//

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee?

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iMonkey Zou dit een reden kunnen zijn van de vertraging vd leveringen aan de winkels? symen89 » iPhone 5 16GB (Zwart) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2301  
Oud 02-10-13, 10:43
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMonkey Bekijk bericht
Zou dit een reden kunnen zijn van de vertraging vd leveringen aan de winkels?

symen89
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 7.0.2] [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart)
» Mac OS X
Geregistreerd: 26 juli 2008
Locatie: Delft
Berichten: 105



Hallo iedereen. Heb beetje op internet nagezocht waarom het zo lang duurt voordat de status van preparing for dispatch na dispatched gaat en nu blijkt dat UPS in china komende dagen vakantie heeft


UPS services will be available during the upcoming holidays from Oct 1-7, 2013. However, please take note of temporary changes in our operating schedule as follows:

29-Sep Sunday Normal
30-Sep Monday Normal
1-Oct Tuesday Closed for Holiday
2-Oct WednesdayClosed for Holiday
3-Oct. Thursday Closed for Holiday
4-Oct Friday Normal*
5-Oct Saturday Normal*
6-Oct Sunday Closed for Holiday
7-Oct. Monday Normal*
8-Oct Tuesday Normal

*Please contact at our toll-free customer hotline 800 820 8388 (400 820 8388 for mobile phone users) or your local UPS account manager for more information.
Hier kan je niet van aan, dan zouden ze gisteren en vandaag voorraad moeten hebben
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2302  
Oud 02-10-13, 10:49
jowie1987 jowie1987 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 14
Standaard

Sta nu in de rij van Keulen...man of 10 maar ook hier het bord dat de 5s uitverkocht zou zijn!?!
  #2303  
Oud 02-10-13, 10:58
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Het lijkt erop dat Apple in zijn 1e golf voornamelijk heeft gezorgd voor bevoorrading van de stores en nu in z'n 2e golf de online bestellingen verstuurd. Als dat zo is, dan denk ik dat nieuwe voorraad er weer vanaf volgende week zal zijn, tis gissen uiteraard
  #2304  
Oud 02-10-13, 11:04
jackkr jackkr is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 37
Standaard

nog steeds geen s neigingen om de c maar voorlopig te halen.
  #2305  
Oud 02-10-13, 11:07
Lobkes Lobkes is offline
• iOS 6.1.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 3
Standaard

Hoe is het in Keulen? Echt geen voorraad?
  #2306  
Oud 02-10-13, 11:07
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lobkes Bekijk bericht
Hoe is het in Keulen? Echt geen voorraad?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jowie1987 Bekijk bericht
Sta nu in de rij van Keulen...man of 10 maar ook hier het bord dat de 5s uitverkocht zou zijn!?!

Hoe duidelijk wil je het hebben
  #2307  
Oud 02-10-13, 11:09
Lobkes Lobkes is offline
• iOS 6.1.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 3
Standaard

Het is maar wat je duidelijk noemt, kan ook zijn blijven staan van gisteren of zo.
  #2308  
Oud 02-10-13, 11:12
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Ya think ?

Je denkt echt dat Apple zo'n bordje vergeet weg te halen?
  #2309  
Oud 02-10-13, 11:17
Bento Bento is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 79
Standaard

Misschien toch zaterdagochtend met 3 vrienden naar Oberhausen rijden. Mocht het niks worden maken we er gewoon een dagje Oberhausen van denk ik
  #2310  
Oud 02-10-13, 11:17
jowie1987 jowie1987 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 14
Standaard

1 persoon is met een 5s de winkel uitgelopen. Was de laatste. Ze geven aan dat ze niet zeker weten of er vandaag binnen komen....
  #2311  
Oud 02-10-13, 11:20
PascalHark PascalHark is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 219
Standaard

Ik volg dit topic nu al vanaf het begin meerdere keren per dag. Ben zelf nog dik tevreden met mijn 5 en sla de 5s vooralsnog lekker over.
Wat valt mij vooral op na het lezen van 116 pagina's?
1. De enorme hoeveelheid stompzinnige vragen die worden gesteld (als dit... hoe groot is dan de kans dat...), vragen naar de al lang bekende weg óf vragen stellen die al tig keer gesteld zijn (als je niet de moeite wil nemen dit topic door te lezen, blijf er dan ook van weg!). Als we al die spam hier zouden verwijderen zou het aantal pagina's van dit topic al meteen gehalveerd of nog minder zijn.
2. De enorme moeite die mensen nemen om zonder garantie naar Oberhausen of Keulen te rijden. Even afgezien van de brandstofkosten (tenzij je lease-auto rijdt, maar wat ik zo heb gelezen rijden de meesten op eigen kosten) kost 't sowieso heel veel tijd natuurlijk. En aangezien er áltijd mensen zullen blijven die eigenwijs zijn, kun JIJ je die kosten/moeite allemaal besparen door een éénmalige extra investering van 75-100 euro te doen. Koop je 'm namelijk gewoon via het forum hier of op MP. En wat ik zo meekrijg zijn er mensen die niet één poging, maar meerdere pogingen wagen (zonder resultaat).
D'r is sowieso al één forum-lid die alles slaat qua gekte: heeft op zaterdag de 21ste een zilveren 5s kunnen scoren, maar staat nu opnieuw in de rij omdat-ie tóch liever een gouden wil...
En laten we wel wezen: iedereen moet dat helemaal zelf weten, maar vraag me serieus wel 'ns af waar de logica bij sommige mensen is gebleven.
  #2312  
Oud 02-10-13, 11:23
desonnaville desonnaville is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 103
Standaard

