//

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee?

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple-Store-Bestellungen des iPhone 5s werden ab Freitag in Deutschland ausgeliefert | iPhone-Ticker Vond ik op het Duitse Forum!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #2101  
Oud 01-10-13, 10:46
vankeulenr vankeulenr is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 12
Standaard

Apple-Store-Bestellungen des iPhone 5s werden ab Freitag in Deutschland ausgeliefert | iPhone-Ticker

Vond ik op het Duitse Forum!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2102  
Oud 01-10-13, 10:54
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vankeulenr Bekijk bericht
.
Voorraad zal dan waarschijnlijk ook wel komen in de winkel.
Ten minste, dat hopen we!
__________________
  #2103  
Oud 01-10-13, 10:56
Linneke1986 Linneke1986 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 36
Standaard

Laat ons hopen :-D
  #2104  
Oud 01-10-13, 10:57
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

M'n duits is een beetje roestig en google translate is het ook niet echt, wat zegt dat stukje precies??
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #2105  
Oud 01-10-13, 10:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vankeulenr Bekijk bericht
Vond ik op het Duitse Forum!
Interessant om te lezen dat de online bestellingen direct van China geleverd worden en niet van Apple International Distribitution, Cork, Ireland, zoals in het verleden.
  #2106  
Oud 01-10-13, 10:59
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
M'n duits is een beetje roestig en google translate is het ook niet echt, wat zegt dat stukje precies??
Dat de iPhones besteld via Apple.de vrijdag worden bezorgd bij de mensen thuis
  #2107  
Oud 01-10-13, 11:01
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Ooooooohw, ik dacht dat het over reserveren ging of zo.
  #2108  
Oud 01-10-13, 11:03
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
M'n duits is een beetje roestig en google translate is het ook niet echt, wat zegt dat stukje precies??
wat ik er van begrijp is dat dit dus gaat over de mensen die online besteld hebben bij de duitse apple store; die leverdatum "oktober" hadden, hun bestelling is dus nu onderweg.

dit zegt niks over de bevoorraading van de winkels, sterker nog dit zie ik als een droogte voor de winkels, alle phones gaan nu dus naar de bestellingen.
  #2109  
Oud 01-10-13, 11:06
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

ik heb ook "oktober" bij mijn duiste goude iphone 5s bestelling maar deze is nog niet onderweg.
De grijze had ik geannulleerd, deze zou eerder geleverd worden.

laten we het erop houden dat de eerste kleine zending onderweg is... niets meer, niets minder..
__________________
Wie dit leest is gek.
  #2110  
Oud 01-10-13, 11:08
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

wel erg opvallend dat de gouden en zilver iphone zo slecht leverbaar zijn. de space grey is in overvloed te krijgen ?! zit hier iets achter is er een reden voor ?
  #2111  
Oud 01-10-13, 11:09
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Dat was precies wat ik gisteren onderweg ook dacht. Ja zo'n lange reis gaat er van alles door je hoofd Ze moeten de mensen die online hebben besteld ook een keer een telefoon gaan geven. En nu is dat denk ik het geval. Dus als die lijst is weggewerkt wordt er misschien pas weer geleverd in de Stores
Maar goed blijft gissen en gokken. Er waren medewerkers gisteren die zeiden dat er weken niks zou komen en er was een medewerker die dacht vanaf woensdag.
Dus het beste is beslis wanneer je een gokje wil wagen en hou in je achterhoofd dat je voor niks kan gaan. En geloof me dat is flink balen!!! Maar risco van het vak
  #2112  
Oud 01-10-13, 11:11
derhenny derhenny is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marijn65 Bekijk bericht
Dat de iPhones besteld via Apple.de vrijdag worden bezorgd bij de mensen thuis
In alle kleuren en en GB's.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fuqua Bekijk bericht
wat ik er van begrijp is dat dit dus gaat over de mensen die online besteld hebben bij de duitse apple store; die leverdatum "oktober" hadden, hun bestelling is dus nu onderweg.

