//

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee?

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Is dat zo? Er is helemaal geen levering geweest net en ook geen rij?????????????? Dat heb je goed begrepen! Waarschijnlijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1961  
Oud 30-09-13, 18:10
jomavi jomavi is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Thuis
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
Is dat zo? Er is helemaal geen levering geweest net en ook geen rij??????????????
Dat heb je goed begrepen!
Waarschijnlijk zit TomdeBoer dit thuis uit zijn duim te zuigen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1962  
Oud 30-09-13, 18:10
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

laat maar is een foto zien dan tom..
  #1963  
Oud 30-09-13, 18:14
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Tom's profiel foto zegt genoeg....
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #1964  
Oud 30-09-13, 18:32
polimini polimini is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 19
Standaard

Precies, vrijdag zei hij ook alle kleuren te hebben terwijl een van de eersten al poste dat ie op waren... Voor de rest vertelde Tom dat alles bijna op was maar was er zelf en er was genoeg... Ben vanmorgen met Emper in Oberhausen geweest en er was niks en kwam niks ook dat ze zeiden... Ook geen beveiliging en geen linten voor rij dus lijkt me stug. Denk dat Tom beetje last van verbeelding heeft gad m graag even opgezocht vrijdag....
  #1965  
Oud 30-09-13, 18:38
powerduukie powerduukie is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polimini Bekijk bericht
precies, vrijdag zei hij ook alle kleuren te hebben terwijl een van de eersten al poste dat ie op waren... Voor de rest vertelde tom dat alles bijna op was maar was er zelf en er was genoeg... Ben vanmorgen met emper in oberhausen geweest en er was niks en kwam niks ook dat ze zeiden... Ook geen beveiliging en geen linten voor rij dus lijkt me stug. Denk dat tom beetje last van verbeelding heeft gad m graag even opgezocht vrijdag....
like like like
  #1966  
Oud 30-09-13, 18:40
feddesman feddesman is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nootdorp
Berichten: 279
Standaard

FF zn ip adres achterhalen
  #1967  
Oud 30-09-13, 19:01
WickedS WickedS is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Woudenberg
Berichten: 18
Standaard

Best gevaarlijk beroep heeft die tomdeboer!! Vraag me af of die niet bang is dat die onder bedreiging zijn kaartjes moet afstaan...
  #1968  
Oud 30-09-13, 19:02
bjonnie bjonnie is offline
• iOS 8.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 29
Standaard

Ik was eerst ook van plan morgenochtend naar Oberhausen te rijden, maar zoals ik het nu lees lijkt me de kans klein dat er wat is of niet? Was even optimistisch, maar ja dat kwam natuurlijk door leugens van IEMAND...
  #1969  
Oud 30-09-13, 19:03
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bjonnie Bekijk bericht
Ik was eerst ook van plan morgenochtend naar Oberhausen te rijden, maar zoals ik het nu lees lijkt me de kans klein dat er wat is of niet?
Nouja vandaag is er geen levering geweest. Morgen is er weer 50% kans dat dat wel zo is.
Maar zoals elke keer opnieuw word gezegd: het blijft gokken
  #1970  
Oud 30-09-13, 19:04
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Goh vandaag waren er letterlijk GEEN, dusja....

het blijft dus een gok he morgen een paar nieuwe, of gewoon terug niks...

