//

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee?

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of er wel 5c'tjes zijn in Oberhausen? 5s kun je vergeten zo te horen...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1041  
Oud 21-09-13, 14:16
hekimoglu's schermafbeelding
hekimoglu hekimoglu is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 148
Standaard

Weet iemand of er wel 5c'tjes zijn in Oberhausen?

5s kun je vergeten zo te horen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1042  
Oud 21-09-13, 14:23
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hekimoglu Bekijk bericht
Weet iemand of er wel 5c'tjes zijn in Oberhausen?
die zijn er genoeg
__________________
Wie dit leest is gek.
  #1043  
Oud 21-09-13, 14:40
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hekimoglu Bekijk bericht
Weet iemand of er wel 5c'tjes zijn in Oberhausen?

5s kun je vergeten zo te horen
Is er maar zou ik nooit kopen.
Voelt zoals samsung aan= plastiek, vind het maar brol.
Uiteraard eigen persoonlijke mening en vind dat die voor verouderd materiaal te veel kost.
  #1044  
Oud 21-09-13, 14:43
hekimoglu's schermafbeelding
hekimoglu hekimoglu is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 148
Standaard

Die 5c'tjes zijn ook niet voor mij. Maar nu ik toch een lease-auto heb van werk, kan ik toch een beetje als koerier bijverdienen
  #1045  
Oud 21-09-13, 14:45
Kristof84 Kristof84 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 15
Standaard

In Oberhausen is er voor alle duidelijkheid GEEN nieuwe lading binnengekomen. Dit zijn de overschotten van mensen die gisteren wel een kaartje wisten te bemachtigen en die ze simpelweg niet zijn komen afhalen. Ze hadden er een 50tal. 1 gouden ook die naar het schijnt voor 500€ is doorverkocht! Ik ben toch blij dat ik eentje heb kunnen bemachtigen nadat ik er net naast greep gisteren.
  #1046  
Oud 21-09-13, 14:46
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Deze ochtend kreeg je 5 kaartjes voor een 5C. Denk wel dat ze nog genoeg op stick hebben aangezien iedereen voor de 5S gaat
  #1047  
Oud 21-09-13, 14:49
boy1308 boy1308 is offline
 
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Sint-Truiden
Berichten: 173
Standaard

Hmmm ik zou donderdag of vrijdag wel willen gaan oberhausen of Keulen. Heb vrij die dagen... Doen of niet?
  #1048  
Oud 21-09-13, 14:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Is er maar zou ik nooit kopen.
Maat, ik ben eens wat gaan snuffelen:

De iPhone 5 is hardware platform iPhone 5,1 en 5,2
De iPhone 5c is hardware platform iPhone 5,3 en 5,4

Mijn slecht karakter zegt dat de iPhone 5c een iPhone 5 is met een andere GSM/EDGE/UMTS/HSPDA+/LTE radiochip in een plastieken frakske.

De iPhone 5s is hardware platform iPhone 6,1 en 6,2. Een nieuwe iPhone dus.
  #1049  
Oud 21-09-13, 15:12
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Mocht iemand nog op zoek zijn naar 5c's

Heb nog aantal tickets in verschillende kleuren
  #1050  
Oud 21-09-13, 15:14
BrmmG BrmmG is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Landgraaf
Berichten: 135
Standaard

Tickets waren maar 1 dag geldig werd mij gisteren verteld?
  #1051  
Oud 21-09-13, 15:14
NLjorn NLjorn is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard

Aangezien de reacties is de kans groter dat ik een Space Grijze iPhone 5s 's ochtends kan scoren in keulen/oberhausen?
  #1052  
Oud 21-09-13, 15:16
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Zijn van vandaag en zijn maandag ook nog geldig

Zijn nu op de tickets daar
  #1053  
Oud 21-09-13, 15:24
Chesus007 Chesus007 is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 26
Standaard

Iemand enig idee of je maandag een iPhone 5S zou kunnen vastkrijgen?
  #1054  
Oud 21-09-13, 15:26
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Geef je weinig kans

Wel mooi hoor weer dit
Die gecreëerde vraag van Apple
Iedereen in de stress

I love it
  #1055  
Oud 21-09-13, 15:50
BrmmG BrmmG is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Landgraaf
Berichten: 135
Standaard