dit zegt niks over de bevoorraading van de winkels, sterker nog dit zie ik als een droogte voor de winkels, alle phones gaan nu dus naar de bestellingen.
Hoeft niet. Misschien dat er nu juist een hele grote voorraad verscheept wordt uit China waarmee ook de winkels bevoorraad worden. Je weet het maar nooit bij Apple.
Als er maandag niks is in Oberhausen (waarmee ik rekening houd om teleurstellingen te voorkomen) rijd ik misschien nog de woensdag naar Keulen of Oberhausen. Anders laat ik 'm via familie in Duitsland via de online-store komen.
  #2113  
Oud 01-10-13, 11:12
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fuqua Bekijk bericht
wel erg opvallend dat de gouden en zilver iphone zo slecht leverbaar zijn. de space grey is in overvloed te krijgen ?! zit hier iets achter is er een reden voor ?
ik vind dit wel juist wat hebben, een beetje exclusief is best leuk.
heb nu een grijze 32 maar zodra de goude binnen is gaat de grijze in de verkoop.
  #2114  
Oud 01-10-13, 11:13
PascalHark PascalHark is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fuqua Bekijk bericht
wel erg opvallend dat de gouden en zilver iphone zo slecht leverbaar zijn. de space grey is in overvloed te krijgen ?! zit hier iets achter is er een reden voor ?
Wat ik eerder begreep is dat omdat Apple verwacht dat de space grey het meest gewild is. Dat de goudkleurige nu het meest gewild zou zijn, lijkt maar zo. Komt puur door weinig levering van die uitvoering, niet vanwege de grote vraag. De meesten gaan (inderdaad) voor de space grey.
  #2115  
Oud 01-10-13, 11:21
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

Net terug uit Oberhausen, helaas geen voorraad!
  #2116  
Oud 01-10-13, 11:22
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fuqua Bekijk bericht
wel erg opvallend dat de gouden en zilver iphone zo slecht leverbaar zijn. de space grey is in overvloed te krijgen ?! zit hier iets achter is er een reden voor ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cello38 Bekijk bericht
Net terug uit Oberhausen, helaas geen voorraad!

  #2117  
Oud 01-10-13, 11:28
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door derhenny Bekijk bericht
In alle kleuren en en GB's.



Hoeft niet. Misschien dat er nu juist een hele grote voorraad verscheept wordt uit China waarmee ook de winkels bevoorraad worden. Je weet het maar nooit bij Apple.
Als er maandag niks is in Oberhausen (waarmee ik rekening houd om teleurstellingen te voorkomen) rijd ik misschien nog de woensdag naar Keulen of Oberhausen. Anders laat ik 'm via familie in Duitsland via de online-store komen.
volgens mij is dat wishful thinking, alle jaren is het nog zo gegaan met de iphones dat er aan het begin grote schaarste is en zeker zo bleef tot 3-4 maanden daarna.
apple gaat van dat plan niet afstappen.
  #2118  
Oud 01-10-13, 11:32
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

Het is triest gewoon! Dat ze een product op de markt brengen en zo schaars leveren!
  #2119  
Oud 01-10-13, 11:36
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

Of juist zo schaars in Duitsland etc nu omdat er grote leveringen naar de tweede golf landen gaat.

maarja, we kunnen wel van alles zeggen, doe ik zelf ook, maar daar worden we alleen maar hoopvoller van, wat weer leid tot meer teleurstellingen..
  #2120  
Oud 01-10-13, 11:36
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cello38 Bekijk bericht
Het is triest gewoon! Dat ze een product op de markt brengen en zo schaars leveren!
ze doen het express, make people desperate en ze betalen ervoor. ook hiermee/daardoor blijft de hype leven, mensen komen bij elkaar om uittezoeken waar en hoe ze zsm de volgende iphone kunnen bemachtigen.

kijk alleen al naar het feit dat sommigen bereid zijn om er lange afstanden ervoor afteleggen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 oktober 2013 om 11:42 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marijn65 Bekijk bericht
Of juist zo schaars in Duitsland etc nu omdat er grote leveringen naar de tweede golf landen gaat.

maarja, we kunnen wel van alles zeggen, doe ik zelf ook, maar daar worden we alleen maar hoopvoller van, wat weer leid tot meer teleurstellingen..
haha wishful thinking

er is duidelijk bij apple een trend breuk te bespeuren dit jaar.

dit jaar zijn ze echt hard bezig om de grijze import tegen te gaan. online bestellingen worden pas 2-4 weken later bezorgt. apple winkels worden mondjes maat bevoorraad. (apple zal wellicht zo iets hebben "waar de **** hebben we die winkels anders voor")
Reageren

Labels
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? spiekry Koopinformatie Rest Europa 50 18-10-13 19:31
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? Gloeuille iPhone algemeen 6 18-09-13 00:17
Wie gaat mee de wachtrij in? borgqueenx iPad algemeen 32 14-03-12 10:05
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 08:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:29.