ze waren "wereldwijd uitverkocht" , dus ja wat moet je daaronder verstaan volop productie nu...? of toch al enkelingen klaar
  #1971  
Oud 30-09-13, 19:16
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Zo ik ben weer thuis. Wat een teleurstelling zeg. Ik wist dat het een gok was, maar het is toch jammer. Ik zat om 04:30 in de auto en was er om 7:00 uur.
De eerste handelaar trof ik voor de deur. Hij vroeg gelijk of hij mijn 2e kaartje mocht hebben. Ik vroeg waarvoor en het was voor de verkoop. Een half uur later kwam er een Aziaat aan. De deuren van het winkelcentrum gingen open en hij stormde naar binnen op de Apple Store af! Ik sprak hem meteen aan toen ik ook bij de Store kwam dat hij dit dus vergeten kon omdat ik en 'de handelaar' toch echt de 1e waren. Om een uur of 8 hoorde we dat er geen levering zou komen die ochtend.
Ik vind het wel heel super hoor dat sommige elkaar willen helpen en tegen een kleine vergoeding een extra telefoon willen meenemen, maar op die handelaren ben ik toch wel boos. Ze staan er elke dag en de mensen die er echt ook wel wat voor over hebben, qua naar Duitsland rijden en lang wachten, vissen naast het net. Ik heb net tegen de medewerker van Apple gezegd dat ze eigenlijk zolang er schaarste is maar 1 moeten verkopen per persoon. Begrijp me niet verkeerd ik ben ook blij als iemand er 1 voor mij wil meenemen. Maar dit werkt handel in de hand. Als die er niet was geweest hadden een hoop meer mensen niet voor niks gereden en gewacht.
De medewerker zei dat het reserveringssysteem teveel gedoe is dus die komt er volgens hem niet. Maar goed ze zeggen wel meer dat niet klopt, dus afwachten maar weer.
Sorry hoor maar moest dat even kwijt.
  #1972  
Oud 30-09-13, 19:16
Vercamer's schermafbeelding
Vercamer Vercamer is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Houthulst
Berichten: 62
Standaard

Ik heb mijne kaartje voor een silver 32 giga verkocht aan feddesman voor 50 euro zaterdagmorgen. Ik had de laatste 2 zilveren. Wou een chinees wel meer geven maarja wrm was je er nu weer feddes? En verwacht morgen wel een levering. Anders 2 dagen na een zonder 5s.. Is nog niet gebeurd denk ik maar met apple weet je nooit
  #1973  
Oud 30-09-13, 19:25
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Van hoop naar wanhoop in amper een uurtje.
Wat een release van een iPhone wel niet doet met een mens ...

Geniet nu maar van het zonnetje, het leven is meer dan alleen een nieuwe iPhone.
Dat is ook zo, maar na zo'n lange rit en het wachten is het gewoon even balen. Maar de rit naar huis met de zon in de auto en muziekje op was goed
  #1974  
Oud 30-09-13, 19:29
sparc sparc is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 163
Standaard

Hallo,

Ik was vanochtend ook in Oberhausen (na op de 20de ook al misgegrepen te hebben na 7 uur wachten). Ik heb met 3 medewerkers gesproken om te kijken wat voor info ik los kon krijgen. De eerste medewerker had niks meer te verstellen dan dat de iPhone 5s uitverkocht was. De 2de... Gisteren (zondag) was de Applestore schijnbaar open en toen zijn de laatste iPhone 5s-en die zaterdag nog overgebleven zijn verkocht (volgens de betreffende medewerker waren dat de laatste iPhone 5s-en van Duitsland.... maar of je dat nou moet geloven weet ik ook niet). Ook vermelde hij het bestaan van een aparte lading iPhone 5s-en die gereserveerd zijn voor verkopen icm abonnementen (interessant om te weten mocht je een manager willen pogen om te lullen, die ook uitverkocht waren.. Deze persoon zei om 10:30 uur dat ze vanochtend al een levering binnengekregen hadden en dat daar geen iPhones bij zaten. Volgens hem was het zo dat ze bij het openen van de 'levering' ze pas zouden zien of er wel of geen iPhones bij zitten (wat ik niet helemaal geloof). Er zou geen levering meer komen die dag. Toen ik navraag deed zei hij dat het niet waarschijnlijk zou zijn. 100% zeker was hij dus niet... Hij vervolgde daarna zijn verhaal dat er nog steeds elke dag om 6:00 uur s'ochtends 50-100 man voor de deur zouden staan. Als dit waar is suggereert het wel dat als er een dag na een levering de restanten verkocht worden dat het in dat geval verstandig is om dan erg vroeg aanwezig te zijn. Hierna heb ik nog een manager gesproken. Hier werd ik in ieder geval wijzer op gebied van........ screenprotectors... De nieuwe homebutton van de 5s (incl touch ID ring) is even groot als die van de 5. Handig om te weten toch ? .... Verder zij zei niet te kunnen zeggen wanneer de volgende zending binnen zou komen (behalve dan dat er vandaag geen meer zou komen). Hij suggereerde dat ik het later deze week nog een keer kon proberen maar raadde me aan te wachten totdat de distributie in Duitsland iets beter op gang gekomen zou zijn. Hij achtte het niet onwaarschijnlijk dat 1-2 weken vanaf nu de iPhone-tickets vanaf het internet gereserveerd zouden kunnen worden. Mogelijk dat hiervoor een Apple ID nodig zou zijn, maar geen betaling vooraf.