Ik vind het gewoon geen stijl van Apple om het op deze manier aan te pakken. Prima dat ze er een hype van maken en mensen voor de winkel laat wachten. Maar je kunt niet maken om met slechts 600 toestellen voor 2000 wachten aan te komen. Ze weten van voorgaande iPhone releases dat het altijd enorm druk is in Oberhausen. Dat ze niet iedereen tevreden kunnen stemmen met het gewenste model begrijp ik, maar dat ze slechts voor de eerste 300 mensen iPhones beschikbaar hebben is gewoonweg belachelijk. Mensen die na 21:00 in de rij aangesloten zijn waren bij voorbaat kansloos voor een iPhone.

Ik heb uitvoerig met een aantal managers uit de winkel gesproken vrijdag. De Apple store zelf weet pas op het moment dat ze de doos met iPhones open maken hoeveel iPhones ze binnen hebben gekregen. De doos wordt pas 's nachts voor de launch geopend. Ik vind dat ze op dat moment best even langs de rij mogen lopen en zeggen, sorry dames en heren voor het wachten, maar vanaf dit punt zijn jullie sowieso kansloos voor een iPhone 5s. Beter dat we dan rond 04:00 weer terug naar huis kunnen dan nog te moeten wachten tot 10:00/11:00 voordat er meer duidelijkheid is.

De release van de iPhone 5s was iets meer dan een week na de aankondiging. Op dat moment weet Apple toch al dat ze niet genoeg iPhones gaan hebben voor de launch? Dan maak je tijdens de keynote toch gewoon bekend dat de release op 27 september is? Het aantal mensen dat op komt draven is gelijk. Maar het aantal iPhones dat je beschikbaar hebt is dan als het goed is zo'n beetje verdubbeld. Op die manier stel je veel minder mensen teleur en dat levert veel minder negatieve publiciteit op. Als Apple 2000 iPhones had gehad, hadden ze zo'n miljoen meer aan omzet kunnen maken. En was de markt voor zwarte handel in iPhone nu een stuk kleiner, dat geld stond dan nu grotendeels gewoon bij Apple op de bankrekening.

De keuzes van Apple zijn de laatste tijd in mijn ogen onbegrijpelijk. De 5c is gewoon een ontzettend geflopt toestel, nu al. De enige reden dat ze daar nog een flinke stapel van hebben verkocht is omdat mensen niet met lege handen naar huis wilden gisteren.

Ik hoop dat Apple niet meer te lang door gaat met deze filosofie. Echte Apple liefhebbers mag je simpelweg niet op zo'n manier teleurstellen. De enige reden dat ik niet om Apple heen kan is dat ze nog steeds superieur zijn qua design en software tov andere merken. Maar de arrogantie van het bedrijf slaat de laatste tijd een beetje door. Tot zover mijn betoog hierover.
  #1056  
Oud 21-09-13, 16:04
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Ja zit zeker wat in maar toch vind ik dit altijd wel weer lache

Wanneer is nl nou eigenlijk aan de beurt
  #1057  
Oud 21-09-13, 16:11
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BrmmG Bekijk bericht
Ik vind het gewoon geen stijl van Apple om het op deze manier aan te pakken. Prima dat ze er een hype van maken en mensen voor de winkel laat wachten. Maar je kunt niet maken om met slechts 600 toestellen voor 2000 wachten aan te komen. Ze weten van voorgaande iPhone releases dat het altijd enorm druk is in Oberhausen. Dat ze niet iedereen tevreden kunnen stemmen met het gewenste model begrijp ik, maar dat ze slechts voor de eerste 300 mensen iPhones beschikbaar hebben is gewoonweg belachelijk. Mensen die na 21:00 in de rij aangesloten zijn waren bij voorbaat kansloos voor een iPhone.

Ik heb uitvoerig met een aantal managers uit de winkel gesproken vrijdag. De Apple store zelf weet pas op het moment dat ze de doos met iPhones open maken hoeveel iPhones ze binnen hebben gekregen. De doos wordt pas 's nachts voor de launch geopend. Ik vind dat ze op dat moment best even langs de rij mogen lopen en zeggen, sorry dames en heren voor het wachten, maar vanaf dit punt zijn jullie sowieso kansloos voor een iPhone 5s. Beter dat we dan rond 04:00 weer terug naar huis kunnen dan nog te moeten wachten tot 10:00/11:00 voordat er meer duidelijkheid is.

