//

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee?

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sparc Dan kan Venlo (Limburg) zomaar op jouw route liggen. Sparc, vraagje, je bent er nu inmiddels 4 keer geweest. Waarom ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2401  
Oud 02-10-13, 16:46
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sparc Bekijk bericht
Dan kan Venlo (Limburg) zomaar op jouw route liggen.

Sparc, vraagje, je bent er nu inmiddels 4 keer geweest.
Waarom koop je er niet gewoon 1 voor 100 euro meer
Je bent nu toch allang veel meer kwijt?

Of had er 1 bij die Tom gekocht die die kaartjes verkoopt, dan had je zekerheid?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2402  
Oud 02-10-13, 16:56
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Ja dat heb ik ook zo gedaan... Ik stond er de 19e savonds, ging er normaalgesproken een mooi centje aan verdienen (om enkele mee te nemen voor anderen), en uiteindelijk heb ik die dag dik extra betaald om eentje over te kopen van een ander..... ik moest en zou een iPhone hebben, dat stond vast

Mijn vriendin wil trouwens een uitstapje maken naar Duitsland binnekort, hmmmmm..... Zo'n dagje shoppen in CentrO Oberhausen lijkt mij wel wat

Alhoewel, Keulen is ook leuk om te bezoeken denk ik, en daar kan ik ook bij apple store om wat centjes te verdienen en GSM mee te nemen..
  #2403  
Oud 02-10-13, 16:59
sparc sparc is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel Bekijk bericht
Sparc, vraagje, je bent er nu inmiddels 4 keer geweest.
Waarom koop je er niet gewoon 1 voor 100 euro meer
Je bent nu toch allang veel meer kwijt?

Of had er 1 bij die Tom gekocht die die kaartjes verkoopt, dan had je zekerheid?
Ben 3 keer geweest en heb BTW (ook Duitse variant) bon nodig. Als ik bij iemand op marktplaats koop krijg ik geen btw terug (bedrijf) en loop ik het risico op een activatie-lock als ie gestolen blijkt te zijn.

Begint prijzig te worden ja... En een ticket, mits geen blahblah verhaal, is alleen geldig op de dag waarop die uitgedeeld is. Tom was dus in dit geval een oplichter. Voor de rest ontdekte ik deze thread te laat.

Grtzzz Roel
  #2404  
Oud 02-10-13, 17:07
MarxBob MarxBob is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 76
Standaard

@timosha , zou je ook bij Amac store terecht kunnen want die zit hier wel in t centrum? Ik denk alleen dat ik toch maar wacht, heb ook niet zo gek lang me rijbewijs en me ouders zeiden dat ze daar heel anders rijden..
  #2405  
Oud 02-10-13, 17:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarxBob Bekijk bericht
@timosha , zou je ook bij Amac store terecht kunnen want die zit hier wel in t centrum?
Hoe dat in Nederland zit weet ik niet. Met een iPhone gekocht in een officiële Apple Store kan je in België niet terecht bij een APR (Authorised Premium Reseller) wat Amac ook is.
  #2406  
Oud 02-10-13, 17:14
MarxBob MarxBob is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Hoe dat in Nederland zit weet ik niet. Met een iPhone gekocht in een officiële Apple Store kan je in België niet terecht bij een APR (Authorised Premium Reseller) wat Amac ook is.
Ja denk dat het dan hier ook wel zo is, helaas. Want Amsterdam is toch nog eindje weg voor mij vanuit t zuiden.
  #2407  
Oud 02-10-13, 17:29
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

Heren,
de iphone die ik zou gaan aanschaffen bij die LMA Company gaat niet door.
Ik heb last minute een reactie gehad van iemand anders die voor mij makkelijker te bereiken is. Deze heeft ook de originele bon erbij, waardoor ik na 1 jaar ook gewoon nog bij de apple store terrecht kan.
Heb je geen bon, heb je maar 1 jaar garantie volgens de apple mederwerker die ik had gesproken.

Kan jullie dus ook verder geen info geven over mijn ervaringen daar.
Via deze ad kwam ik met hem in contact: ? IPHONE 5s (niewe) 1 jaar gurantie - Mobiele telefoons | Apple iPhone - Marktplaats.nl

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2013 om 16:33 ----------

die meneer was trouwens niet echt vriendelijk toen ik hem vertelde dat ik hem niet kwam ophalen..
even ter aanvulling.
__________________
  #2408  
Oud 02-10-13, 17:36
MohPro MohPro is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 13
Standaard

Iemand die het vrijdag nog gaat proberen?
Morgen zijn ze gesloten dus hoop dat ze vrijdagochtend een levering krijgen.
Had vorige week een space gray 16gb gehaald omdat de zilveren en gouden er niet meer waren en ik niet met lege handen weg wou gaan . Mocht iemand interesse hebben in een space gray 16 hoor ik het graag mocht je willen ruilen voor een zilveren of gouden al helemaal
  #2409  
Oud 02-10-13, 18:07
Bartve90 Bartve90 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 4
Standaard

Dutchcoms bied ze nu ook aan met levering op 4 oktober, net gebeld, word sowieso op zn vroegst pas 10 oktober
  #2410  
Oud 02-10-13, 18:08
jowie1987 jowie1987 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 14
Standaard