Dus..... Ik heb de neiging om woensdag weer terug te gaan met iemand die bereid is om minimaal een paar uurtjes te wachten (in m'n 1tje zoals vandaag was toch wel erg saai). Ik woon in regio Venlo (zo'n 55 km van Oberhausen), dus als ik met iemand mee kan rijden dan hoor ik dat graag via een PM..

Tot zover mijn verslag van vandaag...

Grtzzz,
Roel
  #1975  
Oud 30-09-13, 19:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vercamer Bekijk bericht
Ik heb mijne kaartje voor een silver 32 giga verkocht aan feddesman voor 50 euro zaterdagmorgen. Ik had de laatste 2 zilveren. Wou een chinees wel meer geven maarja wrm was je er nu weer feddes? En verwacht morgen wel een levering. Anders 2 dagen na een zonder 5s.. Is nog niet gebeurd denk ik maar met apple weet je nooit
Erg er zo'n mensen zijn als die pipo, je verkoopt dat dan voor een eerlijke prijs en niet zoals de meeste anderen voor woekerwinsten en je denkt dat je deze ermee plezier doet dat die zeker een toestel heeft en dan blijkt dat ze zelf gewoon nog eens doorverkopen met veel meer winst.

Ik heb zoals ge weet ook zo iemand gehad; volgend jaar dikke **** you aan al die trieste mensen en proffiteurs.
  #1976  
Oud 30-09-13, 19:36
Shyboy1234 Shyboy1234 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 36
Standaard

zou iemand willen kijken voor een gold 32 gb kaart ? .
ben bereid 100 euro te betalen.
  #1977  
Oud 30-09-13, 19:41
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard Roel

Hi Roel, jammer dat je tussendoor niks gepost hebt (er was wel gratis Wi-Fi van Apple). Dan hadden we je opgezocht. Wij waren allemaal alleen gekomen (behalve 2 zusjes ;-) maar vonden elkaar toch door de berichten op het forum en ik vond dat wel gezellig
  #1978  
Oud 30-09-13, 19:44
sparc sparc is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emper Bekijk bericht
Hi Roel, jammer dat je tussendoor niks gepost hebt (er was wel gratis Wi-Fi van Apple). Dan hadden we je opgezocht. Wij waren allemaal alleen gekomen (behalve 2 zusjes ;-) maar vonden elkaar toch door de berichten op het forum en ik vond dat wel gezellig
Ik had er eerlijk gezegd niet aan gedacht. Pas op de terugweg kwam ik op het idee het forum te checken en was naar mate ik dichter bij huis kwam steeds banger om te lezen dat er alsnog een levering was gekomen

Dus heren (en/of dames). Gaat er woensdag nog iemand met wie ik mogelijk kan carpoolen ?

Grtzzz Roel
  #1979  
Oud 30-09-13, 19:44
Bartve90 Bartve90 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 4
Standaard

Hoi ben net nieuw hier maar volg dit topic al wel een poosje, Ik had me ingeschreven bij Belsimpel,

Die zeggen nu de zwarte 16gb direct te kunnen leveren.. dan wel voor 870 euries

over goud en wit ook niets bekend
  #1980  
Oud 30-09-13, 19:45
feddesman feddesman is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nootdorp
Berichten: 279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vercamer Bekijk bericht
Ik heb mijne kaartje voor een silver 32 giga verkocht aan feddesman voor 50 euro zaterdagmorgen. Ik had de laatste 2 zilveren. Wou een chinees wel meer geven maarja wrm was je er nu weer feddes? En verwacht morgen wel een levering. Anders 2 dagen na een zonder 5s.. Is nog niet gebeurd denk ik maar met apple weet je nooit
Ik was er niet hoor.Ik zat lekker achter mn laptop en m'n dochter te vermaken
Reageren

Labels
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? spiekry Koopinformatie Rest Europa 50 18-10-13 20:31
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? Gloeuille iPhone algemeen 6 18-09-13 01:17
Wie gaat mee de wachtrij in? borgqueenx iPad algemeen 32 14-03-12 11:05
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 09:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:32.