Weet iemand of het mogelijk is om een iPhone terug te brengen in Keulen wanneer deze in Oberhausen is aangeschaft?
  #2313  
Oud 02-10-13, 11:24
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door desonnaville Bekijk bericht
Weet iemand of het mogelijk is om een iPhone terug te brengen in Keulen wanneer deze in Oberhausen is aangeschaft?
i.p.v terugbrengen kan je toch beter verkopen, kan je iemand anders blij mee maken, om welke gaat het?
  #2314  
Oud 02-10-13, 11:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PascalHark Bekijk bericht
...maar vraag me serieus wel 'ns af waar de logica bij sommige mensen is gebleven.
Bij een massapsychose is er meestal geen sprake van logica, eerder van het tegendeel.
  #2315  
Oud 02-10-13, 11:25
Bento Bento is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cello38 Bekijk bericht
i.p.v terugbrengen kan je toch beter verkopen, kan je iemand anders blij mee maken, om welke gaat het?
Lijkt me wel.
  #2316  
Oud 02-10-13, 11:30
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PascalHark Bekijk bericht
Ik volg dit topic nu al vanaf het begin meerdere keren per dag. Ben zelf nog dik tevreden met mijn 5 en sla de 5s vooralsnog lekker over.
Wat valt mij vooral op na het lezen van 116 pagina's?
1. De enorme hoeveelheid stompzinnige vragen die worden gesteld (als dit... hoe groot is dan de kans dat...), vragen naar de al lang bekende weg óf vragen stellen die al tig keer gesteld zijn (als je niet de moeite wil nemen dit topic door te lezen, blijf er dan ook van weg!). Als we al die spam hier zouden verwijderen zou het aantal pagina's van dit topic al meteen gehalveerd of nog minder zijn.
2. De enorme moeite die mensen nemen om zonder garantie naar Oberhausen of Keulen te rijden. Even afgezien van de brandstofkosten (tenzij je lease-auto rijdt, maar wat ik zo heb gelezen rijden de meesten op eigen kosten) kost 't sowieso heel veel tijd natuurlijk. En aangezien er áltijd mensen zullen blijven die eigenwijs zijn, kun JIJ je die kosten/moeite allemaal besparen door een éénmalige extra investering van 75-100 euro te doen. Koop je 'm namelijk gewoon via het forum hier of op MP. En wat ik zo meekrijg zijn er mensen die niet één poging, maar meerdere pogingen wagen (zonder resultaat).
D'r is sowieso al één forum-lid die alles slaat qua gekte: heeft op zaterdag de 21ste een zilveren 5s kunnen scoren, maar staat nu opnieuw in de rij omdat-ie tóch liever een gouden wil...
En laten we wel wezen: iedereen moet dat helemaal zelf weten, maar vraag me serieus wel 'ns af waar de logica bij sommige mensen is gebleven.
Zo, de nagel op de kop
Niet te geloven he hoe "ignorant" sommigen zijn...

Ook niet te geloven dat er hier zijn die er een willen laten meenemen door een ander, maar géén 100 euro extra willen betalen... nou rij maar lekker zelf dan
Je goed recht om geen 100 euro te willen betalen, maar wees dan ook niet teleurgesteld dat niemand je verder helpt, aangezien een andere direct 100 euro extra geeft.

Ik blijf dit topic volgen en hoop iedere dag dat de mensen die naar de stores gaan mogen terugkomen met een exemplaar!!! Helaas deze week lijkt een ramp te worden :/
  #2317  
Oud 02-10-13, 11:35
desonnaville desonnaville is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bento Bekijk bericht
Lijkt me wel.
5S Space Grey, maar is wel weekje gebruikt al. Maar zou het kunnen, in een andere store terug brengen?
  #2318  
Oud 02-10-13, 11:36
PascalHark PascalHark is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Bij een massapsychose is er meestal geen sprake van logica, eerder van het tegendeel.
Zou dát 't zijn, denk je?
  #2319  
Oud 02-10-13, 11:37
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door desonnaville Bekijk bericht
5S Space Grey, maar is wel weekje gebruikt al. Maar zou het kunnen, in een andere store terug brengen?
Gebruikte kan je sowieso niet terugbrengen volgens mij
  #2320  
Oud 02-10-13, 11:40
PascalHark PascalHark is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cello38 Bekijk bericht
Gebruikte kan je sowieso niet terugbrengen volgens mij
Lijkt mij ook niet nee... maar waarom wil je 'm terugbrengen, Desonnaville? Verkeerde kleur gekozen?
Reageren

Labels
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? spiekry Koopinformatie Rest Europa 50 18-10-13 20:31
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? Gloeuille iPhone algemeen 6 18-09-13 01:17
Wie gaat mee de wachtrij in? borgqueenx iPad algemeen 32 14-03-12 11:05
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 09:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:08.