De release van de iPhone 5s was iets meer dan een week na de aankondiging. Op dat moment weet Apple toch al dat ze niet genoeg iPhones gaan hebben voor de launch? Dan maak je tijdens de keynote toch gewoon bekend dat de release op 27 september is? Het aantal mensen dat op komt draven is gelijk. Maar het aantal iPhones dat je beschikbaar hebt is dan als het goed is zo'n beetje verdubbeld. Op die manier stel je veel minder mensen teleur en dat levert veel minder negatieve publiciteit op. Als Apple 2000 iPhones had gehad, hadden ze zo'n miljoen meer aan omzet kunnen maken. En was de markt voor zwarte handel in iPhone nu een stuk kleiner, dat geld stond dan nu grotendeels gewoon bij Apple op de bankrekening.

De keuzes van Apple zijn de laatste tijd in mijn ogen onbegrijpelijk. De 5c is gewoon een ontzettend geflopt toestel, nu al. De enige reden dat ze daar nog een flinke stapel van hebben verkocht is omdat mensen niet met lege handen naar huis wilden gisteren.

Ik hoop dat Apple niet meer te lang door gaat met deze filosofie. Echte Apple liefhebbers mag je simpelweg niet op zo'n manier teleurstellen. De enige reden dat ik niet om Apple heen kan is dat ze nog steeds superieur zijn qua design en software tov andere merken. Maar de arrogantie van het bedrijf slaat de laatste tijd een beetje door. Tot zover mijn betoog hierover.
ben het met je eens. laat de voorraad van tevoren opengemaakt worden en zeg van te voren hoeveel er zijn.
  #1058  
Oud 21-09-13, 16:18
BrmmG BrmmG is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Landgraaf
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
ben het met je eens. laat de voorraad van tevoren opengemaakt worden en zeg van te voren hoeveel er zijn.
Dat hoeft ook weer niet, want dan staat er niemand in de rij. Maar je mag best 's ochtends vroeg in de rij even komen vertellen. Sorry mensen, bedankt voor het wachten, maar er zit helaas geen iPhone 5s in voor jullie, we hebben te weinig toestellen binnen gekregen.

Desnoods verlaagt Apple de hoeveelheid iPhones van 2 per persoon naar 1 per persoon. Dan loont het zich voor de handelaren ook niet meer echt om te komen. Voor 150/200 euro de hele nacht in de rij staan doen ze dan niet. Dan komen tenminste alleen de echte die hards. Ik zal eerlijk zeggen dat ik ook met de gedachte ging van, het 2e toestel verkoop ik wel met winst maar in principe is één toestel per persoon genoeg.
  #1059  
Oud 21-09-13, 16:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Maat, ik ben eens wat gaan snuffelen:

De iPhone 5 is hardware platform iPhone 5,1 en 5,2
De iPhone 5c is hardware platform iPhone 5,3 en 5,4

Mijn slecht karakter zegt dat de iPhone 5c een iPhone 5 is met een andere GSM/EDGE/UMTS/HSPDA+/LTE radiochip in een plastieken frakske.

De iPhone 5s is hardware platform iPhone 6,1 en 6,2. Een nieuwe iPhone dus.
Ja, is lichtjes beter dan de 5 maar ik had het niet over de specs ze, ik weet wel de specs oke zijn maar niet voor die prijs + dienen plastiek vindk maar niks.
Moetk nooit hebben.
  #1060  
Oud 21-09-13, 16:32
NLjorn NLjorn is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel Bekijk bericht
Ja zit zeker wat in maar toch vind ik dit altijd wel weer lache

Wanneer is nl nou eigenlijk aan de beurt
Is nog helemaal niks over bekend.
Reageren

Labels
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? spiekry Koopinformatie Rest Europa 50 18-10-13 19:31
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? Gloeuille iPhone algemeen 6 18-09-13 00:17
Wie gaat mee de wachtrij in? borgqueenx iPad algemeen 32 14-03-12 10:05
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 08:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:47.