12:13
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard Ik baal mee

Wat balen zeg.

Laatst gewijzigd door Emper; 21-09-13 om 17:20.
  #916  
Oud 20-09-13, 12:17
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Exclamation Iphone 5S in duitsland

Hallo allemaal...

Samen met een vriend zijn we van plan om dinsdag 24 september naar Duitsland te 'doorkruisen' voor een nieuwe Iphone 5S... Liefst het 'gouden' toestel... Is dit een goed idee? Is er dan terug stock? Wat denken jullie?

  #917  
Oud 20-09-13, 12:23
VoltrefferVick's schermafbeelding
VoltrefferVick VoltrefferVick is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 173
Standaard

Iemand zo slim geweest om te vragen of er morgen nieuwe zijn?
  #918  
Oud 20-09-13, 12:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Helemaal mee eens en die ranzige verkopen op IPC zou ook verboden moeten zijn.
Oei. Oei. Dan zal ik die 5S 16 GB goud/wit vanavond maar in mijn stamkroeg verkopen voor een paar Tournée Générale.
  #919  
Oud 20-09-13, 12:31
lijpo666 lijpo666 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: amsterdam
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
Dat doe ik ze zeker niet na, maar dat applaus vond ik (persoonlijk) verschrikkelijk. (ja, persoonlijke mening/Disclaimer )

Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het gegaan is. Ik hoop echt voor de mensen die daar vannacht gestaan hebben dat alles goed gegaan is (geen opstootjes, vechtpartijen, drukkende groepen etc. )
F5, F5, F5
een opstootjes tegen de klok van 4 a 5 is er 1 afgevoerd door de politie in het eerste blok 3de rij
hij wou niet luistern naar de beveiliging dus die waren er bij gehaald en hij is met handboeien vertrokken

Laatst gewijzigd door lijpo666; 20-09-13 om 12:43.
  #920  
Oud 20-09-13, 12:32
PascalHark PascalHark is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Helemaal mee eens en die ranzige verkopen op IPC zou ook verboden moeten zijn.
Nee hoor, ben ik 't dus niet mee eens! Want die zogenaamde 'ranzige' verkopen kunnen alleen bestaan omdat er evenzo ranzige 'klantjes' zijn die het willen betalen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Bekijk bericht
Apple zou gewoon 1 iPhone pp moeten verkopen, om al die ranzige handelaartjes een heel stuk te ontmoedigen. Om me heen zo veel gehoord dat ze er een voor die, en 1 voor die, en voor die... Voor 150 of 200 euro per stuk mee moesten nemen. En veel volk dat er zelf geeneens 1 wil. Zo jammer
Hier ben ik 't wel mee eens, gezien de weinige hoeveelheid beschikbare toestellen tov het aantal mensen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2013 om 12:35 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Oei. Oei. Dan zal ik die 5S 16 GB goud/wit vanavond maar in mijn stamkroeg verkopen voor een paar Tournée Générale.
Gedver! Heb jij DIE gekozen? Zoooooo kitsch...
Reageren

Labels
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? spiekry Koopinformatie Rest Europa 50 18-10-13 19:31
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? Gloeuille iPhone algemeen 6 18-09-13 00:17
Wie gaat mee de wachtrij in? borgqueenx iPad algemeen 32 14-03-12 10:05
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 08:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:06.