Helaas geen 5s kunnen bemachtigen vandaag in Keulen! Ze geven vrijdag een kans zeiden ze! Mocht er iemand gaan dan zou ik willen vragen of diegene voor mijn ook 1 mee wil nemen....16gb gold
  #2411  
Oud 02-10-13, 18:10
ococ ococ is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 38
Standaard

Gaat er iemand vrijdag uit de omgeving beverwijk of alkmaar?
  #2412  
Oud 02-10-13, 18:28
mdrongelen mdrongelen is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Terneuzen
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MohPro Bekijk bericht
Iemand die het vrijdag nog gaat proberen?
Morgen zijn ze gesloten dus hoop dat ze vrijdagochtend een levering krijgen.
Had vorige week een space gray 16gb gehaald omdat de zilveren en gouden er niet meer waren en ik niet met lege handen weg wou gaan . Mocht iemand interesse hebben in een space gray 16 hoor ik het graag mocht je willen ruilen voor een zilveren of gouden al helemaal

Ik wil m wel.
michelvandrongelen@hotmail.com
  #2413  
Oud 02-10-13, 18:35
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sparc Bekijk bericht
Ben 3 keer geweest en heb BTW (ook Duitse variant) bon nodig. Als ik bij iemand op marktplaats koop krijg ik geen btw terug (bedrijf) en loop ik het risico op een activatie-lock als ie gestolen blijkt te zijn.

Begint prijzig te worden ja... En een ticket, mits geen blahblah verhaal, is alleen geldig op de dag waarop die uitgedeeld is. Tom was dus in dit geval een oplichter. Voor de rest ontdekte ik deze thread te laat.

Grtzzz Roel
Om btw terug te vorderen, volstaat toch enkel een factuur die je in de store krijgt?
  #2414  
Oud 02-10-13, 18:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel Bekijk bericht
Om btw terug te vorderen, volstaat toch enkel een factuur die je in de store krijgt?
Ja, als het BTW nummer van jouw bedrijf ook op de factuur staat. Dat doen de Apple Stores wel als je dat vraagt.
  #2415  
Oud 02-10-13, 18:38
MarxBob MarxBob is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 76
Standaard

Nou net mailtje van t werk gehad en ze gaan naar oberhausen met oad. Ja nu denken jullie die is failliet maar ze hebben inmiddels een doorstart gemaakt en zijn verzekerd dus ik kon gerust boeken stond er. Dus ik denk dat ik dat maar eens ga doen, heb ik iig leuk dagje met mama en misschien dat ik dan nog een iphone aanschaf afhankelijk van wat amac hier zegt over dat tweede jaar garantie
  #2416  
Oud 02-10-13, 19:24
Urbanfoto Urbanfoto is offline
Banned
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Hoe dat in Nederland zit weet ik niet. Met een iPhone gekocht in een officiële Apple Store kan je in België niet terecht bij een APR (Authorised Premium Reseller) wat Amac ook is.
Heb er met Apple van de week over gesproken via hun chat en die zeide dat de 5s nog niet in B en NL beschikbaar zijn en voor garantie moet je terug naar de verkoper in Duitsland gaan.

In Keulen zeide ze dat je via de website van Apple kon beroep doen op garantie in B maar dat is dus blijkbaar niet :'(.
Dat het dus niet waar is weet ik nu dus ook wel, dus beschuldig mij er dan ook niet van dat het niet zou kloppen wat ze op de Apple chat hebben gezegd.
  #2417  
Oud 02-10-13, 19:28
MarxBob MarxBob is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Urbanfoto Bekijk bericht
Heb er met Apple van de week over gesproken via hun chat en die zeide dat de 5s nog niet in B en NL beschikbaar zijn en voor garantie moet je terug naar de verkoper in Duitsland gaan.

In Keulen zeide ze dat je via de website van Apple kon beroep doen op garantie in B maar dat is dus blijkbaar niet :'(.
Dat het dus niet waar is weet ik nu dus ook wel, dus beschuldig mij er dan ook niet van dat het niet zou kloppen wat ze op de Apple chat hebben gezegd.
Dat is balen.. Ik hoop dat t veranderd..
  #2418  
Oud 02-10-13, 19:30
jackkr jackkr is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 37
Standaard

amerikaanse apple site geeft beschikbaarheid ook fysiek in de winkels aan

Laatst gewijzigd door jackkr; 02-10-13 om 19:43.
  #2419  
Oud 02-10-13, 19:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarxBob Bekijk bericht
Dat is balen.. Ik hoop dat t veranderd..
Zodra de iPhone 5s en 5c beschikbaar is in Nederland kan je bij Apple Benelux BV terecht voor garantie. Belgen kunnen dan bij Apple Benelux NV terecht.

Voor een toestel dat nog niet in Nederland beschikbaar is kan men natuurlijk niet bij Apple in Nederland terecht. Dat ziet een blinde met zijn ogen dicht. Daar hoeft men geen schuurdeuren voor open te trappen.
  #2420  
Oud 02-10-13, 19:39
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jackkr Bekijk bericht
amerikaanse apple site heeft beschikbaarheid ook fysiek in de winkels
Waarop baseer je dat? Voer zip code van NY in en komt met resultaat terug dat het niet beschikbaar is in the store
Reageren

Labels
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? spiekry Koopinformatie Rest Europa 50 18-10-13 20:31
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? Gloeuille iPhone algemeen 6 18-09-13 01:17
Wie gaat mee de wachtrij in? borgqueenx iPad algemeen 32 14-03-12 11:05
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 09:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:32.